Dėl tokio tvarkaraščio ir nesinaudoja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPaaiškinkit ką Daugpilio gyventojam veikt Vilniuje?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Aš asmeniškai 3 kartus skridau iš Rygos, o tai yra 300km, kelios valandos kelio ir porą dešimčių € už autobuso bilietą, nors galėjau sumokėti tik 0,65€ ir per 5 minutes su 3G nuvažiuoti iki VNO. Tiesiog lėktuvo bilieto kaina iš Rygos buvo daug pigesnė.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPaaiškinkit ką Daugpilio gyventojam veikt Vilniuje? Kokie Alytiškiai ar dažnai važinėja į Rygą kaip manai?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSklinda gandai, kad TIK SESTADIENI 17:53 papildomai vaziuos iki Daugavpils. Tad bent jau latviams bus galimybe siek tiek pabuvus Vilniuje vakare grizti
- 1 patinka
Comment
-
Pirmas reisas iš Vilniaus per anksti. Bet antrasis 7.40 jau per vėlai. Reikėtų išvykimo apie 7 val.
O iš Daugpilio ankstesnio ryte reiso reikia, nes apie pusę dvylikos atvykimas į Vilnių per vėlus. Nei į Gariūnus, tik po miestą pavaikščioti... turėtų iš Turmanto ryte traukinys važiuoti į Daugpilį apie 6 val. Tada iš jo į Vilnių išvažiuoti apie 7 val. Bet visa tai keičia iš esmės esamą tvarkaraštį.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.11, 10:33.
Comment
-
„Senjorų dienos internete“! – Laisvalaikio informacija internete.
Nuo lapkričio 5 d. (pirmadienio) iki lapkričio 9 d. (penktadienio) kiekvieną dieną 11 val. vyko transliacijos tiesiogiai iš Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos. www.prisijungusi.lt Lapkričio 6 d.(antradienį) laidoje (tiksliau - jos antroje dalyje, kažkur nuo 24:00 min.), dalyvavo LG keleivių vežimo direkcijos darbuotoja
https://www.youtube.com/watch?v=4d1SN8R-L8o
Comment
-
Keičiasi kainodara maršrutuose Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai.
Naikinama pikinė/nepikinė kainų sistema, o vietoje jos įvedama "pagal komfortą". Tai reiškia, kad:
Visuose reisuose, kuriuose važiuos 730ML Pesos, kaina bus aukštesnė - 17,40 eur. (į Šiaulius 11,60 Eur)
Reisuose, kuriuose važiuos Pesos 630ML ar TEP su prikabinamais vagonais, kelionė bus pigesnė - 14,50 eur (į Šiaulius 9,70).
Tiesa, išimtis galios reisams, išvykstantiems 5:10 ryte - juose kaina bus pigesnė. Suprantama, nes beveik niekas jais nevažiuoja
Statistiškai pakelta 20 proc. kainų, sumažinta - 7 proc.Paskutinis taisė dtb; 2019.01.14, 19:45.
Comment
-
Mano nuomone, nauja sistema vargiai pritaikoma realybėje. Esu įsitikinęs, ne kartą pasitaikys „downgrade'ai“ ir apie tai LG nesuks galvos. Be to, dar visai neseniai į Šiaulius važinėdavo oro uostinė PESA, į kurią bilietai parduodami antra klase į Šiaulius, bet trečia klase į oro uostą. Esu apie tai rašęs LG, niekas nesureagavo. Kaip visada LG lieka LG.
Visų pirma, reikia leisti tokius riedmenis, kad visiems vietų užtektų. O jeigu jau paklausa viršija pasiūlą, būtų galima paeksperimentuoti su aviabilietų kainodaros technikomis – skirtingus reisus išparduoti skirtingomis kainomis, siekiant 95% užpildymo.
Comment
-
Lokomotyvo trauka ar Pesa 2 klasė gali būti ta pati kaina. Yra problema tik su 1 klase, kuri tik Pesose, o 1 klasės vagonų nėra. Todėl, jei Pesa pakeičiama vagonais su šilumvežiu, nukenčia tik 1 klasės keleiviai. Išeitis viena - 1 klasę daryti tik vos brangesne (max 1 euru) už 2 klasę ir nemaitinti keleivių. O jei vietoj Pesos leidžiamas lokomotyvas su vagonais, tai tuos, kurie nusipirko 1 klasės bilietus, pamaitinti nemokamai. Bet tam juos reikia susodinti tik į 1 vagoną.
Comment
-
LG "progresas" keleivių pervežime. Nutiesus RB iki Kauno ir rekonstravus visą 1520 mm geležinkelio liniją iki Kauno, susisiekimas su Marijampole pagerėjo tik 5-6 minutėmis. Tarkim, prieš rekonstrukciją 2008/09 m. traukinys iki Marijampolės važiavo 1 val. 11-14 min. su visais tarpiniais sustojimais, tai dabar važiuoja tik 1 val. 5 min. ir be sustojimo Jiesioje. Taigi, gaunasi, kad realiai dėl rekonstruoto kelio kelionė sutrumpėjo tik 3-4 minutėm... Ir tik ruože Kaunas - Kazlų Rūda, ir tik dėl sustojimo panaikinimo Jiesioje: 1 minutė sustojimui, dar po 1 minutė stabdymui ir įsibėgėjimui. Reikia turėti omenyje, kad tada į Marijampolę ir Šeštokus važinėjo D1, kurių įsibėgėjimo ir stabdymo keliai ilgesni, o ir dinaminės charakteristikos archajinės, lyginant su 620M. Žodžiu, jokio progreso, sukišus tiek pinigų į 1520 mm rekonstrukciją, LG nepadarė. Absoliučiai. Tuo tarpu autobusas važiuoja valandą, o sutvarkius visą ViaBalticą gal ir dar kokiom 5 minutėmis trumpiau. Autobusu 59 km, traukiniu - 61 km. Autobusas dar kiek sugaišta kol važiuoja Kaune ir Marijampolėje...Paskutinis taisė Al1; 2019.01.20, 12:25.
- 1 patinka
Comment
-
čia buvo tiesiog "pinigų įsisavinimas" ir tiek...man keisčiausia, jog lygiagrečiai einanti vėžė su lenkiškais traukiniais taip pat išvysto vos 80 km/h...
Jau nekalbu apie be tikslo sutemontuotas rusiškos vėžės stoteles, kurios ir toliau lieka be susisiekimo (kaip Vinčai, Miliai, Naujiena, Turgalaukis) ir t.t.
Comment
Comment