Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą


    Studentė? Jei studentė, tai permoka.
    Taip, pamiršau paminėt kad studentė ir jai traukinys kainuos perpus pigiau. Bet ji ne visada po studijų turi galimybę vykt ir paskutiniu traukiniu. Todėl belieka tapt pakeleive
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Taip, reikėtų apie 19 val. greitojo. Bent jau penktadieniais.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        dideja absoliuciai visos kainos nuo 2017 01 01 kelionems
        Blogai ne tai, kad kainos didėja, o tai kad tai neskelbama išanksto apie tai.
        Dabartinės kainos iš Lentvario (maršrutui N. Vilnia - Kaunas).

        Comment


          Tai premijoms reikia kaip nors rasti šaibų..
          kk3

          Comment


            Kainos gi nekyla populiariausias reisais, o del langu Vilniaus-Kauno marsrute, manau, kad jie neturetu but didesni nei 1h, 1.30 jau gan nemazai

            Comment


              Bet ir nebuvo pamažintos atpigus kurui.
              kk3

              Comment


                O autobusai kainas mažina? Ne. Kainos Lietuvoje gali mažėti ar bent neaugti, jei VT keleivių daugėtų. Dabar, kai VT vidutinis užpildymas yra mažiau 50 proc., tai ko jūs norite? Ir tik nereikia aiškinti, kad kainos atbaido. Ne kainos, o sugriauta VT sistema. Tiesiog nenuvažiuosi iš daug kur į daug kur. Net gretimi rajonai neturi normalaus susisiekimo. Ir kalti dėl viso to valdžia.

                Comment


                  O aš traukiniais jau kokius 4 metus nevažinėjau (jeigu ne daugiau), ne vienas mano kolega - išvis ne karto gyvenime.

                  Comment


                    Ir tokie dirba LG? Aš irgi esu girdėjęs panašių pasisakymų iš gialiažynkialėčių.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir tokie dirba LG? Aš irgi esu girdėjęs panašių pasisakymų iš gialiažynkialėčių.
                      O ką daryti, jei traukinys nenuveža nuo magazino iki namo,

                      Comment


                        Beje, penktadienį buvau stotyje tuo metu, kai išvažiavo vakarinis papildomas traukinys į Šiaulius - 8 vagonai su šilumvežiu. Vietų buvo, bet nedaug. Aišku, tiek, kiek matėsi pro langus. Atrodo, kad kupė nebuvo pilni. Sėdimi buvo gan pilni.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ir tokie dirba LG?
                          O ką, negalima?

                          Comment


                            Tai čia matyt tas pats, kaip mėsos cecho darbuotojai nevalgo savo gamybos dešrų, nes žino, kokį š ten deda...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O tai kas nukrypo? Prie ko čia technologijos? Visi turi mokėti mokesčius, visi turi atitikti tam tikrus reikalavimus. Taip kad bus užrauktas. Arba bus modifikuotas iki tiek, kad visi tie "vežėjai" turės mokėti mokesčius (dabar gi jokių mokesčių nemoka, nepaisant atsiskaitymo kortele), gauti licenciją ir turėti techniškai patikrintą kas pusę metų (bent Lietuvoje) automobilį... Žinoma, kad jei nieko nebus imtasi, tai VT bus ir toliau žlugdomas. Bet kokiu atveju, VT Lietuvoje bus žlugdomas kaip sistema, o su visokiais Uberiais ar pan. nenukeliausi iš bet kur į bet kur, bus riebios kryptys, kuriomis šitie naujieji dušmanai ir dirbs. Nes Lietuvos sąlygomis tai reiškia ne ką kitą, kaip naujų dušmanų atgimimą. Būtent, ne pavežimas pakeliui, o reguliarus kursavimas tam tikrais maršrutais (nebūtinai kasdien fiksuotais - šiandien Vilnius - Šiauliai, rytoj gal Vilnius - Klaipėda).
                              Iš kur tokia informacija, kad UBER vairuotojai nemoka mokesčių? Be individualios veiklos pažymos ten niekas nepriims. Kaip tik seno sukirpimo taksistai, kurie apmokėjimus priima tik grynais daugiau šansų, kad kažką nuslepia.

                              Katastrofa viešajam transportui įvyks net ir tuomet, jei naujieji "legalūs dušmanai" atims keleivius iš autobusų ir traukinių pagrindinėse kryptyse (tarp didmiesčių). Nes juk šiuo metu dauguma vežėju pelnu, gautu už keleivių vežimą pagrindiniais maršrutais, padengia dėl maršrutų į mažesnius miestelius patiriamus nuostolius. Jei ir pagrindiniai maršrutai taps nuostolingi, valstybė turės vežėjams mokėti didžiules kompensacijas, kad jie išvis vežtų keleivius.

                              Bet kuriuo atveju, pervežimu asmeniniais automobiliais liberalizavimas neišeis į gera. Dabar irgi populiarios visokios FB grupės, bet nemažai žmonių tokiomis paslaugomis nesinaudoja baimindamiesi dėl saugumo. Kai viskas bus įteisinta ir gal net kontroliuojama, iš viešojo transporto į pakeleivingas mašinas persės dar daugiau žmonių. Aišku, pakeleivius imantys vairuotojai turės kažkiek pakelti kainas, nes reikės mokėti mokesčius, bet kainos vistiek nesiskirs stipriai nuo VT kainų, o už komfortą ir vežimą žmonės sutiks net kiek permokėti.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Koks dar individualios veiklos pažymėjimas? Nieko ten nereikia ir jokių mokesčių jie nemoka. Ima grynais. Žinau, nes vienas iš pažįstamų studentų tuo užsiima. Ne, biznio nedaro, bet kartais pavežioja.

                                Kas dėl VT, tai nieko valstybė nedotuos. Kaip iki šiol naikino VT, jį faktiškai ignoruodama, taip ir toliau naikins. Visi turi automobilizuotis, lochai važinėja VT. Tokia logika.

                                Aš sakau, kad jokio liberalizavimo nebus. ES tikrai užrauks juos, nes tai nekontroliuojama. Dar diskriminuoja taksi, nes reikalavimai taksistams dideli, o pavežėjams - jokie. Jau nekalbant apie reikalavimus VT įmonėms. Be to tai skatina automobilizaciją, o Vakarai siekia ją mažinti. Priešingai nei Lietuvoje.

                                Comment


                                  UBER negalima už kelionę mokėti grynais, toks principas taikomas beveik visose šalyse, kur jie veikia.

                                  Kas užraukinės tai, kas šiuo metu aktyviai plečiasi? Taip, gal bus pasiketimų reikalavimų prasme (iš vienos pusės, švelnins reikalavimus taksistams ir iš kitos, kiek griežtins pavežėtojams). Bet tikrai niekas to neužrauks.

                                  Bet sutinku, kad pavežėjimų įteisinimas tikrai prisidės prie VT žlugdymo ir tai yra blogai.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Atleiskit už durną klausimą. Iš kur susigaudyti ar traukinys paprastas, greitasis ar ekspresas? Tik pagal laikus? Ir kuo skirsis pats traukinys.
                                    Ruošiuosi važiuoti po gal kokių 5-6 metų pertraukos
                                    Paskutinis taisė Sula; 2016.12.27, 09:34.

                                    Comment


                                      Vilnius - Kaunas? Vis tie patys dviaukščiai. ER9M į Kauną jau nebevažinėja (bent pagal bilietų kainas, kai rodo 1 klasę ties absoliučiai visais traukiniais, taip turėtų būti). Taip, pagal laiką. Nes LG puslapis toks tūpas, kad net traukinio tipo neparodo, nei numerio, pagal kurį būtų galima orientuotis.
                                      Bet geriausiai pagal kainą - jos skiriasi visiems trims traukinių tipams.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        UBER negalima už kelionę mokėti grynais, toks principas taikomas beveik visose šalyse, kur jie veikia.

                                        Kas užraukinės tai, kas šiuo metu aktyviai plečiasi? Taip, gal bus pasiketimų reikalavimų prasme (iš vienos pusės, švelnins reikalavimus taksistams ir iš kitos, kiek griežtins pavežėtojams). Bet tikrai niekas to neužrauks.

                                        Bet sutinku, kad pavežėjimų įteisinimas tikrai prisidės prie VT žlugdymo ir tai yra blogai.
                                        Moka grynais. Tai faktas. Man pats studentas sakė. Dar nepakankamai išsiplėtė, dar nepajuto kiti vežėjai žalos, tai ir nieko nedaroma. Bet ilgai tai nesitęs. Niekas taksistams reikalavimų nešvelnins. ES viskas eina kuo didesnio reguliavimo link. Čia pas mus tik bardakas, užtat ir taksi paslaugos tokios. Ir nereikia čia baksnoti į taksi pokyčius Vilniuje ar Kaune. Visur kitur Lietuvoje ta pati situacija, kuri buvo prieš 5 ar 10 metų.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vilnius - Kaunas? Vis tie patys dviaukščiai. ER9M į Kauną jau nebevažinėja (bent pagal bilietų kainas, kai rodo 1 klasę ties absoliučiai visais traukiniais, taip turėtų būti). Taip, pagal laiką. Nes LG puslapis toks tūpas, kad net traukinio tipo neparodo, nei numerio, pagal kurį būtų galima orientuotis.
                                          Bet geriausiai pagal kainą - jos skiriasi visiems trims traukinių tipams.
                                          Taip, į Kauną ir atgal. LG svetainė tikrai tragiška (anksčiau buvo irgi prasta, bet geresnė). Reiso numeriai dar egzistuoja? Nežinau net, ar "ekspresas" stoja Lentvaryje. Ar galima važiuoti kitu, jei nespėji?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X