Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug kas būtų nesudėtinga. Ir atnaujinti eismą į Stasylas, ir Rokiškį kasdien, o ne tik savaitgaliais, ir Vilnius - Klaipėda dar kelis traukinius paleisti... Deja. Jei Lietuvoje nieko nedaroma, kodėl į užsienį turėtų būti daroma?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO Vilnius-kažkur ne 160 km/h?
TEP-70 juk turi teisę į tokį greitį.
Kas gerai - Vilnius Palanga traukinys stipriai laimi prieš autobusą. Tik sezono metu reikia stoti Palangoje ekspresiniam traukiniui. Jei nuo kitų metų bus 5e/diena automobiliui, traukinys įgys didelių privalumų.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPer Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPer Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.
Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąEkspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
Telšiams ir Plungei dar yra traukinys Radviliškis-Klaipėda.Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.10, 11:24.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąEkspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
Autobusų pavyzdys:
Biržai – Klaipėda per Pakruojį, Šiaulius 14.55 (09.01-05.31)
Biržai – Klaipėda per Pakruojį, Šiaulius, Palangą 14.55 (06.01-08.31)
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai aš ir rašiau, kad sezono metu. LG reikia būti lankstesniems. Čia netinka ta logika, kad "mes dirbame pagal instrukciją visus metus". Griežtos instrukcijos reikalingos tik saugai ir finansinėms operacijoms. Kitur turi būti atsižvelgiama į klientų poreikius.Paskutinis taisė Vitas; 2015.11.09, 09:06.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKiek mačiau info dar nebuvo skelbta - Lietuvos traukinys Vilnius - Maskva sujungiamas su Rusijos traukiniu.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Jau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąJau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?
Comment
Comment