Parašė vėkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia painioti dotacijų ir kompensacijų. Kompensacijas LG gauna, nes galioja tie patys įstatymai kaip ir pervežimams autobusais. Taigi, kalbos, kad neveš studentų, nes už juos negauna iš valstybės, nieko bendro su realybe neturi.
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąIr ko šiandien vėlavo net 20 minučių traukinys DR1A Kybartai-Kaunas? Turėjęs atvykti 7:22, Kaune parsirado tik 7:41. Prieš Garliavą pradėjęs vilktis vos keliolikos km/h greičiu penkis kilometrus... Visą tą laiką stabdžiai cypėNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTame ruože visi keleiviniai kažkodėl pradeda vilktis. Tiek į priekį , tiek atgal.kk3
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąNa, aš dažnai važinėju ir tai pasitaikė pirmą kartą Seniau, dar vasaros pradžioj kai važinėjau, už Jiesios (Į Kauną) kur daug išsišakojimų važiuodavo lėčiau, gal perpus lėčiau ir baisiai siūbuodavo kratydavo. Bet visalaik laiku tikslą pasiekdavo. Kas užvakar buvo Spėju pagedo traukinukas, labai jau nusibaladojęsNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Traukinys į Kauną iš Marijampolės vėlavo kelioliką minučių (Kazlų Rūdoj laiku buvo, 8:09), pravažiavęs Jūrėj peroną ir sustojęs už puskilometrio. Atgal nesiteikė pavažiuot pasiimt keleivių, pasitarę mašinistas su konduktore nuėjo raginti keleivių. Sugaišta keliolika minučių. Traukinys (pesa 620m) neįgalus judėti atgal, ir dar su stabdžiais kažkas netvarkoj.kk3
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąTraukinys į Kauną iš Marijampolės vėlavo kelioliką minučių (Kazlų Rūdoj laiku buvo, 8:09), pravažiavęs Jūrėj peroną ir sustojęs už puskilometrio. Atgal nesiteikė pavažiuot pasiimt keleivių, pasitarę mašinistas su konduktore nuėjo raginti keleivių. Sugaišta keliolika minučių. Traukinys (pesa 620m) neįgalus judėti atgal, ir dar su stabdžiais kažkas netvarkoj.
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąOt duoda, pusė traukinio sulipa, ko gero trečdalį keleivių Jūrė generuoja ir jiems matai ne stotis dargi stoties pastatas yra, ne šiaip sau autobusų stotelė
Comment
-
Pavasarį Strasbūre vykusio Europos jaunimo renginio dalyviams kilo idėja kreiptis į ES institucijas su prašymu kiekvienam ES aštuoniolikmečiui nemokamai suteikti „InterRail" bilietą, skirtą mėnesį keliauti traukiniais po Europą. Antradienio vakarą [10-04] ši idėja aptarta Europos Parlamente.
Jau kelis dešimtmečius „InterRail" bilietas suteikia galimybę keliauti visose „InterRail" traukinių sistemai priklausančiose valstybėse. Kasmet juo pasinaudoja apie 300 tūkst. žmonių, o visose šalyse galiojančio mėnesinio bilieto kaina gali siekti kelis šimtus eurų. Šalims, kurios nepriklauso „InterRail" traukinių sistemai, tokioms kaip Lietuva, Latvija, Estija, Malta ir Kipras, būtų siūlomi kiti transporto variantai, pavyzdžiui, kelionės autobusu ir keltu.
Priminkite kodėl mes ne Interrail? 1520? Ar Baltijos geležinkelio valdyba tebevadovauja?Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.10, 06:28.
Comment
-
Nu ir kas iš to? Moksleiviai ir taip gali važinėti už pusę kainos Lietuvoje (18-mečiai dauguma yra dar moksleiviai ar bent jau būna studentais). Tai viena. Antra, su užsieniu geležinkeliu susisiekimas minimalus (Rusija, Baltarusija nesiskaito). Užsieniečiams Lietuvoje traukiniais irgi nėra kur važiuoti - du maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda. Trakų net neverta minėti, nes maršrutas trumpas, o ir kaina maža. Taigi LG nei ką įgija, nei praranda. Lietuvai būtent dėl geležinkelių tinklo ir maršrutų skurdumo bei nebuvimo kur važiuoti viduje nėra prasmės būti Interraile tol, kol nebus normalaus (ne vieno traukinio per dieną) susisiekimo su Lenkija ir su Latvija. Nes Interrailas nėra toks jau ir pigus, o tam, kad atsipirktų jo įsigijimas, turi būti kur keliauti. Lietuvoje gi pigiau pirkti bilietus, o ne naudotis Interrailu, jei jis būtų ir kainuotų tiek, kiek kai kuriose kitose ne pačiose turtingiausiose ES šalyse. Aš čia planavau kažkada kelionę po Lenkiją kelioms dienoms - irgi neapsimokėjo interrailo pirkimas. Žiūrėjau Prancūziją - net ir ten su gan aukštom bilietų kainom man neapsimokėjo tą interrailą pirkti.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.10, 08:31.
Comment
-
ST-003. JAUNIMO BILIETAS
1. Keleiviams, kurių amžius nuo 10 iki 26 metų imtinai ir turintiems AB „Lietuvos geležinkeliai“ lojalumo kortelę, suteikiama vienkartinio kelionės vietinio susisiekimo traukiniais bilieto kainos nuolaida:
1.1. 20 proc. – bilietus perkant bilietų pardavimo kasose ir traukiniuose;
1.2. 25 proc. – bilietus perkant internetu.
2. Nėra keleivių->nėra interrail ar nėra interrail->nėra keleivių.
Nieko nedarant keleivių ir neatsiras.
Jei Lux express prastums autobusus, vietoj traukinių, tai keliasdešimt tūkstančių vieno mėnesio bilietų vien Lietuvoje kasmet. Stipru.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNėra "pusė kainos".
Studentai (50 proc. nuolaida):
– aukštųjų mokyklų studentams, studijuojantiems pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, Lietuvos Respublikos ir kitų Europos Sąjungos valstybių narių piliečiams, studijuojantiems Europos Sąjungos valstybių narių aukštosiose mokyklose pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Nėra "pusė kainos".
2. Nėra keleivių->nėra interrail ar nėra interrail->nėra keleivių.
Nieko nedarant keleivių ir neatsiras.
Jei Lux express prastums autobusus, vietoj traukinių, tai keliasdešimt tūkstančių vieno mėnesio bilietų vien Lietuvoje kasmet. Stipru.
O kas turima omeny "Lux Express prastums autobusus"? Jie ir dabar daug reisų iš Lietuvos turi. O į Lietuvos vidaus pervežimų rinką vargu ar juos valdžia įleistų artimiausiu metu (nors viskas juda link to).
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kas turima omeny "Lux Express prastums autobusus"? Jie ir dabar daug reisų iš Lietuvos turi. O į Lietuvos vidaus pervežimų rinką vargu ar juos valdžia įleistų artimiausiu metu (nors viskas juda link to).
Beje, dieninio studentas, tai:
- vasarą po 11 klasės negalioja (jei sunkanka 18 m. 11 klasėje, mokslo metų metu)
- po 12 klasių išleistuvių tuos du mėnesius nepavažinėsi, nors jau įstojai, pažymėjimo neduoda iki rugsėjo pradžios
- po abitūros atima dieninio paž.
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąIr ko šiandien vėlavo net 20 minučių traukinys DR1A Kybartai-Kaunas? Turėjęs atvykti 7:22, Kaune parsirado tik 7:41. Prieš Garliavą pradėjęs vilktis vos keliolikos km/h greičiu penkis kilometrus... Visą tą laiką stabdžiai cypė
Tikriausiai priekyje važiavo prekinis traukinys, o Jiesioje (tiksliau - prieš šią stotį) jam degė raudonas šviesoforo signalas, nes tuo metu iš Rokų į Jiesią važiavo (kelią užėmė) kitas traukinys. Tokių atsitikimų (kai keleivinis traukinys sulaikomas prieš Jiesios stotį) pasitaiko.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJei ES skirs pinigus, kažkas turės pasiimti juos. Per Baltijos šalis kokia 60 000 kasmet sukanka 18 metų. Jiems duos mėnesio bilietą. Čia didelė apyvarta.
Beje, dieninio studentas, tai:
- vasarą po 11 klasės negalioja (jei sunkanka 18 m. 11 klasėje, mokslo metų metu)
- po 12 klasių išleistuvių tuos du mėnesius nepavažinėsi, nors jau įstojai, pažymėjimo neduoda iki rugsėjo pradžios
- po abitūros atima dieninio paž.
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKadangi niekas nepakomentuoja, kodėl tas dyzelinis traukinys iki Jiesios "vilkosi" lėtai, priežastį mėginsiu spėti.
Tikriausiai priekyje važiavo prekinis traukinys, o Jiesioje (tiksliau - prieš šią stotį) jam degė raudonas šviesoforo signalas, nes tuo metu iš Rokų į Jiesią važiavo (kelią užėmė) kitas traukinys. Tokių atsitikimų (kai keleivinis traukinys sulaikomas prieš Jiesios stotį) pasitaiko.
Comment
-
Sveiki. Ką per nesąmones išdarinėja su DR1A Kaune? Nupjovė dvigalviam drakonui kūną! Penktadienį, 17:45 traukinys Kaunas-Kybartai atvažiavo perpusę nutrumpintas traukinukas. Keleiviais užpildomas tūris vos pusantro vagono (viena galva motorinė, tai pusė vagono variklių skyrius). Penktadienis, po darbų, o dauguma po mokslų į provinciją grįžinėjo. O atsiuntė kažkokį nusususį iškastruotą drakoną. P{irmą kartą gyvenime žmonės šiame maršrute netilpo. Visos 2+2 vietos buvo maksimaliai suspaustai užpildytos, o tamboruose stovėjo nemažai žmonių. Stovėjo ištisą valandą iki privažiavo Kazlų Rūdą, tada iš traukinio išlipo koks trečdalis (eilinę dieną pusė ir daugiau, bet ne penktadieniais). Pirmadienį važiavo trivagoniai, iškastruotojo nemačiau, matyt kitu laiku važiavo. Šiandien ryte į Kauną jau ir manuoju maršrutu važiavo iškastruotasis drakonas. Ir po pietų atgalios. Tai ką sumąstė, kodėl iškomplektuoja LG pastoviai vis? Ar vieno vagono svoris per brangiai apsieina, ar sumąstė iš LG sąskaitos paremti Butkevičiaus kampaniją? Nesuprantu, kodėl LG visą laiką iškastruoja ką nors. Jaučiu, senais laikais kai važinėjo ER9M električkos, jei būtų galėję būtų sutrumpinę iki dviejų vagonų
Trumpai tariant, jokio malonumo sėdėt susispaudus žiemą su striukėmis ir nešuliais bei badytis keliais.kk3
Comment
Comment