Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia žiūrėti LG bilietų pardavimo puslapyje penktadieniais ir savaitgaliais nuo birželio pabaigos tikriausiai bus viena pora traukinių su lokomotyvo trauka. Pasirenkant vietą matysis koks vagonas - dyzelinio traukinio ar keleivinis.
Comment
-
Kiek stebėjau tendencijas, tai lokomotyvas su kupe būna
penktadieniais 17:45 Vilnius-Klaipėda
šeštadieniais 06:40 Klaipėda-Vilnius
sekmadieniais 09:50 Vilnius-Klaipėda, 16:05 Klaipėda-Vilnius
Anksčiau, kai dar nebuvo naujų Pesų, penktadieniais vakariniu į Klaipėdą atvažiuodavo irgi maždaug 8-9 vagonai, tada kokius 3-4 atkabindavo ir palikdavo Klaipėdoje stovėti. Prikabindavo atgal sekmadienio vakariniui.
Bet dabar niekas neatkabinėja.. Kaskart leisti tuos 3-4 vagonus tuščius kainuoja mažiau nei 2 dienas palikti Klaipėdoje?
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąKiek stebėjau tendencijas, tai lokomotyvas su kupe būna
penktadieniais 17:45 Vilnius-Klaipėda
šeštadieniais 06:40 Klaipėda-Vilnius
sekmadieniais 09:50 Vilnius-Klaipėda, 16:05 Klaipėda-Vilnius
Anksčiau, kai dar nebuvo naujų Pesų, penktadieniais vakariniu į Klaipėdą atvažiuodavo irgi maždaug 8-9 vagonai, tada kokius 3-4 atkabindavo ir palikdavo Klaipėdoje stovėti. Prikabindavo atgal sekmadienio vakariniui.
Bet dabar niekas neatkabinėja.. Kaskart leisti tuos 3-4 vagonus tuščius kainuoja mažiau nei 2 dienas palikti Klaipėdoje?
Comment
-
Vienoje Pesoje yra 150 sėdimų vietų. Dviejose tik 300 vietų. 8 kupė vagonuose yra 432 vietos. jei anksčiau sąstatas būdavo iš 5 sėdimų ir 3 kupė, tai vietų buvo dar daugiau, nes sėdimuose vagonuose jų daugiau, taigi, iš viso apie 500 vietų. O kartais leisdavo ir 10 vagonų. Tai apie 610-620 vietų. Esmė tame, kad žaisdama su Pesomis, LG daugelį keleivių palieka be bilieto ir jie važiuoja autobusu. Ir taip akivaizdu, kad Pesos nesusitvarko su srautais, todėl LG turėtų neerzint keleivių ir leisti trigubas Pesas, o vieną porą pastoviai aptarnauti vagonais ir lokomotyvu. Būtent, pastoviai, nes kai vieną dieną Pesa, o kitą dieną vagonai su lokomotyvu ir kupė už tą pačia kaina, kaip ir Pesa, tai keleiviams tai nepatinka. Lokomotyvų traukos traukiniai galėtų kokiu euru pigiau kainuoti (Vilnius - Klaipėda ruože, atitinkamai, iki Šiaulių puse euro pigiau.).
Comment
-
Keliaujantiems su augintiniais – naujos taisyklės traukiniuose
Nuo šių metų birželio „Lietuvos geležinkeliai“ pakeitė gyvūnų vežimo taisykles – atsisakyta būtinybės kelionės laiką derinti prieš 24 valandas, sumažėja reikiamų dokumentų skaičius, sušvelninti reikalavimai socializacijos testus išlaikiusiems šunims.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr yra kažkokių planų, ar bent iliuzijų, gražinti traukinį į Šilutę?
Comment
-
Prieš rinkimus, kaip ir visada, buvo kalbų, regtos apklausos ir panašiai, bet viskas nutilo gavus eilinį LG atsakymą, kuris ir buvo paminėtas ankstesniame pranešime.
O šiaip tai tikrai būtų naudinga Klaipėdoje bazuoti vieną 620M, kuri galėtų aptarnauti Šilutę. Suderinus tvarkaraščius su greitaisiais į Vilnių dar ir papildomai keleivių prigriebtų, nes autobusu Šilutė-Vilnius keliaujama virš 5 valandų ir labai nepatogiai.
Be Šilutės 620M galėtų aptarnauti Plungės/Telšių kryptį, kur paskutinis traukinys išvažiuoja per anksti - 16 val.
Comment
-
Į Vilnių gautųsi nei kiek ne greičiau. Nes traukinys iš Šilutės į Klaipėdą važiuoja 1 val. Dar laikas persėdimui ir gaunasi apie 5 val. Tačiau kaip priemiestinis jis turėtų kursuoti patogiu keleiviams laiku, o ne taip, kaip tai buvo kai buvo paskutinis šio maršruto atnaujinimas prieš daugiau nei 5 metus. Plungės, Telšių ir Šiaulių susisiekimas iš Klaipėdos vakare pagerėjo, kai paskutinis traukinys į Vilnių išvažiuoja 18 val. Anksčiau buvo taip - traukinys išvykdavo apie 17.00-17.15, autobusas irgi tame intervale.
Comment
-
18 val. traukinys nestoja Kretingoje, Plungėje, Telšiuose. Šiuos miestus mintyje turėjau. Šilutė-Vilnius variantą paminėjau dėl to, kad kelionės laikas nors ir šiek tiek ilgesnis, bet žymiai patogesnis, nes per tas 5 val. autobuse tikrai nenueisi į WC, nerasi rozečių, maisto, vandens, kavos. Ypač turint omenyje, kad važiuoja Šilutės AP ir TOKS vieną kartą per dieną.
Comment
-
Kretinga turi susisiekimą su Klaipėda autobusais. Taip, Plungėje, Telšiuose 18 val traukinys nestoja... O galėtų ten jis stoti. Štai LG puslapyje skelbiama, kad 18.00 val traukiniui į Vilnių iš Klaipėdos taikoma nuolaida penktadieniais. Kodėl taikoma? Ogi trūksta keleivių. Galima būtų manyti, kad jų daugiau kitomis dienomis, deja, ne daugiau, išskyrus sekmadienius... Taigi, tas traukinys laisvai galėtų stoti Plungėje ir Telšiuose, sugaištų papildomas 7-8 minutes, bet keleivių būtų daugiau.
Iš Šilutės tik vakarinis variantas į Vilnių tinkamas. O šiaip paprasčiau autobusu su persėdimu Kaune. Iš Šilutės į Vilnių 4 tiesioginiai reisai kasdien, iš jų vienas TOKS ir trys Šilutės AP. Šilutė, esanti toli nuo Vilniaus, kaip tokio dydžio miestas turi retą galimybę - autobusu galima atvykti į Vilnių 7.10. Vienintelis giliai naktį išvažiuojantis tarpmiestinis autobusas Lietuvoje - iš Šilutės 2.15.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.21, 17:36.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Vilnių gautųsi nei kiek ne greičiau. Nes traukinys iš Šilutės į Klaipėdą važiuoja 1 val. Dar laikas persėdimui ir gaunasi apie 5 val. Tačiau kaip priemiestinis jis turėtų kursuoti patogiu keleiviams laiku, o ne taip, kaip tai buvo kai buvo paskutinis šio maršruto atnaujinimas prieš daugiau nei 5 metus. Plungės, Telšių ir Šiaulių susisiekimas iš Klaipėdos vakare pagerėjo, kai paskutinis traukinys į Vilnių išvažiuoja 18 val. Anksčiau buvo taip - traukinys išvykdavo apie 17.00-17.15, autobusas irgi tame intervale.
Comment
Comment