Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia nepamiršti to, kad sumažintas PVM nuo 21 iki 9 proc., tačiau nepaisaint to, kelionės tik brangsta... Absurdas.

    Comment


      Geležinkelis - kroviniams. Gal toks naujos valdžios šūkis?

      Comment


        Penktadienį prieš pat didžiąsias šventes 12.23 d. LG priėmė įdomų sprendimą. 16:45 ir 17:45 į Klaipėdą leis trivagones PESAS, o 17:10 Vilnius-Šiauliai - 8 vagonų seną sąstatą.

        Ar PESOS susitvarkys su srautais maršrutuose į Klaipėdą?

        Comment


          Didžiausias apkrovimas tarp Vilniaus ir Šiaulių.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Pagal naują tvarkaraštį Į Klaipėdą važinės tik Pesos. Nepaisant švenčių ir penktadienių. Penktadieniais iki Šiaulių vakare važiuos DR1A, o prieš Kalėdas penktadienį važiuos vagonai su lokomotyvu. Šeštadieniais rytais iki Šiaulių - dvivagonės Pesos 630M. Žodžiu, iki vasaros lokomotyvai ir vagonai iš vidaus susisiekimo išmetami, bus naudojami tik prieš Kalėdas ir Velykas.
            Paskutinis taisė Al1; 2016.12.11, 13:46.

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              nuo 2017.01.01d. brangsta LG pervežimai keleiviams, kiek - kol kas nežinau
              Jau žinoma, šiandien pasiteravau kasoje. Brangs apie 10%.
              Pvz., Vilnius - Lentvaris nuo 0,9 iki 1,0 eur. Mėnesinis d.d. nuo 23,76 iki 26,4 eur.

              Comment


                Manau čia SD dovanėlė ir naujai valdžiai, ir fanams, ir šiaip, kad liūdna nebūtų.

                Jei 10 proc. numuš 15 proc. keleivių, tai dar ir akmuo po kaklu.

                Comment


                  Neatmuš. Va Klaipėdos maršruto aptarnavimas tik Pesomis nepaisant švenčių ir kitų dienų, kai srautai kelis kartus išauga, atmuš.

                  Comment


                    Pagal internetus, penktadieniui, 17:45 Vilnius-Klaipėda, nebeliko nei antros, nei pirmos klasės vietų. Vat jums ir Pesos.

                    Comment


                      Parašė Ignas D Rodyti pranešimą
                      Pagal internetus, penktadieniui, 17:45 Vilnius-Klaipėda, nebeliko nei antros, nei pirmos klasės vietų. Vat jums ir Pesos.
                      17.10 iki Šiaulių beveik tuščias, 19.56 bus Šiauliuose, o iš ten 20.11 su PESA Vilnius-Klaipėda (vietų dar yra). Sutinku - šiek tiek nepatogu, bet važiuoti galima.

                      Comment


                        Buvau nustebes 1 kl uzpildimu praeita penktadieni 17:55 is Kauno i Vilniu. Laisvu vietu tik 8. Kartais anksciau vienas vaziuodavau.

                        Comment


                          Parašė jpou Rodyti pranešimą
                          Buvau nustebes 1 kl uzpildimu praeita penktadieni 17:55 is Kauno i Vilniu. Laisvu vietu tik 8. Kartais anksciau vienas vaziuodavau.
                          Manau 1 klases bilietai par mazai bangesni uz 2 klases. Nes realiai primoketi ~1 eur ir gauti zymiai geresnes salygas, priskirta vieta, elektra, Wifi ir pan. tikrai negaila. Anksciau zmones to nesuprasdavo, taciau dabar po truputi atranda. Todel ir man vaziuojant anksciau tekdavo sedei vienam, o dabar jau dazniausiai minimum puse pirmos klases buna uzpildyta. Manau pirma klase turetu buti brangesne minimum ~5 EUR.

                          Kitas dalykas, kas siuo metu uzknisa, jog perkant blietus internetu, pasirinkus vieta vagono plane (visada imu prie staliuko nes vaziuodamas dirbu, dazniausiai 16 vieta) nebutinai gausi ta vieta, kuria pasirinkai. Nes vagono planas interete yra seno modelio traukiniu, o jei marsrutu vaziuoja naujas modelis, ten jau visai kita numeracija, tad gaunas jog norimos vietos negauni, nes skaiciukas biliete ir vieta vagone neatitinka plano, kuris buvo internete.

                          Comment


                            +5 eurai ir niekas nevažiuos. Nes nesąmonė. O elektra yra ir 2 klasėje, tik antros partijos traukiniuose (004-010) ir 011..

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              +5 eurai ir niekas nevažiuos. Nes nesąmonė. O elektra yra ir 2 klasėje, tik antros partijos traukiniuose (004-010) ir 011..
                              Matai, as pirma klase dar perku del ramybes, nes zinau kad maza tikimybe jog aplink krykstaus vaikai, sedes kokia linksma kompanija ir pan. Tiesiog primoki daugiau uz dideni komforta, kaip kad lektuvuose. Plius staliukai yra. Taciau siuo atveju tas papildomas komfortas tikrai per mazai ivertintas. Todel ir gauni saugot laptopa, kad prabegantis vaikas nepalietu gerimu. Nors ir oficialiai teigiama, kad pirma klase yra tylos zona. Kai kazkada pastebejima daviau konduktoriui, isdykaujancio vaiko mama atsove, kad perkant bilieta jos apie tai kasoje neinformavo ir ji cia isvis sumokejo "zymiai" daugiau, tad jauciasi, jog uz tuos papildomus pinigus ji turi teise elgtis kaip nori ir del vaiko nieko nesiruosia daryti.
                              O konduktoriu as suprantu, apart pastabos jie nelabai ka daugiau padaryti ir galejo.

                              Tad tokius atbaido tik brangesne kaina. Pvz Olandijoje praeita savaite vykau traukiniu is Amsterdamo i Utrecht'a, atstumas panasus. Pirma klase buvo brangesne butent ~5-6 EUR. 10 ir 15 eur. Tad skirtumas ~50%, Lietuvoje sis skirtumas yra tik ~20%. Tad bent jau iki 50% skirtumo tikrai butu galima pakelti.
                              Paskutinis taisė taspac; 2016.12.20, 08:44.

                              Comment


                                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                Matai, as pirma klase dar perku del ramybes, nes zinau kad maza tikimybe jog aplink krykstaus vaikai, sedes kokia linksma kompanija ir pan. Tiesiog primoki daugiau uz dideni komforta, kaip kad lektuvuose. Plius staliukai yra.
                                Visiskai sutinku! Pagrindinis traukinio privalumas pries autobusa - komfortas ir galimybe dar viena valanda normaliai padirbti. Labai gaila, kad i Tylos Zona zenkla nelabai kas kreipia demesi. Del kainos, tai manau kad dar 1-2 Eur tikrai gali branginti 1 kl.

                                Comment


                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                  Manau 1 klases bilietai par mazai bangesni uz 2 klases. Nes realiai primoketi ~1 eur ir gauti zymiai geresnes salygas, priskirta vieta, elektra, Wifi ir pan. tikrai negaila.
                                  Negi antroje klasėje nėra elektros lizdų ir neveikia WI-FI, ar aš kažką ne taip supratau?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Negi antroje klasėje nėra elektros lizdų ir neveikia WI-FI, ar aš kažką ne taip supratau?
                                    DEl Wifi nezinau, bet kaip minejo Al1, elektra 2 kl yra tik naujo modelio traukiniuose. Beje ironiska, kad naujo modelio traukiniuose isvis nera Wifi, bet cia gal tik laiko klausimas.

                                    Comment


                                      Yra Wi-Fi, gal tik neveikė. Kas dėl kainos, tai nėra ko Olandijos su jų pragyvenimo lygiu lyginti su Lietuva. Maks. plius 2 eurai už 1 klasę. O kas dėl vaikų, tai gi dabar "laisvė", vaiko sudrausminimas gali būti traktuojamas kaip jo teisių pažeidimas (ar net seksualinis priekabiavimas) su baudžiamąja atsakomybe.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Yra Wi-Fi, gal tik neveikė. Kas dėl kainos, tai nėra ko Olandijos su jų pragyvenimo lygiu lyginti su Lietuva. Maks. plius 2 eurai už 1 klasę. O kas dėl vaikų, tai gi dabar "laisvė", vaiko sudrausminimas gali būti traktuojamas kaip jo teisių pažeidimas (ar net seksualinis priekabiavimas) su baudžiamąja atsakomybe.
                                        Kai vaziavau praeitos savaites antradieni, 12:08 traukiniu is Kauno i Vilniu, Wifi nebuvo. Traukinys buvo naujo modelio (tas su juodom odinem sedynem). Kiek teko vaziuoti pries tai, ne karto neveike.

                                        Mano siulomas 50% antkainis ir butu ~2,5 EUR.
                                        Paskutinis taisė taspac; 2016.12.20, 11:36.

                                        Comment


                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Kai vaziavau praeitos savaites antradieni, 12:08 traukiniu is Kauno i Vilniu, Wifi nebuvo. Traukinys buvo naujo modelio (tas su juodom odinem sedynem). Kiek teko vaziuoti pries tai, ne karto neveike.

                                          Mano siulomas 50% antkainis ir butu ~2,5 EUR.
                                          Jeigu didinti 1 klasės bilietų kainą, tai LG tikrai praras dalį keleivių ir atitinkamai - pajamų. Dabar, kai kainos skirtumas nedidelis, keleivis gali sau leisti nusipirkti bilietą ir 1 klasę, jei antrojoje nebus laisvų vietų (o taip juk būna). Jeigu skirtumas bus didesnis (kad ir 3 EUR), žmogus važiuos autobusu. Tad aš esu prieš kainų didinimą.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X