Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju reikėjo numatyti kelias pesa su žmonišku salonu. Įprasta, kad traukinyje daugiau komforto nei autobusuose, bet pastaruosiuose tarpmiestiniuose (net senuose) ir "koža roža" dažnu atveju, ir pakankamai vietos bagažui, o Pesoje taburetės ir nėra vietos bagažui. Žodžiu miesto autobusas leidžiamas į tarpmiestį...
    Gryna teisybė!
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
      Naktiniu Vilnius-Klaipeda, specialiame grotuotame vagone kartais (karta per menesi??) buvo vezami ir kaliniai i Pravieniskes. Traukinys tamsoj sustodavo netoli Pravieniskiu (berods net ne pacioje stotyje), tada ta vagona apspisdavo kareiviai, o kaliniai budavo sulaipinami i spec. sunkvezimius, kurie ijungtais melynais svytureliais isvaziuodavo, matant keleiviams, belaukiantiems, kol traukinys pajudes... Visa procedura trukdavo apie 20-30 minuciu.
      Pravieniškėse stodavo normaliai, kaip priklauso, pirmame kelyje. Perono gale Kauno link yra ir dabar išlikusi aikštelė, ties kuria sustodavo kalinių vagonas.

      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Tai gi čia LG. Ko jūs tikites iš jų?
      Nežinau kaip Latvijoje, bet tarp Rygos ir Daugpilio kursuoja dyzeliniai traukiniai, trys poros kasdien, viena iš jų firminė - "Dinaburga". O kitos kaip papuola - kartais traukinys su atnaujintu salonu, kuris tempia 2 klasę, kartais salonas su originaliomis DR1A suolais, aptrauktais dirbtine oda. Tik neaišku, kaip ten su bilietų kainomis.

      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Tokiu atveju reikėjo numatyti kelias pesa su žmonišku salonu. Įprasta, kad traukinyje daugiau komforto nei autobusuose, bet pastaruosiuose tarpmiestiniuose (net senuose) ir "koža roža" dažnu atveju, ir pakankamai vietos bagažui, o Pesoje taburetės ir nėra vietos bagažui. Žodžiu miesto autobusas leidžiamas į tarpmiestį...
      Būtent. Kaip ir jau kažkada rašiau, Pesų pripirko per daug ir dabar jas kaišioja visur, kur tik gali, nepriklausomai, atitinka maršruto tipą ar neatitinka. Rusijoje Sapsanų salonus jau du kartus perdarinėjo, kad būtų labiau komfortiški. LG gi vien tik pasiūlius perdaryti 620M salonus ims bliauti, kad dar nepasibaigusi garantija, kad tai brangu, kad salonai nenusidėvėję...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kitos kaip papuola - kartais traukinys su atnaujintu salonu, kuris tempia 2 klasę, kartais salonas su originaliomis DR1A suolais, aptrauktais dirbtine oda. Tik neaišku, kaip ten su bilietų kainomis.
        "Dinaburgas" brangesnis, likusiųjų kainos vienodos.

        Comment


          Nuo rugsėjo 1-osios nutraukiamas keleivinių taukinių eismas į Rokiškį. Skelbiama www.litrail.lt ir "Gimtajame Rokiškyje".

          Comment


            Ir taip aišku buvo, kad traukinys ilgai netemps. Palnavo nuo naujų metų, bet dėl gyventojų skundų paliko, užtat visiškai panaikino Stasylų kryptį. Kas sekantis? Marcinkonys? Turmanto apkarpymas? Mažeikiai?

            Comment


              Realiai šeštadieniais nebuvo poreikio važiuoti iki Rokiškio. Tačiau galėjo palikti penktadienį į Rokiškį, o sekmadienį į Šiaulius. Tarp studentų jis tikrai buvo populiarus. Net keista, kodėl naikinama, nuo naujų mokslo metų pradžios...

              Comment


                Nes "baisiai nuostolinga", todėl ir naikina. Jei važiuotų tik penktadieniais ir sekmadieniais, tai reikėtų automotrisę varinėti tuščią atgal į Panevėžį.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nes "baisiai nuostolinga", todėl ir naikina. Jei važiuotų tik penktadieniais ir sekmadieniais, tai reikėtų automotrisę varinėti tuščią atgal į Panevėžį.
                  ne karta gelbetas sis marsrutas. Patys kalti, kad nevaziavote.

                  Comment


                    ateis eile Marcinkonims.Tuoj. susimastykite.

                    Comment


                      Juk uždarymų planą reikia vykdyti. Šiemet jau įvykdė, daugiau gal neuždarys. Bet ateis kiti metai ir vėl planą vykdyti reikės.

                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      ne karta gelbetas sis marsrutas. Patys kalti, kad nevaziavote.
                      Nereikia čia varyti demagogijos. Važiavo ir pakankamai tų keleivių. Kas kita, kad kontrolieriai vogė, neišduodami bilietų, o LG reikia, kad automotrisė vežtų 300 keleivių į kiekvieną pusę visu maršrutu, tada gal bus pelninga, ar ne?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nereikia čia varyti demagogijos. Važiavo ir pakankamai tų keleivių. Kas kita, kad kontrolieriai vogė, neišduodami bilietų, o LG reikia, kad automotrisė vežtų 300 keleivių į kiekvieną pusę visu maršrutu, tada gal bus pelninga, ar ne?
                        Jeigu konduktorius išduoda keleiviui bilietą, jis niekaip negalėtų pavogti pinigų.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Jeigu konduktorius išduoda keleiviui bilietą, jis niekaip negalėtų pavogti pinigų.
                          Na tai apie ką Al1 ir rašė tavo cituotam komentare kad konduktoriai neišduodavo bilietų.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Na tai apie ką Al1 ir rašė tavo cituotam komentare kad konduktoriai neišduodavo bilietų.
                            Jeigu būtų: "Aš tau pinigus, o tu man bilietą", visi pinigai pasiektų kasą.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Jeigu būtų: "Aš tau pinigus, o tu man bilietą", visi pinigai pasiektų kasą.
                              Bet to nebuvo kaip matyt... Beja , gal jau Kaunas - Vilnius ir atgal atšaukti ribojimai dėl karščio? Norėčiau su tuo ekspresu vėl pralėkt , žiauriai patiko man jis.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Tokiu atveju reikėjo numatyti kelias pesa su žmonišku salonu. Įprasta, kad traukinyje daugiau komforto nei autobusuose, bet pastaruosiuose tarpmiestiniuose (net senuose) ir "koža roža" dažnu atveju, ir pakankamai vietos bagažui, o Pesoje taburetės ir nėra vietos bagažui. Žodžiu miesto autobusas leidžiamas į tarpmiestį...
                                Taip. Baisiausia yra tai, kad į PESA net vietas bilietuose surašo ir, kaip paskutiniu metu dažnai būna, keleiviai nori sėsti ten, kur parašyta. Net jei ateina į savo vietą, pamato vietų "tris prieš tris" komplektą, iš kurių penkios užimtos...

                                Tai iki oro uosto, arba vakariniams reisams į Trakus tinkantis traukinys, nes tolimesnė kelionė juo yra pasibaisėtina.

                                Comment


                                  Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                  Taip. Baisiausia yra tai, kad į PESA net vietas bilietuose surašo ir, kaip paskutiniu metu dažnai būna, keleiviai nori sėsti ten, kur parašyta. Net jei ateina į savo vietą, pamato vietų "tris prieš tris" komplektą, iš kurių penkios užimtos...

                                  Tai iki oro uosto, arba vakariniams reisams į Trakus tinkantis traukinys, nes tolimesnė kelionė juo yra pasibaisėtina.
                                  Dėl PESA 620M sutinku - pačiam tenka pavažinėti tarp Kauno ir Kazlų Rūdos.
                                  O kaip su dvivagoniu 630M? Kaune tokių nėra, o vilniečiams tokiu važiuoti gal tenka?

                                  Comment


                                    630M yra su minkštomis sėdynėmis. Nors ir 2 klasė, visgi, sėdynės irgi netinkamos ilgai 3-4 valandų kelionei. Tačiau iki poros valandų tinkamos.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      630M yra su minkštomis sėdynėmis. Nors ir 2 klasė, visgi, sėdynės irgi netinkamos ilgai 3-4 valandų kelionei. Tačiau iki poros valandų tinkamos.
                                      Kėdės tikrai nepatogios ilgesnei kelionei. Nuo Ignalinos iki Vilniaus važiuojant 1.40h. sėdėjimo "pozą" tenka keisti bent kelis kartus, bet už Oro uosto nesusipratimą bent geriau...

                                      Kita vertus - jei tokius pirks ateityje (kalbama apie modulinius) ir po to leis į Klaipėdą - traukinio maršrutui garantuotas užsidarymas.

                                      Comment


                                        Šiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.

                                        Comment


                                          Tai iki Šiaulių. Reikėtų iki Klaipėdos, tai būtų ne kas. Bet kokiu atveju paprastuose vagonuose kėdės patogesnės, jau net nekalbant apie modernizuotus, kurios šiaip jau tempia pirmai klasei.

                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          Kėdės tikrai nepatogios ilgesnei kelionei. Nuo Ignalinos iki Vilniaus važiuojant 1.40h. sėdėjimo "pozą" tenka keisti bent kelis kartus, bet už Oro uosto nesusipratimą bent geriau...

                                          Kita vertus - jei tokius pirks ateityje (kalbama apie modulinius) ir po to leis į Klaipėdą - traukinio maršrutui garantuotas užsidarymas.
                                          Pirks trivagonius 740M. Pas baltarusius tokios sėdynės juose:
                                          http://s50.radikal.ru/i130/1403/27/94f1136dcc5a.jpg

                                          Comment

                                          Working...
                                          X