Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šiaip pokštauji rimtai - pereinamasis laikotarpis 5 metai (!!! ), kad įsigyti naujesnį skaitytuvą

    Galiausiai perskaičius Algirdo pasakojimą ir pridėjus, kad reklamuojamas nuskaitymas telefone, galima daryti išvadą, kad tinkami tie skaitytuvai, tiesiog ne visi apmokyti nuskenuoti
    toli gražu netinkami - man pastoviai telefone reikia "paryškinti šviesą", kad nuskanuotų + iš svetainės taip normalauas bilieto į mano Sony Xperia ir neatsiunčia... ir atidaryt jį galiu tik per pašto serverį, o jau kiek rašiau ir kaip į sieną, nors laiko praėjo pakankamai. Nekalbu apie idiotišką tvarkaraščio atvaizdavimą internete...

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Negi sunku Copy1 atsispausdinti tą bilietą...
      Be abejo sunku.

      Comment


        Čia sarkazmas... LG požiūris nedovanotinas ir reikia spręsti. Piktas būdas - išmesti kas su kompiuteriu nedirba, švelnus - pereinamasis laikotarpis, mokymai ir "popierius" laikinai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Daug kas būtų nesudėtinga. Ir atnaujinti eismą į Stasylas, ir Rokiškį kasdien, o ne tik savaitgaliais, ir Vilnius - Klaipėda dar kelis traukinius paleisti... Deja. Jei Lietuvoje nieko nedaroma, kodėl į užsienį turėtų būti daroma?
          Dar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Dar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20
            Skaitant informaciją apie Šiauliai-Klaipėda ruože vykdomus remonto darbus ir atskiromis dienomis nuiminėjamus arba sutrumpintais maršrutais paliekamus traukinius, dingsta bet kokios viltys.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Dar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20
              Neįmanoma. Elementari matematika - ~385 km, net jei visą atstumą įveiktų 120 km/h greičiu be sustojimų išeitų virš 3 valandų. O 120 km/h visą kelią tai negali važiuoti.

              Comment


                O Vilnius-kažkur ne 160 km/h?

                TEP-70 juk turi teisę į tokį greitį.
                Kas gerai - Vilnius Palanga traukinys stipriai laimi prieš autobusą. Tik sezono metu reikia stoti Palangoje ekspresiniam traukiniui. Jei nuo kitų metų bus 5e/diena automobiliui, traukinys įgys didelių privalumų.

                Comment


                  Lietuvoje maksimalus greitis 120 km/h.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    O Vilnius-kažkur ne 160 km/h?

                    TEP-70 juk turi teisę į tokį greitį.
                    Kas gerai - Vilnius Palanga traukinys stipriai laimi prieš autobusą. Tik sezono metu reikia stoti Palangoje ekspresiniam traukiniui. Jei nuo kitų metų bus 5e/diena automobiliui, traukinys įgys didelių privalumų.
                    Per Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Per Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.
                      Na taip, Kretinga. Bet būtų 3:30 ir kažkiek su taksi, mikriuku vietoje 4:40 su TOKS.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Per Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.
                        Ekspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
                        Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?

                        Comment


                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          Ekspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
                          Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
                          Du kartus stojančių elektrinių traukinių ekspresų Vilnius-Kaunas yra. Tai Vilniaus-Klaipėdos ekspresui Kretingoje išimtį padaryti galima. Kretinga - ne tokia jau ma=a stotis (ne Giruliai ar Kretingalė)...
                          Telšiams ir Plungei dar yra traukinys Radviliškis-Klaipėda.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.10, 11:24.

                          Comment


                            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                            Ekspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
                            Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
                            Tai aš ir rašiau, kad sezono metu. LG reikia būti lankstesniems. Čia netinka ta logika, kad "mes dirbame pagal instrukciją visus metus". Griežtos instrukcijos reikalingos tik saugai ir finansinėms operacijoms. Kitur turi būti atsižvelgiama į klientų poreikius.

                            Autobusų pavyzdys:
                            Biržai – Klaipėda per Pakruojį, Šiaulius 14.55 (09.01-05.31)
                            Biržai – Klaipėda per Pakruojį, Šiaulius, Palangą 14.55 (06.01-08.31)

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Tai aš ir rašiau, kad sezono metu. LG reikia būti lankstesniems. Čia netinka ta logika, kad "mes dirbame pagal instrukciją visus metus". Griežtos instrukcijos reikalingos tik saugai ir finansinėms operacijoms. Kitur turi būti atsižvelgiama į klientų poreikius.
                              Pilnai pritariu. Keleivių srautams szoniškumas būdingas ne tik į pajūrį. Kai kuriuos dėsningumus (ypač anksti rytą ir vėlai vakare) nesunku įžvelgti kituose maršrutuose. LG į tai turėtų atsižvelgti rūpestingiau. Kol kas tai pastebėjau tik Vilniaus-Trakų maršrute (papildomas traukinys vasarą) ir žiemos sezonui atskiriems traukinių reisams panaikinant kai kuriuos sustojimus, kur žiemą keleivių nebūna.
                              Paskutinis taisė Vitas; 2015.11.09, 09:06.

                              Comment


                                Kiek mačiau info dar nebuvo skelbta - Lietuvos traukinys Vilnius - Maskva sujungiamas su Rusijos traukiniu. Ką gi , dar vienas maršrutas išnyksta...

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Kiek mačiau info dar nebuvo skelbta - Lietuvos traukinys Vilnius - Maskva sujungiamas su Rusijos traukiniu.
                                  Dėl šitos priežasties ir pakoregavo 29-jo tvarkaraštį.

                                  Comment


                                    Jau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Jau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?
                                      deja siandien dyzelis vaziuoja. o zmoniu buna nedaug, pagrinde LG darbuotojai iki Mauruciu ar Kazlu Rudos. kaip zinia, gelezinkelio darbuotojai esant uzimtoms sedimoms vietoms (91 vieta) privalo uzleisti savo sedima vieta bilieta pirkusiam keleiviui.

                                      Comment


                                        O tai kame problema? stovinčių vežt negalima?

                                        Comment


                                          Patinka stovėti vagone?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X