Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naktiniu Vilnius-Klaipeda, specialiame grotuotame vagone kartais (karta per menesi??) buvo vezami ir kaliniai i Pravieniskes. Traukinys tamsoj sustodavo netoli Pravieniskiu (berods net ne pacioje stotyje), tada ta vagona apspisdavo kareiviai, o kaliniai budavo sulaipinami i spec. sunkvezimius, kurie ijungtais melynais svytureliais isvaziuodavo, matant keleiviams, belaukiantiems, kol traukinys pajudes... Visa procedura trukdavo apie 20-30 minuciu.

    Comment


      važiavau ne kartą Kl. - Vilnius. Šiauliuose prasižengėlius įsodindavo keleiviams matant. Kaune apsukdavo lokomotyvą, galbūt su vagono atkabinimu. Pravieniškėse nestovėdavo

      Comment


        Teko ir man paskutinėmis savaitėmis ne kartą pasivažinėti Lietuvos geležinkeliais iš Šiaulių į Vilnių ir atgal. Kelionės buvo planuotos, laikas gana lankstus, todėl bilietus pirkau internetu iš anksto pasirinkdamas norimas vietas ir mokėdamas sąlyginai mažai. Būtent tomis kelionėmis nusiskundimų neturiu, tačiau kai kurie momentai pasirodė labai keisti. Labiausiai nustebau, kai rytiniame eksprese pasiūlė nemokamų gėrimų. Šie atsirado kopijuojant Busturo strategiją su beveik perpus mažesne nei įprastai kaina parduodamais bilietais į ryto ekspresą su taip pat nemokamu gėrimu (deja, šiuo 8.35 val. reisu dar nevažiavau, todėl palyginti ir komentuoti negaliu). Taip pat gerą įspūdį paliko tai, kad traukinio kava gaminama įprastai su tirščiais, o ne įpilama iš aparato. Laimingi buvo šiauliečių veidai, netikėtai už dyką gavus atsigerti karšto gėrimo tą kartą vėsų ir niūrų rytą, tačiau dar laimingesni (lietuviškame pavydo stiliuje - ironizuoju) jie tapo, kai ta kava ar kitas gėrimas buvo pasiūlyta tik šiauliečiams, o atvykusiems iš Klaipėdos - ne. Būtent štai taip traukinio palydovas eidamas nuo vienos eilės prie kitos ir bandydamas prisiminti pasikeitusius žmones ir painformavo: "Jūs važiuojate iš Šiaulių, todėl jums priklauso (!) ...". Beje, dar pamiršau paminėti, kaip prieš įlipant į tą traukinį (kai visi žmonės išsirikiavo prie stoties durų), priėjo keli užsakyti žmogeliai ir pradėjo dalinti tuos spalvotus Busturo bukletukus, siūlančius keliauti pigiau ir patogiau 8.35 ryte. Taip ir pradėjo ryti du šliužai vienas kitą (grubu, bet nei valstybiniai Lietuvos geležinkeliai, nei liūdnai pagarsėjęs Busturas geros reputacijos neturi). Keliaudavo ramiai kas traukiniu už 35 litus, kas autobusu, kam reikia būti kur tiksliai laiku, už 50 litų, kol neįvedė geležinkeliečiai pigesnio elektroninio bilieto (kurį parodęs dar pasijauti nejaukiai, kad QR kodas nesiskenuoja). Tada pabudo Busturas ramiai pasiūlęs pigų rytinį ekspresą. O tuomet ir prasidėjo mūšiai su kavos ir arbatos ar net sulčių bei mineralinio puodeliais/pakuotėmis, dar keli pridėti Busturo reisai, o nežinia dar kuo tai virs artimiausioje ateityje. Rezultatas - galimybė į Vilnių ir atgal lanksčiu grafiku važiuoti nebe už €9.70, o minimaliai už €6.60 (internetu perkamas bilietas į Busturo Vilnius-Šiauliai 14.25 reisą, kurį, beje, visai linksmai su Wi-Fi sėdėdamas pačiame dviaukščio autobuso priekyje įveikiau per beveik keturias valandas - morališkai trumpiau ir už patį greičiausią geležinkelių ekspresą). Tik kad ir tie patys geležinkeliai kavą siūlo jau labai nenoromis: pirmą kartą maloniai, antrą kartą išvis siūlymo nesulaukiau, o trečią kartą jau visiems, tik jau visiškai visiškai patyliukais, kad tik kas mažiau išgirstų ir apvalgytų. Gal ir būtų smagu stebėti šitą svaidymąsi akmenimis tarp Busturo ir Lietuvos geležinkelių, graudžiai juoktis iš, kaip jau minėta, absurdiškos situacijos laisvojoje rinkoje (kaip trūksta kokio Simple Express tarpmiestinių maršrutų pozicijose...), bet kai po lazerinės akių korekcijos su varvančiomis akimis nusiteikęs varginančiai, bet gana komfortiškai kelionei į Šiaulius per geras dvi valandas viename iš keturių ar daugiau galingo lokomotyvo tempiamų vagonų pakliūni į PESA, iš kurio tikslus reportažėlis jau buvo neseniai parašytas, tada supranti, kad yra ir graudesnių geležinkelių niuansų už taip akyse ir tebemirgantį švieslentės užrašą "greitasis", po kuriuo slepiasi Jonava, Kėdainiai, Radviliškis...

        Comment


          Kavą siūlo nemokamai iš Šiaulių ir Klaipėdos kryptimi. Ar tikrai Vilniuje ar Klaipėdoje neduoda?

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Kavą siūlo nemokamai iš Šiaulių ir Klaipėdos kryptimi. Ar tikrai Vilniuje ar Klaipėdoje neduoda?
            Duoda. Šiauliuose įlipusiems siūlo atskirai

            Comment


              Parašė DArnas Rodyti pranešimą
              bet gana komfortiškai kelionei į Šiaulius per geras dvi valandas viename iš keturių ar daugiau galingo lokomotyvo tempiamų vagonų pakliūni į PESA, iš kurio tikslus reportažėlis jau buvo neseniai parašytas, tada supranti, kad yra ir graudesnių geležinkelių niuansų už taip akyse ir tebemirgantį švieslentės užrašą "greitasis", po kuriuo slepiasi Jonava, Kėdainiai, Radviliškis...
              Ir man teko juo važiuot iš Šiaulių į Vilnių. Šiaip aš nežinojau, kad į tokias keliones PESOS važinėja, net traukinių stotyje paklausiau konduktorės ar čia tikrai traukinys į Vilnių. Gavęs teigiamą atsakymą atsidusau ir nusiteikiau "linksmai" kelionei. Po ilgos kelionės, neturint galimybės net truputį išties kojas ir sėdint ant plastmasės, buvo tikras džiaugsmas atsistot jau Vilniaus geležinkelio mazge.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Ir man teko juo važiuot iš Šiaulių į Vilnių. Šiaip aš nežinojau, kad į tokias keliones PESOS važinėja, net traukinių stotyje paklausiau konduktorės ar čia tikrai traukinys į Vilnių. Gavęs teigiamą atsakymą atsidusau ir nusiteikiau "linksmai" kelionei. Po ilgos kelionės, neturint galimybės net truputį išties kojas ir sėdint ant plastmasės, buvo tikras džiaugsmas atsistot jau Vilniaus geležinkelio mazge.
                Bet kas čia kaltas? Klasės netinkamai nustatytos?

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Bet kas čia kaltas? Klasės netinkamai nustatytos?
                  dėl klasių čia irgi apgaudinėjami keleiviai - perkama į 2os klasės, o sėdi kietoje ir ankštoje priemiesčiui geriausiu atveju skirtoje PESOJE, kurioje net dviračiams pasidėti nėra vietos

                  Comment


                    Pesos yra 3-os klasės. Nejau bilietai parduodami, kaip į 2-ą klasę?

                    Comment


                      Taip, oficialiai vietos parduodamos kaip į 2 klasę. Būčiau neišmetęs bilietų, rašyčiau skundą ir prašymą grąžinti pinigus, jau tris bilietus taip prašoviau...

                      Comment


                        litrail.lt



                        PESA, 2 kl.

                        Paskutinis taisė Zorro; 2015.08.07, 10:34.

                        Comment


                          Ant PESA-os galima parašyti ir "1", bet ir iki 2-os klasės ji niekaip nepatraukia. Dėl to labai liūdna ją matyti maršrute Vilnius-Šiauliai. Nepagal jėgas čia šitas riedmuo.

                          Comment


                            Dar kartą pakartosiu - ar Jums atrodo logiška ir ekonomiška leisti 200-300 vietų trijų vagonų traukinį, kai keleivių yra 50-70 arba d.d. geriausiu atveju iki 50, ir jis po to būtų nuimtas, ar geriau leisti ekonomišką PESA, kurios pakanka esamam keleivių kiekiui?

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Dar kartą pakartosiu - ar Jums atrodo logiška ir ekonomiška leisti 200-300 vietų trijų vagonų traukinį, kai keleivių yra 50-70 arba d.d. geriausiu atveju iki 50, ir jis po to būtų nuimtas, ar geriau leisti ekonomišką PESA, kurios pakanka esamam keleivių kiekiui?
                              O aš dar kartą pakartosiu, kad nė vienas iš mūsų dabar nekalba apie ekonomiškumą, reikalingumą, srautus ir t.t. PESA iš esmės nėra blogesnis traukinys negu kiti, lygiai kaip kiti traukiniai nėra blogesni už PESA. Mes kalbame apie tiesos neatitinkančią skelbiamą informaciją, kainos neatitikimą ir apskritai fakto nuslėpimą.

                              Comment


                                Tai gi čia LG. Ko jūs tikites iš jų?
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Tai gi čia LG. Ko jūs tikites iš jų?
                                  Ar jug nesupranti , kad tauta skalpą jiem imt nori
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Na besipiktindami čia skalpo jiems tikrai nenuimsim
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Prieš malūną nepapūsi
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Dar kartą pakartosiu - ar Jums atrodo logiška ir ekonomiška leisti 200-300 vietų trijų vagonų traukinį, kai keleivių yra 50-70 arba d.d. geriausiu atveju iki 50, ir jis po to būtų nuimtas, ar geriau leisti ekonomišką PESA, kurios pakanka esamam keleivių kiekiui?
                                        Tokiu atveju reikėjo numatyti kelias pesa su žmonišku salonu. Įprasta, kad traukinyje daugiau komforto nei autobusuose, bet pastaruosiuose tarpmiestiniuose (net senuose) ir "koža roža" dažnu atveju, ir pakankamai vietos bagažui, o Pesoje taburetės ir nėra vietos bagažui. Žodžiu miesto autobusas leidžiamas į tarpmiestį...
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Jeigu yra išbrėžta, kad turi būti II klasėje, reikia geranoriškai kreiptis į LG. Nespręs - į aukštesnę įstaigą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X