Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Ne, kaip tik kelionės trukmė nuo Vilniaus iki Turmanto nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
Pvz. Vilnius - Turmantas
5.50-8.13: 2 val. 23 min. praleisti 4 sustojimai
7.40-10.04: 2 val. 24 min. su visais - tai reiškia praleidžiant net 4 sustojimus kelionei susitaupo tik 1 min? Nes toks jausmas kad sustojimai praleidžiami tam kad Švenčionėliuose pastovėti
11.45-14.14: 2 val. 29 min.
15.10-17.30: 2 val. 20 min.
16.30-18.11: 1 val. 41 min. važiuojam 1 min. ilgiau nors praleidžiam tiek pat kiek prieš tai važiavęs traukinys
17.49-20.09: 2 val. 20 min. praleidžiam net 5 sustojimus tam kad 10 min. pastovėti Švenčionėliuose
19.55-21.26: 1 val. 31 min.
21.25-22.50: 1 val. 35 min. kodėl 4 min ilgiau?
Suprantu, kad vienkelis ir traukiniams reikia suderinti to kelio naudojimą, bet kodėl negalima be stovinėjimų po 7-10 min? Švenčionėliuose kai kurie traukiniai tiesiog stovi, kam tai reikalinga?
Sustojimas pagal pageidavimą Lietuvoje būtų labai gera priemonė, kurį sutrumpintų kelionės laiką, sutaupytų resursus bei atitiktų keleivių interesus. O sustojimas lempiniu laiku stotelėje X yra abejotina primonė su tokiu kursavimo dažnumu.
Beje aiškiai pasijaučia Pavilnio sustojimo problema, kai nėra taktinio tvarkaraščio. Du traukiniai iš eilės važiuoja, po to nieko nėra. Butų taktinis, galima būtų kas 15-30 min. taktą užtikrinti.
Comment