Parašė Vitas2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nes traukiniai į Kaliningradą yra tranzitiniai. Ne bet kokie tranzitiniai, o važiuojantys pagal tvarką, nustatyta trišaliu Rusijos, ES ir Lietuvos susitarimu. Kadangi tranzitu važiuojantys keleiviai muitinės praktiškai netikrinami, tai bet bet kokie tik Lietuvoje važiuojantys keleiviai turėtų būti tikrinami muitininkų, jau nekalbant apie pasienio kontrolę (o kaip kitaip sukontroliuosi, kas išlipa iš traukinio - RF pilietis ar Lietuvoje įlipęs keleivis). Kam to reikia? Kokie keleiviai tą nori patirti važiuojant viduje Lietuvos?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes traukiniai į Kaliningradą yra tranzitiniai. Ne bet kokie tranzitiniai, o važiuojantys pagal tvarką, nustatyta trišaliu Rusijos, ES ir Lietuvos susitarimu. Kadangi tranzitu važiuojantys keleiviai muitinės praktiškai netikrinami, tai bet bet kokie tik Lietuvoje važiuojantys keleiviai turėtų būti tikrinami muitininkų, jau nekalbant apie pasienio kontrolę (o kaip kitaip sukontroliuosi, kas išlipa iš traukinio - RF pilietis ar Lietuvoje įlipęs keleivis). Kam to reikia? Kokie keleiviai tą nori patirti važiuojant viduje Lietuvos?
Argi būtų problemiška praeiti VSAT pasų kontrolę Vilniuje įlipant į traukinį ir išlipus iš traukinio Kybartuose? Juk vis tiek visose šiose 3 stotyse yra sienos perėjimo punktai.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Keista, RŽD leidžia pirkti bilietus:
Argi būtų problemiška praeiti VSAT pasų kontrolę Vilniuje įlipant į traukinį ir išlipus iš traukinio Kybartuose? Juk vis tiek visose šiose 3 stotyse yra sienos perėjimo punktai.
Nors ir logiška turbūt būtų pereit per pasų kontrolę kelionės pradžioje ir pabaigoje, traukinyje esi tarsi Rusijos teritorijoje ir techniškai būtų galima ir į Rusiją važiuot be patikros, jei tik traukinio bilietas neribotų.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.15, 01:20.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galvoju, gal čia puslapis bus automatiškai sugeneravęs viską ir toks variantas negalimas?
Nors ir logiška turbūt būtų pereit per pasų kontrolę kelionės pradžioje ir pabaigoje, traukinyje esi tarsi Rusijos teritorijoje ir techniškai būtų galima ir į Rusiją važiuot be patikros, jei tik traukinio bilietas neribotų.
Bet kuriuo atveju, jei yra sustojimas, tai turbūt galima išlipti?
Comment
-
RŽD ir ne tik RŽD puslapiai leidžia pirkti bilietus internetu, bet kas iš to. Kai kuriais atvejais parduodamas ne bilietas, bet kuponas ar kaip jis ten vadinasi, kurį reikia pasikeisti RŽD ar ten kokios BČ ar UZ kasoje į bilietą. O jei kelionė iš užsienio į tą šalį, kurios geležinkeliu važiuojama, tai to padaryti fiziškai neįmanoma nebūnant toje šalyje, į kurią ruošiamasi važiuoti. Aišku, kai kurie variantai tą padaryti yra, bet tai jau detalės. Taip ir RŽD, bilietus gali parduoti, bet važiuoti galbūt gali tik RF piliečiai. Reikia RŽD puslapyje registruotis, todėl neaišku, ko reikalaujama tolesniame žingsnyje perkant bilietą.
Bet kokiu atveju, pasienio ir muitinės kontrolė įlipant ir išlipant yra privaloma. Tai, kad yra sustojimas, nereiškia, kad galima visiems norintiems nusipirkti bilietą ir važiuoti. Tas pats ir su išlipimu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRŽD ir ne tik RŽD puslapiai leidžia pirkti bilietus internetu, bet kas iš to. Kai kuriais atvejais parduodamas ne bilietas, bet kuponas ar kaip jis ten vadinasi, kurį reikia pasikeisti RŽD ar ten kokios BČ ar UZ kasoje į bilietą. O jei kelionė iš užsienio į tą šalį, kurios geležinkeliu važiuojama, tai to padaryti fiziškai neįmanoma nebūnant toje šalyje, į kurią ruošiamasi važiuoti. Aišku, kai kurie variantai tą padaryti yra, bet tai jau detalės. Taip ir RŽD, bilietus gali parduoti, bet važiuoti galbūt gali tik RF piliečiai. Reikia RŽD puslapyje registruotis, todėl neaišku, ko reikalaujama tolesniame žingsnyje perkant bilietą.
Bet kokiu atveju, pasienio ir muitinės kontrolė įlipant ir išlipant yra privaloma. Tai, kad yra sustojimas, nereiškia, kad galima visiems norintiems nusipirkti bilietą ir važiuoti. Tas pats ir su išlipimu.
Comment
-
Tik nei Mamonove, nei Sovetske nėra traukinių, kertančių sieną... Tiksiausiai e-viza galioja kertant sieną automobiliu ar pėsčiomis, o traukinių pasienio punktų neįtraukę dėl to, kad yra tik vienintelis punktas - Kybartų. O ten pagrinde tranzitiniai keleiviai ir tikriausiai dėl to nenorėta sudaryti papildomų problemų, tuo labiau, kad Rusija nori, jog patikra vyktų greičiau ir Kaliningrado traukiniai važiuotų greičiau.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.15, 09:09.
Comment
-
LG netolimoje praeityje keleivius "maitino" pažadais apie numatomą kombinuotą susisiekimą traukiniu ir autobusu iš Vilniaus į Druskininkus ir kitais maršrutais. Taip pat žadėtas keleivinis traukinys KAUNAS-Klaipėda. Deja pažadai liko pažadais...
Kiek būtų keleivių, iš Vilniaus į Druskininkus važiuoti pasiryžusių persėdant Marcinkonyse, pranašauti nesiimu...
O į Lietuvos pajūrį vasarą traukia kas tik netingi - įvairiais maršrutais, įvairiu transportu.
Automobiliu iš Kauno į Klaipėdą važiuoti mėgdavome ne automagistrale, o keliu, kuris veda nenutoldamas nuo Nemuno. Gražus tas kelias, vedantis per Vilkiją, Jurbarką. Deja, nuo Mikytų toliau per Pagėgius, Rukus, Stoniškius, Usėnus eismo sąlygos pasidaro sudėtingesnės: daug gyvenviečių, greičio apribojimų... Ir autobusas ten važiuoja ilgokai... Praeityje iš Kauno į Pagėgius autobusu, iš Pagėgių į Klaipėdą autobusu važiavau...
Traukinio maršrutas iš Kauno į Klaipėdą galėtų susidaryti iš dviejų dalių per Pagėgius. Pirma - važiavimas autobusu iš Kauno į Pagėgius (su nedažnais sustojimais, galbūt tik Vilkijoje, Veliuonoje, Jurbarke), antra - traukiniu iš Pagėgių į Klaipėdą. Panašiai viskas vyktų priešinga kryptimi. Kitaip tariant, Pagėgių geležinkelio stotyje autobusas ir traukinys pasikeistų keleiviais, turinčiais tiesioginius bilietus. Taip atsinaujintų keleivinių traukinių eismas tarp Šilutės ir Pagėgių.
Nesiekiu įrodinėti, kad nereikia kauniečių svajojamo tiesioginio traukinio į Klaipėdą per Jonavą, Šiaulius. Vasarą į pajūrį ir atgal keleivių būna daug.
Kažkur nuo 1996 iki 2001 m. maršrutas Kaunas-Radviliškis-Klaipėda buvo. Važinėjo tokio ilgio kelionei nelabai pritaikytas D1, bet keleivių būdavo.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąLG netolimoje praeityje keleivius "maitino" pažadais apie numatomą kombinuotą susisiekimą traukiniu ir autobusu iš Vilniaus į Druskininkus ir kitais maršrutais. Taip pat žadėtas keleivinis traukinys KAUNAS-Klaipėda. Deja pažadai liko pažadais...
Kiek būtų keleivių, iš Vilniaus į Druskininkus važiuoti pasiryžusių persėdant Marcinkonyse, pranašauti nesiimu...
O į Lietuvos pajūrį vasarą traukia kas tik netingi - įvairiais maršrutais, įvairiu transportu.
Automobiliu iš Kauno į Klaipėdą važiuoti mėgdavome ne automagistrale, o keliu, kuris veda nenutoldamas nuo Nemuno. Gražus tas kelias, vedantis per Vilkiją, Jurbarką. Deja, nuo Mikytų toliau per Pagėgius, Rukus, Stoniškius, Usėnus eismo sąlygos pasidaro sudėtingesnės: daug gyvenviečių, greičio apribojimų... Ir autobusas ten važiuoja ilgokai... Praeityje iš Kauno į Pagėgius autobusu, iš Pagėgių į Klaipėdą autobusu važiavau...
Traukinio maršrutas iš Kauno į Klaipėdą galėtų susidaryti iš dviejų dalių per Pagėgius. Pirma - važiavimas autobusu iš Kauno į Pagėgius (su nedažnais sustojimais, galbūt tik Vilkijoje, Veliuonoje, Jurbarke), antra - traukiniu iš Pagėgių į Klaipėdą. Panašiai viskas vyktų priešinga kryptimi. Kitaip tariant, Pagėgių geležinkelio stotyje autobusas ir traukinys pasikeistų keleiviais, turinčiais tiesioginius bilietus. Taip atsinaujintų keleivinių traukinių eismas tarp Šilutės ir Pagėgių.
Nesiekiu įrodinėti, kad nereikia kauniečių svajojamo tiesioginio traukinio į Klaipėdą per Jonavą, Šiaulius. Vasarą į pajūrį ir atgal keleivių būna daug.
Kažkur nuo 1996 iki 2001 m. maršrutas Kaunas-Radviliškis-Klaipėda buvo. Važinėjo tokio ilgio kelionei nelabai pritaikytas D1, bet keleivių būdavo.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Googlemaps automobiliu Kaunas - Pagėgiai nurodo 2h 6min. Autobusas su keliomis stotelėmis važiuotų apie 2 val 30 min. Yra Kaunas - Klaipėda reisų, trunkančių 2 h 35 min.. Turbūt tik entuziastai rinktųsi, arba keleiviai iš tarpinių miestelių.
O greitąjį geležinkelį Kaunas-Klaipėda tikrai nenuties...
Comment
-
Vietoj RB geriau jau nutiestų Vilnius - Kaunas - Klaipėda greitąjį geležinkelį. Nauda būtų akivaizdi, priešingai, nei RB, kur keliautų tik tranzitiniai keleiviai ar į užsienį. Tuo tarpu Lietuvoje visi ir toliau smaukysis automobiliais ar autobusais. Kas svarbiau - per 2 valandas nuvažiuoti į Rygą ar į Klaipėdą. Ir kur daugiau potencialių keleivių?
- 3 patinka
Comment
-
Esamomis sąlygomis nėra ką gerinti. Traukinys tarp Kauno ir Klaipėdos nekonkurencingas net autobusams. Traukinys tarp Klaipėdos ir Jonavos važiuoja 3 val. 40 min, tarp Jonavos ir Kauno - 35 min. Gaunasi apie 4 val. 05-10 min. Net elektrifikavus ir padidinus greitį kai kuriuose ruožuose vargu ar 3,5 val. pavyktų išspausti. Autobusas gi važiuoja 2 val. 40 min. Jei su sustojimais Raseiniuose, Gargžduose, ir pan., tai ~3 val. Jei skirtumas būtų tik 30 minučių, tai galbūt. Bet jei beveik valanda - per daug išlepinta publika.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEsamomis sąlygomis nėra ką gerinti. Traukinys tarp Kauno ir Klaipėdos nekonkurencingas net autobusams. Traukinys tarp Klaipėdos ir Jonavos važiuoja 3 val. 40 min, tarp Jonavos ir Kauno - 35 min. Gaunasi apie 4 val. 05-10 min. Net elektrifikavus ir padidinus greitį kai kuriuose ruožuose vargu ar 3,5 val. pavyktų išspausti. Autobusas gi važiuoja 2 val. 40 min. Jei su sustojimais Raseiniuose, Gargžduose, ir pan., tai ~3 val. Jei skirtumas būtų tik 30 minučių, tai galbūt. Bet jei beveik valanda - per daug išlepinta publika.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Ne visi tokie išlepinti (išlepintieji dėl greičio Aleksote ar Karmėlavoje gali užsisakyti aero-taksi)... Ne kiekvienam keliauninkui to greičio reikia... Vasarą daugeliui dviračio greičio užtenka... Kai kam pakeliui yra į ką pasidairyti...Show must go von!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą90 proc. išlepę. Nes tikriausiai tiek į Pajūrį vyksta automobiliu. Net jei yra alternatyva VT. O iš daugelio Lietuvos vietovių ir visas 100 proc. automobiliu, nes VT reikia važiuoti į Vilnių, Kauną ar Šiaulius, kad sėsti į autobusą ar traukinį Pajūrio link.
Net vienam važiuojant automobilių į pajūrį, nekainuoja brangiau nei važiuoti VT.
Tai niekas turintis automobilį nevažiuos VT, nes nėra jokios ekonominės logikos, o dar ir laiko prarandama daug, bei reikia taikytis prie grafikų.
Comment
Comment