Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    o pakariaut Europiniuose teismuose su LDZ niekas net nebandė? Dirbtinis konkurencijos ribojimas ir pan. Gal būtų LDZ gavę Rengės atvejį atgal.
    Kol buvo viena LG, tol už infrastruktūros naudojimą kitoje šalyje buvo galima atsiskaityti pagal tarpusavio LG ir LDz atsiskaitymus (užskaitymais) už infrastruktūrą. Dabar Link'as turi mokėti pats ir realiais pinigais už naudojimąsi Latvijos infrastruktūra.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
      O iš kitos pusės spaudžia ekonominio naudingumo kriterijus: ar remontuoti vietoje (dalių tiekimas, kvalifikacija ir pan), ar siųsti gamintojui (transportavimas, potencialiai ilgesnis prastovos laikas ir pan.)
      Gamintojas pagamino, garantinis laikotarpis pasibaigė - "laba diena, viso gero".

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Gamintojas pagamino, garantinis laikotarpis pasibaigė - "laba diena, viso gero".
        Tuomet ir gamintojas į sekantį pirkimo konkursą už tokius bajeriukus nepatenka.
        P - patikimumas.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          Tuomet ir gamintojas į sekantį pirkimo konkursą už tokius bajeriukus nepatenka.
          P - patikimumas.
          Patikimumas yra - garantiniu laikotarpiu gamintojas vykdė visus savo įsipareigojimus. Čia kaip su automobiliu - garantijai pasibaigus gali atlikti techninę priežiūrą kur nori, o gali išvis neatlikinėti.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Patikimumas yra - garantiniu laikotarpiu gamintojas vykdė visus savo įsipareigojimus. Čia kaip su automobiliu - garantijai pasibaigus gali atlikti techninę priežiūrą kur nori, o gali išvis neatlikinėti.
            Net ir pogarantiniu laikotarpiu automobiliams tiekiamos dalys. Tiek per tiesioginį atstovą, tiek iš nepriklausomų gamintojų.
            Nėra taip, kad nuvažiuoji pas gamintojo atstovą, o jis pareiškia, jog tokio automobilio modelio niekada negamino, dalių jam neturi ir apskritai, kas tu toks, kad jo kažko klausi.

            Comment


              Automobiliams gali ir neteikti. Kokį egzotiškesnį* atsiveži ir tada įgaliotas atstovas varto akis "mes tokių detalių neturim". Gerai kad Lenkai aftermarkete gamina viską, bet traukiniams tokios rinkos turbūt nėra.

              * - modelis skirtas Vokietijos rinkai, Lietuvoje nepardavinėjo.

              Comment


                Nereikia taip visko dramatizuoti. Visada yra galimybė perkant tokia prekę kaip transporto priemonę, šiuo atveju traukinį, kartu pirkti ir pogarantinio aptarnavimo paslaugą arba detalių tiekimą nors ir 2 metams. Baiginėjantis aptarnavimo sutarčiai galima skelbti naujus konkursus ir taip užsitikrinti nenutrūkstamą detalių ar paslaugų tiekimą. Čia yra grynai VP organizavimo klausimas. Pasižiūrėkit kaip kariškiai perka savo techniką. Jeigu perka įrangą jie iš karto į pirkimą įtraukia ir apmokymus ir remonto paslaugas. Taip pat yra ir su pvz interneto svetainėmis. Perkama ne tik programavimo ir dizaino paslaugos, bet ir priežiūros paslauga 3-5 metams.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  Nereikia taip visko dramatizuoti. Visada yra galimybė perkant tokia prekę kaip transporto priemonę, šiuo atveju traukinį, kartu pirkti ir pogarantinio aptarnavimo paslaugą arba detalių tiekimą nors ir 2 metams. Baiginėjantis aptarnavimo sutarčiai galima skelbti naujus konkursus ir taip užsitikrinti nenutrūkstamą detalių ar paslaugų tiekimą. Čia yra grynai VP organizavimo klausimas. Pasižiūrėkit kaip kariškiai perka savo techniką. Jeigu perka įrangą jie iš karto į pirkimą įtraukia ir apmokymus ir remonto paslaugas. Taip pat yra ir su pvz interneto svetainėmis. Perkama ne tik programavimo ir dizaino paslaugos, bet ir priežiūros paslauga 3-5 metams.
                  Taip LG pesos ir buvo pirktos. Pvz. 730ML įsigytos 2016-2017 metų laikotarpyje su garantiniu aptarnavimu. Bet garantinis aptarnavimas jau pasibaigė, LTG vietoje geležinkelių atėjo vadybininkai (tai vyko nuo 2017 metų) ir šiai dienai turime ne kokią situaciją su riedmenimis.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                    Net ir pogarantiniu laikotarpiu automobiliams tiekiamos dalys. Tiek per tiesioginį atstovą, tiek iš nepriklausomų gamintojų.
                    Nėra taip, kad nuvažiuoji pas gamintojo atstovą, o jis pareiškia, jog tokio automobilio modelio niekada negamino, dalių jam neturi ir apskritai, kas tu toks, kad jo kažko klausi.
                    Gamintojas pardavinėja traukinius ir jų garantinį aptarnavimą, o toliau viskas yra tik riedmens savininko problema. PVZ, riedmens savininkas nori sudaryti sutartį atsarginių dalių tiekimui 3 metams ir kad detalių kaina būtų nekintanti per visą sutarties laikotarpį, tiekėjas sutinka "užšaldyti" kainas tik 6 mėnesiams. Rezultatas - sutarties nėra.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Gamintojas pardavinėja traukinius ir jų garantinį aptarnavimą, o toliau viskas yra tik riedmens savininko problema. PVZ, riedmens savininkas nori sudaryti sutartį atsarginių dalių tiekimui 3 metams ir kad detalių kaina būtų nekintanti per visą sutarties laikotarpį, tiekėjas sutinka "užšaldyti" kainas tik 6 mėnesiams. Rezultatas - sutarties nėra.
                      IMHO, kainos fiksavimas 6 mėnesiams yra labai normalus pasiūlymas. Ir jei kaina ateinantiems 6 mėnesiams tampa žinoma bent prieš 2 savaites - net ir labai geras pasiūlymas. O už tai prašoma nedaug - dažniausiai susidėvinčios dalys (sąrašas pridedamas) pateikiamos per 5 darbo dienas, o bet kuri kita - per 20 darbo dienų. Fair enough?

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                        IMHO, kainos fiksavimas 6 mėnesiams yra labai normalus pasiūlymas.
                        Geležinkeliams toks variantas netinka, tik 3 metai. Todėl aš nevažinėju traukiniais ir kitiems nepatariu.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Geležinkeliams toks variantas netinka, tik 3 metai. Todėl aš nevažinėju traukiniais ir kitiems nepatariu.
                          Nes geležinkeliai sąmoningai žlugdomi "reformomis", "laisvos rinkos" ir decentralizavimo politika. Ateina visokie lūzeriai manageriai, kuriems svarbiausia ir geras alga ir visokie bonusai, o ką managinti jiems tas pats - ar mokamų šikinykų verslą, ar geležinkelius. Deja, bet jei skerdikas iš mėsos kombinato užsiimtų chirurgija su žmonėmis, tai koks rezultatas būtų...
                          Paskutinis taisė Al1; 2022.07.11, 11:44.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Geležinkeliams toks variantas netinka, tik 3 metai.
                            Nes kažkoks LTG va_ybininkas taip nusprendė, ar yra objektyvių priežasčių?

                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Todėl aš nevažinėju traukiniais ir kitiems nepatariu.
                            Labai keista vieta railheiteriui.
                            Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.07.11, 14:54.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Nes geležinkeliai sąmoningai žlugdomi "reformomis", "laisvos rinkos" ir decentralizavimo politika. Ateina visokie lūzeriai manageriai, kuriems svarbiausia ir geras alga ir visokie bonusai, o ką managinti jiems tas pats - ar mokamų šikinykų verslą, ar geležinkelius. Deja, bet jei skerdikas iš mėsos kombinato užsiimtų chirurgija su žmonėmis, tai koks rezultatas būtų...
                              Na va, pagaliau atėjom iki demagogijos.
                              Ką tamsta turi prieš ToiToi vadybinikus? Jie gi nedotuojami, nesitaiko į tą pačią lesyklęlę. Jei tai taip reikalinga gera alga ir bonusai, gal eik vadybininku į Girteką, ar Vlantaną, sritis taigi ta pati, nebūsi mėsininku operacinėje. Arba sukurk krovinių pervežimu geležinkeliu kontorą.

                              O klausimas paprastas: kodėl LTG bijo laisvos rinkos? Gal tai vistik vidinės organizacijos problemos, o ne top vadybininku?

                              Comment


                                Taigi aiškiai rašiau, kad lūzeriams. O atranka į valdiškas įstaigos darbo vietas ne kažin kas... Tačiau lūzeriams tinka. Mažiau dirbti, gerą algą (santykinai, visgi tikrai gera, lyginant su kitomis profesijomis už nedulkiną darbą) gauti...

                                Kokios laisvos rinkos? Nėra niekur laisvos rinkos, yra jos imitacija. O vidinės organizacijos problemos nuo ko? Ne nuo top vadybininkų tame tarpe, atmetus valstybės politiką geležinkeliuose?

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Nes kažkoks LTG va_ybininkas taip nusprendė, ar yra objektyvių priežasčių?
                                  Naujieji LTG manageriai, kurie moka anglų kalbą, puikiai rašo CV ir keičia darbovietes dažniau nei kas 5 metus.
                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Labai keista vieta railheiteriui.
                                  Ne pesimistas, o realistas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taigi aiškiai rašiau, kad lūzeriams. O atranka į valdiškas įstaigos darbo vietas ne kažin kas... Tačiau lūzeriams tinka. Mažiau dirbti, gerą algą (santykinai, visgi tikrai gera, lyginant su kitomis profesijomis už nedulkiną darbą) gauti...

                                    Kokios laisvos rinkos? Nėra niekur laisvos rinkos, yra jos imitacija. O vidinės organizacijos problemos nuo ko? Ne nuo top vadybininkų tame tarpe, atmetus valstybės politiką geležinkeliuose?
                                    Šiaip jau, bet kokiose organizacijose bet kokiai pertvarkai daugiausia priešinasi vidurinė nurodymus vykdanti grandis.
                                    O kad į LTG ateina "finished pedagoginis" - patys kalti, dar pažeminkit kartelę ir sumažinkit atlyginimą.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Ką tamsta turi prieš ToiToi vadybinikus? Jie gi nedotuojami, nesitaiko į tą pačią lesyklęlę.
                                      Dotuojami.
                                      O klausimas paprastas: kodėl LTG bijo laisvos rinkos?
                                      Kaip geležinkeliuose veikia laisva rinka matėme JAV ir UK. Ačiū ne.


                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Dotuojami.
                                        Galima plačiau?

                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Šiaip jau, bet kokiose organizacijose bet kokiai pertvarkai daugiausia priešinasi vidurinė nurodymus vykdanti grandis.
                                          O kad į LTG ateina "finished pedagoginis" - patys kalti, dar pažeminkit kartelę ir sumažinkit atlyginimą.
                                          O kam reikėjo išvaikyti realius specialistus ir į jų vietas priiminėti managerius, nieko nenusimanančius apie sritį, kurią managina? Joks privatininkas to nedarys. O valdiškose įmonėse tai pateikiama kaip progresyvus atsinaujinimas....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X