Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.Paskutinis taisė Al1; 2021.08.02, 12:29.
Comment
-
OParašė John Rodyti pranešimą
Ten nemenką ruožą kažkur už Kaišiadorių link Jonavos lyg daro. Bent jau darbai nemenki vyksta, kiek matosi pro traukinio langą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTačiau yra ir tokia liberalizmo grimasų naujiena.
LTG pati iš savęs konkurso būdu perka paslaugas...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
Taip veikė Barclays, taip pat veikia Danske Vilniuje.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
Samsung. Viena didžiausių įmonių pasaulyje. Jie turi krūvą antrinių įmonių, kurios užsiima specializuotos srities produktų gamyba. Pavyzdžiui: Samsung Electro-Mechanics, Samsung Display, kurios gamina atskirus komponentus. Juos Samsung perka iš savo antrinės įmonės ir naudoja savo telefonų gamybai.
Lygiai tas pats vyksta su LG ir LG Display. Ir tai tik keli pavyzdžiai. Tai yra visiškai normali praktika, kai norima, kad antrinė įmonė būtų konkurencinga rinkoje ir gebėtų išgyventi jos sąlygomis. Motininė bendrovė tuo atveju yra tik vienas iš klientų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties.
Tai kodėl LG nestato naujų poilsiaviečių savo darbuotojams? Kodėl LG neturi nei vienos vagonų gamyklos? Ir plieno kombinato? Ir naftos perdirbimo gamyklos? Jie ką, kaip 2rniai perka bėgius, kurą ir tepalus?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
Palyginimui, imam Helsinki - Vaasa maršrutą. 8 poros traukinių per parą, ~400 km. Kelionės kaina atitinka Suomijos kainų lygį. Ir žinai ko tikėti bei koks traukinys atvažiuos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai gal Gargždų Geležinkelis galėjo ką nors pasiūlyti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko jie negalėjo. Ir aplamai, kodėl LG turi kažką pirkti iš kažko, kas yra pačios LG tiesioginė veiklos funkcija, jei pati yra seniausias, vienintelis ir didžiausias vežėjas geležinkeliais.
Ir pamiršk LG kaip „mes darome viską“ monstrą. Nebėr jaukaus Dailydkos lizdelio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne įprastas pirkimas. Čia aplamai jokio pirkimo nėra. Cechas ar gamykla kažkur kitur, kuri nuosavybės forma priklauso motininei įmonei detales ar kitą savo produkciją motininei įmonei tiekia ne pagal jokius konkursus, o pagal planą. O lėšos, kurios yra skiriamos, tai ne užmokestis už produkciją, o tiesioginės lėšos, reikalingos žaliavoms įsigyti, susimokėti už kitką (patalpos, komunaliniai dalykai (vanduo, elektra ir pan.) toje šalyje, algas ir mokesčius.
Grįžtant prie LTG. Kažkodėl nusibodo vaidinti pseudorinką ir skelbti konkursus, ir atskiru UAB'u buvęs VLRD buvo prijungtas prie LTG Cargo kaip padalinys. Nes nesąmonė yra konkurso būdu pirkti remonto paslaugas iš savęs paties. Tai kodėl su keleivių pervežimui reikalingų lokomotyvų užsakymu įmonės viduje turi būti kitaip? Kvepia tik finansinėmis machinacijomis ir LTG Link susinimu ir stekenimu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąImonese, kurios didžiulės konkurencijos sąlygomis suinteresuotos maksimalia kaštų-sanaudu nauda, o ne vienintelėje valstybinėje monopolineje imoneje-pinigu plovykloje
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tos minetos įmonės daro konkursus, ar visgi be kalbų tiesiog perka iš savo kitų grupės įmonių?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tos minetos įmonės daro konkursus, ar visgi be kalbų tiesiog perka iš savo kitų grupės įmonių?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Čia yra delikatus balansas. Vienoje pusėje tu turi nuosavą įmonę, kuri užtikrina kiekius, kokybę bei atidirba investicijas. Kitoje - pašalinį tiekėją, kuris irgi užtikrina kiekius, kokybę, atidirba savo investicijas ir jis kažkodėl parduoda pigiau. Kažkurį laiką gali remti savo įmonę, bet paskui akcininkams kils klausimų: kodėl perki brangiau, arba kodėl nuosavos įmonės savikaina ar pardavimo kaina yra didesnė.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSavo įmonė patieks pigiau, nes jai nereikia uždirbti viršaus, užtenka, kad išsilaiko ant nulio.
Ekonomikoje nėra gerai kai įmonė gamina vieninteliam užsakovui. Nes kai jis nustos pirkti, įmonės niekam nereiks.
Įrengimus, sienas ir kolonas išmontuojam, grindis išnuomojam kaip aikštelę saugojimui, aufiderzein.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Apibrėžk "nulį".
Ekonomikoje nėra gerai kai įmonė gamina vieninteliam užsakovui. Nes kai jis nustos pirkti, įmonės niekam nereiks.
Įrengimus, sienas ir kolonas išmontuojam, grindis išnuomojam kaip aikštelę saugojimui, aufiderzein.
Bet yra ir dukterinių, kurios tik motininei gamina, čia nieko keisto, tiesiog atskirta dalis gamybos į kitą uab.
Comment
Comment