Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimądideja absoliuciai visos kainos nuo 2017 01 01 kelionems
Dabartinės kainos iš Lentvario (maršrutui N. Vilnia - Kaunas).
Comment
-
O autobusai kainas mažina? Ne. Kainos Lietuvoje gali mažėti ar bent neaugti, jei VT keleivių daugėtų. Dabar, kai VT vidutinis užpildymas yra mažiau 50 proc., tai ko jūs norite? Ir tik nereikia aiškinti, kad kainos atbaido. Ne kainos, o sugriauta VT sistema. Tiesiog nenuvažiuosi iš daug kur į daug kur. Net gretimi rajonai neturi normalaus susisiekimo. Ir kalti dėl viso to valdžia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tokie dirba LG? Aš irgi esu girdėjęs panašių pasisakymų iš gialiažynkialėčių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai kas nukrypo? Prie ko čia technologijos? Visi turi mokėti mokesčius, visi turi atitikti tam tikrus reikalavimus. Taip kad bus užrauktas. Arba bus modifikuotas iki tiek, kad visi tie "vežėjai" turės mokėti mokesčius (dabar gi jokių mokesčių nemoka, nepaisant atsiskaitymo kortele), gauti licenciją ir turėti techniškai patikrintą kas pusę metų (bent Lietuvoje) automobilį... Žinoma, kad jei nieko nebus imtasi, tai VT bus ir toliau žlugdomas. Bet kokiu atveju, VT Lietuvoje bus žlugdomas kaip sistema, o su visokiais Uberiais ar pan. nenukeliausi iš bet kur į bet kur, bus riebios kryptys, kuriomis šitie naujieji dušmanai ir dirbs. Nes Lietuvos sąlygomis tai reiškia ne ką kitą, kaip naujų dušmanų atgimimą. Būtent, ne pavežimas pakeliui, o reguliarus kursavimas tam tikrais maršrutais (nebūtinai kasdien fiksuotais - šiandien Vilnius - Šiauliai, rytoj gal Vilnius - Klaipėda).
Katastrofa viešajam transportui įvyks net ir tuomet, jei naujieji "legalūs dušmanai" atims keleivius iš autobusų ir traukinių pagrindinėse kryptyse (tarp didmiesčių). Nes juk šiuo metu dauguma vežėju pelnu, gautu už keleivių vežimą pagrindiniais maršrutais, padengia dėl maršrutų į mažesnius miestelius patiriamus nuostolius. Jei ir pagrindiniai maršrutai taps nuostolingi, valstybė turės vežėjams mokėti didžiules kompensacijas, kad jie išvis vežtų keleivius.
Bet kuriuo atveju, pervežimu asmeniniais automobiliais liberalizavimas neišeis į gera. Dabar irgi populiarios visokios FB grupės, bet nemažai žmonių tokiomis paslaugomis nesinaudoja baimindamiesi dėl saugumo. Kai viskas bus įteisinta ir gal net kontroliuojama, iš viešojo transporto į pakeleivingas mašinas persės dar daugiau žmonių. Aišku, pakeleivius imantys vairuotojai turės kažkiek pakelti kainas, nes reikės mokėti mokesčius, bet kainos vistiek nesiskirs stipriai nuo VT kainų, o už komfortą ir vežimą žmonės sutiks net kiek permokėti.
Comment
-
Koks dar individualios veiklos pažymėjimas? Nieko ten nereikia ir jokių mokesčių jie nemoka. Ima grynais. Žinau, nes vienas iš pažįstamų studentų tuo užsiima. Ne, biznio nedaro, bet kartais pavežioja.
Kas dėl VT, tai nieko valstybė nedotuos. Kaip iki šiol naikino VT, jį faktiškai ignoruodama, taip ir toliau naikins. Visi turi automobilizuotis, lochai važinėja VT. Tokia logika.
Aš sakau, kad jokio liberalizavimo nebus. ES tikrai užrauks juos, nes tai nekontroliuojama. Dar diskriminuoja taksi, nes reikalavimai taksistams dideli, o pavežėjams - jokie. Jau nekalbant apie reikalavimus VT įmonėms. Be to tai skatina automobilizaciją, o Vakarai siekia ją mažinti. Priešingai nei Lietuvoje.
Comment
-
UBER negalima už kelionę mokėti grynais, toks principas taikomas beveik visose šalyse, kur jie veikia.
Kas užraukinės tai, kas šiuo metu aktyviai plečiasi? Taip, gal bus pasiketimų reikalavimų prasme (iš vienos pusės, švelnins reikalavimus taksistams ir iš kitos, kiek griežtins pavežėtojams). Bet tikrai niekas to neužrauks.
Bet sutinku, kad pavežėjimų įteisinimas tikrai prisidės prie VT žlugdymo ir tai yra blogai.
Comment
-
Vilnius - Kaunas? Vis tie patys dviaukščiai. ER9M į Kauną jau nebevažinėja (bent pagal bilietų kainas, kai rodo 1 klasę ties absoliučiai visais traukiniais, taip turėtų būti). Taip, pagal laiką. Nes LG puslapis toks tūpas, kad net traukinio tipo neparodo, nei numerio, pagal kurį būtų galima orientuotis.
Bet geriausiai pagal kainą - jos skiriasi visiems trims traukinių tipams.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąUBER negalima už kelionę mokėti grynais, toks principas taikomas beveik visose šalyse, kur jie veikia.
Kas užraukinės tai, kas šiuo metu aktyviai plečiasi? Taip, gal bus pasiketimų reikalavimų prasme (iš vienos pusės, švelnins reikalavimus taksistams ir iš kitos, kiek griežtins pavežėtojams). Bet tikrai niekas to neužrauks.
Bet sutinku, kad pavežėjimų įteisinimas tikrai prisidės prie VT žlugdymo ir tai yra blogai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas? Vis tie patys dviaukščiai. ER9M į Kauną jau nebevažinėja (bent pagal bilietų kainas, kai rodo 1 klasę ties absoliučiai visais traukiniais, taip turėtų būti). Taip, pagal laiką. Nes LG puslapis toks tūpas, kad net traukinio tipo neparodo, nei numerio, pagal kurį būtų galima orientuotis.
Bet geriausiai pagal kainą - jos skiriasi visiems trims traukinių tipams.
Comment
Comment