Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visiskai sutinku, cia taip vadinamas availability bias. Kaip yra dabar, vadinasi taip bus ir visada arba, ka matau, tas ir yra. Is tokiu istoriniu atveju pirmas, kas i galva sauna, tai Zalgirio arena ir kaip ji Kaunui per didele. Kitas didelis is ateities, tai kaip niekas nevazines Rail Baltica.

    O griztant prie temos, neabejotinai turi buti, kuo daugiau skirtingu budu pasiekti kurorta. Ir Palanga, kaip zmoniu kurortas, tinkama islaikyti toki stiliu. Kai pvz Kursiu Nerija itin saugomas gamtos kampelis, su labai maza intervencija, tai Palanga atvirksciai, kur leidziama daugiau. Visiem pagal skoni ir poreikius. Noreciau dar didelio kazino, na, bet cia jau kita tema.

    Comment


      O kaip ten baigėsi su skrydžiais Vilnius -Palanga?
      Show must go von!

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

        Nebuvo tokio, buvo mikriukai.
        Eik jau. Šiemet vietoj autobusų buvo mikrobai pagal bendrą bilietą??? Tai tada visiškai nepaklausus maršrutas, kam dar šitaip pazorintis geležinkeliams...

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą

          Taigi jis kaunietis
          Juk kalba eina apie atšaką nuo Kretingos. Nemaža tikimybė, kad ja bus leidžiama naudotis net kauniečiams

          Comment


            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
            Jei tiket Palangos mero zodziais, kad stotis butu prie ivaziavimo i miesta, ji galetu buti kazkur cia (https://www.instantstreetview.com/@5....63h,-2.99p,1z). Pagal tai, kurioje kelio puseje yra Kretingos stotis. Tik, jei atmintis neapgauna, galimai sitos teritorijos siuo metu gerokai labiau urbanizuotos, nei kad matome street view. Brangiausia turetu buti viadukas per autostrada?
            Stotis čia būtų profanacija ir debilizmo viršūnė. Pinigų išmetimas. Europoje, nepaisat visokių ten marazmų dėl paveldosaugos, geležinkeliais tiesiami per miestus, o stotys įrengiamos centre po žeme. Tik Lietuvoje didmiestis Panevėžys lieka RB nuošalėje... Lietuva ne Kinija, čia miestai iki stočių nepriauga per kelis metus.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Juk kalba eina apie atšaką nuo Kretingos. Nemaža tikimybė, kad ja bus leidžiama naudotis net kauniečiams
              Bet pro Vilnių bus nebūtina važiuot?
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą

                Bet pro Vilnių bus nebūtina važiuot?
                Dėl šito dar neaišku, bet gali būti, kad kauniečiai bus vežami pro Vilnių.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Stotis čia būtų profanacija ir debilizmo viršūnė. Pinigų išmetimas. Europoje, nepaisat visokių ten marazmų dėl paveldosaugos, geležinkeliais tiesiami per miestus, o stotys įrengiamos centre po žeme. Tik Lietuvoje didmiestis Panevėžys lieka RB nuošalėje... Lietuva ne Kinija, čia miestai iki stočių nepriauga per kelis metus.
                  Kaip isivaizduoji tai turetu buti igyvendinta? As zinoma, kad noreciau stoties ten, kur senoji Palangos autobusu stotis. Viskas aplink apstatyta, reiktu kastis po zeme per puse miesto. Dabar toks variantas tiktu, jei ypatingai prasigyvensim, bus galima ir apie pozemine stoti pasvajoti.

                  Comment


                    Taip, po žeme. Trakuose geležinkelį irgi reikėtų pratęsti po žeme. Žinoma, tai brangu. Bet Trakuose dabar, deja, geležinkelis kaip šuniui penkta koja. Daugiausiai juo naudojasi tik turistai vasarą. Nes stotis niekam tikusioje vietoje. Kas važinėja VT, autobusų stotis arčiau, autobusai važiuoja kas 10-20 min, tai kam eiti į kažkokį traukinį dar už gero puskilomterio...
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 18:35.

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                      O kaip ten baigėsi su skrydžiais Vilnius -Palanga?
                      Ten tik trumpalaikiai pramoginiai reisai buvo kol lėktuvai stovėjo nenaudojami. Nutraukė po kelių reisų, kiek pamenu.

                      Pats nepraktiškiausias kelionės būdas būtų.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Įkišiu ir aš savo trigrašį
                        Pati savaime idėja tiesti geležinkelį iki Palangos yra gera. Net jeigu traukiniai važinėtų pilni tik 5 mėnėsius per metus. Tai vis tiek labai stipriai apsimokėtų, nes dabar iš Palangos pliažininkų traukiniu važinėja tik tie, kuriems tinka karta per savaitę kursuojanti jungtis su LTG autobusu tarp Kretingos ir Palangos, arba entuziastai, savarankiškai susirandantys autobusus iš Kretingos (o tai, beje, visiškai nėra lengva na nebent važiuoti iki Kretingos ir ten jau gyvai vietoje kažko ieškoti...). O čia nuo Vilniaus centro iki Palangos centro per 4 valandas, be jokių persėdimų ir patogiai - sakyčiau pasaka. Maža to, tai labai stipriai pritrauktų šeimas su vaikais (kurie sudaro jei ne pusę, tai bent 1/3 visų besiilsinčių Palangoje), o vaikams pasivažinėjimas traukiniu jau savaime yra atrakcija.
                        Net ir ne sezono metu geležinkelį būtų galima naudoti priemiestiniam susisiekimui, pvz. Palanga - Kretinga - Klaipėda (nors priklausomai nuo to, kur būtų jungtis, galbūt Kretingoje tektų keisti važiavimo kryptį) - juk patys kažkas čia rašėte, kad net žiemą autobusai kursuoja pilni o traukiniu būtų ir šiek tiek greičiau, ir patogiau.

                        Pats esminis momentas šiuo atveju būtų Palangos traukinių stoties vieta. Jeigu iš tiesų mąstoma statyti stotį kažkur laukuose, tai tada net neverta čia nieko daryti, nes tai būtų banaliai per toli nuo centro (žmonės juk su lagaminais važiuoja), ypač jeigu kalbėti pvz. apie šeimas su vaikais. Pati geriausia vieta (ir santykinai pigu būtų tai pastatyti) būtų kitapus naujosios autobusų stoties. Aišku, labai fantazuojant ir neskaičiuojant pinigų, būtų puiku pakišti traukinius po žeme ir daryti stotį senosios autobusų stoties vietoje, bet tai jau būtų paprasčiausiai per brangu, nors manau dėl patogumo keliaujant bilietai būtų išpirkti prieš mėnėsį

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Ten tik trumpalaikiai pramoginiai reisai buvo kol lėktuvai stovėjo nenaudojami. Nutraukė po kelių reisų, kiek pamenu.

                          Pats nepraktiškiausias kelionės būdas būtų.
                          Ne, netaip. Buvo planuojami reguliarūs skrydžiai viso sezono metu. Ne pramoginiai. Gūglė randa greitai.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą

                            Ne, netaip. Buvo planuojami reguliarūs skrydžiai viso sezono metu. Ne pramoginiai. Gūglė randa greitai.
                            Bet baigėsi po dviejų skrydžių. Ir jei ne dėl pandemijos nenaudojami stovintys lėktuvai, tai niekada net nebūtų pabandę.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Įkišiu ir aš savo trigrašį
                              Pati savaime idėja tiesti geležinkelį iki Palangos yra gera. Net jeigu traukiniai važinėtų pilni tik 5 mėnėsius per metus. Tai vis tiek labai stipriai apsimokėtų, nes dabar iš Palangos pliažininkų traukiniu važinėja tik tie, kuriems tinka karta per savaitę kursuojanti jungtis su LTG autobusu tarp Kretingos ir Palangos, arba entuziastai, savarankiškai susirandantys autobusus iš Kretingos (o tai, beje, visiškai nėra lengva na nebent važiuoti iki Kretingos ir ten jau gyvai vietoje kažko ieškoti...). O čia nuo Vilniaus centro iki Palangos centro per 4 valandas, be jokių persėdimų ir patogiai - sakyčiau pasaka. Maža to, tai labai stipriai pritrauktų šeimas su vaikais (kurie sudaro jei ne pusę, tai bent 1/3 visų besiilsinčių Palangoje), o vaikams pasivažinėjimas traukiniu jau savaime yra atrakcija.
                              Net ir ne sezono metu geležinkelį būtų galima naudoti priemiestiniam susisiekimui, pvz. Palanga - Kretinga - Klaipėda (nors priklausomai nuo to, kur būtų jungtis, galbūt Kretingoje tektų keisti važiavimo kryptį) - juk patys kažkas čia rašėte, kad net žiemą autobusai kursuoja pilni o traukiniu būtų ir šiek tiek greičiau, ir patogiau.

                              Pats esminis momentas šiuo atveju būtų Palangos traukinių stoties vieta. Jeigu iš tiesų mąstoma statyti stotį kažkur laukuose, tai tada net neverta čia nieko daryti, nes tai būtų banaliai per toli nuo centro (žmonės juk su lagaminais važiuoja), ypač jeigu kalbėti pvz. apie šeimas su vaikais. Pati geriausia vieta (ir santykinai pigu būtų tai pastatyti) būtų kitapus naujosios autobusų stoties. Aišku, labai fantazuojant ir neskaičiuojant pinigų, būtų puiku pakišti traukinius po žeme ir daryti stotį senosios autobusų stoties vietoje, bet tai jau būtų paprasčiausiai per brangu, nors manau dėl patogumo keliaujant bilietai būtų išpirkti prieš mėnėsį
                              Taip vaikams pramoga. Bet sakykim kelionė Kaunas prie durų-Palanga prie durų-Kaunas prie durų mano 4 asmenų šeimai kainuoja max. 50 Eu. Skaičiuočiau čia jau ir auto nusidevėjimu, bei užsukimu kur nors pasižvalgyt, ar papietaut (į kainą neįeina . Va gali būti, kad su traukiniu vykti būtų netgi pigiau. Tiesa pasakius nežinau net kainų.
                              Paskutinis taisė VNS; 2020.12.30, 18:35.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Bet baigėsi po dviejų skrydžių. Ir jei ne dėl pandemijos nenaudojami stovintys lėktuvai, tai niekada net nebūtų pabandę.
                                Ne, čia turėjau omeny, kad ne viskas ką pateiki, automatiškai ir pasiteisina, kaip čia nekurie bandė teigti.
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Ten tik trumpalaikiai pramoginiai reisai buvo kol lėktuvai stovėjo nenaudojami. Nutraukė po kelių reisų, kiek pamenu.

                                  Pats nepraktiškiausias kelionės būdas būtų.
                                  Aha, jei dar būtų laukiantis autobusas į Palangą ir Klaipėdą ir atvežantis autobusas, o ne kažkoks nudvisęs mikrobas nepriderintu grafiku...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Taip, po žeme. Trakuose geležinkelį irgi reikėtų pratęsti po žeme. Žinoma, tai brangu. Bet Trakuose geležinkelis kaip šuniui penkta koja. Daugiausiai juo naudojasi tik turistai vasarą. Nes stotis niekam tikusioje vietoje. Kas važinėja VT, autobusų stotis arčiau, autobusai važiuoja kas 10-20 min, tai kam eiti į kažkokį traukinį dar už gero puskilomterio...
                                    Visada argumentuoji, kad RB pinigu svaistymas, neefektyvu, reikia atnaujinti senas vezes. Ir dabar siulai kastis po zeme Palangoje ir Trakuose. Jei tokiose miesteliuose gelezinkeli butu state caro laikais, jis stovetu paciame centre, bet esam dabartiniuose laikuose ir kastis po zeme tokiem marsrutam cia apskritai yra is fantastikos srities. Abejoju ar taip darytu Vokietijoj ar Austrijoj.

                                    600m tarp Traku stociu nemanau, kad yra esminis skirtumas. Labiau tai yra tvarkarasciu patogumas, keliautoju iprociai ir pan. Traukinius turetu populiarinti ir tarp turistu, kuriu speciau koks 20% lankanciu Vilniu apsilanko ir Trakuose.

                                    https://www.youtube.com/watch?v=BuWLWJeWOJw 13:30min

                                    Comment


                                      Aš siūlau, kaip būtų geriau. Juk niekas kol kas nieko nedaro. Ir klausimas, ar daris. Kol kas tik kalbos. O RB jau daro ir kai kurie sprendimai tikrai niekam tikę.

                                      Deja, su Trakais yra esminis skirtumas, kur stotis. Kiek galėtų pervežti traukiniai ir kiek realiai perveža būtent dėl nepatogios stoties vietos. Buvo laikai, kai alternatyvos keliauti nebuvo, tai žmonės ir važiuodavo. Dabar laikai kiti. VT turi derintis prie žmogaus, o ne atvirkščiai.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Įkišiu ir aš savo trigrašį

                                        Pats esminis momentas šiuo atveju būtų Palangos traukinių stoties vieta. Jeigu iš tiesų mąstoma statyti stotį kažkur laukuose, tai tada net neverta čia nieko daryti, nes tai būtų banaliai per toli nuo centro (žmonės juk su lagaminais važiuoja), ypač jeigu kalbėti pvz. apie šeimas su vaikais. Pati geriausia vieta (ir santykinai pigu būtų tai pastatyti) būtų kitapus naujosios autobusų stoties. Aišku, labai fantazuojant ir neskaičiuojant pinigų, būtų puiku pakišti traukinius po žeme ir daryti stotį senosios autobusų stoties vietoje, bet tai jau būtų paprasčiausiai per brangu, nors manau dėl patogumo keliaujant bilietai būtų išpirkti prieš mėnėsį
                                        Na, butu stotis salia dabartines autobusu. Jusu viesbutis salia parko. Kaip keliaujate iki viesbucio? Su lagaminais.

                                        Comment


                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                          Taip vaikams pramoga. Bet sakykim kelionė Kaunas prie durų-Palanga prie durų-Kaunas prie durų mano 4 asmenų šeimai kainuoja max. 50 Eu. Skaičiuočiau čia jau ir auto nusidevėjimu, bei užsukimu kur nors pasižvalgyt, ar papietaut (į kainą neįeina . Va gali būti, kad su traukiniu vykti būtų netgi pigiau. Tiesa pasakius nežinau net kainų.
                                          Kadangi iš Kauno traukinio nėra tai negaliu pasakyt kainų, bet autobusu Kaunas - Palanga apie 20 eur į vieną pusę. Maždaug tiek kiek kainuoja automobiliu.
                                          Jei dviese važiuoji - 2 kartus brangiau nei automobiliu.
                                          4 asmenų šeimai - 4 kartus brangiau nei automobiliu.

                                          Tad VT yra prabangos prekė kalbant apie keliautojus šeimomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X