Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiandien.
    Traukinys Maskva - Kaliningradas tempiamas tritrauka ER20CF.
    Visi trys veikiantys.
    Kam reikia net trijų lokomotyvų?
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Tikėtina, kad tą dieną tranzitinių traukinių iš Kaliningrado yra daugiau nei į Kaliningradą. Todėl į Kybartus 2 ir 3 lokomotyvai keliauja sastate rezervu.

      Comment


        Iš Kaliningrado vakare kerta sieną. Apie 21 val. Sankt Peterburgan ir apie 23 val į Adlerį. Taip pat į Maskvą, bet dieną.

        O šitas tritrauka į Kybartus atvyksta maždaug 12 val. Tai ką, iki 21 bei 23 val tiek lokomotyvai, tiek mašinistai sėdi be darbo ir gauna algą?
        Paskutinis taisė Al1; 2021.08.05, 19:32.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Iš Kaliningrado vakare kerta sieną. Apie 21 val. Sankt Peterburgan ir apie 23 val į Adlerį. Taip pat į Maskvą, bet dieną.

          O šitas tritrauka į Kybartus atvyksta maždaug 12 val. Tai ką, iki 21 bei 23 val tiek lokomotyvai, tiek mašinistai sėdi be darbo ir gauna algą?
          Gal kur pakeliui atsibučiavo? Bet trys dirbantys, keleiviniam traukiniui ...

          Comment


            Tai kad tarp Kenos ir Kybartų sustojimas tik Vilniuje.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai ką, iki 21 bei 23 val tiek lokomotyvai, tiek mašinistai sėdi be darbo ir gauna algą?
              Mašinistai negali dirbt ilgiau 12h. Tai panašu, kad gulasi miegot iki važiavimo.

              Comment


                Gulasi tai gulasi, bet tai įeina į jų darbo laiką ir už tai jiems turi mokėti pinigus. Ir technika prastovoje. Labai "puikus" darbo organizavimas ir technikos panaudojimas. Ir ką "sutaupo"? Tik siūlą grafike?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai kad tarp Kenos ir Kybartų sustojimas tik Vilniuje.
                  Lengvi krovininiai Kybartuose?

                  Comment


                    O prie ko čia krovininiai, jei keleivinis traukinys? Nu gal permetimas krovininiams... Bet kodėl visi trys buvo veikiančiais varikliais? Permesti į Kybartus buvo galima ir šaltus. Vieno veikiančio pilnai būtų užtekę 7 keleiviniams vagonams, 2 pašto-bagažo vagonams ir dviems šaltiems šilumvežiams patempti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O prie ko čia krovininiai, jei keleivinis traukinys? Nu gal permetimas krovininiams... Bet kodėl visi trys buvo veikiančiais varikliais? Permesti į Kybartus buvo galima ir šaltus. Vieno veikiančio pilnai būtų užtekę 7 keleiviniams vagonams, 2 pašto-bagažo vagonams ir dviems šaltiems šilumvežiams patempti.
                      Gal vėliau du užgesino? IMHO, taupė siūlą, pasiėmė tranzito trauką iš Kenos.

                      Comment


                        O kodėl ne iš karto? Toks siūlo taupymas keistai atrodo. Tuo labiau, kad tų siūlų ir taip dabar laisvų yra, nes krito krovininių srautai, o permesti krovininius lokomotyvus krovinių pervežimui galima ir su krovininiais traukiniais.

                        Comment


                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...usu-56-1552140

                          Comment


                            O tai į kitą traukinį dalies keleivių paimti negalėjo? Bent jau tų, kurie važiuoja iki Plungės, Telšių, gal net Šiaulių. Šitas ruožas ne visada užpildytas keleiviais. O į Vilnių galėjo užsakyti autobusus.

                            Vėlesni traukiniai anksčiau atvyko į Vilnių...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O tai į kitą traukinį dalies keleivių paimti negalėjo? Bent jau tų, kurie važiuoja iki Plungės, Telšių, gal net Šiaulių. Šitas ruožas ne visada užpildytas keleiviais. O į Vilnių galėjo užsakyti autobusus.

                              Vėlesni traukiniai anksčiau atvyko į Vilnių...
                              Taigi žino kiek bilietų parduota iš Klaipėdos į Vilnių - ir tegu siunčia autobusą tiesiai. Per Telšius žmonės važiuoja ne todėl, kad nori pamatyti miestą, bet todėl, kad nėra kito geležinkelio. Kitą autobusą - geležinkelio trasa, išvežioja nelaimėlius.
                              Bet čia LG. Nesuprantu, ko jei tikėjosi? Nemokamai nutempti sugedusį, pilną keleivių traukinį iki depo?

                              Kitas variantas: Atšaukti 632 Klaipėda - Radviliškis, vietoje jo paleisti autobusą. 632 iki Šiaulių ar Radviliškio važiuoja be sustojimų, keleivius persodinti į kitą traukinį Šiauliuose arba Radviliškyje.

                              O dabar, prisidarė problemų lygioje vietoje, susimokės už autobusus ir dar kompensacijas keleiviams. 12 valandų kelionė vietoje planuotų 4,5 ...

                              Comment


                                Esmė tame, kad jie neturi veiksmų plano tokioje situacijoje. Būtų atidirbtas veiksmų planas, tai tiek ilgai nebūtų užtrukę. Aišku, pradžioje bandė tempti traukinį lokomotyvu. Tai visai logiška ir normalu, bet nieko nesigavo... Tik ar tam reikėjo sugaišti 2 val. Klaipėdoje? Galėjo susisukti ir per maks. 1 val.

                                Prieš kelis metus teko Lenkijoje važiuoti iš Poznanės į Varšuvą traukiniu Berlynas - Varšuva. Gniezne prieš stotį pervažoje traukinys pervažiavo žmogų. Tai buvo apie valandą laukimo traukinyje, paskui visus išlaipino. Ne stotyje, o ten, kur stovėjo traukinys, bet miesto ribose. Dar už valandos atvažiavo autobusai. Įlaipinimas truko apie pusvalandį, nes autobusų buvo apie 7 ir dar vienas mikrobas. Visi neatvažiavo vienu metu, keleivių neskirstė. Visi autobusai važiavo į Varšuvą, o autobusai užsukinėjo į tarpines stotis tik pagal esamus autobuse keleivius. Tai gavosi +4,5 valandos, kol atvykome. Autobusai darė pusvalandžio sustojimą McDonaldse autostradoje, nes buvo vakaras, nes tualeto nebuvo, nes keleiviai norėjo gerti ir valgyti.
                                Paskutinis taisė Al1; 2021.08.20, 07:25.

                                Comment


                                  Neradau temos šiam klausimui, tad parašysiu čia.
                                  Gal yra žinomos priežastys kodėl jau kuris laikas iš LT nėra nei vieno tarptautinio traukinio? Jei dėl situcijos su Baltarusija galima suprasti, kad traukiniai į šia šalį nevažiuoja. Bet dar yra 3 kaimynės. Dėl pandemijos?
                                  Kada paskutinį kart buvo tokia situacija su lietuvos geležinkeliais?

                                  Comment


                                    tai gal delto, kad nera keleiviu ir neja jokio biznio is to?

                                    Comment


                                      Dėl Latvijos buvo ne kartą užsiminę net gana aukšti LTG žmonės, kad latviai nenori. Kitaip tariant, Latvijos Geležinkelius valdančios, ir su Kremliumi susijusios, Rusijos kriminalinės gaujos.

                                      Comment


                                        Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                        Gal yra žinomos priežastys kodėl jau kuris laikas iš LT nėra nei vieno tarptautinio traukinio? Jei dėl situcijos su Baltarusija galima suprasti, kad traukiniai į šia šalį nevažiuoja. Bet dar yra 3 kaimynės. Dėl pandemijos?
                                        Taip.

                                        Comment


                                          Ko latviai nenori? I Lietuva traukiniu vaziuoti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X