Parašė Haski
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
sekmadienį Klaipėda - Vilnius vakarinis parvežė 8 pilnus vagonus. Buvo ptikabintas net LG "miegamasis vagonas", kurį tokiame sąstate matyti neįprasta. Įdomu, kaip išsisuks LG kai liks tik trivagonės Pesos...
Būtina palikti ilgą traukinį, arba padažnint reisus Klaipėda - Vilnius, kitu atveju bus kaip vasarą: traukinys blizga, gražus, bet talpina tik 150 keleivių, o kiti - kūkuokit stotyje be bilietų
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąsekmadienį Klaipėda - Vilnius vakarinis parvežė 8 pilnus vagonus. Buvo ptikabintas net LG "miegamasis vagonas", kurį tokiame sąstate matyti neįprasta. Įdomu, kaip išsisuks LG kai liks tik trivagonės Pesos...
Būtina palikti ilgą traukinį, arba padažnint reisus Klaipėda - Vilnius, kitu atveju bus kaip vasarą: traukinys blizga, gražus, bet talpina tik 150 keleivių, o kiti - kūkuokit stotyje be bilietų
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąsekmadienį Klaipėda - Vilnius vakarinis parvežė 8 pilnus vagonus. Buvo ptikabintas net LG "miegamasis vagonas", kurį tokiame sąstate matyti neįprasta. Įdomu, kaip išsisuks LG kai liks tik trivagonės Pesos...
Būtina palikti ilgą traukinį, arba padažnint reisus Klaipėda - Vilnius, kitu atveju bus kaip vasarą: traukinys blizga, gražus, bet talpina tik 150 keleivių, o kiti - kūkuokit stotyje be bilietų
Pritariu mintims apie susisiekimo į pajūrį pagerinimo...
Tikiuosi, kad vėliau, kai tų trivagonių "pesų" LG turės daugiau, atsiras galimybė į Klaipėdą leisti sukabintas po dvi ar net tris.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks kvailys gali eiti į stotį prieš ilgo nuotolio tarpmiestinio traukinio išvažiavimą, neturėdamas bilieto?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikiuosi, kad vėliau, kai tų trivagonių "pesų" LG turės daugiau, atsiras galimybė į Klaipėdą leisti sukabintas po dvi ar net tris.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVakariniai traukiniai Klaipėda-Vilnius yra du. Kuris čia minimas? Ekspresas ar greitasis? Kiek jaučiu, tai tas kažkiek daugiau stojantis greitasis?
Pritariu mintims apie susisiekimo į pajūrį pagerinimo...
Tikiuosi, kad vėliau, kai tų trivagonių "pesų" LG turės daugiau, atsiras galimybė į Klaipėdą leisti sukabintas po dvi ar net tris.
O po daugiau nei 2 PESAS kažkas jau komentavo, kad sukabint neleidžia "techninės charakteristikos". Įdomu tik kodėl... manau problemą "per trumpas peronas" galima laisvai būtų išspręsti keleivius, važiuojančius tarkim Vilnius - Klaipėda iki Klaipėdos susodinant į vagoną, kuris ant perono "netelpa" iki galinės stoties - juk jiems išlipt reiktų tik kelionės pabaigoje. Kitu atveju lieka tik tas variantas, kad susisiekimas su pajūriu būtų padažnintas iki reisų kas 2.5 val. bent jau, o per dieną - iki kokių 6 reisių į vieną pusę. Kitu atveju dabartinių savaitgalinių apkrovimų LG tikrai neatlaikys. O pelnas, net ir iš studentų (gavus valstybės kompensuojamą bilieto likusią dalį) - tikrai didžiulis.
Comment
-
Šią vasarą teko iš daug ko išgirsti, kad keliavo į pajūrį traukiniu - dėl komforto. Panašu, kad atsiranda sluoksnis, kuris nesiekia automobilių (ir/ar vairuotojo pažymėjimo).
O LG matyt to nevertino, galvojo, kad su naujais traukiniais teiks mažesnėmis išlaidomis "socialinę paslaugą". Nes kompensacijos paprastai negauna iš valstybės už studentus - trumpesnis traukinys mažesni nuostoliai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠią vasarą teko iš daug ko išgirsti, kad keliavo į pajūrį traukiniu - dėl komforto. Panašu, kad atsiranda sluoksnis, kuris nesiekia automobilių (ir/ar vairuotojo pažymėjimo).
O LG matyt to nevertino, galvojo, kad su naujais traukiniais teiks mažesnėmis išlaidomis "socialinę paslaugą". Nes kompensacijos paprastai negauna iš valstybės už studentus - trumpesnis traukinys mažesni nuostoliai.
Comment
-
Pelningas, tai puiku.
Bet aš bandau sugalvoti, kodėl tobulą sistemą - kiek noriu, tiek prikabinu vagonų pakeitė traukiniais, kur griežtai, arba 3, arba 6.
Kito paaiškinimo nerandu. Optimizavo išlaidas - mažiau remonto (nes naujas), mažiau dyzelio ir tepalo (nes modernus)- todėl modernus sąstatas. Mažiau keleivių - nes kompensacijų nemoka (o vežti vistiek reikia) - todėl trivagonis (arba 2*3).
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlientas visada teisus. Čia verslininko užduotis galvoti, kaip iš jo pasiimti eurus.
Kad verslas turi galvoti, kaip pasiimti pinigus, visiškai pritariu. Bet netgi etiketo knygoje yra nuoroda į stotį prieš ilgą kelionę atvykti bent 15 min. iki išvykimo. Bet dabar yra neretų klientų, šokdinančių visus aplink.
Tiesiog reikia racionaliai mąstyti ir būti lankstiems, supratingiems, o ne varyti į vienu vartus.
Tad - klientas ne visada teisus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPasenęs ir prasilenkiantis su logika posakis. Nei vienas racionaliai mąstantis žmogus nesutiktų su tokiu teiginiu visu 100 proc., nes nėra visiškai racionalių klientų.
Kad verslas turi galvoti, kaip pasiimti pinigus, visiškai pritariu. Bet netgi etiketo knygoje yra nuoroda į stotį prieš ilgą kelionę atvykti bent 15 min. iki išvykimo. Bet dabar yra neretų klientų, šokdinančių visus aplink.
Tiesiog reikia racionaliai mąstyti ir būti lankstiems, supratingiems, o ne varyti į vienu vartus.
Tad - klientas ne visada teisus.
1. Klientas visuomet teisus.
2. Jei klientas neteisus - jis ne tavo klientas.
Comment
-
Norint bet ką daryti inovatyvaus tokio dydžio kompanijoje kaip LG reikia dviejų dalykų – 1) noro ir sugebėjimo inovuoti ir 2) palaikymo iš top-managemento (ne tikrai ne p. Dailydka sprendžia kokią naują paslaugą paleisti).
Apie palaikymą iš top-managemento galima spręsti skaitant metines LG ataskaitas.
2015 m. Highlights kelevių vežimo srityje:
1. „nuo 2015 m. vasario 26 d. visi vietinio susisiekimo keleiviai bilietus gali įsigyti interneto svetainėje www.traukiniobilietas.lt. 2016 m. Planuojama šią svetainę pritaikyti mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams“;
2. „traukiniuose keleiviams bilietus parduodantys ir juos kontroliuojantys darbuotojai aprūpinti naujais moderniais pardavimo ir patikros įrenginiais“
3. „pasirašyta sutartis dėl belaidžio interneto ryšio maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius kursuojančiuose traukiniuose įrengimo“
4. „keleivių vežimo direkcija prisidėjo prie masinių renginių (festivalių „Granatos“, „Loftas Fest“, „Sūpynės“ ir kt.) dalyvių ir moksleivių bei darželinukų grupių vežimo organizavimo, tai padėjo pritraukti apie 11 tūkst. papildomų keleivių“
2014 m. Highlights keleivių vežimo srityje:
1. „Įdiegta Vietų užsakymo ir bilietų pardavimo sistema, kuri suteiks galimybę įsigyti bilietus į vietinio susisiekimo traukinius internetu, telefonu bei naudojantis bilietų pardavimo savitarnos automatais.“
2013 m. Highlight keleivių vežimo srityje:
1. „Baigti rengti vietų užsakymo keleiviniuose traukiniuose ir bilietų pardavimo sistemos projekto dokumentai. Šios sistemos pagalba keleiviai galės įsigyti bilietus internetu bei naudodamiesi bilietų pardavimo automatais. Sistemą numatoma įdiegti 2014 m.”
2012 m. Highlight keleivių vežimo srityje:
1. Nieko
2011 m. Highlight keleivių vežimo srityje:
1. 2011 m. bendrovė sėkmingai vykdė keletą rinkodaros projektų. Buvo taikomos nuolaidos vietinio susisiekimo traukinių bilietams įvairių švenčių proga, skelbiamos akcijos (viena jų – „Ei, jaunime, nežiopsok – traukiniais pigiau važiuok!“) ir pan.
2. 2011 m. buvo įdiegta Keleivių lojalumo programa. Keleiviams, turintiems lojalumo korteles, buvo suteikiama nuo 2 iki 5 proc. Nuolaida <...>. Iš viso tais metais šios programos dalyviais tapo 9200 keleivių. Keleivių lojalumo programos įgyvendinimo metu buvo skelbiamos akcijos, bendradarbiaujama su įvairių renginių organizatoriais. Keleiviams – renginių dalyviams taikytos nuolaidos festivalių „Tamsta muzika 2011“, „Roko naktys 2011“, „Ką galvoja muzika“, Klaipėdoje vykusios burlaivių regatos „The Culture 2011 Tall Ships Regatta“ metu.
Kai *pagrindinėje* įmonės ataskaitoje LG sugeba pasigirti tokiais pasiekimais - aišku, kad ne keleiviai svarbu top-managementui.
O dėl sugebėjimo ir noro daryti – čia yra vištos ir kiaušinio problema. Norint daryti – reikia būti geru business development (BD) manageriu. Bet kodėl geras BD turėtų eiti dirbti į LG, kai valdžiai nėra jokio noro developinti keleivių vežimo paslaugas? O kai nėra gerų BDM‘ų, valdžiai belieka pasakyti – norėtume plėtoti keleivių vežimą, bet neturime kas tai mokėtų ir norėtų daryt.
Comment
-
Dar kalbant apie keleivių vežimo optimizavimą - kas mokotės VGTU - gal galit paimti iš bibliotekos daktaro disertaciją ir paviešinti? Dailydka, Stasys - "Keleivių vežimo geležinkeliu priemonių parinkimo tyrimas" - iš esmės visos daktaro disertacijos privalo būti viešos, bet šita kažkodėl tik vienu egzemplioriu ir tik Mokslinės informacijos skaitykloje (Saulėtekio al. 14, 217 kab.).]Paskutinis taisė jpou; 2016.09.05, 21:09.
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąDar kalbant apie keleivių vežimo optimizavimą - kas mokotės VGTU - gal galit paimti iš bibliotekos daktaro disertaciją ir paviešinti? Dailydka, Stasys - "Keleivių vežimo geležinkeliu priemonių parinkimo tyrimas" - iš esmės visos daktaro disertacijos privalo būti viešos, bet šita kažkodėl tik vienu egzemplioriu ir tik Mokslinės informacijos skaitykloje (Saulėtekio al. 14, 217 kab.).]
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠią vasarą teko iš daug ko išgirsti, kad keliavo į pajūrį traukiniu - dėl komforto. Panašu, kad atsiranda sluoksnis, kuris nesiekia automobilių (ir/ar vairuotojo pažymėjimo).
O LG matyt to nevertino, galvojo, kad su naujais traukiniais teiks mažesnėmis išlaidomis "socialinę paslaugą". Nes kompensacijos paprastai negauna iš valstybės už studentus - trumpesnis traukinys mažesni nuostoliai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUž pensininkus ir kitus lengvatininkus, įskaitant ir studentus, LG tikriausiai gauna kompensacijas. LG negauna dotacijų už nuostolingus keleivių pervežimus.
Comment
Comment