Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
O tai kaip buvo su šiuo maršrutu iki krizės? Berods Mockavoje keisdavo vežimėlius. Tada buvo naktinis maršrutas, ir dabar, sprendžiant pagal trukmę irgi bus naktinis (kas gaištų šitiek laiko keliaut dieną? )
Ir tad laikas kompensuojasi daug patogesne kelione.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
O tai kaip buvo su šiuo maršrutu iki krizės? Berods Mockavoje keisdavo vežimėlius. Tada buvo naktinis maršrutas, ir dabar, sprendžiant pagal trukmę irgi bus naktinis (kas gaištų šitiek laiko keliaut dieną? )
8 su puse - 9 valandas ir autobusas važiuoja. Kai baigs autostradas, važiuos greičiau. Bet dar ne kitais metais.Paskutinis taisė Al1; 2020.09.18, 12:49.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/en/news-in-englis...rsaw-next-year
Rašo direct (be persedimų)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Varšuvą? Ne. Varšuva - Suvalkai kainuoja apie 9 eurus. Konkurencinga autobusams kaina būtų nuo 15 eurų už Vilnius - Varšuva.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas tokiu traukiniu važiuos, kai autobusas ir pigiau, ir kondicionierius veiks, ir filmai ir pan.? 30 netgi per daug, jei kelionė truktų net ir 6 valandas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTas skraidys, kam kaina ne kriterijus. Nes traukinys Lietuvoje ir Lenkijoje turi alternatyvą autobusą, o ne lėktuvą. Autobusas į Klaipėda pora eurų pigesnis nei 1 traukinio klasė, o 2 traukinio pigesnė už autobusą.
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąNa, aš manau, kad didesnis komfortas važiuoti 8-9 val. tiesiogiai moderniu autobusu (kondicionierius, elektros, USB lizdai), negu 8-9 val. traukiniu su persėdimu Kaune.Paskutinis taisė John; 2020.09.18, 15:43.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Važinės, kaip važinėja kitur. Ir šiaip tavo prognozės dažniausiai nesipildo
Vakaruose dažniausiai autobusų nėra ir jokios alternatyvos traukiniui iš autobusų pusės dažniausiai nėra. Galiausiai ir Flixbusas jau ne pigi kompanija, kainos jau palyginamos su traukinių, išskyrus kai kuriuos maršrutus. Taip kad nereikia čia sekti pasakų, kad traukinys su vienodu kelionės laiku, bet su dvigubai didesne kaina ir vienu reisu per dieną ar tik savaitgaliais, sugebės konkuruoti su autobusais... Ne tie laikai ir ne tas atvejis.
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąNa, aš manau, kad didesnis komfortas važiuoti 8-9 val. tiesiogiai moderniu autobusu (kondicionierius, elektros, USB lizdai), negu 8-9 val. traukiniu su persėdimu Kaune.
Autobusuose dažniau wifi būna gal nebent.
Bet kur 9val sėdėti, kur gali vaikščioti traukinyje.
Comment
-
Kaip eilinis vartotojas, važiuoti į Vilnių (iš Kauno) visada renkuosi traukinį, net jei ilgiau veža nei autobusas ar net jei bilietas brangesnis. Visiškas komforto, ramybės ir patogumo pranašumas prieš autobusą. Net keista kai pirma klasė taip pigiai kainuoja (~5 -7 EUR), važinėčiau ir mokėčiau net 2-3x brangiau, nes net nepatogu už tokį komfortą mokėti tiek nedaug. Paslauga tikrai verta daugiau. Aišku, nesu dažnas keleivis (1-2 kartai į 3 mėn.), bet traukinys mano akimis smarkiai laimi prieš autobusą. Važiavimo tolygumas, tyla, patogumas, staliukai, rozetės, wifi, erdvė, vaizdai per langą... prieš autobuso triukšmą, susispaudimą, stabdymą/greitėjimą, kamščius, posūkius, vibraciją, kelio nelygumus ir pan... traukinys deda i vienus vartus.
P.S. juokingiausia tai yra Kautros media sistema atseit.. tam reikia naudoti savo įrenginį tik prisijungus prie jų wifi, stream'ina šiek teik content'o. Ačiū, tam jau senai youtube, netflix ir kiti servisai yra... Maniau, kad turi autobusus su sėdynėse įtaisytais ekranais, kažkas panašaus kaip lėktuvuose... nusivyliau.
- 4 patinka
Comment
-
Aš esu daug kartų VT važinėjęs tarp Šiaulių ir Vilniaus. Visada, kai tik būdavo galimybė, rinkdavausi autobusą, nes:
1. Traukinys būdavo apypilnis, o autobuse sėdėdavo koks 10-15 keleivių (turbūt 90% važiavimų sėdėdavau patogiai vienas).
2. Traukinys ne kartą yra vėlavęs 20-30 min., autobusas – daug rečiau (kad ir kaip būtų keista).
3. Kelionės trukmė apylygė (tuo metu greičiausias traukinys važiuodavo apie 2:30 val., autobusas – 3:00 val., o Šiauliuose nuo traukinių stoties dar beveik 10 minučių ėjimo iki miesto VT stotelės. Jau nekalbu apie tuos, kuriems Vilniuje reikia į Fabijoniškes ir aplinkines vietas.
Vėliau, kai atsirado traukiniai–ekspresai, pagerėjo tvarkaraštis, traukinys nukonkuruodavo autobusą vien dėl didelio kelionės trukmės skirtumo (2 val. ir 3 val.)., o taip pat ir dėl žemesnės kainos.
Comment
-
Ir dar nepaminėjau – telefono ryšys (tarkim, jei reikia mobilaus interneto darbavimuisi) labai jau prastas didelėje geležinkelio trasos dalyje, ypač ištisoje atkarpoje ties Gaižiūnais, Linkaičiais ir pan., ko nepasakyčiau apie kelius A2 ir A9.
Taip pat aš kalbu labiau apie senesnius laikus, kai traukiny nebūdavo Wi-Fi, ir kartais pakliūdavo 3-ios klasės motrisė arba dar geriau – dyzelinis. Dabar LTG servisas gerokai aukštesnės kokybės. Ir pritariu, kad Vakaruose, ir šiaip iš principo traukinys yra patogesnė susisiekimo priemonė. Čia tiesiog plačiau apgyniau požiūrį, kad dabartinėje situacijoje daugiau nepasidomėjęs verčiau pasirinkčiau Lux Express 9 val. reisą negu, kaip A|1 minėjo, neaiškų PKP vagoną.
Comment
Comment