Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ne vieninteliam užsakovui. Kitiems parduoda rinkos kaina, o motininei parduoda daug mažesne kaina, tarkim savikaina.
    Toks didelis ir tiki pasakomis. Parduoda ta kaina, kuri pirkėjui gavimo taške yra priimtiniausia. Arba neparduoda visai. Būna kad vienam pirkėjui gaminus vienu metu tiekia keli gamintojai - arba kiekio, arba logistikos sumetimais.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet yra ir dukterinių, kurios tik motininei gamina, čia nieko keisto, tiesiog atskirta dalis gamybos į kitą uab.
    Todėl ir atskiriamos veiklos: verslas paprastai nori žinoti kiek veikos sritis ir atskiras tos srities elementas duoda pajamų arba generuoja nuostolių. Jei visa sritis pelninga, o vienas pastoviai minuse - gal reikia ieškoti to priežasčių, o ne tyliai subsidijuoti?

    Comment


      Nelabai susikalbam, pabandom paprasčiau.
      Tarkime pagaminti 1000vnt dalykų kainuoja 1.000.000 eur.
      Kad verslas apsimokėtų parduodama rinkos kaina 1 dalykas po 1200 eur.
      Tu iš rinkos perki po 1200 eur.
      Nusprendi įkurti savo dukterinę imonę iš pirkti iš jos.
      Tavo kaštai tie patys, vadinasi tu gali savo motininei parduoti po 1200 eur, bet gali ir po 1000 eur taip palikdamas dukterinę ne su 20 proc. pelningumu, bet ant nulio.

      Kaip darysi pagrinde priklausys kurioj pusėjee norėsi palikti pelną bei mokėt mokesčius.
      Jei norėsi daugiau pelno į dukterinę, galėsi ir po 1300 pirkt.
      Bet dažnai bus, kad parduos už savikaibos 1000, nes norės tuos plousinius 200 eur motininėj palikt.
      Paskutinis taisė Gator; 2021.08.02, 19:38.

      Comment


        Galima dar valdžios giminaičiams ikurti ir tarpininkų firmą

        Comment


          Tema vadinasi keleiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais. Rasome tai, kas kas aktualu siai temai . Apie riedmenis manau diskutuoti reikia kitose temose.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            Tema vadinasi keleiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais. Rasome tai, kas kas aktualu siai temai . Apie riedmenis manau diskutuoti reikia kitose temose.
            Įdomus zuikio urvas pasidarė iš temos, kažkodėl tai pasidarė kone lib. vs. (vat., konc., nac., whatever) diskusija.

            Comment


              Man kažkaip atrodo, kad 15% pabrangę bilietai ir traukos paslaugų pirkimas monopolinėje rinkoje yra kažkaip susiję. Gal po kelių metų sužinosim kaip.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Man kažkaip atrodo, kad 15% pabrangę bilietai ir traukos paslaugų pirkimas monopolinėje rinkoje yra kažkaip susiję. Gal po kelių metų sužinosim kaip.
                15 proc. brangimas greičiau susijęs su kritusiu bendru keleivių skaičiumi ir dėl to išaugusiais nuostoliais, nei traukos paslaugų pirkimu.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  15 proc. brangimas greičiau susijęs su kritusiu bendru keleivių skaičiumi ir dėl to išaugusiais nuostoliais, nei traukos paslaugų pirkimu.
                  - Kodėl pas jus taip pakilo kainos?
                  - Man labai pinigų reikia.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    15 proc. brangimas greičiau susijęs su kritusiu bendru keleivių skaičiumi ir dėl to išaugusiais nuostoliais, nei traukos paslaugų pirkimu.
                    Greitai dar didins, bo jau planuose iš viso uždrausti keliones bet kokiu VT nepasiskiepijusiems. Taip ir toliau - pirmyn į automobilizaciją. Vėl orą vežios, vėl maršrutus uždarinės.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Greitai dar didins, bo jau planuose iš viso uždrausti keliones bet kokiu VT nepasiskiepijusiems. Taip ir toliau - pirmyn į automobilizaciją. Vėl orą vežios, vėl maršrutus uždarinės.
                      Kad VT nebus nesiskiepijusių - didelis pliusas. Pasidarys ne ubagų, bet normalių žmonių transportas.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą

                        Kad VT nebus nesiskiepijusių - didelis pliusas. Pasidarys ne ubagų, bet normalių žmonių transportas.
                        Normalūs Lietuvoje važinėja su automobiliu. VT neliks keleivių, nes vežioja tik pensininkus, pašalpinius, invalidus ir moksleivius su studentais. Dauguma jų nesiskiepiję ir nesiskiepys arba dėl propagandos bijo net kaukę lauke nusiimti, todėl kur nors mažai važiuoja, nesvarbu net kad pasiskiepiję... Vėl uždarinės maršrutus, jei tokie ribojimai bus įvesti.
                        Paskutinis taisė Al1; 2021.08.04, 15:05.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Normalūs Lietuvoje važinėja su automobiliu. VT neliks keleivių, nes vežioja tik pensininkus, pašalpinius, invalidus ir moksleivius su studentais.
                          Damn, kiek daug apie save sužinojau.

                          Comment


                            Pažiūrėkime realybei į akis. Bet būtent toks keleivių kontingentas beveik visame VT.
                            Todėl Lietuva ir yra autsaiderė visoje ES pagal viešąjį transportą, užtat pirmauja pagal keliones automobiliais.

                            Comment


                              Šiandien.
                              Traukinys Maskva - Kaliningradas tempiamas tritrauka ER20CF.



                              Visi trys veikiantys.



                              Tuo tarpu Vilnius - Klaipėda su TEP70-0235.



                              Pesa 630MiL-005 į Trakus!




                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Pažiūrėkime realybei į akis. Bet būtent toks keleivių kontingentas beveik visame VT.
                                Todėl Lietuva ir yra autsaiderė visoje ES pagal viešąjį transportą, užtat pirmauja pagal keliones automobiliais.
                                Niekada į darbą nevažinėju automobiliu, tik VT, ir normalus ten tamstos vadinamas "kontingentas".

                                Comment


                                  Tai tik Vilniuje kiek kita padėtis. Kituose miestuose yra tik taip. Net ir Kaune. Priemiestis iš viso tik moksleiviams ir bobutėms, tarpmiestis irgi lengvatininkų, bet jis labiau priklauso nuo maršruto.

                                  Comment


                                    viesasis transportas yra socialine paslauga. Tiems, kas neturi galimybes judeti savo automobiliu. O tai butent, pensininkai, studentai, mazas pajamas gaunantys pilieciai. Aisku, kaskiek keistuoliu vazineja ir is kitu sluoksniu.

                                    Comment


                                      Kuo ubagiškesnė šalis, tuo daugiau nuosavų automobilių ir visi normalūs jais važinėja. Tuo tarpu kuo turtingesnė šalis, tuo daugiau ofiso planktono ir vidutinio sluoksnio naudojasi VT... Net Lenkijoje visai kitas vaizdas ir kitas keleivių kontingentas...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kuo ubagiškesnė šalis, tuo daugiau nuosavų automobilių ir visi normalūs jais važinėja. Tuo tarpu kuo turtingesnė šalis, tuo daugiau ofiso planktono ir vidutinio sluoksnio naudojasi VT... Net Lenkijoje visai kitas vaizdas ir kitas keleivių kontingentas...
                                        vasara dusti tame transporte, ziema sali laukdamas stotelese, o su masina atvaziavai patogiai nuo garazo iki darbo, po darbo vaikus paimi is darzerio ar dar kur nors nuvezi. Zymiai patogiau, negu tampytis su autobusais

                                        Comment


                                          Žymiai nepatogiau automobiliu, nebent gyveni kokiam užmiesty.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X