Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kuo skiriasi 3 nuo 2 klasės Kaunas-Marijampolė? Vieni Pesa, kiti kažkas?

    Comment


      2 klasė tai RB traukinys, su kuriuo galima važiuoti Lietuvos viduje. Lygiai kaip ir Lenkijos viduje pagal vidinius tarifus.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Kuo skiriasi 3 nuo 2 klasės Kaunas-Marijampolė? Vieni Pesa, kiti kažkas?


        Pagal vagonų skaičių visi traukiniai va-iuojantys yra 620

        Comment


          Tvarkaraštyje klaida arba pakeitė. Dabar visi vietiniai 3 klasės, išskyrus RB pagal traukiniobilietas.lt Važiuoja Pesos, neaišku, ar DR1A važiuoja. Tikriausiai ne, jie važinėja tik į Kybartus.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tvarkaraštyje klaida arba pakeitė. Dabar visi vietiniai 3 klasės, išskyrus RB pagal traukiniobilietas.lt Važiuoja Pesos, neaišku, ar DR1A važiuoja. Tikriausiai ne, jie važinėja tik į Kybartus.
            Kaunas-Marijampolė maršrutu važinėja tik Pesos. DR1A tik kai kada pakeičia "užsilenkusią" Pesą. Tas M919/M920 visuose tvarkaraščiuose įvardintas 2 klase, bet bilieto kaina ta pati kaip 3 klasės.
            Popietiniais reisais (išv. 15:30 ir 17:45h) iš Kauno į Kybartus važinėja DR1A, rytiniu 8:15 - Pesos, o 11:00h papuola visaip, kaip taisyklė - darbo dienomis Pesa, sekmadieniais - DR1A (šiam sekmadieniais grįžtant keleivių būna daugiau).

            Comment


              „Lietuvos geležinkeliai“ Kauno oro uostą kviečia pasiekti traukiniu

              Vykstant Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos darbams, „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia į pagrindiniu šalies oro uostu tapsiantį Kauno oro uostą keliauti traukiniu. Bendrovė nukėlė liepos mėnesį planuotus geležinkelio remonto darbus, todėl į Kauną iš Vilniaus traukinys važiuos daugiau nei 20 kartų per parą, o nuo liepos 14 d. maršrutu Vilnius-Kaunas-Vilnius važiuos ir papildomi naktiniai traukiniai.

              Comment


                LG puslapyje naujiena yra, bet tvarkaraščiuose dar tų naktinių traukinių nerodo... Kokie estai LG dirba???

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  LG puslapyje naujiena yra, bet tvarkaraščiuose dar tų naktinių traukinių nerodo... Kokie estai LG dirba???



                  dėl ko turėjo būti eismo pertrauka, kurią atšaukė? remontas?

                  Comment


                    Tvarkaraščių, o ne bilietų pirkimo puslapis. Dabar jau rodo abu.

                    Comment


                      Taip pat pastebėjau (kas nepaminėta straipsnyje), kad iš Kauno į Vilnių 5:02h, iš Vilniaus į Kauną išv. 21:00h traukiniai tuo metu važinės kasdien Įprastai iš Kauno 5:02 nevažiuoja sekmadieniais, iš Vilniaus 21:00h šeštadieniais)
                      Paskutinis taisė Vitas; 2017.08.04, 09:19.

                      Comment


                        Pasirodo LG lojalumo kortelė yra nuotolinė, Mifare standarto. Įdomu kodėl.

                        Comment


                          Nemokamai vežtis dviračius su „Lietuvos geležinkeliais“ bus galima dar daugiau krypčių

                          Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia keliauti ekologiškai ir atrasti kitokią Lietuvą. Keleiviams pristatomi maršrutai į 5 regioninius parkus, kuriuose – net 25 lankytinos vietos, o visomis šiomis kryptimis dviračių vežimas nuo šiol yra nemokamas, rašoma pranešime spaudai...
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Vienas iš nemalonių atsitikimų: vakar (08-28) iš Vilniaus Turmanto kryptimi planavom važiuoti paskutiniu traukiniu 21:15. Buvo numatytas išvažiavimas iš pirmo kelio. Tuo tarpo traukinys iš Šiaulių/Klaipėdos, vėluodamas 40 minučių, atvažiavo į pirmą kelią ~20:57. 21:12 Šiaulių/Klaipėdos traukinys dar nebuvo pajudėjęs iš vietos, per garsiakalbius pranešė, kad Turmanto traukinys perkeliamas į 3 kelią (pranešimas vos girdėjosi laukiant perone, kadangi dvi sujungtos 730mil veikiančios skleidžia gan daug triukšmo). Visi žmonės per 2 minutes turėjo susivokti bei pereiti į kitą peroną, nes traukinys išvyko numatytu laiku.

                            Comment


                              Lygtai laiko anksčiau nebuvo, nežinojo, kad vėluoja... Be to tai vėluojančiam traukiniui reikėtų skirti kitą kelią (kurių Vilniaus stotyje tokiu metu netrūksta), o ne išvykstančiam pagal tvarkaraštį...

                              Comment


                                Į Kauną važiuos daugiau greitesnių traukinių

                                Kelionės iš Vilniaus į Kauną ir atgal greitį siekiama padidinti dar šiemet. Šiuo metu jau galima nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių per 59 minutes. Tačiau kol kas per dieną važiuoja tik vienas toks traukinys. Ateityje jų turėtų daugėti...
                                „Kelionės greičiui didelę įtaką turi prasilenkimai su kitais traukiniais – jei ruožo pralaidumas yra prastas, daugėja sustojimų vien tam, kad traukiniai galėtų vienas kitą praleisti. Pabaigus dvikelės jungties statybą, tokių prasilenkimų bus mažiau, todėl traukiniai ilgesnes atkarpas galės važiuoti didesniu greičiu – 140 km/h“, – pasakoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas. Šiuo metu didžiausias leistinas greitis – 120 km/h.
                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75687619
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Į Kauną važiuos daugiau greitesnių traukinių





                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75687619
                                  jau matau, kaip važiuos keleiviniai dar šiemet 140 km/h.... max 120 išstenės ir tai bus viskas

                                  Comment


                                    120 km/h ir taip važiuoja. blogiausia, tai, kad žada didinti greitį naikinant visus tarpinius sustojimus. Jie taip nori keleivių pritraukti? Bus atvirkščiai, keleivių tik sumažės, nes Kaišiadorys, Pravieniškės generuoja gal kokį 1/5 srauto. Ir tikrai nemanau, kad keliomis minutėmis trumpesnė kelionė iš autobusų į traukiniu patrauks daugiau keleivių nei bus prarasta.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      120 km/h ir taip važiuoja. blogiausia, tai, kad žada didinti greitį naikinant visus tarpinius sustojimus. Jie taip nori keleivių pritraukti? Bus atvirkščiai, keleivių tik sumažės, nes Kaišiadorys, Pravieniškės generuoja gal kokį 1/5 srauto. Ir tikrai nemanau, kad keliomis minutėmis trumpesnė kelionė iš autobusų į traukiniu patrauks daugiau keleivių nei bus prarasta.
                                      Turint proto galima suderinti, kad lėtasis išeitų pirmiau, O ties Kaišiadorimis greitasis jį aplenktų.

                                      Dvikeliame ruože tai paprasta. O Ignalinos ruože tai neaišku ką daryti... Yra vienas greitas traukinys ir n-lėtųjų, kurie atbaido visus su teisėmis.

                                      Comment


                                        Ir kas iš to, kad aplenks? Aš ne apie tai rašiau, o apie tai, kad jei greitis bus didinamas naikinant tarpinius sustojimus, tai nukentės didelė dalis keleivių. Bet matyti LG rūpi tik tarp Vilniaus ir Kauno važiuojantys keleiviai. Jau pridarė nesąmonių su Vilniaus - Klaipėdos traukiniais. Tarpinių stočių keleiviai neteko galimybės važiuoti traukiniais. Kas dėl Ignalinos, tai ten nėra tiek keleivių, kad važinėtų greitieji traukiniai. Jei nebūtų tarpiniųs sustojimų net didžiosiose stotyse, tai keleivių srautas sumažėtų ir kokia iš to nauda tiek LG, tiek keleiviams bendrai, o ne atskirai grupelei, kuriems būtų geriau? Ignalinos ir Turmanto ruože yra galimybė didinti greitį ir kitais būdais. Nepaisant to, kad kelias leidžia greitesnį važiavimą, traukiniai tarp Vilniaus iš Pabradės važiuoja gan lėtai. Toliau jau greičiau. Bet ir gi ne tiek, kiek galėtų. Taip, problema su prasilenkimais. Bet ir ją galima spręsti.
                                        Didžiausias stabdis yra tarp Vilniaus ir N. Vilnios. Kur greitis, siekia 40-50 km/h., nors tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja kiek greičiau. Ten reikia aptverti geležinkelį kai kuriose vietose kur arti gyvenamieji namai ir žmonės vaikšto skersai ir išilgai, įrengti kelias reguliuojamas perėjas, apšviesti jas. Ir didinti greitį. Dar vienas būdas didinti greitį yra mažinti stovėjimo trukmę stotelėse. Lietuvoje be minutės sustojimo kažkaip nesugebama išsibezdėti. Ukrainoje. Baltarusijoje, Lenkijoje mažose stotelėse sustojimas trunka 10-15 sekundžių. To pilnai pakanka. Tokiose stotelėse, kur išlipa ar įlipa vos keli keleiviai turi būti nenumatyta laiko sustojimui. T.y. atsidarė durys ir užsidaro už 10 sekundžių. Aišku, viskas turi priklausyti nuo realios situacijos, kad visi keleiviai išliptų ir įliptų. Bet traukinys neturėtų po to stovėti ir laukti, kada ateis laikas pagal grafiką išvykti. Ir čia iš karto iškyla problema su Pesomis, kurių vien tik laiptų išstūmimui reikia kokių 20 sekundžių. Tiek pat ir sustūmimui. Taip kad be 1 minutės jos niekaip negali išsikrapštyti iš stotelės, net jei įlipa ar išlipa vienas keleivis.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 10:01.

                                        Comment


                                          Prie ko čia tarpinių sustojimų mažinimas? Tiesiog vienoje trumpoje atkarpoje (keli km) bus padidintas leistinas greitis iki 140km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X