Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Iš Kaliningrado vakare kerta sieną. Apie 21 val. Sankt Peterburgan ir apie 23 val į Adlerį. Taip pat į Maskvą, bet dieną.
O šitas tritrauka į Kybartus atvyksta maždaug 12 val. Tai ką, iki 21 bei 23 val tiek lokomotyvai, tiek mašinistai sėdi be darbo ir gauna algą?Paskutinis taisė Al1; 2021.08.05, 19:32.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Kaliningrado vakare kerta sieną. Apie 21 val. Sankt Peterburgan ir apie 23 val į Adlerį. Taip pat į Maskvą, bet dieną.
O šitas tritrauka į Kybartus atvyksta maždaug 12 val. Tai ką, iki 21 bei 23 val tiek lokomotyvai, tiek mašinistai sėdi be darbo ir gauna algą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ką, iki 21 bei 23 val tiek lokomotyvai, tiek mašinistai sėdi be darbo ir gauna algą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad tarp Kenos ir Kybartų sustojimas tik Vilniuje.
Comment
-
O prie ko čia krovininiai, jei keleivinis traukinys? Nu gal permetimas krovininiams... Bet kodėl visi trys buvo veikiančiais varikliais? Permesti į Kybartus buvo galima ir šaltus. Vieno veikiančio pilnai būtų užtekę 7 keleiviniams vagonams, 2 pašto-bagažo vagonams ir dviems šaltiems šilumvežiams patempti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO prie ko čia krovininiai, jei keleivinis traukinys? Nu gal permetimas krovininiams... Bet kodėl visi trys buvo veikiančiais varikliais? Permesti į Kybartus buvo galima ir šaltus. Vieno veikiančio pilnai būtų užtekę 7 keleiviniams vagonams, 2 pašto-bagažo vagonams ir dviems šaltiems šilumvežiams patempti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai į kitą traukinį dalies keleivių paimti negalėjo? Bent jau tų, kurie važiuoja iki Plungės, Telšių, gal net Šiaulių. Šitas ruožas ne visada užpildytas keleiviais. O į Vilnių galėjo užsakyti autobusus.
Vėlesni traukiniai anksčiau atvyko į Vilnių...
Bet čia LG. Nesuprantu, ko jei tikėjosi? Nemokamai nutempti sugedusį, pilną keleivių traukinį iki depo?
Kitas variantas: Atšaukti 632 Klaipėda - Radviliškis, vietoje jo paleisti autobusą. 632 iki Šiaulių ar Radviliškio važiuoja be sustojimų, keleivius persodinti į kitą traukinį Šiauliuose arba Radviliškyje.
O dabar, prisidarė problemų lygioje vietoje, susimokės už autobusus ir dar kompensacijas keleiviams. 12 valandų kelionė vietoje planuotų 4,5 ...
Comment
-
Esmė tame, kad jie neturi veiksmų plano tokioje situacijoje. Būtų atidirbtas veiksmų planas, tai tiek ilgai nebūtų užtrukę. Aišku, pradžioje bandė tempti traukinį lokomotyvu. Tai visai logiška ir normalu, bet nieko nesigavo... Tik ar tam reikėjo sugaišti 2 val. Klaipėdoje? Galėjo susisukti ir per maks. 1 val.
Prieš kelis metus teko Lenkijoje važiuoti iš Poznanės į Varšuvą traukiniu Berlynas - Varšuva. Gniezne prieš stotį pervažoje traukinys pervažiavo žmogų. Tai buvo apie valandą laukimo traukinyje, paskui visus išlaipino. Ne stotyje, o ten, kur stovėjo traukinys, bet miesto ribose. Dar už valandos atvažiavo autobusai. Įlaipinimas truko apie pusvalandį, nes autobusų buvo apie 7 ir dar vienas mikrobas. Visi neatvažiavo vienu metu, keleivių neskirstė. Visi autobusai važiavo į Varšuvą, o autobusai užsukinėjo į tarpines stotis tik pagal esamus autobuse keleivius. Tai gavosi +4,5 valandos, kol atvykome. Autobusai darė pusvalandžio sustojimą McDonaldse autostradoje, nes buvo vakaras, nes tualeto nebuvo, nes keleiviai norėjo gerti ir valgyti.Paskutinis taisė Al1; 2021.08.20, 07:25.
Comment
-
Neradau temos šiam klausimui, tad parašysiu čia.
Gal yra žinomos priežastys kodėl jau kuris laikas iš LT nėra nei vieno tarptautinio traukinio? Jei dėl situcijos su Baltarusija galima suprasti, kad traukiniai į šia šalį nevažiuoja. Bet dar yra 3 kaimynės. Dėl pandemijos?
Kada paskutinį kart buvo tokia situacija su lietuvos geležinkeliais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąGal yra žinomos priežastys kodėl jau kuris laikas iš LT nėra nei vieno tarptautinio traukinio? Jei dėl situcijos su Baltarusija galima suprasti, kad traukiniai į šia šalį nevažiuoja. Bet dar yra 3 kaimynės. Dėl pandemijos?
Comment
Comment