Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO iš kitos pusės spaudžia ekonominio naudingumo kriterijus: ar remontuoti vietoje (dalių tiekimas, kvalifikacija ir pan), ar siųsti gamintojui (transportavimas, potencialiai ilgesnis prastovos laikas ir pan.)
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGamintojas pagamino, garantinis laikotarpis pasibaigė - "laba diena, viso gero".
P - patikimumas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTuomet ir gamintojas į sekantį pirkimo konkursą už tokius bajeriukus nepatenka.
P - patikimumas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPatikimumas yra - garantiniu laikotarpiu gamintojas vykdė visus savo įsipareigojimus. Čia kaip su automobiliu - garantijai pasibaigus gali atlikti techninę priežiūrą kur nori, o gali išvis neatlikinėti.
Nėra taip, kad nuvažiuoji pas gamintojo atstovą, o jis pareiškia, jog tokio automobilio modelio niekada negamino, dalių jam neturi ir apskritai, kas tu toks, kad jo kažko klausi.
Comment
-
Nereikia taip visko dramatizuoti. Visada yra galimybė perkant tokia prekę kaip transporto priemonę, šiuo atveju traukinį, kartu pirkti ir pogarantinio aptarnavimo paslaugą arba detalių tiekimą nors ir 2 metams. Baiginėjantis aptarnavimo sutarčiai galima skelbti naujus konkursus ir taip užsitikrinti nenutrūkstamą detalių ar paslaugų tiekimą. Čia yra grynai VP organizavimo klausimas. Pasižiūrėkit kaip kariškiai perka savo techniką. Jeigu perka įrangą jie iš karto į pirkimą įtraukia ir apmokymus ir remonto paslaugas. Taip pat yra ir su pvz interneto svetainėmis. Perkama ne tik programavimo ir dizaino paslaugos, bet ir priežiūros paslauga 3-5 metams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNereikia taip visko dramatizuoti. Visada yra galimybė perkant tokia prekę kaip transporto priemonę, šiuo atveju traukinį, kartu pirkti ir pogarantinio aptarnavimo paslaugą arba detalių tiekimą nors ir 2 metams. Baiginėjantis aptarnavimo sutarčiai galima skelbti naujus konkursus ir taip užsitikrinti nenutrūkstamą detalių ar paslaugų tiekimą. Čia yra grynai VP organizavimo klausimas. Pasižiūrėkit kaip kariškiai perka savo techniką. Jeigu perka įrangą jie iš karto į pirkimą įtraukia ir apmokymus ir remonto paslaugas. Taip pat yra ir su pvz interneto svetainėmis. Perkama ne tik programavimo ir dizaino paslaugos, bet ir priežiūros paslauga 3-5 metams.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNet ir pogarantiniu laikotarpiu automobiliams tiekiamos dalys. Tiek per tiesioginį atstovą, tiek iš nepriklausomų gamintojų.
Nėra taip, kad nuvažiuoji pas gamintojo atstovą, o jis pareiškia, jog tokio automobilio modelio niekada negamino, dalių jam neturi ir apskritai, kas tu toks, kad jo kažko klausi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGamintojas pardavinėja traukinius ir jų garantinį aptarnavimą, o toliau viskas yra tik riedmens savininko problema. PVZ, riedmens savininkas nori sudaryti sutartį atsarginių dalių tiekimui 3 metams ir kad detalių kaina būtų nekintanti per visą sutarties laikotarpį, tiekėjas sutinka "užšaldyti" kainas tik 6 mėnesiams. Rezultatas - sutarties nėra.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIMHO, kainos fiksavimas 6 mėnesiams yra labai normalus pasiūlymas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkeliams toks variantas netinka, tik 3 metai. Todėl aš nevažinėju traukiniais ir kitiems nepatariu.Paskutinis taisė Al1; 2022.07.11, 11:44.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkeliams toks variantas netinka, tik 3 metai.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTodėl aš nevažinėju traukiniais ir kitiems nepatariu.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.07.11, 14:54.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nes geležinkeliai sąmoningai žlugdomi "reformomis", "laisvos rinkos" ir decentralizavimo politika. Ateina visokie lūzeriai manageriai, kuriems svarbiausia ir geras alga ir visokie bonusai, o ką managinti jiems tas pats - ar mokamų šikinykų verslą, ar geležinkelius. Deja, bet jei skerdikas iš mėsos kombinato užsiimtų chirurgija su žmonėmis, tai koks rezultatas būtų...
Ką tamsta turi prieš ToiToi vadybinikus? Jie gi nedotuojami, nesitaiko į tą pačią lesyklęlę. Jei tai taip reikalinga gera alga ir bonusai, gal eik vadybininku į Girteką, ar Vlantaną, sritis taigi ta pati, nebūsi mėsininku operacinėje. Arba sukurk krovinių pervežimu geležinkeliu kontorą.
O klausimas paprastas: kodėl LTG bijo laisvos rinkos? Gal tai vistik vidinės organizacijos problemos, o ne top vadybininku?
Comment
-
Taigi aiškiai rašiau, kad lūzeriams. O atranka į valdiškas įstaigos darbo vietas ne kažin kas... Tačiau lūzeriams tinka. Mažiau dirbti, gerą algą (santykinai, visgi tikrai gera, lyginant su kitomis profesijomis už nedulkiną darbą) gauti...
Kokios laisvos rinkos? Nėra niekur laisvos rinkos, yra jos imitacija. O vidinės organizacijos problemos nuo ko? Ne nuo top vadybininkų tame tarpe, atmetus valstybės politiką geležinkeliuose?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNes kažkoks LTG va_ybininkas taip nusprendė, ar yra objektyvių priežasčių?
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąLabai keista vieta railheiteriui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai rašiau, kad lūzeriams. O atranka į valdiškas įstaigos darbo vietas ne kažin kas... Tačiau lūzeriams tinka. Mažiau dirbti, gerą algą (santykinai, visgi tikrai gera, lyginant su kitomis profesijomis už nedulkiną darbą) gauti...
Kokios laisvos rinkos? Nėra niekur laisvos rinkos, yra jos imitacija. O vidinės organizacijos problemos nuo ko? Ne nuo top vadybininkų tame tarpe, atmetus valstybės politiką geležinkeliuose?
O kad į LTG ateina "finished pedagoginis" - patys kalti, dar pažeminkit kartelę ir sumažinkit atlyginimą.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ką tamsta turi prieš ToiToi vadybinikus? Jie gi nedotuojami, nesitaiko į tą pačią lesyklęlę.
O klausimas paprastas: kodėl LTG bijo laisvos rinkos?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Šiaip jau, bet kokiose organizacijose bet kokiai pertvarkai daugiausia priešinasi vidurinė nurodymus vykdanti grandis.
O kad į LTG ateina "finished pedagoginis" - patys kalti, dar pažeminkit kartelę ir sumažinkit atlyginimą.
Comment
Comment