Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Tai štai, turėjo dviejuose traukiniuose važiuot po mašinistą, t.y. dvigubai daugiau įgulos nei pavyzdžiui trivagonyje ar vienoj pesoje..
    Kiek aš supratau, sukabinus dvi PESAS ir sujungus kabeliu, antroje mašinisto gali nebūti. Ar aš teisus?

    Comment


      sekmadienį Klaipėda - Vilnius vakarinis parvežė 8 pilnus vagonus. Buvo ptikabintas net LG "miegamasis vagonas", kurį tokiame sąstate matyti neįprasta. Įdomu, kaip išsisuks LG kai liks tik trivagonės Pesos...

      Būtina palikti ilgą traukinį, arba padažnint reisus Klaipėda - Vilnius, kitu atveju bus kaip vasarą: traukinys blizga, gražus, bet talpina tik 150 keleivių, o kiti - kūkuokit stotyje be bilietų

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        sekmadienį Klaipėda - Vilnius vakarinis parvežė 8 pilnus vagonus. Buvo ptikabintas net LG "miegamasis vagonas", kurį tokiame sąstate matyti neįprasta. Įdomu, kaip išsisuks LG kai liks tik trivagonės Pesos...

        Būtina palikti ilgą traukinį, arba padažnint reisus Klaipėda - Vilnius, kitu atveju bus kaip vasarą: traukinys blizga, gražus, bet talpina tik 150 keleivių, o kiti - kūkuokit stotyje be bilietų
        Koks kvailys gali eiti į stotį prieš ilgo nuotolio tarpmiestinio traukinio išvažiavimą, neturėdamas bilieto?

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          sekmadienį Klaipėda - Vilnius vakarinis parvežė 8 pilnus vagonus. Buvo ptikabintas net LG "miegamasis vagonas", kurį tokiame sąstate matyti neįprasta. Įdomu, kaip išsisuks LG kai liks tik trivagonės Pesos...

          Būtina palikti ilgą traukinį, arba padažnint reisus Klaipėda - Vilnius, kitu atveju bus kaip vasarą: traukinys blizga, gražus, bet talpina tik 150 keleivių, o kiti - kūkuokit stotyje be bilietų
          Vakariniai traukiniai Klaipėda-Vilnius yra du. Kuris čia minimas? Ekspresas ar greitasis? Kiek jaučiu, tai tas kažkiek daugiau stojantis greitasis?
          Pritariu mintims apie susisiekimo į pajūrį pagerinimo...
          Tikiuosi, kad vėliau, kai tų trivagonių "pesų" LG turės daugiau, atsiras galimybė į Klaipėdą leisti sukabintas po dvi ar net tris.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Koks kvailys gali eiti į stotį prieš ilgo nuotolio tarpmiestinio traukinio išvažiavimą, neturėdamas bilieto?
            Klientas visada teisus. Čia verslininko užduotis galvoti, kaip iš jo pasiimti eurus.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Tikiuosi, kad vėliau, kai tų trivagonių "pesų" LG turės daugiau, atsiras galimybė į Klaipėdą leisti sukabintas po dvi ar net tris.
              Trys PESOS yra 450 žmonių, t.y. tik 6 vagonai+TEP.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Vakariniai traukiniai Klaipėda-Vilnius yra du. Kuris čia minimas? Ekspresas ar greitasis? Kiek jaučiu, tai tas kažkiek daugiau stojantis greitasis?
                Pritariu mintims apie susisiekimo į pajūrį pagerinimo...
                Tikiuosi, kad vėliau, kai tų trivagonių "pesų" LG turės daugiau, atsiras galimybė į Klaipėdą leisti sukabintas po dvi ar net tris.
                greitasis, kuris stoja Telšiuose, Plungėje, Kėdainiuose ir Jonavoje.

                O po daugiau nei 2 PESAS kažkas jau komentavo, kad sukabint neleidžia "techninės charakteristikos". Įdomu tik kodėl... manau problemą "per trumpas peronas" galima laisvai būtų išspręsti keleivius, važiuojančius tarkim Vilnius - Klaipėda iki Klaipėdos susodinant į vagoną, kuris ant perono "netelpa" iki galinės stoties - juk jiems išlipt reiktų tik kelionės pabaigoje. Kitu atveju lieka tik tas variantas, kad susisiekimas su pajūriu būtų padažnintas iki reisų kas 2.5 val. bent jau, o per dieną - iki kokių 6 reisių į vieną pusę. Kitu atveju dabartinių savaitgalinių apkrovimų LG tikrai neatlaikys. O pelnas, net ir iš studentų (gavus valstybės kompensuojamą bilieto likusią dalį) - tikrai didžiulis.

                Comment


                  Šią vasarą teko iš daug ko išgirsti, kad keliavo į pajūrį traukiniu - dėl komforto. Panašu, kad atsiranda sluoksnis, kuris nesiekia automobilių (ir/ar vairuotojo pažymėjimo).

                  O LG matyt to nevertino, galvojo, kad su naujais traukiniais teiks mažesnėmis išlaidomis "socialinę paslaugą". Nes kompensacijos paprastai negauna iš valstybės už studentus - trumpesnis traukinys mažesni nuostoliai.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Šią vasarą teko iš daug ko išgirsti, kad keliavo į pajūrį traukiniu - dėl komforto. Panašu, kad atsiranda sluoksnis, kuris nesiekia automobilių (ir/ar vairuotojo pažymėjimo).

                    O LG matyt to nevertino, galvojo, kad su naujais traukiniais teiks mažesnėmis išlaidomis "socialinę paslaugą". Nes kompensacijos paprastai negauna iš valstybės už studentus - trumpesnis traukinys mažesni nuostoliai.
                    Kad neoficialiais duomenimis maršrutas Vilnius - Klaipėda yra pelningas

                    Comment


                      Pelningas, tai puiku.

                      Bet aš bandau sugalvoti, kodėl tobulą sistemą - kiek noriu, tiek prikabinu vagonų pakeitė traukiniais, kur griežtai, arba 3, arba 6.

                      Kito paaiškinimo nerandu. Optimizavo išlaidas - mažiau remonto (nes naujas), mažiau dyzelio ir tepalo (nes modernus)- todėl modernus sąstatas. Mažiau keleivių - nes kompensacijų nemoka (o vežti vistiek reikia) - todėl trivagonis (arba 2*3).

                      Comment


                        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                        Klientas visada teisus. Čia verslininko užduotis galvoti, kaip iš jo pasiimti eurus.
                        Pasenęs ir prasilenkiantis su logika posakis. Nei vienas racionaliai mąstantis žmogus nesutiktų su tokiu teiginiu visu 100 proc., nes nėra visiškai racionalių klientų.

                        Kad verslas turi galvoti, kaip pasiimti pinigus, visiškai pritariu. Bet netgi etiketo knygoje yra nuoroda į stotį prieš ilgą kelionę atvykti bent 15 min. iki išvykimo. Bet dabar yra neretų klientų, šokdinančių visus aplink.

                        Tiesiog reikia racionaliai mąstyti ir būti lankstiems, supratingiems, o ne varyti į vienu vartus.

                        Tad - klientas ne visada teisus.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Pasenęs ir prasilenkiantis su logika posakis. Nei vienas racionaliai mąstantis žmogus nesutiktų su tokiu teiginiu visu 100 proc., nes nėra visiškai racionalių klientų.

                          Kad verslas turi galvoti, kaip pasiimti pinigus, visiškai pritariu. Bet netgi etiketo knygoje yra nuoroda į stotį prieš ilgą kelionę atvykti bent 15 min. iki išvykimo. Bet dabar yra neretų klientų, šokdinančių visus aplink.

                          Tiesiog reikia racionaliai mąstyti ir būti lankstiems, supratingiems, o ne varyti į vienu vartus.

                          Tad - klientas ne visada teisus.

                          1. Klientas visuomet teisus.
                          2. Jei klientas neteisus - jis ne tavo klientas.

                          Comment


                            Norint bet ką daryti inovatyvaus tokio dydžio kompanijoje kaip LG reikia dviejų dalykų – 1) noro ir sugebėjimo inovuoti ir 2) palaikymo iš top-managemento (ne tikrai ne p. Dailydka sprendžia kokią naują paslaugą paleisti).

                            Apie palaikymą iš top-managemento galima spręsti skaitant metines LG ataskaitas.

                            2015 m. Highlights kelevių vežimo srityje:
                            1. „nuo 2015 m. vasario 26 d. visi vietinio susisiekimo keleiviai bilietus gali įsigyti interneto svetainėje www.traukiniobilietas.lt. 2016 m. Planuojama šią svetainę pritaikyti mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams“;
                            2. „traukiniuose keleiviams bilietus parduodantys ir juos kontroliuojantys darbuotojai aprūpinti naujais moderniais pardavimo ir patikros įrenginiais“
                            3. „pasirašyta sutartis dėl belaidžio interneto ryšio maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius kursuojančiuose traukiniuose įrengimo“
                            4. „keleivių vežimo direkcija prisidėjo prie masinių renginių (festivalių „Granatos“, „Loftas Fest“, „Sūpynės“ ir kt.) dalyvių ir moksleivių bei darželinukų grupių vežimo organizavimo, tai padėjo pritraukti apie 11 tūkst. papildomų keleivių“

                            2014 m. Highlights keleivių vežimo srityje:
                            1. „Įdiegta Vietų užsakymo ir bilietų pardavimo sistema, kuri suteiks galimybę įsigyti bilietus į vietinio susisiekimo traukinius internetu, telefonu bei naudojantis bilietų pardavimo savitarnos automatais.“

                            2013 m. Highlight keleivių vežimo srityje:
                            1. „Baigti rengti vietų užsakymo keleiviniuose traukiniuose ir bilietų pardavimo sistemos projekto dokumentai. Šios sistemos pagalba keleiviai galės įsigyti bilietus internetu bei naudodamiesi bilietų pardavimo automatais. Sistemą numatoma įdiegti 2014 m.”

                            2012 m. Highlight keleivių vežimo srityje:
                            1. Nieko

                            2011 m. Highlight keleivių vežimo srityje:
                            1. 2011 m. bendrovė sėkmingai vykdė keletą rinkodaros projektų. Buvo taikomos nuolaidos vietinio susisiekimo traukinių bilietams įvairių švenčių proga, skelbiamos akcijos (viena jų – „Ei, jaunime, nežiopsok – traukiniais pigiau važiuok!“) ir pan.
                            2. 2011 m. buvo įdiegta Keleivių lojalumo programa. Keleiviams, turintiems lojalumo korteles, buvo suteikiama nuo 2 iki 5 proc. Nuolaida <...>. Iš viso tais metais šios programos dalyviais tapo 9200 keleivių. Keleivių lojalumo programos įgyvendinimo metu buvo skelbiamos akcijos, bendradarbiaujama su įvairių renginių organizatoriais. Keleiviams – renginių dalyviams taikytos nuolaidos festivalių „Tamsta muzika 2011“, „Roko naktys 2011“, „Ką galvoja muzika“, Klaipėdoje vykusios burlaivių regatos „The Culture 2011 Tall Ships Regatta“ metu.


                            Kai *pagrindinėje* įmonės ataskaitoje LG sugeba pasigirti tokiais pasiekimais - aišku, kad ne keleiviai svarbu top-managementui.

                            O dėl sugebėjimo ir noro daryti – čia yra vištos ir kiaušinio problema. Norint daryti – reikia būti geru business development (BD) manageriu. Bet kodėl geras BD turėtų eiti dirbti į LG, kai valdžiai nėra jokio noro developinti keleivių vežimo paslaugas? O kai nėra gerų BDM‘ų, valdžiai belieka pasakyti – norėtume plėtoti keleivių vežimą, bet neturime kas tai mokėtų ir norėtų daryt.

                            Comment


                              Dar kalbant apie keleivių vežimo optimizavimą - kas mokotės VGTU - gal galit paimti iš bibliotekos daktaro disertaciją ir paviešinti? Dailydka, Stasys - "Keleivių vežimo geležinkeliu priemonių parinkimo tyrimas" - iš esmės visos daktaro disertacijos privalo būti viešos, bet šita kažkodėl tik vienu egzemplioriu ir tik Mokslinės informacijos skaitykloje (Saulėtekio al. 14, 217 kab.).]
                              Paskutinis taisė jpou; 2016.09.05, 21:09.

                              Comment


                                http://www.delfi.lt/pilietis/naujien....d?id=72269498

                                Comment


                                  Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                  Dar kalbant apie keleivių vežimo optimizavimą - kas mokotės VGTU - gal galit paimti iš bibliotekos daktaro disertaciją ir paviešinti? Dailydka, Stasys - "Keleivių vežimo geležinkeliu priemonių parinkimo tyrimas" - iš esmės visos daktaro disertacijos privalo būti viešos, bet šita kažkodėl tik vienu egzemplioriu ir tik Mokslinės informacijos skaitykloje (Saulėtekio al. 14, 217 kab.).]
                                  Visos disertacijos yra viešos, jos saugomos Nacionalinėje Bibliotekoje ir toje mokslo institucijoje, kurioje atlikta doktorantūra. Jei doktorantūra jungtinė (t.y. tai mokslo krypčiai dvi mokslo įstaigos apsijungia doktorantūros studijų vykdymui), tai abiejų mokslo įstaigų bibliotekose. Saugoma po vieną popierinį egzempliorių. Gal dabar jau ir elektroniniu formatu, bet jo į rankas tikrai neduos, tik popierinį variantą.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Šią vasarą teko iš daug ko išgirsti, kad keliavo į pajūrį traukiniu - dėl komforto. Panašu, kad atsiranda sluoksnis, kuris nesiekia automobilių (ir/ar vairuotojo pažymėjimo).

                                    O LG matyt to nevertino, galvojo, kad su naujais traukiniais teiks mažesnėmis išlaidomis "socialinę paslaugą". Nes kompensacijos paprastai negauna iš valstybės už studentus - trumpesnis traukinys mažesni nuostoliai.
                                    Už pensininkus ir kitus lengvatininkus, įskaitant ir studentus, LG tikriausiai gauna kompensacijas. LG negauna dotacijų už nuostolingus keleivių pervežimus.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Už pensininkus ir kitus lengvatininkus, įskaitant ir studentus, LG tikriausiai gauna kompensacijas. LG negauna dotacijų už nuostolingus keleivių pervežimus.
                                      Dotacijomis galima laikyti kasmet vykstančias derybas dėl dividendų, kur vienas iš argumentų - nuostolingas keleivių vežimas.

                                      Comment


                                        Ir ko šiandien vėlavo net 20 minučių traukinys DR1A Kybartai-Kaunas? Turėjęs atvykti 7:22, Kaune parsirado tik 7:41. Prieš Garliavą pradėjęs vilktis vos keliolikos km/h greičiu penkis kilometrus... Visą tą laiką stabdžiai cypė
                                        kk3

                                        Comment


                                          Žinau, kad LG nenuleido kainos pietų 4 fanams iki studentiškų 15 e, tai chebra (apie 80 žm.) į Klaipėdą važiuos nuomotais autobusais.
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X