Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Na būkim realistai, demografinė situacija blogėja.
    Tušti ne tik traukiniai, bet ir autobusai.

    O dėl Rokiškio - tai gal iki Panevėžio paliks?
    Kai važiavau Stasylų traukiniu, iki Valčiūnų visos vietos buvo užimtos. Gal reikėjo nors sutrumpinti tą maršrutą iki kurios iš tarpinių stočių?

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Kai važiavau Stasylų traukiniu, iki Valčiūnų visos vietos buvo užimtos. Gal reikėjo nors sutrumpinti tą maršrutą iki kurios iš tarpinių stočių?
      papasakok LG ponams... jiems viską tik nuimt, uždaryt ir išparceliuot...

      nebūtų "užkonservavę" linijos Marcinkonys - BLR siena, gal ir dabar traukinys į Varšuvą važiuotų su lengvatinėm tranzito sąlygom per Gardiną...
      Paskutinis taisė statyba; 2014.12.13, 23:09.

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        OFICIALUS RAŠTAS:

        Nuo sausio 1d. nebelieka keleivinių į Stasylas ir Rokiškį. Nuo vasaros labai realu, kad ir į Marcinkonis....

        LG darosi visiška krovinių vežimo įmonė....
        Vilnuiaus GS info.

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          papasakok LG ponams... jiems viską tik nuimt, uždaryt ir išparceliuot...

          nebūtų "užkonservavę" linijos Marcinkonys - BLR siena, gal ir dabar traukinys į Varšuvą važiuotų su lengvatinėm tranzito sąlygom per Gardiną...
          Reikėtų ne pasakoti, o rašyti, rašyti...
          O gal lenkų tautybės Šalčininkų rajono gyventojai kreipsis į Lenkijos valdžią, nes čia keleivinių traukinių nuėmimas prilygsta skriaudai Lietuvos lenkams.

          Comment


            Labai gaila, bet rodos nyksta keleivinis susisiekimas geležinkeliu. Suprantama iki pačių Stasylų gal ir nėra daug keleivių, tačiau iki Valčiūnų tikrai yra. Kitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtų

            Comment


              Parašė mio Rodyti pranešimą
              Kitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtų
              Minske gyvena ~2 mln.žmonių, Lydoje ~100 tūkst. (20 kartų mažiau). Taip kad pilni nelabai ir būtų. Nebent Oro uosto stotelėje sustotų.

              Comment


                Ko gero, šis mano pranešimas bus aktualus šioje temoje. Tiesiog noriu priminti, jog lenkai jau džiaugiasi greito geležinkelio linijų sistema, o gudai derasi su kinais dėl tarpkontinentinio geležinkelio ruožų tinklo linijos tiesimo Baltarusijos teritorijoje. Tenka tik stebėtis, jog LG snaudžia ir nedalyvauja darybose. Atvirkščiai, atrodo, jog keleivinio geležinkelio tinklas Lietuvoje naikinamas.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Vilnuiaus GS info.

                  Atvaizdas
                  Nejaugi nepaliks bent iki Juodšilių? Nors Ten dabar jau važiuoja Miesto VT, bet juk dar visai nesenai buvo rekonstruotas peronas.
                  Taip pat kiek yra tekę važiuot šiuo maršrutu ir nors jis važiuodavo tik kelis kart per dieną, visuomet būdavo pilnas žmonių.

                  Keleivių būtų buvę dar daugiau jei traukiniai būtų integruoti į miesto VT.
                  Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Nejaugi nepaliks bent iki Juodšilių? Nors Ten dabar jau važiuoja Miesto VT, bet juk dar visai nesenai buvo rekonstruotas peronas.
                    Taip pat kiek yra tekę važiuot šiuo maršrutu ir nors jis važiuodavo tik kelis kart per dieną, visuomet būdavo pilnas žmonių.

                    Keleivių būtų buvę dar daugiau jei traukiniai būtų integruoti į miesto VT.
                    Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...
                    Peronas sutvarkytas: pinigai įsissavinti, atsiprašau - PASISAVINTI. Rokiškyje, Obeliuose - tas pats. Sutvarkė stotis - uždarė maršrutus. Juk taip paprasta tokiu būdu plaut pinigus, o LG senai žinoma vieša paslaptis, jog yra viena didžiausių pinigų plovyklų Lietuvoje... be to, dar su sovietiniu palikimu darbo vietose...
                    Paskutinis taisė statyba; 2014.12.15, 21:02.

                    Comment


                      Parašė mio Rodyti pranešimą
                      Labai gaila, bet rodos nyksta keleivinis susisiekimas geležinkeliu. Suprantama iki pačių Stasylų gal ir nėra daug keleivių, tačiau iki Valčiūnų tikrai yra. Kitas dalykas, kodėl nėra traukinio į Lydą, Minsko kryptimi gi pilni, manau ir iki Lydos būtų pilni, jei žinoma būtų
                      i Valciunus keleiviai keliauja mikroautobusais, kuriu labai didele dalis - gelezinkelio darbuotojai.
                      Del marsruto i Lyda svarstoma buvo uzpernai, bet tai nebutu net 30 proc tiek, kiek Minskas. iskaiciavus aptarnavimo kastus, ko gero marsrutas butu nerentabilus.

                      Comment


                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                        Peršasi mintis jog kol neatsiras Keleivių vežimo privatininkas Lietuvoje, tol reikalai nepajudės...
                        O tai dar pasakyk, kad tas maršrutas į tuos miestelius, kurių aš iki šio turbūt nė nebuvau girdėjęs, dar ir pelningas, kad privatininkas ten veržtųsi

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          O tai dar pasakyk, kad tas maršrutas į tuos miestelius, kurių aš iki šio turbūt nė nebuvau girdėjęs, dar ir pelningas, kad privatininkas ten veržtųsi
                          Tiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.

                          Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
                          1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
                          2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                            Tiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.

                            Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
                            1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
                            2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
                            Geležinkeliai, kaip valstybinė įmonė, gaudama didelį pelną iš krovinių vežimo jau automatiškai tam tikra prasem gauna tuos pinigus kaip "dotacijas", tad reisų uždarymas yra visiškai nepateisinamas dalykas

                            Comment


                              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                              Tiesą sakant nei kiek tuo neabejoju, per pastaruosius 20 metų ten žmonių tik daugėja (kaip ir visuose Vilniaus priemiesčiuose). Estijoje dar į mažesnius miestelius prie Talino privatininkas važiuoja.

                              Deja, Lietuvoje kol kas nėra sąlygų tam dėl dviejų priežasčių.
                              1. Tinkamai neparuošta įstatyminė bazė ir neieškoma jokio privataus investuotojo.
                              2. Keleiviniai traukinių maršrutai nėra datuojami, kaip tai yra darome daugumoje ES valstybių.
                              Tai, kad privatininko Estijoje nebeliko, nebent aš klystu.

                              Comment


                                Mano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
                                Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
                                Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
                                Paskutinis taisė 2Pack; 2014.12.17, 12:16.

                                Comment


                                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                  Mano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
                                  Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
                                  Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
                                  Yra čia galbūt kažkokios logikos, tačiau Stasylų maršrutas - nei jis ilgas, nei ten keleivių mažai.

                                  Comment


                                    Gruodzio 9 (antradienis) traukinyje G22 is Klaipedos i Vilniu apie 50% vietu buvo uzimtas. Gruodzio 10 (treciadienis) D647 is Vilniaus i Valkininkus pradzioje apie 70% vietu uzimtas, bet kai as islipau gal das 30% liko.

                                    Bet keliaudamas atgal traukinyje D652 as tikrai buvau vienintelis keleivis visame traukinyje, o buvo ilgesnis, senas traukinys. I mano vagona veliau dar ilipe vienas zmogus, ir viskas. Zinau: buvo treciadienis, o gal irgi neteisingas kryptis, bet vis tiek labai mazai keleiviu. Tikiuosi, kad kitomis dienomis geriau...

                                    O kai as ejau i Valkininku stoti, zmogus man paklause, kur einu. Tada atsakiau: "I stoti." O jis paklause: "Kodel ten eini? Nieko ten nera." Bet taip, traukinis vaziuoja is ten! ;-)

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Mano žiniomis, maršrutas Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai liks. Bet palaukime oficialios info.
                                      Esmė ta, kad maršrutas labai ilgas, dėl to ir sąnaudos - didelės. Jei kitais panašius maršrutus, sakykim, dar gelbėja vasaros sezonas, tai čia, deja, to nėra.
                                      Didžiausias keleivių srautas tik penktadienį popietiniu reisu iš Šiaulių ir sekmadienį vakariniu iš Rokiškio.
                                      Ne kažin ką ilgenis nei maršrutas Radviliškis-Klaipėda.

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        Ne kažin ką ilgenis nei maršrutas Radviliškis-Klaipėda.
                                        Tačiau ir keleivių srautai kiti.

                                        Comment


                                          Parašė Felin Rodyti pranešimą
                                          Gruodzio 9 (antradienis) traukinyje G22 is Klaipedos i Vilniu apie 50% vietu buvo uzimtas. Gruodzio 10 (treciadienis) D647 is Vilniaus i Valkininkus pradzioje apie 70% vietu uzimtas, bet kai as islipau gal das 30% liko.

                                          Bet keliaudamas atgal traukinyje D652 as tikrai buvau vienintelis keleivis visame traukinyje, o buvo ilgesnis, senas traukinys. I mano vagona veliau dar ilipe vienas zmogus, ir viskas. Zinau: buvo treciadienis, o gal irgi neteisingas kryptis, bet vis tiek labai mazai keleiviu. Tikiuosi, kad kitomis dienomis geriau...

                                          O kai as ejau i Valkininku stoti, zmogus man paklause, kur einu. Tada atsakiau: "I stoti." O jis paklause: "Kodel ten eini? Nieko ten nera." Bet taip, traukinis vaziuoja is ten! ;-)
                                          Taip. Traukinys Nr. 652 beveik visada važiuoja tuščias. Jei iš Varėnos ir važiuoja 10-20 keleivių, tai dauguma išlipa jau Matuizose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X