Tai tu baik savo demagogiją. Uždraus, nes nekontroliuojama. Bitkoinai neišnaikinti, nes tai ne jokia alternatyva, tai tų pačių bankų a la alternatyva, kaip ir visokie e-pinigai, realiai visa tai pilnai kontroliuojama. Kaip už žodžius gaudo ir baudžia, taip ir už susitarimą FB grupėse ar kitaip galima susekti ir bausti. Ir baus. Ateityje lengvatos ne tik šildymo bus mažinamos, nes nėra iš ko mokėti kompensacijų. Taigi, papildomi mokečiai į biudžetą bus aktualūs. Bet aš dar kartą kartoju, kad uždraus ne Lietuva, uždraus pati ES. Argumentas paprastas - nekontroliuojama, nesaugu, ne pavežimas, o biznis. Realiai, biznis, nemokant jokių mokesčių ir už nieką neatsakant. Iš vežiojimo didesniais atstumais galima gerai uždirbti, ypač Vakarų Europoje, kur autobusų ir traukinių kainos nemažos. Kas dėl studentų, tai jie dar nesant interneto paplitimo jau tarėsi ir pavežinėjo už pinigus į savo miestus (ar pakeliui), vykdami namo ar iš namų į Vilnių, Kauną...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąPažįstu studentą, o tokių yra tikrai ne vienas kai penktadieniais grįžta namo pakeleivinga mašina susitarę feisbuk grupėje.
Comment
-
Keleivių vežimą apsprendžia trys dalykai: greitis, kaina ir patogumas. Jeigu kalbėt apie geležinkelius, tai jie beveik neturi nė vieno iš šių dalykų. Vakaruose jie tai bando kompensuoti greičiais konkuruodami su lėktuvais. Tuo tarpu Lietuvoje, kad ir greitas traukinys, bet kiek žmonių važiuoja iš stoties į stotį? Dažniausiai visiems iki tos stoties dar reikia nusigauti, o tada prasidade arba a) viešojo transporto iki stoties nebuvimas, arba b) viešojo transporto mieste lėtumas + papildomos nemažos išlaidos jam. Ir norint tą miestų VT dedamąją nors kažkiek niveliuoti traukinio greitį reiktų kelti kartais, o ne 10-15 km/h greičiau nei automobilis ir tik išskirtinėse vietose.
Comment
-
86 iems kilometrams 50 eurocentu
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąNu tai kad nelabai. Keičiasi vos keli maršrutai, ir tai 10-30 cnt.
Comment
-
Užsipirkai jau padidinta kaina.
Parašė spirit Rodyti pranešimąPusseserė taip dažnai važinėja iš Vilniaus į Telšius arba atgal. Sumoka 8-10€ kai traukinio bilietas kainuoja 12,5€.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKeleivių vežimą apsprendžia trys dalykai: greitis, kaina ir patogumas. Jeigu kalbėt apie geležinkelius, tai jie beveik neturi nė vieno iš šių dalykų. Vakaruose jie tai bando kompensuoti greičiais konkuruodami su lėktuvais. Tuo tarpu Lietuvoje, kad ir greitas traukinys, bet kiek žmonių važiuoja iš stoties į stotį? Dažniausiai visiems iki tos stoties dar reikia nusigauti, o tada prasidade arba a) viešojo transporto iki stoties nebuvimas, arba b) viešojo transporto mieste lėtumas + papildomos nemažos išlaidos jam. Ir norint tą miestų VT dedamąją nors kažkiek niveliuoti traukinio greitį reiktų kelti kartais, o ne 10-15 km/h greičiau nei automobilis ir tik išskirtinėse vietose.
Patogumas. Kame? Komforte salone? Nei kiek neatsilieka nuo Vakarų. Stotys ir Vakarų miestuose yra ne ten, kur kažkam reikia, o ten, kur jos yra. Taip, sutinku, kad dažnai stočių yra daugiau miesto ribose, bet pas mus urbanizacija kitokia - net ir mieste teritorija aplink geležinkelį kelių šimtų metrų ruože yra menkai urbanizuota. Miestų viešasis transportas tiek pat aktualus ir kelionėms autobusais. Taigi, vien tik prie geležinkelio šito kergti nereikėtų. VT ir užsienyje ne už dyką, ir irgi ne visur idealus.
Comment
-
Patogumas įsėdimo ir išleidimo vietose, bei grafike. T.y. kiek laiko reikia laukti ir kaip stipriai taikytis prie grafiko.
Beje tarpmiestinių autobusų problemos nuo geležinkelių nelabai skiriasi, tiesa autobusai turi vieną privalumą, jų stabdymo kelias trumpesnis, todėl dažnai galima pravažiuoti sostojimus nestojant ir taip nuvežant greičiau už priemiestinį traukinį.Paskutinis taisė lietus; 2016.12.26, 18:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžsipirkai jau padidinta kaina.kk3
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš pvz Vilniaus-Kauno ir Vilniaus-Klaipėdos maršrutuose įžvelgiu didžiausią nepatogumą: Vilnius-Kaunas keli dideli langai grafike, Vilnius Klaipėda, galėtų važiuot taipogi dažniau, be abejo atvejų, kad bilietų prieš 3dienas nelieka irgi neturėtų būti. Visą kitą tikrai gan neblogai.
Dėl Klaipėdos, tai antroje dienos pusėje grafikas neblogas. Būtų gerai dar pora reisų 11-14 val. (intervalo kraštuose).
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš pvz Vilniaus-Kauno ir Vilniaus-Klaipėdos maršrutuose įžvelgiu didžiausią nepatogumą: Vilnius-Kaunas keli dideli langai grafike, Vilnius Klaipėda, galėtų važiuot taipogi dažniau, be abejo atvejų, kad bilietų prieš 3dienas nelieka irgi neturėtų būti. Visą kitą tikrai gan neblogai.
Tarp Vilniaus ir Kauno didelių langų nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal tiesiog pasisekė. Kainas kels nuo sausio 1 d., o mėnesinis, pirktas iki gruodžio 31 d. sausiui dar sena kaina. O gal mėnesinio kaina ir nedidėja. Gal didėja tik vienkartinių kainos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąvisi šitie uberiai po metų kitų bus užraukti ES mastu. Nes nekontroliuojami, nes neįmanoma patikrinti nei transporto priemonės saugumo, nei vairuotojo būklės ir t.t. Svarbiausia, mokesčių nemoka. O juk kai kurie gali legaliai vežti didesniais atstumais 8 vietų minivenais taip vykdydami ne pavežimą pakeliui, o realią komercinę veiklą. Iš karto visas taksi biznis ir kitas autobusai statomi į blogesnę padėti, nes jiems taikomi griežti reikalavimai ir jie moka mokesčius.
Kas dėl vežimo tarp miestų, tai kol kas ši veikla vykdoma neoficialiai (dažniausiai per įvairias FB grupes ir tt.), bet ir dabar tokiu būdu keliauja visai nemažai žmonių. Visgi dalys žmonių galbūt tokia paslauga ir nesinaudoja baimindamiesi dėl savo saugumo (po įvairių istorijų su pakeleivių nužudymais). Dabar, kai pavežėjimas bus oficialiai įteisintas, norintys vykdyti tokią veiklą turės registruotis ir galbūt bus vykdoma netgi kažkokia jų kontrolė, norinčių važiuoti su kitu vairuotoju dar labiau padaugės. O tai reiškia dar rimtesnę konkurenciją ne VT naudai.
P.S. nukrypome nuo temos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNereikia demagogijos, UBER toliau sėkmingai plečiasi visame pasaulyje ir nepanašu, kad kažkas pasikeistų. Ir beveik visuose miestuose jiems atsiranda vietinių konkurentų (etaksi, Taxify ir tt.). Ir nereikia stabdyti technologijų skverbimosi į taksi verslą, čia senieji taksistai turėtų keistis į gerąją pusę, kad jų nenukonkuruotų naujieji, šiuolaikiškesni ir klientui patogesni konkurentai. Taksi užsakymai tik telefonu ir taksistas su senu surūdijusiu Pasatu, galintys priimti apmokėjimą tik grynais pinigais - viso to šiuolaikiškame mieste neturėtų būti. Kaip tik UBER dirbt neįmanoma nemokant mokesčių, nes reikia praeiti atranką, turėti ne senesnę nei 10 metų (berods) mašiną ir turėti individualios veiklos pažymą. Be to, jeigu teko naudotis, už UBER paslaugas galima atsiskaityti tik kreditine kortele (nėra jokių mokėjimų grynais), suma po kelionės automatiškai nurašoma iš šąskaitos, tad net ir labai norėdamas vairuotojas mokesčių nenuslėps, VMI esant reikalui gali viską pamatyti. Analogiškai etaksi ir Taxify vairuotojai - vis daugiau jų įsigyja kortelių skaitytuvus, nes nenori atsilikti nuo šiuolaikiškesnių kolegų ir prarasti klientus. Kaip tik važiuojant su seno sukirpimo tradiciniu taksistu, daugiau šansų, kad važiuoji su nelegalu.
Kas dėl vežimo tarp miestų, tai kol kas ši veikla vykdoma neoficialiai (dažniausiai per įvairias FB grupes ir tt.), bet ir dabar tokiu būdu keliauja visai nemažai žmonių. Visgi dalys žmonių galbūt tokia paslauga ir nesinaudoja baimindamiesi dėl savo saugumo (po įvairių istorijų su pakeleivių nužudymais). Dabar, kai pavežėjimas bus oficialiai įteisintas, norintys vykdyti tokią veiklą turės registruotis ir galbūt bus vykdoma netgi kažkokia jų kontrolė, norinčių važiuoti su kitu vairuotoju dar labiau padaugės. O tai reiškia dar rimtesnę konkurenciją ne VT naudai.
P.S. nukrypome nuo temos.
Comment
Comment