Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKažkoks nepaaiškinamas nustebimas, kad traukinio bilietas Lietuvoje nėra flexible.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąLabai seniai bilietai ir buvo flexible, t.y. tos dienos bilietas galiojo visą dieną. Paskui galiojimą apribojo 4 valandomis, O prieš jau daug metų (gal daugiau nei prieš 10) padarė galiojimą tik konkrečiam reisui.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKokia to priežastis? Žmonės sugebėdavo kažkaip du kartus per dieną pasinaudoti? Juk bilietą atžymi, kad panaudotas ir viskas.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTaip, buvo žmonių kurie prieš išlipant surinkdavo iš keleivių bilietus, nuvažiodavo į Kauną ir ten kiek pigiau parduodavo. Taip pirmyn atgal kelis kartus per dieną.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKopenhaga - Malmė ir kiti miestai gilyn į Švediją bilietai galioja visą dieną, nespėjai į vieną, lipi į kitą. Bilietai standartiniai, nereikia papildomai mokėti, kad būtų flexible.
Garantuoju, kad absoliuti dauguma forumo dalyvių nė nebūtų sugalvoję, kad jie LG traukinjio bilietą galėtų naudoti bet kokiu laiku. Tą ir turėjau omenyje sakydamas, kad keistas nustebimas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJei būna flexible bilietai tai jie kainuoja jau kita, didesne kaina.
flexible.
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąNe progresas, o regresas. Kokia to priežastis? Žmonės sugebėdavo kažkaip du kartus per dieną pasinaudoti? Juk bilietą atžymi, kad panaudotas ir viskas. Už paslaugą sumokėta, paslauga turi būti suteikta arba grąžinami pinigai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl to, kad tiksliai skaičiuoti keleivių srautus kiekviename traukinyje. Jei kontrolė atlieka savo darbą, tai su panaudotu bilietu antrą kartą negalima važiuoti. O štai kai bilietas nepririštas, tai keleivių apskaita neįmanoma. Taip, dabar yra tam priemonės, bet anksčiau to nebuvo. Beje, Lenkijoje irgi prieš porą metų buvo pereita prie kieto bilieto pririšimo, nors iki tol net ir tarpmiestiniame susisiekime jis nebuvo pririštas tam tikros klasės (berods 2 ir ne greitiesiems) traukiniams. Papildomai primokėjus traukinyje (skirtumą), galima buvo važiuoti ir šiais traukiniais.
Comment
-
Ta pati Latvija neapsirūpinus kažkokiom ypatingom technologijom - paprasčiausią antspaudą uždeda ir viskas - nebepanaudosi.
Kas liečia srautą tai ne kartą mačiau kaip važiuojant iš tarpinių stočių muša bilietą visai iš kitur. Lazdėnai - Vilnius bilietas buvo muštas nuo Rykantų iki artimiausios stotelės. Už tą bilietą keliolika ar keliasdešimt lietuviškų centų, o sumoki į kišenę kažkiek mažiau nei būtum oficialiai mokėjęs iki Vilniaus. Taip pat ir su Trakų traukiniu - nespėjom stotį bilieto nusipirkt, kaip tik traukinys jau stovėjo, išmušė kažkokį tarpinį, nebepamenu tik kokį, bet irgi - sumoki daugiau nei ant bilieto, bet pigiau nei perkant Trakai - Vilnius ne stoty, o traukiny.
Sėdintiem kabinete atrodo, kad srautai nepelningi ir naikina, trumpina, retina ir t.t.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, kada LG leis pirkti bilietus internetu ir į tarptautinius maršrutus (bent jau Vilnius-Minskas). Kadangi šia kryptimi vis didėja konkurencija su autobusais, LG tikrai turėtų susiimti, norėdami išsaugoti keleivius.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBČ tinklapyje seniai galima tai padaryti (ir į BČ, ir į LG traukinius) - apmokėti galima ir banko kortelėmis.
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai" pristato naujieną – daugkartinį vardinį terminuotą e. bilietą, integruotą į plastikinę keleivių lojalumo kortelę. Elektroninį bilietą galima įsigyti jau nuo sausio 25 d., o galioti jis pradės vasario 1 d.
Naują kortelę galima įsigyti už 1 Eur mokestį. Turintys seno tipo lojalumo kortelę, ją pasikeisti į naująją galės nemokamai bet kurios geležinkelio stoties kasoje.
Terminuotą elektroninį bilietą galima įsigyti į visus vietinio susisiekimo traukinius, išskyrus važiuojančius maršrutais Vilnius–Klaipėda–Vilnius ir Vilnius–Šiauliai–Vilnius. Taip pat terminuoti e. bilietai negalios traukinių, kursuojančių maršrutu Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas–Vilnius–Naujoji Vilnia, pirmoje klasėje.
Keleiviai bilietus galės įsigyti nuo bet kurios pageidaujamos mėnesio dienos į vieną arba į abi puses, likus ne daugiau kaip 30 dienų iki terminuoto e. bilieto galiojimo pradžios ir ne vėliau kaip vieną dieną prieš planuojamą pirmą kelionę.
Terminuotam elektroniniam bilietui taikomos Transporto lengvatų įstatyme numatytos nuolaidos. Jos nėra sumuojamos su kitomis „Lietuvos geležinkelių" patvirtintomis komercinėmis nuolaidomis.
Daugiau informacijos apie terminuotą elektroninį bilietą galite rasti interneto svetainėje www.traukiniobilietas.ltAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
LG išsirinko Keleivių vežimo direkcijos vadovą
vz.lt
Nuo pirmadienio „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotoju bei Keleivių vežimo direkcijos direktoriumi pradeda dirbti Linas Baužys.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO taip, ko gero tikėtis iš žmogaus su tokia praeitimi? Atstatys liniją į Rengę ir dar Orlenui primokės? Keleivių vežimo sąskaita.
O tai pagal jus kas tokioms pareigoms geriausiai tinkamas? Gal Bronius Bradauskas?
Comment
-
Aš nežinau, kas konkrečiai. Bet iš įmonės, su kuria yra konfliktas ir rimtas, priimti į vadovus, aišku, galima tik valstybinėje įmonėje... Kas iš viso jo kandidatūrą prastūmė? Juk jokio viešo konkurso tai nebuvo. Deja, bet vieši konkursai irgi nieko gero neduoda, nes jie neapsaugo, nuo diversanto patekimo. Kur valstybės saugumas žiūri? Kaip ir minėjau anksčiau, LG vadovybėje formuojama liberali "reformatorių" komanda, kurios tikslas yra išdraskyti gabalais LG. Nes tai vienintelė iš stambių valdiškų įmonių Lietuvoje, kuri realiai uždirba pinigus ir dar iš užsienio, o ne iš vietinio verslo ar valstybės biudžeto.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.06, 18:50.
Comment
Comment