Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    RŽD moka tik už tonkilometrus (šitas mokėstis gali skirtis priklausomai nuo krovinio kategorijos - naftos produktai, automobiliai ir t.t.) - į šitą mokestį įskaičiuotas ir dyz.kuras, ir lokomotyvo aptarnavimas, ir mašinisto atlyginimas, ir kelio remonto darbai, ir viršininkų automobiliai. Jokių kitų pinigų jie nemoka.
    Taip, tai yra viena medalio pusė. O dar yra kita medalio pusė - infrastruktūrinė. Ne bėgių remonto, o tranzitinio srauto (tiek krovinių, bet ypač keleivių) kontrolės ir saugumo. Kas apmoka, tarkim, keleivinio traukinio lydėjimą sraigtasparniu? Įtariu, kad Rusija už tai moka, už visą ta supraprastintą tranzito sistemos administravimą irgi ji moka. Lietuvai, ne LG. Nes elementari logika sako - o s kakogo perepoju Lietuva turi pati mokėti už visą tai? Rusijai reikia supaprastinto tranzito - visi kaprizai už jūsų pinigus.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Rusijai reikia supaprastinto tranzito - visi kaprizai už jūsų pinigus.
      OK, kiek jie moka? Pagala kokią sutartį? - grynais ar pavedimu?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taip, tai yra viena medalio pusė. O dar yra kita medalio pusė - infrastruktūrinė. Ne bėgių remonto, o tranzitinio srauto (tiek krovinių, bet ypač keleivių) kontrolės ir saugumo. Kas apmoka, tarkim, keleivinio traukinio lydėjimą sraigtasparniu? Įtariu, kad Rusija už tai moka, už visą ta supraprastintą tranzito sistemos administravimą irgi ji moka. Lietuvai, ne LG. Nes elementari logika sako - o s kakogo perepoju Lietuva turi pati mokėti už visą tai? Rusijai reikia supaprastinto tranzito - visi kaprizai už jūsų pinigus.
        Įtarimai prieš faktus.

        Rusijos supaprastinto tranzito schemą apmoka ES.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          OK, kiek jie moka? Pagala kokią sutartį? - grynais ar pavedimu?
          Pagal trišalę sutarti tarp ES, Lietuvos ir Rusijos dėl Kaliningrado tranzito. Be to Rusija ne kartą prašė Lietuvos gerinti keleivinio tranzito sąlygas. Ir Lietuva jas gerino. Kodėl turėtų tai daryti už savo lėšas? Kremliaus agentų kažkaip nesudaro dėl to. Kodėl ES turi apmokėti Rusijos tranzitą? Nesąmonė. ES finansavo pradiniame etape, Lietuvai stojant į ES, tranzitinio koridoriaus įrengimą. Bet ES labdaros nedaro, tuo labiau Rusijai. Todėl tikriausiai Rusija su ES buvo atskirai sutarusios dėl apmokėjimo Lietuvai per ES. ES šiuo atveju ir tikriausiai vėliau yra kaip tarpinė tarp Rusijos ir Lietuvos, kuri garantuoja tranzito koridoriaus funkcionavimą ir reikiamą finansavimą, nes bukai Lietuva su Rusija su didele tikimybe nesusitartų...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Be to Rusija ne kartą prašė Lietuvos gerinti keleivinio tranzito sąlygas. Ir Lietuva jas gerino.
            Kas konkrečiai pagerėjo? - pasikeitimai pandemijos metu neužskaitomi.
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Todėl tikriausiai Rusija su ES buvo atskirai sutarusios dėl apmokėjimo Lietuvai per ES
            Aaaa.... Tikriausiai...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kodėl ES turi apmokėti Rusijos tranzitą?
              Toks biudžetas.
              https://www.rferl.org/a/potential-eu.../30446003.html

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Kiek Rusija jau investavo į tranzitinį koridorių? Kodėl ji turėtų investuoti dar iš naujo ir dar kelis kartus ilgesniame koridoriuje Latvijoje + Lietuvoje? Tų kelių keleivinių traukinių praleidimui pilnai pakanka esamo geležinkelio, kuris dabar jau greitai dar ir patuštės dėl to, kad Baltarusija pagreitintai perves savo krovinius į Rusijos uostus...
                Kai ES uždės sankcijas Batkos trąšoms - kryptis į vakarus jau nebus aktuali

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Kas konkrečiai pagerėjo? - pasikeitimai pandemijos metu neužskaitomi.
                  Aaaa.... Tikriausiai...
                  Daugybė dalykų eiliniam keleiviui ar stebėtojui nėra matomi. Prie ko čia pandemija? Paskutinis, kiek pamenu, pagerinimas turėjo būti susijęs su keleivių kontrole Vilniaus stotyje. Čia neskaitant stoties patikros punkto rekonstrukcijos.

                  Dar kartą kartoju, kad tas lėšas ES gali po to atgauti iš Rusijos. Tiesiog, kad išengti Lietuvos saviveiklos, tai daro ES. Rusijai reikia užtikrinto tranzito, ES nereikia Lietuvos ir Rusijos tarpusavio hemorojaus ir rizikų sudarymo. ES su Rusija tarpusavyje visai kitaip kalba nei Lietuva su Rusija.


                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                  Kai ES uždės sankcijas Batkos trąšoms - kryptis į vakarus jau nebus aktuali
                  Kalba eina apie tranzito koridorių tik į Kaliningradą ir iš jo ir tik Rusijos prekinių ir keleivinių traukinių. Jokių kitų šalių traukiniai į tą tranzitą nepatenka.

                  O kas nuo to pralaimės? Lietuva - geležinkeliai neteks ženklaus krovinių srauto, o Klaipėdos uostas taip pat. Lietuva gatava mokėti tokią kainą už Baltarusijos vidaus reikalus?
                  Paskutinis taisė Al1; 2021.05.27, 08:05.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lietuva gatava mokėti tokią kainą už Baltarusijos vidaus reikalus?
                    Baltarusijos vidaus reikalai yra jų reikalai. Kada nors vienaip ar kitaip išsispręs.
                    Bet kai vidaus reikalai tampa tarptautinius terorizmu - reikia kažka daryti.
                    "First they came for the socialists, and I did not speak out — because I was not a socialist."

                    Rišam šį nukrypimą, baltarusius Lietuvos traukiniuse galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.

                    Comment


                      Baltarusijos piliečių dabar daugiau Lietuvoje nei rusų iš Rusijos ir traukiniais jie važinėja.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Baltarusijos piliečių dabar daugiau Lietuvoje nei rusų iš Rusijos ir traukiniais jie važinėja.
                        Nepaisant to, konkrečiai Baltarusijos aspektas šioje temoje yra OT.

                        Comment


                          O tai baltarusiai nėra Lietuvos geležinkeliais važiuojantys keleiviai? Tema apie visus keleivių pervežimus, ne tik Lietuvos viduje, bet ir į/iš Lietuvą taip pat ir visas keleivių grupes ar kategorijas...

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            tikiuosi kad RBII bus finansiškai naudingas, tačiau net jei tiesiogiai neneš finansinės naudos, jis bus dotuojamas, vis tiek jis reikalingas, nes reikia žiūrėti ir į netiesioginę naudą.
                            OK, kas neleidžia dotuoti dabartinius geležinkelius?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              OK, kas neleidžia dotuoti dabartinius geležinkelius?
                              Nesupratau klausimo, kas neleidžia? Keleivių vežimas ir yra dotuojamas.

                              Comment


                                Kiek pinigų valstybė davė 2019-2020 (neskaitant lengvatininkų kompensavimo)?

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Kiek pinigų valstybė davė 2019-2020 (neskaitant lengvatininkų kompensavimo)?
                                  Nežinau kiek, google tavo draugas.

                                  Edit, pagooglinau:

                                  Pernai keleivių vežimui „LTG Link“ gavo beveik 36 mln. eurų subsidiją. Valstybė nuo 2018-ųjų kompensuoja keleivių vežimo geležinkeliais nuostolius, o dotacijos suma priklauso nuo įmonės sumokamų dividendų. Iki tol įmonė didelių dividendų nemokėdavo, bet pati kompensuodavo keleivių vežimo nuostolius.
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...bes-subsidijos
                                  Paskutinis taisė Edd; 2021.05.27, 23:44.

                                  Comment


                                    O Geležinkeliai valstybei davė 38 mln.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O Geležinkeliai valstybei davė 38 mln.
                                      AB „Lietuvos geležinkeliai" yra valstybinė įmonė. Ir? Ką tu čia išvis bandai pasakyti?

                                      Comment


                                        Tą, kad nieko geležinkeliai už keleivių vežimą negauna iš valstybės. Tiksliau, ką uždirba ir sumoka biudžetui, tą ir atgauna. Kol kas. O pritruks biudžete pinigų, ir negrąžins valstybė dalies tų lėšų.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tą, kad nieko geležinkeliai už keleivių vežimą negauna iš valstybės. Tiksliau, ką uždirba ir sumoka biudžetui, tą ir atgauna. Kol kas. O pritruks biudžete pinigų, ir negrąžins valstybė dalies tų lėšų.
                                          Po mano parašymo kad RBII galėtų būti dotuojama ir tai būtų OK, Aleksio bandė pasakyti kad kažkas trukdo dotuoti šiandien, tai pateikiau faktus kad keleivių vežimas šiandien ir yra dotuojamas, ir gan didele suma, nes jis yra nuostolingas. O iš kokių pinigų dotuojama ne esmė, faktas kad dotuojama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X