Na matot gerbiamieji, jų skyrius yra labai mažas. Kadaise jų buvo dvigubai trigubai daugiau (kalbu apie kontrolierius - revizorius). Matomai, tuo metu kai juos mažino nusprendė, kad konduktoriai dirba pakankamai sąžiningai. Realiai tai nereikia sakyti, kad jokios kontrolės nėra. Atvažiuoja jie į atokesnes stoteles patikrinti ir su mašinomis ir po tarptautinių traukinių persedinėja į tarpmiestinius. Visaip dirba kiek man žinoma. Tačiau kiekvieno darbuotojo už rankos nesugaudysi ir jam kontrolės nepastatysi čia daugiau reikėtu labiau atpratint keleivius nuo tokių pasiūlymų ir žinoma darbuotojus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiuo metu važiuoju traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį. Nors savaitės vidurys, tačiau traukinyje laisvos tik kelios vietos. Tad ar tikrai šis maršrutas vežioja "orą"?Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.24, 10:08.
Comment
-
Vakar vakare savo akim nepatikėjau, bet negi maršrutą Vilnius – Šiauliai aptarnauja DR1?
Pamačiau jį iš greitojo traukinio Vilnius - Klaipėda, kai greitasis buvo sustabdytas Gaižiūnuose, kad prasilenktų su Šiaulių traukiniu, nors prasilenkt turėjo Jonavoje. Vilnius - Klaipėda vėlavo 15 min...
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąVakar vakare savo akim nepatikėjau, bet negi maršrutą Vilnius – Šiauliai aptarnauja DR1?
Pamačiau jį iš greitojo traukinio Vilnius - Klaipėda, kai greitasis buvo sustabdytas Gaižiūnuose, kad prasilenktų su Šiaulių traukiniu, nors prasilenkt turėjo Jonavoje. Vilnius - Klaipėda vėlavo 15 min...
Aš vieną penktadienį DR1A Vilnius-Šiauliai mačiau Kaišiadoryse. Deja, šioje stotyje jis nestoja...
Apie DR1A važiavimą šiuo maršrutu šiame forume įrašų yra...
Keleivinio traukinio populiarumas šiame maršrute didelis, todėl pradėjo važinėti kasdien. Penktadienį dviejų vagonų PESA630 mažai.
P.S. Traukinys-ekspresas Klaipėda-Vilnius ir dyzelinis Vilnius-Šiauliai prasilenkti turėjo tarp Kaišiadorių ir Levintų, šiame tarpstotyje bėgiai dveji. Paskaičiuoti (kai šie traukiniai stoja mažai) sunkoka, bet imkime dyzeliuko išvykimą iš Vilniaus 14:20h, klaipėdinio atvykimą į Vilnių 15:55h, tai traukinių susitikimo laiką gausime ~15:12-15:13h, pagal kitų Viniaus-Klaipėdos traukinių tvarkaraščius laiką iš Vilniaus į Kaišiadoris rasime ~45 min., tai traukinių susitikimas gaunasi kažkur už Kaišiadorių. Tikslesniam grafikiniam susitikimui paskaičiuoti reikalingų "siūlų" nerandu.Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.27, 09:10.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKlaustuko dėti nereikėjo...
Aš vieną penktadienį DR1A Vilnius-Šiauliai mačiau Kaišiadoryse. Deja, šioje stotyje jis nestoja...
Apie DR1A važiavimą šiuo maršrutu šiame forume įrašų yra...
Keleivinio traukinio populiarumas šiame maršrute didelis, todėl pradėjo važinėti kasdien. Penktadienį dviejų vagonų PESA630 mažai.
P.S. Traukinys-ekspresas Klaipėda-Vilnius ir dyzelinis Vilnius-Šiauliai prasilenkti turėjo tarp Kaišiadorių ir Levintų, šiame tarpstotyje bėgiai dveji. Paskaičiuoti (kai šie traukiniai stoja mažai) sunkoka, bet imkime dyzeliuko išvykimą iš Vilniaus 14:20h, klaipėdinio atvykimą į Vilnių 15:55h, tai traukinių susitikimo laiką gausime ~15:12-15:13h, pagal kitų Vioniaus-Klaipėdos traukinių tvarkaraščius laiką iš Vilniaus į Kaišiadoris rasime ~45 min., tai traukinių susitikimas gaunasi kažkur už Kaišiadorių. Tikslesniam grafikiniam susitikimui paskaičiuoti reikalingų "siūlų" nerandu.
Tiesa, blogai parašiau, DR1A važiavo į Vilnių, o greitasis iš VIlniaus į Klaipėdą. Abu Jonavoje turi būti apie 18:50, tada jie prasilenkia ir taip buvo visad, kiek pamenu, bet vakar vėlavo į Klaipėdą, tad stovėjom Gaižiūnuose. Iki 2020 m šis butelio kakliukas turėtų būti jau panaikintas, nutiesus antrus kelius nuo Livintų iki Gaižiūnų ir nuo Gaižiūnų iki Jonavos.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąVakar vakare savo akim nepatikėjau, bet negi maršrutą Vilnius – Šiauliai aptarnauja DR1?
Pamačiau jį iš greitojo traukinio Vilnius - Klaipėda, kai greitasis buvo sustabdytas Gaižiūnuose, kad prasilenktų su Šiaulių traukiniu, nors prasilenkt turėjo Jonavoje. Vilnius - Klaipėda vėlavo 15 min...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKeista reklama. O tai tipo valtį Vilniaus ar Trakų GS irgi gali išsinuomot? Ar ką jie nori tuo pasakyt? Geriau paleistų kokį autobusą pačiuose Trakuose nuo stoties iki bent jau koplytstulpio ir suderintų su traukiniu. Nes daug kam nepatinka tas 1,5 km atstumas, kurį reikia nueiti.
Taip, bilietus iškart galima įsigyti.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
-
teko vaziuoti eskpresu 16:35h.: Klaipeda - Vilnius. Treciadienio popiete vagonas buvo uzpildytas 100 % !!!! Siauliuose islipo keletas keleiviu, keli ilipo, bet uzpildymas tikrai buvo apie 85%.
Buvau maloniai nustebintas, jog maloni konduktore pasiule NEMOKAMOS kavos, arbatos, kurie, kaip pasirodo, iskaiciuoti i keliones bilieto kaina - PUIKUS LG SPRENDIMAS ! Tetruksta tik WI-FI ir autobusams bus sakes siuo marsrutu
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąteko vaziuoti eskpresu 16:35h.: Klaipeda - Vilnius. Treciadienio popiete vagonas buvo uzpildytas 100 % !!!! Siauliuose islipo keletas keleiviu, keli ilipo, bet uzpildymas tikrai buvo apie 85%.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąteko vaziuoti eskpresu 16:35h.: Klaipeda - Vilnius. Treciadienio popiete vagonas buvo uzpildytas 100 % !!!! Siauliuose islipo keletas keleiviu, keli ilipo, bet uzpildymas tikrai buvo apie 85%.
Buvau maloniai nustebintas, jog maloni konduktore pasiule NEMOKAMOS kavos, arbatos, kurie, kaip pasirodo, iskaiciuoti i keliones bilieto kaina - PUIKUS LG SPRENDIMAS ! Tetruksta tik WI-FI ir autobusams bus sakes siuo marsrutu
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimą...Tetruksta tik WI-FI ir autobusams bus sakes siuo marsrutu
Šiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.
Comment
-
Parašė Audriuz Rodyti pranešimąPo vakardienos ir šiandienos pasivažinėjimo LG traukiniais nemanau, kad nukonkuruos autobusus, nes LG daro viską (tik lieka neaišku, ar iš bukumo (neprofesionalumo), ar tyčia), kad keleivinis geležinkelis būtų nepopuliarus ir nepatrauklus, pasakyčiau netgi atbaidantis keleivius. Vakar, sekmdienį, Kėdainiuose į 24 greitąjį Šiauliai-Vilnius nebuvo bilietų, vieno modulio dviejų vagonų PESA traukinys pilnas. Kasoje stovimo (be sėdimos vietos) bilieto neparduoda, pataria eiti prie traukinio ir tartis su konduktore. Laimei, visus keliolika "viršplaninių LG zuikių" priima stovėti. Įdomiausia, kad konduktorė parduoda bilietą ta pačia kasos kaina, be antkainio (kai bilietas perkamas traukinyje). (Klausimas: kodėl to negali padaryti stoties kasa?) Privažiavus Jonavą - istorija kartojasi. Sumanesni keleiviai sėdasi ant grindų priešais duris (patogu nuleisti kojas ant laiptelių). Pabandžiau prisiminti, kada teko važiuoti traukiniu stovint - turbūt tik sovietiniais laikais...). Nesuprantama, kodėl vasarą, dar sekmadienį, kai žmonės intensyviau keliauja, nesugalvojama į reisą išleisti talpesnio traukinioo, pvz. trijų vagonų dyzelio. (PESOS konduktorės versija - keleivių skundai dėl komforto trūkumo dyzelyje, matyt trūksta sintetinės kavos aparato ir oro kondicionieriaus, tad "komfortas" nugali sveiką protą...).
Šiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.
Comment
-
Parašė Audriuz Rodyti pranešimąŠiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.
Comment
Comment