Viskam nepasidarysi. Mes nežinome, kas ten per detalės sugedo. Ne eilinės, nes nupirktų paprasčiau ir suremontuotų. Matyt sugedo tai, kas kaip ir neturėjo sugesti po kelių metų eksploatacijos. Bet garantija jau pasibaigė...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąSavaime suprantama, kad visko sumesti į vieną katila negalima, bet galima pasidaryti pvz. atskirus konkursus pagal LTG Link turimų traukinių markes - vieną Pesų detalių tiekimui, antrą Škodų detalių tiekimui, trečią kitiems ir pan.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad viskam nepasidarysi. Mes nežinome, kas ten per detalės sugedo. Ne eilinės, nes nupirktų paprasčiau ir suremontuotų. Matyt sugedo tai, kas kaip ir neturėjo sugesti po kelių metų eksploatacijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra tie konkursai, bet jeigu anksčiau buvo galima viską sutvarkyti per kelias dienas, dabar tenka laukti kelis mėnesius.Paskutinis taisė Perfect; 2021.06.24, 21:39.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tada kažkas netvarkoje. Nes pats dirbu viešame sektoriuje ir toks principas bent mūsų organizacijoje pakankamai gerai veikia
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTada kažkas netvarkoje. Nes pats dirbu viešame sektoriuje ir toks principas, bent mūsų organizacijoje, pakankamai gerai veikia.
Comment
-
Birželio 29 d. LTG grupės bendrovės susitiko su organizacijomis, vienijančiomis individualių poreikių turinčius žmones, taip pat LR Susisiekimo ministerijos, LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir kitų suinteresuotų institucijų atstovais aptarti projekto „Geležinkelių paslaugų pritaikymas pagal universalaus dizaino principus" pažangą.
INFRASTRUKTŪROS PRITAIKYMAS
Projektas „Maršruto be kliūčių pritaikymas stoties teritorijoje"- Įvykdytos viešojo pirkimo procedūros lauko infrastruktūrai.
- Vyksta 23 stočių projektavimo ir rangos darbų pasiūlymų rengimas.
- Vykdomos vidaus infrastruktūros darbų 16-oje stočių keleivinių salių pirkimo procedūros.
- Ateities darbai – numatoma pasirašyti sutartis dėl 23 stočių rangos darbų ir paskelbti konkretų 19 stočių pirkimą iš DPS.
https://www.litrail.lt/naujienu-arch...cleId=12531133
Taip pat ten pat rašoma, kad vykdoma pėsčiųjų tiltų stotyse techninės būklės įvertinimo ekspertizė ir remonto poreikio nustatymas. Įskaitant Vilniaus stoties pėsčiųjų tilto būklės papildomą vertinimą ir Kaišiadorių tilto pritaikymą neįgaliesiems (tirkiausiai bus liftai įrengiami?).
Taip pat LTG skelbia, kad perkama net 50 stočių vizualinės informacijos įranga (realaus laiko vaizdo ir garso). Tik labai įdomu, iš kur 50 stočių jie ištraukė? Prie gerų norų tiek nėra. O tose, kuriose stoja 3 poros traukinių per dieną, nereikalinga tokia įranga. Nebent ir stoteles kai kurias aprūpins šita įranga, bet tik Vilniaus - Kauno ruože. Bet tai irgi pinigų išmetimas...Paskutinis taisė Al1; 2021.07.02, 14:06.
Comment
-
Panašu, kad Škodos produkcija nėra tarp LG favoritų rengiantis pirkti naujus elektrinius keleivinius traukinius - https://www.vz.lt/transportas-logist...rkimo-konkursoPaskutinis taisė Perfect; 2021.07.19, 21:33.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąPanašu, kad Škodos produkcija nėra tarp LG favoritų rengiantis pirkti naujus elektrinius keleivinius traukinius - https://www.vz.lt/transportas-logist...rkimo-konkurso
Comment
-
EJ575 yra priemiestinis traukinys ir jis savo funkciją atlieka. Normali ten garso izoliacija. Svarbiausia kainos ir kokybės santykis. Nešokinėk aukščiau bambos. Lietuva ne Vokietija ar Prancūzija. Nors ir ten nei kiek ne geresni traukiniai naudojami. Protingas perka ne žalią produktą, o jau išgydytą nuo vaikiškų ligų.
- 6 patinka
Comment
-
Jau ne vienerius metus Kalvarijos savivaldybėje esančio Jungėnų kaimo gyventojai, pro savo namų langus girdi pravažiuojančius tik krovininius traukinius, kai kadaise reguliariai vykdyti keleiviniai maršrutai į Kauną ar Marijampolę, dabar yra tik svajonė.
Jungėnuose yra Kalvarijos geležinkelio stotis.
,,Sūduvos gidas” nusprendė pats pasidomėti šia situacija ir išsiaiškinti, kodėl beveik 1000 gyventojų turinčioje, vos 3 km. atstumu nuo Kalvarijos esančioje gyvenvietėje, deja, bet neatvyksta keleiviai traukiniai.
------
Visgi, R. Atroškaitės teigimu, vienas iš trukdančių atnaujinti reisus faktorių, yra stoties būklė.
Pamėginus susisiekti su ,,Lietuvos geležinkelių” infrastruktūros projektų atstovu, gauti atsakymo nepavyko, tačiau vienas iš aspektų gali būti netinkamas, lauke įrengtas tualetas, kuris neatitinka šiuolaikinių standartų taikomų geležinkelio stotims.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEJ575 yra priemiestinis traukinys ir jis savo funkciją atlieka. Normali ten garso izoliacija. Svarbiausia kainos ir kokybės santykis. Nešokinėk aukščiau bambos. Lietuva ne Vokietija ar Prancūzija. Nors ir ten nei kiek ne geresni traukiniai naudojami. Protingas perka ne žalią produktą, o jau išgydytą nuo vaikiškų ligų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei turi pinigų tik KIA, tai ir perki KIA, o ne Mercedesą ar Ferrari. Pagal kišenę ir traukiniai. Normalus tie EJ575 kaip priemiestiniai.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, pats irgi vw pirkai, o ne koki komfortiska ir saugu MB
Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.Paskutinis taisė John; 2021.07.20, 22:30.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai kam ir drezina normalus transportas. Lietuvoje tokie traukiniai nėra pakankamai geri ir net patys LTG gana aiškiai sako, kad jie nepateisino lūkesčių. Mėšlo pirkti daugiau nereikia ir, panašu, kad LTG irgi taip galvoja.
Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
Gal vieną kartą reikia liautis būnant plikbajoriais vaizduoti ponus? Iš kur pinigai, Zina? Sumokėk iš savo kišenės ir nupirk LG naujus traukinius iš Siemens ar Bombardier. Kiekvienas perka pagal savo kišenę. Lietuvai toli iki Šveicarijos ar Vokietijos. LG labai blogai daro, kad perka tuos akumuliatorinius traukinius. Niekur jie dar normaliai nėra eksploatuojami. Žalias produktas. Užuot mečius pinigus visokiom pseudoekologijoms, verčiau tegul atnaujina pirmiau užtikrina keleivių pervežimo augimą bent porą kartų. O tam nereikia jokių navarotnų riedmenų. Reikia normalaus tvarkaraščio ir normalių klasikinių bei laiko patikrintų riedmenų.Paskutinis taisė Al1; 2021.07.20, 22:41.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Škoda mašinos praktiškai tas pats VW. Bent jau šimtus kartų arčiau VW nei Lados.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nereikia čia sekti pasakų. Nieko tie Bombardier ar Siemens ne geresni, jei lyginti 10-15 metų senumo traukinius, o ne naujausius.
Gal vieną kartą reikia liautis būnant plikbajoriais vaizduoti ponus? Iš kur pinigai, Zina? Sumokėk iš savo kišenės ir nupirk LG naujus traukinius iš Siemens ar Bombardier. Kiekvienas perka pagal savo kišenę. Lietuvai toli iki Šveicarijos ar Vokietijos. LG labai blogai daro, kad perka tuos akumuliatorinius traukinius. Niekur jie dar normaliai nėra eksploatuojami. Žalias produktas. Užuot mečius pinigus visokiom pseudoekologijoms, verčiau tegul atnaujina pirmiau užtikrina keleivių pervežimo augimą bent porą kartų. O tam nereikia jokių navarotnų riedmenų. Reikia normalaus tvarkaraščio ir normalių klasikinių bei laiko patikrintų riedmenų.
Siemens ne geresni, jei lyginti 10-15 metų senumo traukinius, o ne naujausius.
Aišku, kad lyginu ne su naujais. Lyginu konkrečiai su 2002 Siemens Desiro (British Rail Class 450 ir susijusiais modeliais) arba panašaus stiliaus irgi 2002 laidos Bombardier 377 Electrostarais. Nu arba bele kuriuo panašaus lygio EMU iš tų laikų. Tiek garso, tiek vibracijų slopinimas beveik 20 metų senumo traukiniuose yra šviesmečiais toliau, nei gerokai naujesnių EJ575.
Comment
Comment