Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Dotacijomis galima laikyti kasmet vykstančias derybas dėl dividendų, kur vienas iš argumentų - nuostolingas keleivių vežimas.
    Nereikia painioti dotacijų ir kompensacijų. Kompensacijas LG gauna, nes galioja tie patys įstatymai kaip ir pervežimams autobusais. Taigi, kalbos, kad neveš studentų, nes už juos negauna iš valstybės, nieko bendro su realybe neturi.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nereikia painioti dotacijų ir kompensacijų. Kompensacijas LG gauna, nes galioja tie patys įstatymai kaip ir pervežimams autobusais. Taigi, kalbos, kad neveš studentų, nes už juos negauna iš valstybės, nieko bendro su realybe neturi.
      Tai ir nepainiokim - siūlau neišmokamus dividendus vertinti kaip dotaciją.

      Comment


        Dotacijas valstybė, jeigu įsipareigojo, turės išmokėti, todėl šituos pinigus geležinkeliai gali iš anksto numatyti savo pajamose ir planuoti nupirkti riedmenis, įrangą, padidinti atlyginimus ir t.t. Dividentus valstybė gali paimti, o gali ir nepaimti. Kaip tada šituos pinigus planuoti?

        Comment


          Parašė Haski Rodyti pranešimą
          Ir ko šiandien vėlavo net 20 minučių traukinys DR1A Kybartai-Kaunas? Turėjęs atvykti 7:22, Kaune parsirado tik 7:41. Prieš Garliavą pradėjęs vilktis vos keliolikos km/h greičiu penkis kilometrus... Visą tą laiką stabdžiai cypė
          Tame ruože visi keleiviniai kažkodėl pradeda vilktis. Tiek į priekį , tiek atgal.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Tame ruože visi keleiviniai kažkodėl pradeda vilktis. Tiek į priekį , tiek atgal.
            Na, aš dažnai važinėju ir tai pasitaikė pirmą kartą Seniau, dar vasaros pradžioj kai važinėjau, už Jiesios (Į Kauną) kur daug išsišakojimų važiuodavo lėčiau, gal perpus lėčiau ir baisiai siūbuodavo kratydavo. Bet visalaik laiku tikslą pasiekdavo. Kas užvakar buvo Spėju pagedo traukinukas, labai jau nusibaladojęs
            kk3

            Comment


              Parašė Haski Rodyti pranešimą
              Na, aš dažnai važinėju ir tai pasitaikė pirmą kartą Seniau, dar vasaros pradžioj kai važinėjau, už Jiesios (Į Kauną) kur daug išsišakojimų važiuodavo lėčiau, gal perpus lėčiau ir baisiai siūbuodavo kratydavo. Bet visalaik laiku tikslą pasiekdavo. Kas užvakar buvo Spėju pagedo traukinukas, labai jau nusibaladojęs
              Teko matyti,kaip pries Stanaiciu pervaza stabdo ir paskui letai nusivelka link Garliavos. Beja vis pataikydavau matyt DR1A.
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Šiandien specialiu traukiniu vakare 19:55h. Varėna - Vilnius iš Varėno pajudėjo 71 keleivis. Apie 25 pasiekė Vilnių. Beje įdomus faktas, jog tuščias traukinys atvyko iš Marcinkonių

                Comment


                  Traukinys į Kauną iš Marijampolės vėlavo kelioliką minučių (Kazlų Rūdoj laiku buvo, 8:09), pravažiavęs Jūrėj peroną ir sustojęs už puskilometrio. Atgal nesiteikė pavažiuot pasiimt keleivių, pasitarę mašinistas su konduktore nuėjo raginti keleivių. Sugaišta keliolika minučių. Traukinys (pesa 620m) neįgalus judėti atgal, ir dar su stabdžiais kažkas netvarkoj.
                  kk3

                  Comment


                    Parašė Haski Rodyti pranešimą
                    Traukinys į Kauną iš Marijampolės vėlavo kelioliką minučių (Kazlų Rūdoj laiku buvo, 8:09), pravažiavęs Jūrėj peroną ir sustojęs už puskilometrio. Atgal nesiteikė pavažiuot pasiimt keleivių, pasitarę mašinistas su konduktore nuėjo raginti keleivių. Sugaišta keliolika minučių. Traukinys (pesa 620m) neįgalus judėti atgal, ir dar su stabdžiais kažkas netvarkoj.
                    Geležinkelio atkarpa nuo Vilniaus iki Kybartų yra su automatine traukinių eismo valdymo blokuote, tokio tarpstotyje traukiniui atgal pavažiuoti draudžiama. Jūrė dabar ne stotis. Užtai tokia problema kilo traukiniui sustojus per toli.

                    Comment


                      Ot duoda, pusė traukinio sulipa, ko gero trečdalį keleivių Jūrė generuoja ir jiems matai ne stotis dargi stoties pastatas yra, ne šiaip sau autobusų stotelė
                      kk3

                      Comment


                        Parašė Haski Rodyti pranešimą
                        Ot duoda, pusė traukinio sulipa, ko gero trečdalį keleivių Jūrė generuoja ir jiems matai ne stotis dargi stoties pastatas yra, ne šiaip sau autobusų stotelė
                        Stotis turi turėti keletą kelių ir galimybę manevruoti iš vieno kelio į kitą. Jūrėje yra tik 2 keliai pirmyn atgal, kaip ir visame ruože. Taigi, techniškai tai nėra stotis.

                        Comment


                          Pavasarį Strasbūre vykusio Europos jaunimo renginio dalyviams kilo idėja kreiptis į ES institucijas su prašymu kiekvienam ES aštuoniolikmečiui nemokamai suteikti „InterRail" bilietą, skirtą mėnesį keliauti traukiniais po Europą. Antradienio vakarą [10-04] ši idėja aptarta Europos Parlamente.

                          Jau kelis dešimtmečius „InterRail" bilietas suteikia galimybę keliauti visose „InterRail" traukinių sistemai priklausančiose valstybėse. Kasmet juo pasinaudoja apie 300 tūkst. žmonių, o visose šalyse galiojančio mėnesinio bilieto kaina gali siekti kelis šimtus eurų. Šalims, kurios nepriklauso „InterRail" traukinių sistemai, tokioms kaip Lietuva, Latvija, Estija, Malta ir Kipras, būtų siūlomi kiti transporto variantai, pavyzdžiui, kelionės autobusu ir keltu.
                          Jei patvirtins idėją - nemokamas mėnesio bilietas kiekvienam 18-mečiui, o nuveikta labai daug, tuomet pinigus pasiims Lux expresas pas mus. Tiesiai iš LG panosės.

                          Priminkite kodėl mes ne Interrail? 1520? Ar Baltijos geležinkelio valdyba tebevadovauja?
                          Paskutinis taisė Fulgur; 2016.10.10, 06:28.

                          Comment


                            Nu ir kas iš to? Moksleiviai ir taip gali važinėti už pusę kainos Lietuvoje (18-mečiai dauguma yra dar moksleiviai ar bent jau būna studentais). Tai viena. Antra, su užsieniu geležinkeliu susisiekimas minimalus (Rusija, Baltarusija nesiskaito). Užsieniečiams Lietuvoje traukiniais irgi nėra kur važiuoti - du maršrutai Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda. Trakų net neverta minėti, nes maršrutas trumpas, o ir kaina maža. Taigi LG nei ką įgija, nei praranda. Lietuvai būtent dėl geležinkelių tinklo ir maršrutų skurdumo bei nebuvimo kur važiuoti viduje nėra prasmės būti Interraile tol, kol nebus normalaus (ne vieno traukinio per dieną) susisiekimo su Lenkija ir su Latvija. Nes Interrailas nėra toks jau ir pigus, o tam, kad atsipirktų jo įsigijimas, turi būti kur keliauti. Lietuvoje gi pigiau pirkti bilietus, o ne naudotis Interrailu, jei jis būtų ir kainuotų tiek, kiek kai kuriose kitose ne pačiose turtingiausiose ES šalyse. Aš čia planavau kažkada kelionę po Lenkiją kelioms dienoms - irgi neapsimokėjo interrailo pirkimas. Žiūrėjau Prancūziją - net ir ten su gan aukštom bilietų kainom man neapsimokėjo tą interrailą pirkti.
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.10.10, 08:31.

                            Comment


                              ST-003. JAUNIMO BILIETAS

                              1. Keleiviams, kurių amžius nuo 10 iki 26 metų imtinai ir turintiems AB „Lietuvos geležinkeliai“ lojalumo kortelę, suteikiama vienkartinio kelionės vietinio susisiekimo traukiniais bilieto kainos nuolaida:
                              1.1. 20 proc. – bilietus perkant bilietų pardavimo kasose ir traukiniuose;
                              1.2. 25 proc. – bilietus perkant internetu.
                              1. Nėra "pusė kainos".

                              2. Nėra keleivių->nėra interrail ar nėra interrail->nėra keleivių.
                              Nieko nedarant keleivių ir neatsiras.
                              Jei Lux express prastums autobusus, vietoj traukinių, tai keliasdešimt tūkstančių vieno mėnesio bilietų vien Lietuvoje kasmet. Stipru.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Nėra "pusė kainos".
                                Yra:
                                Studentai (50 proc. nuolaida):

                                – aukštųjų mokyklų studentams, studijuojantiems pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, Lietuvos Respublikos ir kitų Europos Sąjungos valstybių narių piliečiams, studijuojantiems Europos Sąjungos valstybių narių aukštosiose mokyklose pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  1. Nėra "pusė kainos".

                                  2. Nėra keleivių->nėra interrail ar nėra interrail->nėra keleivių.
                                  Nieko nedarant keleivių ir neatsiras.
                                  Jei Lux express prastums autobusus, vietoj traukinių, tai keliasdešimt tūkstančių vieno mėnesio bilietų vien Lietuvoje kasmet. Stipru.
                                  "Pusė kainos" turima omeny studentiška lengvata. Tiesa, ji taikoma tik dieninio skyriaus studentams. Nestudijuojantys ar neakivaizdžiai studijuojantys jaunuoliai gali pasinaudoti 20-25 proc. nuolaida su lojalumo kortele.

                                  O kas turima omeny "Lux Express prastums autobusus"? Jie ir dabar daug reisų iš Lietuvos turi. O į Lietuvos vidaus pervežimų rinką vargu ar juos valdžia įleistų artimiausiu metu (nors viskas juda link to).
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    O kas turima omeny "Lux Express prastums autobusus"? Jie ir dabar daug reisų iš Lietuvos turi. O į Lietuvos vidaus pervežimų rinką vargu ar juos valdžia įleistų artimiausiu metu (nors viskas juda link to).
                                    Jei ES skirs pinigus, kažkas turės pasiimti juos. Per Baltijos šalis kokia 60 000 kasmet sukanka 18 metų. Jiems duos mėnesio bilietą. Čia didelė apyvarta.

                                    Beje, dieninio studentas, tai:
                                    - vasarą po 11 klasės negalioja (jei sunkanka 18 m. 11 klasėje, mokslo metų metu)
                                    - po 12 klasių išleistuvių tuos du mėnesius nepavažinėsi, nors jau įstojai, pažymėjimo neduoda iki rugsėjo pradžios
                                    - po abitūros atima dieninio paž.

                                    Comment


                                      Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                      Ir ko šiandien vėlavo net 20 minučių traukinys DR1A Kybartai-Kaunas? Turėjęs atvykti 7:22, Kaune parsirado tik 7:41. Prieš Garliavą pradėjęs vilktis vos keliolikos km/h greičiu penkis kilometrus... Visą tą laiką stabdžiai cypė
                                      Kadangi niekas nepakomentuoja, kodėl tas dyzelinis traukinys iki Jiesios "vilkosi" lėtai, priežastį mėginsiu spėti.
                                      Tikriausiai priekyje važiavo prekinis traukinys, o Jiesioje (tiksliau - prieš šią stotį) jam degė raudonas šviesoforo signalas, nes tuo metu iš Rokų į Jiesią važiavo (kelią užėmė) kitas traukinys. Tokių atsitikimų (kai keleivinis traukinys sulaikomas prieš Jiesios stotį) pasitaiko.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Jei ES skirs pinigus, kažkas turės pasiimti juos. Per Baltijos šalis kokia 60 000 kasmet sukanka 18 metų. Jiems duos mėnesio bilietą. Čia didelė apyvarta.

                                        Beje, dieninio studentas, tai:
                                        - vasarą po 11 klasės negalioja (jei sunkanka 18 m. 11 klasėje, mokslo metų metu)
                                        - po 12 klasių išleistuvių tuos du mėnesius nepavažinėsi, nors jau įstojai, pažymėjimo neduoda iki rugsėjo pradžios
                                        - po abitūros atima dieninio paž.
                                        60 tūkst., bet visi tikrai nevažiuotų, taip kad realiai pasinaudotų 1/5. Nerašo, kiek tas interrailas galiotų. Logiška, kad metus galiotų ar bent pusmetį po išdavimo.

                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Kadangi niekas nepakomentuoja, kodėl tas dyzelinis traukinys iki Jiesios "vilkosi" lėtai, priežastį mėginsiu spėti.
                                        Tikriausiai priekyje važiavo prekinis traukinys, o Jiesioje (tiksliau - prieš šią stotį) jam degė raudonas šviesoforo signalas, nes tuo metu iš Rokų į Jiesią važiavo (kelią užėmė) kitas traukinys. Tokių atsitikimų (kai keleivinis traukinys sulaikomas prieš Jiesios stotį) pasitaiko.
                                        Neaškum kuriais ten galais tie aplinkosaugininkai galvoja, kam ten ji maišė, buvo galima išnaudoti dalį natūralios kalvos, bet estakada su bėgiais Kauno kryptimi tiek 1435 mm tiek 1520 mm būtų buvusi ne pro šalį kai buvo tiesiama RB. Dabar jau pinigų jai nebeduos, net jei ir aplinkosaugininkai persigalvotų.

                                        Comment


                                          Sveiki. Ką per nesąmones išdarinėja su DR1A Kaune? Nupjovė dvigalviam drakonui kūną! Penktadienį, 17:45 traukinys Kaunas-Kybartai atvažiavo perpusę nutrumpintas traukinukas. Keleiviais užpildomas tūris vos pusantro vagono (viena galva motorinė, tai pusė vagono variklių skyrius). Penktadienis, po darbų, o dauguma po mokslų į provinciją grįžinėjo. O atsiuntė kažkokį nusususį iškastruotą drakoną. P{irmą kartą gyvenime žmonės šiame maršrute netilpo. Visos 2+2 vietos buvo maksimaliai suspaustai užpildytos, o tamboruose stovėjo nemažai žmonių. Stovėjo ištisą valandą iki privažiavo Kazlų Rūdą, tada iš traukinio išlipo koks trečdalis (eilinę dieną pusė ir daugiau, bet ne penktadieniais). Pirmadienį važiavo trivagoniai, iškastruotojo nemačiau, matyt kitu laiku važiavo. Šiandien ryte į Kauną jau ir manuoju maršrutu važiavo iškastruotasis drakonas. Ir po pietų atgalios. Tai ką sumąstė, kodėl iškomplektuoja LG pastoviai vis? Ar vieno vagono svoris per brangiai apsieina, ar sumąstė iš LG sąskaitos paremti Butkevičiaus kampaniją? Nesuprantu, kodėl LG visą laiką iškastruoja ką nors. Jaučiu, senais laikais kai važinėjo ER9M električkos, jei būtų galėję būtų sutrumpinę iki dviejų vagonų

                                          Trumpai tariant, jokio malonumo sėdėt susispaudus žiemą su striukėmis ir nešuliais bei badytis keliais.
                                          kk3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X