Naktiniu Vilnius-Klaipeda, specialiame grotuotame vagone kartais (karta per menesi??) buvo vezami ir kaliniai i Pravieniskes. Traukinys tamsoj sustodavo netoli Pravieniskiu (berods net ne pacioje stotyje), tada ta vagona apspisdavo kareiviai, o kaliniai budavo sulaipinami i spec. sunkvezimius, kurie ijungtais melynais svytureliais isvaziuodavo, matant keleiviams, belaukiantiems, kol traukinys pajudes... Visa procedura trukdavo apie 20-30 minuciu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Teko ir man paskutinėmis savaitėmis ne kartą pasivažinėti Lietuvos geležinkeliais iš Šiaulių į Vilnių ir atgal. Kelionės buvo planuotos, laikas gana lankstus, todėl bilietus pirkau internetu iš anksto pasirinkdamas norimas vietas ir mokėdamas sąlyginai mažai. Būtent tomis kelionėmis nusiskundimų neturiu, tačiau kai kurie momentai pasirodė labai keisti. Labiausiai nustebau, kai rytiniame eksprese pasiūlė nemokamų gėrimų. Šie atsirado kopijuojant Busturo strategiją su beveik perpus mažesne nei įprastai kaina parduodamais bilietais į ryto ekspresą su taip pat nemokamu gėrimu (deja, šiuo 8.35 val. reisu dar nevažiavau, todėl palyginti ir komentuoti negaliu). Taip pat gerą įspūdį paliko tai, kad traukinio kava gaminama įprastai su tirščiais, o ne įpilama iš aparato. Laimingi buvo šiauliečių veidai, netikėtai už dyką gavus atsigerti karšto gėrimo tą kartą vėsų ir niūrų rytą, tačiau dar laimingesni (lietuviškame pavydo stiliuje - ironizuoju) jie tapo, kai ta kava ar kitas gėrimas buvo pasiūlyta tik šiauliečiams, o atvykusiems iš Klaipėdos - ne. Būtent štai taip traukinio palydovas eidamas nuo vienos eilės prie kitos ir bandydamas prisiminti pasikeitusius žmones ir painformavo: "Jūs važiuojate iš Šiaulių, todėl jums priklauso (!) ...". Beje, dar pamiršau paminėti, kaip prieš įlipant į tą traukinį (kai visi žmonės išsirikiavo prie stoties durų), priėjo keli užsakyti žmogeliai ir pradėjo dalinti tuos spalvotus Busturo bukletukus, siūlančius keliauti pigiau ir patogiau 8.35 ryte. Taip ir pradėjo ryti du šliužai vienas kitą (grubu, bet nei valstybiniai Lietuvos geležinkeliai, nei liūdnai pagarsėjęs Busturas geros reputacijos neturi). Keliaudavo ramiai kas traukiniu už 35 litus, kas autobusu, kam reikia būti kur tiksliai laiku, už 50 litų, kol neįvedė geležinkeliečiai pigesnio elektroninio bilieto (kurį parodęs dar pasijauti nejaukiai, kad QR kodas nesiskenuoja). Tada pabudo Busturas ramiai pasiūlęs pigų rytinį ekspresą. O tuomet ir prasidėjo mūšiai su kavos ir arbatos ar net sulčių bei mineralinio puodeliais/pakuotėmis, dar keli pridėti Busturo reisai, o nežinia dar kuo tai virs artimiausioje ateityje. Rezultatas - galimybė į Vilnių ir atgal lanksčiu grafiku važiuoti nebe už €9.70, o minimaliai už €6.60 (internetu perkamas bilietas į Busturo Vilnius-Šiauliai 14.25 reisą, kurį, beje, visai linksmai su Wi-Fi sėdėdamas pačiame dviaukščio autobuso priekyje įveikiau per beveik keturias valandas - morališkai trumpiau ir už patį greičiausią geležinkelių ekspresą). Tik kad ir tie patys geležinkeliai kavą siūlo jau labai nenoromis: pirmą kartą maloniai, antrą kartą išvis siūlymo nesulaukiau, o trečią kartą jau visiems, tik jau visiškai visiškai patyliukais, kad tik kas mažiau išgirstų ir apvalgytų. Gal ir būtų smagu stebėti šitą svaidymąsi akmenimis tarp Busturo ir Lietuvos geležinkelių, graudžiai juoktis iš, kaip jau minėta, absurdiškos situacijos laisvojoje rinkoje (kaip trūksta kokio Simple Express tarpmiestinių maršrutų pozicijose...), bet kai po lazerinės akių korekcijos su varvančiomis akimis nusiteikęs varginančiai, bet gana komfortiškai kelionei į Šiaulius per geras dvi valandas viename iš keturių ar daugiau galingo lokomotyvo tempiamų vagonų pakliūni į PESA, iš kurio tikslus reportažėlis jau buvo neseniai parašytas, tada supranti, kad yra ir graudesnių geležinkelių niuansų už taip akyse ir tebemirgantį švieslentės užrašą "greitasis", po kuriuo slepiasi Jonava, Kėdainiai, Radviliškis...
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKavą siūlo nemokamai iš Šiaulių ir Klaipėdos kryptimi. Ar tikrai Vilniuje ar Klaipėdoje neduoda?
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąbet gana komfortiškai kelionei į Šiaulius per geras dvi valandas viename iš keturių ar daugiau galingo lokomotyvo tempiamų vagonų pakliūni į PESA, iš kurio tikslus reportažėlis jau buvo neseniai parašytas, tada supranti, kad yra ir graudesnių geležinkelių niuansų už taip akyse ir tebemirgantį švieslentės užrašą "greitasis", po kuriuo slepiasi Jonava, Kėdainiai, Radviliškis...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąIr man teko juo važiuot iš Šiaulių į Vilnių. Šiaip aš nežinojau, kad į tokias keliones PESOS važinėja, net traukinių stotyje paklausiau konduktorės ar čia tikrai traukinys į Vilnių. Gavęs teigiamą atsakymą atsidusau ir nusiteikiau "linksmai" kelionei. Po ilgos kelionės, neturint galimybės net truputį išties kojas ir sėdint ant plastmasės, buvo tikras džiaugsmas atsistot jau Vilniaus geležinkelio mazge.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet kas čia kaltas? Klasės netinkamai nustatytos?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąDar kartą pakartosiu - ar Jums atrodo logiška ir ekonomiška leisti 200-300 vietų trijų vagonų traukinį, kai keleivių yra 50-70 arba d.d. geriausiu atveju iki 50, ir jis po to būtų nuimtas, ar geriau leisti ekonomišką PESA, kurios pakanka esamam keleivių kiekiui?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai gi čia LG. Ko jūs tikites iš jų?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąDar kartą pakartosiu - ar Jums atrodo logiška ir ekonomiška leisti 200-300 vietų trijų vagonų traukinį, kai keleivių yra 50-70 arba d.d. geriausiu atveju iki 50, ir jis po to būtų nuimtas, ar geriau leisti ekonomišką PESA, kurios pakanka esamam keleivių kiekiui?
Comment
Comment