Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąNaktiniu Vilnius-Klaipeda, specialiame grotuotame vagone kartais (karta per menesi??) buvo vezami ir kaliniai i Pravieniskes. Traukinys tamsoj sustodavo netoli Pravieniskiu (berods net ne pacioje stotyje), tada ta vagona apspisdavo kareiviai, o kaliniai budavo sulaipinami i spec. sunkvezimius, kurie ijungtais melynais svytureliais isvaziuodavo, matant keleiviams, belaukiantiems, kol traukinys pajudes... Visa procedura trukdavo apie 20-30 minuciu.
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai gi čia LG. Ko jūs tikites iš jų?
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTokiu atveju reikėjo numatyti kelias pesa su žmonišku salonu. Įprasta, kad traukinyje daugiau komforto nei autobusuose, bet pastaruosiuose tarpmiestiniuose (net senuose) ir "koža roža" dažnu atveju, ir pakankamai vietos bagažui, o Pesoje taburetės ir nėra vietos bagažui. Žodžiu miesto autobusas leidžiamas į tarpmiestį...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kitos kaip papuola - kartais traukinys su atnaujintu salonu, kuris tempia 2 klasę, kartais salonas su originaliomis DR1A suolais, aptrauktais dirbtine oda. Tik neaišku, kaip ten su bilietų kainomis.
Comment
-
Nuo rugsėjo 1-osios nutraukiamas keleivinių taukinių eismas į Rokiškį. Skelbiama www.litrail.lt ir "Gimtajame Rokiškyje".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes "baisiai nuostolinga", todėl ir naikina. Jei važiuotų tik penktadieniais ir sekmadieniais, tai reikėtų automotrisę varinėti tuščią atgal į Panevėžį.
Comment
-
Juk uždarymų planą reikia vykdyti. Šiemet jau įvykdė, daugiau gal neuždarys. Bet ateis kiti metai ir vėl planą vykdyti reikės.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąne karta gelbetas sis marsrutas. Patys kalti, kad nevaziavote.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia čia varyti demagogijos. Važiavo ir pakankamai tų keleivių. Kas kita, kad kontrolieriai vogė, neišduodami bilietų, o LG reikia, kad automotrisė vežtų 300 keleivių į kiekvieną pusę visu maršrutu, tada gal bus pelninga, ar ne?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu konduktorius išduoda keleiviui bilietą, jis niekaip negalėtų pavogti pinigų.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa tai apie ką Al1 ir rašė tavo cituotam komentare kad konduktoriai neišduodavo bilietų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu būtų: "Aš tau pinigus, o tu man bilietą", visi pinigai pasiektų kasą.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTokiu atveju reikėjo numatyti kelias pesa su žmonišku salonu. Įprasta, kad traukinyje daugiau komforto nei autobusuose, bet pastaruosiuose tarpmiestiniuose (net senuose) ir "koža roža" dažnu atveju, ir pakankamai vietos bagažui, o Pesoje taburetės ir nėra vietos bagažui. Žodžiu miesto autobusas leidžiamas į tarpmiestį...
Tai iki oro uosto, arba vakariniams reisams į Trakus tinkantis traukinys, nes tolimesnė kelionė juo yra pasibaisėtina.
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimąTaip. Baisiausia yra tai, kad į PESA net vietas bilietuose surašo ir, kaip paskutiniu metu dažnai būna, keleiviai nori sėsti ten, kur parašyta. Net jei ateina į savo vietą, pamato vietų "tris prieš tris" komplektą, iš kurių penkios užimtos...
Tai iki oro uosto, arba vakariniams reisams į Trakus tinkantis traukinys, nes tolimesnė kelionė juo yra pasibaisėtina.
O kaip su dvivagoniu 630M? Kaune tokių nėra, o vilniečiams tokiu važiuoti gal tenka?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą630M yra su minkštomis sėdynėmis. Nors ir 2 klasė, visgi, sėdynės irgi netinkamos ilgai 3-4 valandų kelionei. Tačiau iki poros valandų tinkamos.
Kita vertus - jei tokius pirks ateityje (kalbama apie modulinius) ir po to leis į Klaipėdą - traukinio maršrutui garantuotas užsidarymas.
Comment
-
Tai iki Šiaulių. Reikėtų iki Klaipėdos, tai būtų ne kas. Bet kokiu atveju paprastuose vagonuose kėdės patogesnės, jau net nekalbant apie modernizuotus, kurios šiaip jau tempia pirmai klasei.
Parašė statyba Rodyti pranešimąKėdės tikrai nepatogios ilgesnei kelionei. Nuo Ignalinos iki Vilniaus važiuojant 1.40h. sėdėjimo "pozą" tenka keisti bent kelis kartus, bet už Oro uosto nesusipratimą bent geriau...
Kita vertus - jei tokius pirks ateityje (kalbama apie modulinius) ir po to leis į Klaipėdą - traukinio maršrutui garantuotas užsidarymas.
http://s50.radikal.ru/i130/1403/27/94f1136dcc5a.jpg
Comment
Comment