Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na matot gerbiamieji, jų skyrius yra labai mažas. Kadaise jų buvo dvigubai trigubai daugiau (kalbu apie kontrolierius - revizorius). Matomai, tuo metu kai juos mažino nusprendė, kad konduktoriai dirba pakankamai sąžiningai. Realiai tai nereikia sakyti, kad jokios kontrolės nėra. Atvažiuoja jie į atokesnes stoteles patikrinti ir su mašinomis ir po tarptautinių traukinių persedinėja į tarpmiestinius. Visaip dirba kiek man žinoma. Tačiau kiekvieno darbuotojo už rankos nesugaudysi ir jam kontrolės nepastatysi čia daugiau reikėtu labiau atpratint keleivius nuo tokių pasiūlymų ir žinoma darbuotojus.

    Comment


      Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
      Šiuo metu važiuoju traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį. Nors savaitės vidurys, tačiau traukinyje laisvos tik kelios vietos. Tad ar tikrai šis maršrutas vežioja "orą"?
      Iš Šiaulių į Panevėžį (tarp dviejų didžiųjų Lietuvos miestų) gal dar nevežiuoja, o iš Panevėžio į Rokiškį tikriausiai vežioja ?
      Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.24, 10:08.

      Comment


        Vakar vakare savo akim nepatikėjau, bet negi maršrutą Vilnius – Šiauliai aptarnauja DR1?
        Pamačiau jį iš greitojo traukinio Vilnius - Klaipėda, kai greitasis buvo sustabdytas Gaižiūnuose, kad prasilenktų su Šiaulių traukiniu, nors prasilenkt turėjo Jonavoje. Vilnius - Klaipėda vėlavo 15 min...

        Comment


          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
          Vakar vakare savo akim nepatikėjau, bet negi maršrutą Vilnius – Šiauliai aptarnauja DR1?
          Pamačiau jį iš greitojo traukinio Vilnius - Klaipėda, kai greitasis buvo sustabdytas Gaižiūnuose, kad prasilenktų su Šiaulių traukiniu, nors prasilenkt turėjo Jonavoje. Vilnius - Klaipėda vėlavo 15 min...
          Klaustuko dėti nereikėjo...
          Aš vieną penktadienį DR1A Vilnius-Šiauliai mačiau Kaišiadoryse. Deja, šioje stotyje jis nestoja...
          Apie DR1A važiavimą šiuo maršrutu šiame forume įrašų yra...
          Keleivinio traukinio populiarumas šiame maršrute didelis, todėl pradėjo važinėti kasdien. Penktadienį dviejų vagonų PESA630 mažai.

          P.S. Traukinys-ekspresas Klaipėda-Vilnius ir dyzelinis Vilnius-Šiauliai prasilenkti turėjo tarp Kaišiadorių ir Levintų, šiame tarpstotyje bėgiai dveji. Paskaičiuoti (kai šie traukiniai stoja mažai) sunkoka, bet imkime dyzeliuko išvykimą iš Vilniaus 14:20h, klaipėdinio atvykimą į Vilnių 15:55h, tai traukinių susitikimo laiką gausime ~15:12-15:13h, pagal kitų Viniaus-Klaipėdos traukinių tvarkaraščius laiką iš Vilniaus į Kaišiadoris rasime ~45 min., tai traukinių susitikimas gaunasi kažkur už Kaišiadorių. Tikslesniam grafikiniam susitikimui paskaičiuoti reikalingų "siūlų" nerandu.
          Paskutinis taisė Vitas; 2015.01.27, 09:10.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Klaustuko dėti nereikėjo...
            Aš vieną penktadienį DR1A Vilnius-Šiauliai mačiau Kaišiadoryse. Deja, šioje stotyje jis nestoja...
            Apie DR1A važiavimą šiuo maršrutu šiame forume įrašų yra...
            Keleivinio traukinio populiarumas šiame maršrute didelis, todėl pradėjo važinėti kasdien. Penktadienį dviejų vagonų PESA630 mažai.

            P.S. Traukinys-ekspresas Klaipėda-Vilnius ir dyzelinis Vilnius-Šiauliai prasilenkti turėjo tarp Kaišiadorių ir Levintų, šiame tarpstotyje bėgiai dveji. Paskaičiuoti (kai šie traukiniai stoja mažai) sunkoka, bet imkime dyzeliuko išvykimą iš Vilniaus 14:20h, klaipėdinio atvykimą į Vilnių 15:55h, tai traukinių susitikimo laiką gausime ~15:12-15:13h, pagal kitų Vioniaus-Klaipėdos traukinių tvarkaraščius laiką iš Vilniaus į Kaišiadoris rasime ~45 min., tai traukinių susitikimas gaunasi kažkur už Kaišiadorių. Tikslesniam grafikiniam susitikimui paskaičiuoti reikalingų "siūlų" nerandu.
            Išties, DR1A buvo pilnas. LG perka dvigubas PESAs, dabar aišku, kad keletas jų galėjo būti ir dar ilgesnės.
            Tiesa, blogai parašiau, DR1A važiavo į Vilnių, o greitasis iš VIlniaus į Klaipėdą. Abu Jonavoje turi būti apie 18:50, tada jie prasilenkia ir taip buvo visad, kiek pamenu, bet vakar vėlavo į Klaipėdą, tad stovėjom Gaižiūnuose. Iki 2020 m šis butelio kakliukas turėtų būti jau panaikintas, nutiesus antrus kelius nuo Livintų iki Gaižiūnų ir nuo Gaižiūnų iki Jonavos.

            Comment


              Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
              Vakar vakare savo akim nepatikėjau, bet negi maršrutą Vilnius – Šiauliai aptarnauja DR1?
              Pamačiau jį iš greitojo traukinio Vilnius - Klaipėda, kai greitasis buvo sustabdytas Gaižiūnuose, kad prasilenktų su Šiaulių traukiniu, nors prasilenkt turėjo Jonavoje. Vilnius - Klaipėda vėlavo 15 min...
              Taip, nes į Pesa M630 netelpa keleiviai.

              Comment


                Šiaulių ekspresas.



                Comment


                  Sekmadienį vakare vakariniu Vilnius-Ignalina važiavo "patobulintas" ir iki dviejų vagonų sutrumpintas su patogiomis sėdynėmis DR'akonas. Kada šis traukinys "sutrumpėjo" depe ir nuo kada šiuo reisu važiuojančią PESA pakeitė šis dirbtinis dvivagonis? Ar čia vienadienis reiškinys?

                  Comment


                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Keista reklama. O tai tipo valtį Vilniaus ar Trakų GS irgi gali išsinuomot? Ar ką jie nori tuo pasakyt? Geriau paleistų kokį autobusą pačiuose Trakuose nuo stoties iki bent jau koplytstulpio ir suderintų su traukiniu. Nes daug kam nepatinka tas 1,5 km atstumas, kurį reikia nueiti.

                      Comment


                        Ir nuo rytojaus tik 4 traukiniai...

                        N. Vilnia - Vilnius - Trakai

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Keista reklama. O tai tipo valtį Vilniaus ar Trakų GS irgi gali išsinuomot? Ar ką jie nori tuo pasakyt? Geriau paleistų kokį autobusą pačiuose Trakuose nuo stoties iki bent jau koplytstulpio ir suderintų su traukiniu. Nes daug kam nepatinka tas 1,5 km atstumas, kurį reikia nueiti.
                          http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...ili-642-513643

                          Taip, bilietus iškart galima įsigyti.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...ili-642-513643

                            Taip, bilietus iškart galima įsigyti.
                            Tai liux. Bet galėjo ta informacija ir video būti pateikta.

                            Comment




                              https://www.facebook.com/BenediktasV...48971941835117
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                teko vaziuoti eskpresu 16:35h.: Klaipeda - Vilnius. Treciadienio popiete vagonas buvo uzpildytas 100 % !!!! Siauliuose islipo keletas keleiviu, keli ilipo, bet uzpildymas tikrai buvo apie 85%.

                                Buvau maloniai nustebintas, jog maloni konduktore pasiule NEMOKAMOS kavos, arbatos, kurie, kaip pasirodo, iskaiciuoti i keliones bilieto kaina - PUIKUS LG SPRENDIMAS ! Tetruksta tik WI-FI ir autobusams bus sakes siuo marsrutu

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  teko vaziuoti eskpresu 16:35h.: Klaipeda - Vilnius. Treciadienio popiete vagonas buvo uzpildytas 100 % !!!! Siauliuose islipo keletas keleiviu, keli ilipo, bet uzpildymas tikrai buvo apie 85%.
                                  Kaip čia nuo 100proc. užpildymo sumažėjo iki 85proc. keliems išlipus, bet keliems ir įlipus?

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    teko vaziuoti eskpresu 16:35h.: Klaipeda - Vilnius. Treciadienio popiete vagonas buvo uzpildytas 100 % !!!! Siauliuose islipo keletas keleiviu, keli ilipo, bet uzpildymas tikrai buvo apie 85%.

                                    Buvau maloniai nustebintas, jog maloni konduktore pasiule NEMOKAMOS kavos, arbatos, kurie, kaip pasirodo, iskaiciuoti i keliones bilieto kaina - PUIKUS LG SPRENDIMAS ! Tetruksta tik WI-FI ir autobusams bus sakes siuo marsrutu
                                    vaziavo grupe gelezinkelieciu su OSZD bilietu

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      ...Tetruksta tik WI-FI ir autobusams bus sakes siuo marsrutu
                                      Po vakardienos ir šiandienos pasivažinėjimo LG traukiniais nemanau, kad nukonkuruos autobusus, nes LG daro viską (tik lieka neaišku, ar iš bukumo (neprofesionalumo), ar tyčia), kad keleivinis geležinkelis būtų nepopuliarus ir nepatrauklus, pasakyčiau netgi atbaidantis keleivius. Vakar, sekmdienį, Kėdainiuose į 24 greitąjį Šiauliai-Vilnius nebuvo bilietų, vieno modulio dviejų vagonų PESA traukinys pilnas. Kasoje stovimo (be sėdimos vietos) bilieto neparduoda, pataria eiti prie traukinio ir tartis su konduktore. Laimei, visus keliolika "viršplaninių LG zuikių" priima stovėti. Įdomiausia, kad konduktorė parduoda bilietą ta pačia kasos kaina, be antkainio (kai bilietas perkamas traukinyje). (Klausimas: kodėl to negali padaryti stoties kasa?) Privažiavus Jonavą - istorija kartojasi. Sumanesni keleiviai sėdasi ant grindų priešais duris (patogu nuleisti kojas ant laiptelių). Pabandžiau prisiminti, kada teko važiuoti traukiniu stovint - turbūt tik sovietiniais laikais...). Nesuprantama, kodėl vasarą, dar sekmadienį, kai žmonės intensyviau keliauja, nesugalvojama į reisą išleisti talpesnio traukinioo, pvz. trijų vagonų dyzelio. (PESOS konduktorės versija - keleivių skundai dėl komforto trūkumo dyzelyje, matyt trūksta sintetinės kavos aparato ir oro kondicionieriaus, tad "komfortas" nugali sveiką protą...).
                                      Šiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.

                                      Comment


                                        Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
                                        Po vakardienos ir šiandienos pasivažinėjimo LG traukiniais nemanau, kad nukonkuruos autobusus, nes LG daro viską (tik lieka neaišku, ar iš bukumo (neprofesionalumo), ar tyčia), kad keleivinis geležinkelis būtų nepopuliarus ir nepatrauklus, pasakyčiau netgi atbaidantis keleivius. Vakar, sekmdienį, Kėdainiuose į 24 greitąjį Šiauliai-Vilnius nebuvo bilietų, vieno modulio dviejų vagonų PESA traukinys pilnas. Kasoje stovimo (be sėdimos vietos) bilieto neparduoda, pataria eiti prie traukinio ir tartis su konduktore. Laimei, visus keliolika "viršplaninių LG zuikių" priima stovėti. Įdomiausia, kad konduktorė parduoda bilietą ta pačia kasos kaina, be antkainio (kai bilietas perkamas traukinyje). (Klausimas: kodėl to negali padaryti stoties kasa?) Privažiavus Jonavą - istorija kartojasi. Sumanesni keleiviai sėdasi ant grindų priešais duris (patogu nuleisti kojas ant laiptelių). Pabandžiau prisiminti, kada teko važiuoti traukiniu stovint - turbūt tik sovietiniais laikais...). Nesuprantama, kodėl vasarą, dar sekmadienį, kai žmonės intensyviau keliauja, nesugalvojama į reisą išleisti talpesnio traukinioo, pvz. trijų vagonų dyzelio. (PESOS konduktorės versija - keleivių skundai dėl komforto trūkumo dyzelyje, matyt trūksta sintetinės kavos aparato ir oro kondicionieriaus, tad "komfortas" nugali sveiką protą...).
                                        Šiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.
                                        Kai paskaitai, tai baisu kas darosi. O dar planuojam kelione pasivazinet traukiniais, po geros metu pertraukos.

                                        Comment


                                          Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
                                          Šiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.
                                          O kodėl nenusipirkus bilieto iš anksto? Dabar nereikia eiti į kasą, galima nusipirkti internetu. Ir visi bus patenkinti - keleivis ramus dėl kelionės, LG gali planuoti vagonų skaičių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X