Net keista kai pirma klasė taip pigiai kainuoja (~5 -7 EUR), važinėčiau ir mokėčiau net 2-3x brangiau,
Nemokėčiau nei 20 centų daugiau, nes buvau patekęs į 1 klasę per klaidą ir net nesupratau, kad ten buvo kažkas kitaip.
Gal ir yra kažkas, bet tikrai ne visiem tie dalykai nors kiek verti.
Traukiniuose kondicionierius ir elektros lizdai? Lenkijos vagonuose? Pasvajok. Net PKP traukiniuose į Berlyną, sudarytuose iš vagonų (o kitokių ir nėra) neveikia normaliai nei kondicionieriai, nei yra rozetės...
Bent Kaunas Vilnius ar Kaunas Balstogė tai yra elektra.
Kondicionierius nežinau ar yra, bet turbūt yra, nes vasarom lyg vėsu būdavo.
Tai ten dyzelinis traukinys lenkų naujas. O vagonuose, jei senesni, rozečių nebus. Arba neveiks. Kondicionierių klausimas irgi atviras. Aš ne prieš traukinį, aš važiuočiau, jei toks traukinys būtų ir be kondicionieriaus ar rozečių, bet kaina turi būti adekvati. 30 eurų už traukinį - ieškokite durnių.
Autobusu važiuoja beveik išskirtinai ypač kainai jautrūs keleiviai. Na panašiai, kaip tie, kur valgo Hesburgeryje, o ne McD, nes ten keliais centais pigiau. Tai autobusais ir toliau važiuos tie, kam kaina yra vienintelis kriterijus, o traukiniais važiuos tie, kam kaina nėra vienintelis kriterijus. Kaip ir dabar traukiniai į Palangą ir Klaipėdą pilni net pirmoje klasėje, nors autobusu nuvažiuoti galėtų 3x pigiau. Tiesiog ne kiekvienas žmogus gali save taip kankinti ir žeminti vardan kelių eurų sutaupymo.
Nemokėčiau nei 20 centų daugiau, nes buvau patekęs į 1 klasę per klaidą ir net nesupratau, kad ten buvo kažkas kitaip.
Gal ir yra kažkas, bet tikrai ne visiem tie dalykai nors kiek verti.
Tai jau vien tai, kad vietoj 2+2 yra 1+2 kėdžių konfigūracija, turėjai pamatyti. Jeigu to nepastebėjai, tai čia jau wow
Autobusų ir traukinių keleivių turtinė kategorija daug maž ta pati. Todėl 30 eurų mokėti už traukinį, kuris važiuoja tiek pat kiek ir autobusas už 16 eurų ar dar pigiau, jei pasitaiko akcija, atspėk, ką rinksis tūlas lietuvis?
Traukiniuose kondicionierius ir elektros lizdai? Lenkijos vagonuose? Pasvajok. Net PKP traukiniuose į Berlyną, sudarytuose iš vagonų (o kitokių ir nėra) neveikia normaliai nei kondicionieriai, nei yra rozetės...
Visgi kintamos vėžės vagonų naudojimas susidurtų su techninėmis ir organizacinėmis problemomis. Mockavoje nėra personalo, kuris galėtų aptarnauti įrenginį. Jį reikėtų iš kažkur tai vežioti. Iš kur? Tikriausiai iš Kauno. Kiek tai kainuotų? Nepaisant vėžimėlių ratų greito susiaurinimo ar paplatinimo, reikėtų keisti sankabas vagonų galuose. Tai užtruktų irgi ne mažiau nei pusvalandį. Be to nėra reikiamos įrangos, personalo Mockavoje.
Yra dar vienas jau grynai politinis momentas - o kam tada iš viso tą RB reikėjo tiesti, jei traukiniai ir anksčiau galėjo važiuoti (ir važiavo, bet trumpai ) su vėžės keitimu Mockavoje.
Todėl vis dėlto traukinys bus su persėdimu Kaune.
Dabar traukinys Varšuva - Suvalkai važiuoja maždaug 4 val. 50 min. Kaunas - Suvalkai važiuoja 2 val. 30-40 min. Galėtų važiuoti ir dar trumpiau, apie 2 val, jei būtų įrengta signalizacija ir blokuotė RB linijoje ir nebūtų prasilenkimo Trakiškėse, kuris suryja apie 10-20 min. Grubiai imant išeitų apie 8 val. tarp Varšuvos ir Kauno, įskaitant laiką Suvalkuose, skirtą vagonų atkabinimui, prikabinimui (tam užtektų 15 minučių) ir dar 15-20 minučių rezervo grafike dėl galimų vėlavimų.
Iki Vilniaus niekaip neišeitų. Nes prie 8 val dar reikia pridėti 1,5 val. į (iš) Vilnių su bent 15 minučių persėdimu Kaune.
Dar pamiršote ištisinį stabdžių bandymą ir V45 pažymą, kuriai reikia daugiau nei 10-15 min
Nemokėčiau nei 20 centų daugiau, nes buvau patekęs į 1 klasę per klaidą ir net nesupratau, kad ten buvo kažkas kitaip.
Gal ir yra kažkas, bet tikrai ne visiem tie dalykai nors kiek verti.
Kiekteko važinėti traukiniais ir autobusais tai tuo pačiu maršrutu traukinys (2 klasės) gavosi pigiau nei autobusas ir daug konfortiškiau. Nebent patenki į naują automatrosę kur kėdės plotis tinkamas nebent vaikams.
Kiekteko važinėti traukiniais ir autobusais tai tuo pačiu maršrutu traukinys (2 klasės) gavosi pigiau nei autobusas ir daug konfortiškiau. Nebent patenki į naują automatrosę kur kėdės plotis tinkamas nebent vaikams.
O kas per naujos automotrisės? Paskutiniu metu lyg nepirko tokių.
O kas per naujos automotrisės? Paskutiniu metu lyg nepirko tokių.
AI1 teisingai rašo, jos "naujos" yra ne tiek neseniai pirktos kiek palyginus su senais dešimtmečiais naudojamais truakiniais. Naujesnių lyg ir dar neturim.
Naujesni dabar kokie gaminami ir prieinami rinkoje – daromi kuo labiau suspaudžiant vietas ar visgi grįžta prie senųjų koncepcijos? Ar tokie ir tokie yra ir už ką moki, tą gauni?
Kokius užsakai, tokius ir pagamina. Viskas normaliai su tom 620M, aišku sėdynės labiau miesto autobusui tinkamos, bet pažiūrim kokiais laikais jos buvo pirktos ir pasidarys aišku.
Comment