Ir apskritai klausimas ar apsimoka investuoti kiekvienais metais po 1,400,000 eur. Ta prasme kiek yra keleivių, kurie iki šiol nepirkdavo bilietų, nes per sunku būdavo nusipirkti ir dabar pirks, nes kažkaip palengvins pirkimą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr apskritai klausimas ar apsimoka investuoti kiekvienais metais po 1,400,000 eur. Ta prasme kiek yra keleivių, kurie iki šiol nepirkdavo bilietų, nes per sunku būdavo nusipirkti ir dabar pirks, nes kažkaip palengvins pirkimą?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO jei atsiakius jaunesniojo stažuotojo vyresniojo patarėjo kavos asistento paslaugų; paliekam jam tik sumuštinių asistentą ir asmeninųį trenerį?
Tu tikrai manai kad Fima prastūmė sistemą, kuri neveikia?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNes dabartinė sistema gaidys. Traukiniobilietas.lt veikia itin prastai, tenka gerokai palaukt kol pavyksta nusipirkti. Konduktorių su dabartiniais aparatais, kurie lūžinėja daugiau nei veikia irgi gaila. Nauja sistema bus tiek keleiviams, tiek automatams, tiek konduktoriams, taip pat bus planavimo įrankiai ir moduliai, kurie informuos stotyse numatytus statyti informacinius tv (kitas pirkimas).
O šiaip per metus nesu susidūręs su tavo minimomis bėdomis, el. būdu pirkti visada paprasta, įskaitant ir iš telefono, konduktoriams pdf patikrinti tai tikrai netrukdydavo, jokių ten stočių laukti visiškai nereikėdavo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra linksma istorija apie tai, kaip aviadispečerių pranešimų perdavimas buvo atsitiktinai parašytas Emacs Lisp'u.
Nesena istorija su Citybee parodė kuo gali baigtis panašios klaidos.Paskutinis taisė Perfect; 2021.03.13, 15:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr apskritai klausimas ar apsimoka investuoti kiekvienais metais po 1,400,000 eur. Ta prasme kiek yra keleivių, kurie iki šiol nepirkdavo bilietų, nes per sunku būdavo nusipirkti ir dabar pirks, nes kažkaip palengvins pirkimą?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąbet kam tada reikalinga realiai paslaugos nuoma vos 5 metams?..
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąGal šiuo metu pilnai neapsimoka, bet tendencija tokia, kad kasos su kasininkais palaipsniui nyks. Tai gal tie 1,4 mln per metus ir nėra taip jau daug? Jeigu elektroninis bilietų pardavimas pakeis pusę (o ilgainiui kokius 90 proc.) kasininkų kai bus paleista sistema, tai jau čia susitaupys nemažai ant etatų išlaikymo.
Be to,Vilniaus stotyje net ir didžiausio piko metu nesu matęs kad dirbtų visos kasos.Taip kad sutaupymas etatų sąskaita yro nominalus - kasininkai neždirba po 4k / mėn, stotyje, o dėl stoties darbo grafiko turi būti bent 2 kasininkai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Gal šiuo metu pilnai neapsimoka, bet tendencija tokia, kad kasos su kasininkais palaipsniui nyks. Tai gal tie 1,4 mln per metus ir nėra taip jau daug? Jeigu elektroninis bilietų pardavimas pakeis pusę (o ilgainiui kokius 90 proc.) kasininkų kai bus paleista sistema, tai jau čia susitaupys nemažai ant etatų išlaikymo.
Čia klausimas ne internetu vs kasininkės, o naujas internetu vs senas internetu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKą LG gauna iš šio pirkimo backend pusės sunku pasakyti iš tokio minimalaus pranešimo, tai gali būti ir pati jo esmė, bet kam tada reikalinga realiai paslaugos nuoma vos 5 metams?..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Mažose stotyse kasų senai nėra. Kasininkai negalės išnykti, nes dalį bilietų operacijų galima atlikti tik kasoje (pvz dalis tarptautinių traukinių, bilieto keitimas ar pan.). Aišku, tai yra reglamentuojama ir tas reglamentas gali būti keičiamas. Bet pvz Roma Termini užpernai vis dar dirbo daug kasų, nors po visą stotį pristatyta bilietų pardavimo automatų. Man irgi teko bilietus pirkti kasoje, nes bankas neleido terminale už juos atsiskaityti kortele.
Be to,Vilniaus stotyje net ir didžiausio piko metu nesu matęs kad dirbtų visos kasos.Taip kad sutaupymas etatų sąskaita yro nominalus - kasininkai neždirba po 4k / mėn, stotyje, o dėl stoties darbo grafiko turi būti bent 2 kasininkai.Paskutinis taisė Perfect; 2021.03.13, 16:14.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąGali būti, bet reikia įsivaizduoti ir paslaugos mąstą. Tai nėra vienkartinis produkto sukūrimas, tai yra nuolatinis jo atnaujinimas ir tobulinimas visą paslaugos teikimo laikotarpį, prisiimant visą atsakomybę dėl sistemos darbo nepertraukiamumo, duomenų apsaugos ir t.t. ir t.t.
Antras momentas: SaaS savaime nėra blogai, blogai yra tai, kad konkrečiai užduočiai sukurtas ir apmokėtas produktas yra pozicionuojamas kaip SaaS. Tinkamas pavyzdys: aš užsakau ir apmoku pvz ."Zoom" programos kūrimą kontorai 'Interstelllar Calls and Telegraph Inc" ir ji šį produktą pradeda platinti kitiems kaip SaaS. Pasibaigus aptarnavimo sutarčiai aš neturiu man sukurto ir mano apmokėto produkto (nes kontora jo neturėjo kol aš neapmokėjau jo sukūrimo) ir tolimesnė šio produkto naudojimo kaina man yra nežinoma. Jei prisireikia man būtinų pakeitimų (pvz pailginti brūkšnelio trukmę Morzės kode, nes esant ilgesniam ryšio kanalui jis priimamas kaip taškas), išrašoma kelių puslapių sąskaita, nes "didelio masto pakeitimai yra aktualūs tik vienam naudotojui'.
Suprantu jei tai būtų privati kompanija - ji gali investuotojų pinigus leisti kaip tik nori.
Bet šiuo atveju tai yra valstybinė kontora, keleivių vežimas yra dotuojamas (su to viskas ok) ir tai, ką jie išleidžia neaiškioms paslaugoms, yra mano uždirbti pinigai.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.03.13, 17:19.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVisiškai nepakei, bet 90 proc. pakeis. Dar atsižvelgiant, kad keleivių skaičius geležinkeliuose palaipsniui auga, tai ir sistema pakeistų ir tuos žmones, kuriuos reikėtų papildomai priimti į darbą. Antras dalykas, kad kasų darbo laikas nėra tik 40 val per savaitę, tai etatų, reikalingų aptarnauti vieną kasą skaičius yra didesnis nei 1.
Comment
-
Šiai dienai tokios bilietų sistemos kūrimas tik LG būtų neefektyvus pinigų taškymas, nes tokios sistemos reikia ir teatrams, muziejams ir kitoms valstybės valdomom mokamom paslaugom. Bet ar biurokratams svarbu efektyvumas ? Kaip būtu smagu toje pačioje sistemoje pirkti bilietą traukiniui į Klaipėda -> Keltui per marias -> Delfinariumui !!!!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNebūtų, nes valstybės užsakyta sukurti bendra bilietų sistema gautųsi šūdas. Pažiūrėkite į visokias e-sveikatas ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąĮ tą 7 mln. eur. sumą įskaičiuoti ir bilietų pardavimo automatai stotyse?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąE-sveikata nebuvo kurta žmonėms, ten buvo Langaičio ir konservatorių afera pinigms įsisavinti. Aš kalbu apie realiai veikiančią sistemą skirta ne pinigams įsisavinti, o žmonėms naudotis. Pvz. yra E-varzytines, be smulkių trūkumų pukiai veikianti sistema.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąŠiai dienai tokios bilietų sistemos kūrimas tik LG būtų neefektyvus pinigų taškymas, nes tokios sistemos reikia ir teatrams, muziejams ir kitoms valstybės valdomom mokamom paslaugom. Bet ar biurokratams svarbu efektyvumas ? Kaip būtu smagu toje pačioje sistemoje pirkti bilietą traukiniui į Klaipėda -> Keltui per marias -> Delfinariumui !!!!
- 1 patinka
Comment
Comment