Tarybiniais laikais buvo kažkoks tai bandymas sukurti Vilniuje priemiestinę sistemą, elektrifikavus liniją iki N. Vilnios. LG galutinai užmušė tai berods dar 2018 m., panaikinusi visus elektrinius į N. Vilnią. Dabar el. traukiniai važiuoja į depą ir iš depo, bet keleivių neima. Kaune su RB tiesimu buvo likviduota Amalių stotelė. Užtat sukišti keli milijonai į požeminę perėja dykvietėje tarp
Palemono ir buv. Amalių. Kai už tuos pinigus buvo galima įrengti naują peroną Amaliuose ir dar jų būtų likę...
Pradžioje, manau, reikėtų integruoti normaliai Trakus į Vilniaus priemiestinę zoną. Bet Trakuose yra problema - autobusai kursuoja 10 kartų dažniau. Kita Trakų problema aplamai besinaudojantiems VT yra normalaus miesto VT nebuvimas. Tie keli palaikiai miesto mikrobo reisai nėra normalus VT. O miestas ilgas ir kelis kilometrus kapoti į iš stoties šiais laikais niekas nenori, todėl važiuoja automobiliu.
Palemono ir buv. Amalių. Kai už tuos pinigus buvo galima įrengti naują peroną Amaliuose ir dar jų būtų likę...
Pradžioje, manau, reikėtų integruoti normaliai Trakus į Vilniaus priemiestinę zoną. Bet Trakuose yra problema - autobusai kursuoja 10 kartų dažniau. Kita Trakų problema aplamai besinaudojantiems VT yra normalaus miesto VT nebuvimas. Tie keli palaikiai miesto mikrobo reisai nėra normalus VT. O miestas ilgas ir kelis kilometrus kapoti į iš stoties šiais laikais niekas nenori, todėl važiuoja automobiliu.
Comment