Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ko latviai nenori? I Lietuva traukiniu vaziuoti?
    Tagi aiškus teiginys buvo, kad Latvijos G valdžia, o ne latvijos keleiviai.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Tagi aiškus teiginys buvo, kad Latvijos G valdžia, o ne latvijos keleiviai.
      toks gestapas ta valdzia? Oho

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą

        toks gestapas ta valdzia? Oho
        Taigi pas mus iki Senovės važiuoja po 6 traukinių poras per dieną.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą

          toks gestapas ta valdzia? Oho
          Nominaliai Latvijos valdžia, bet realiai Latvijos geležinkelius valdo ne Latvija, o Rusijos oligarchai/banditai, kurie atskaitingi ne Latvijos, o Rusijos valdžiai ir atstovauja pastarosios interesus.
          Keleivių susisiekimas tarp Lietuvos ir Latvijos nėra Kremliaus interesas, dėl ko nėra ir nebus jokio keleivių susisiekimo iki kol nebus RB, kurį stato centrinė valdžia.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nominaliai Latvijos valdžia, bet realiai Latvijos geležinkelius valdo ne Latvija, o Rusijos oligarchai/banditai, kurie atskaitingi ne Latvijos, o Rusijos valdžiai ir atstovauja pastarosios interesus.
            Kad Latvijos uostuose beveik neliko rusiškų krovinių, tai kažin, ar rusai ten ką nors valdo. Nebent vietiniai rusai nesusiję su pačia Rusija.
            O kad šiuo metu nėra maršruto Vilnius - Kaunas - Ryga, tai apsileidimas tiek iš LG pusės, tiek latvių. Visa infrastruktūra tam yra, bet kadangi nėra iš ko daug uždirbti ar įsisavinti ES milijardų, tai ir nedirbama šiuo klausimu. Net su Minsko maršrutu buvo išspręstas klausimas iki Batkos nesąmonių, nors ten net ne ES ir muitinė stovi.
            Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.08, 00:48.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              O kad šiuo metu nėra maršruto Vilnius - Kaunas - Ryga, tai apsileidimas tiek iš LG pusės, tiek latvių. Visa infrastruktūra tam yra, bet kadangi nėra iš ko daug uždirbti ar įsisavinti ES milijardų, tai ir nedirbama šiuo klausimu.
              Kiek milijardų buvo įsisavinta, kai LG važinėjo iki Daugpilio?

              Comment


                Covid reikalavimai labai riboja vežimus ir srautus. Iš rinkos (keleivių) nelabai yra spaudimo. Tie kas nesiskiepyję, geriau važiuos slapta per pasienio žvyrkelį, negu išlips centrinėje stotyje..

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Maskvos-Kaliningrado traukinys Lietuvoje nestoja(išlipimui/įlipimui), užplombuotas
                  Nestoja tik karantino metu.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Nestoja tik karantino metu.
                    O valandai atlikti patikrą stoja ar ne?

                    PS
                    Karantino jau keli mėnesiai kaip nėra...

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      O valandai atlikti patikrą stoja ar ne?

                      PS
                      Karantino jau keli mėnesiai kaip nėra...
                      Pasienyje stoja. Vilniuje likęs techninis sustojimas. Nestoja keleivių įlaipinimui/išlaipinimui.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Pasienyje stoja. Vilniuje likęs techninis sustojimas. Nestoja keleivių įlaipinimui/išlaipinimui.
                        Kam reikia to techninio jei vistiek nevyksta keleivių įlaipinimas/išlaipinimas?

                        Comment


                          Kodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.

                          Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą

                            Kam reikia to techninio jei vistiek nevyksta keleivių įlaipinimas/išlaipinimas?
                            Kad staiga atnaujinus laipinimą nereikėtų keisti grafikų ir priderinti visų kitų traukinių per naujo.

                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Kodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.

                            Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
                            Yra vasariniai sustojimai grybautojams/stovyklautojams. Kitais atvejais, pagrinde tai yra mažos gyvenvietės, kuriose srautai ypač maži. Tai tarpstotyje esant dviems stotelėms, traukinys X stoja vienoje, traukinys Y kitoje.
                            Bent jau Turmanto maršrute kelionės trukmė keičiasi dėl sustojimų.
                            Paskutinis taisė Ignalina; 2021.10.10, 00:41.

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Kodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.

                              Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
                              Manau atsakymas yra gana paprastas. Tvarkaraščius sudarinėja specelYstai, kurie gereųsei žyno, kaip sudarinėti tvarkaraščius pagal geriausias Brežnevo laikų praktikas bei kurie galvoja, kad normalūs taktiniai tvarkaraščiai, ar šiaip bet kokia sveiku protu grįsta tvarkaraščių sudarymo logika, yra technologiškai neįmanoma ir netinkama LTSR geležinkelių standartams. Maždaug toks yra paaiškinimas in a nutshell.

                              Comment


                                Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                Kam reikia to techninio jei vistiek nevyksta keleivių įlaipinimas/išlaipinimas?
                                Čia panašiai kaip ir automobiliu važiuojant - sustojam tik tuomet jei reikia įlipti ar išlipti. Niekur ir niekada daugiau automobilis nestoja - važiuoja ir tiek.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Manau atsakymas yra gana paprastas. Tvarkaraščius sudarinėja specelYstai, kurie gereųsei žyno, kaip sudarinėti tvarkaraščius pagal geriausias Brežnevo laikų praktikas bei kurie galvoja, kad normalūs taktiniai tvarkaraščiai, ar šiaip bet kokia sveiku protu grįsta tvarkaraščių sudarymo logika, yra technologiškai neįmanoma ir netinkama LTSR geležinkelių standartams. Maždaug toks yra paaiškinimas in a nutshell.
                                  Grafistai sudarys tokį tvarkaraštį, kokį užsakys vadovybė.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Grafistai sudarys tokį tvarkaraštį, kokį užsakys vadovybė.
                                    Įdomu ar yra buvęs nors vienas atvejis kai vadovybė užsakė konkretų tvarkaraštį
                                    IMHO tvarkaraščio sudarymas procesas sudėtingesnis, nei įmanoma vienu sakiniu apibūdinti - nebent tikslas tik ką nors demonizuoti: "vadovybę", "brežnevą" ar "john"

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                      Įdomu ar yra buvęs nors vienas atvejis kai vadovybė užsakė konkretų tvarkaraštį
                                      IMHO tvarkaraščio sudarymas procesas sudėtingesnis, nei įmanoma vienu sakiniu apibūdinti - nebent tikslas tik ką nors demonizuoti: "vadovybę", "brežnevą" ar "john"
                                      Galima tinkamu būdu paskirstyti prioritetus ir teigti, kad va, linijos perkrautos kroviniais, jokių papildomų vietų siūlui nėra. Gi ne iš keleivių vežimo LG kavą kontorose pirkdavo.

                                      Comment


                                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                        Kodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.

                                        Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
                                        Viskas labai paprasta - už kiekvieną sustojimą reikia mokėti infrastruktūrai, plius sąnaudos stabdymui-įsibėgėjimui. Va keli centai ir susitaupo, o tie keleiviai - ai...

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                          Viskas labai paprasta - už kiekvieną sustojimą reikia mokėti infrastruktūrai, plius sąnaudos stabdymui-įsibėgėjimui. Va keli centai ir susitaupo, o tie keleiviai - ai...
                                          Važiuojant pastoviai, matosi, kad kai kuriose stotelėse ilgą laiką keleivių skaičius lygus nuliui. Daug traukinių stoja prie kiekvieno stulpo, kas prailgina kelionių trukmę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X