Internete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.
Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?
Sakyčiau reikėtų šitą pavyzdį įtraukti į rinkodaros vadovėlius.
LG - valstybine imone ir cia kiekvienam pirstelejimui reik rasyt dokumentus ir prasymus... juokinga, jei nebutu graudu.. Suprantu, kai dar keliavom i Ukraina grupe zmoniu - taip, gal uzsieniui reikia kazkokiu, bet, atsiprasau, vaziuoti Paneriai - Voke grupei zmoniu ir rasyti A4 formato prasyma - cia jau akmens amzius...
LG - valstybine imone ir cia kiekvienam pirstelejimui reik rasyt dokumentus ir prasymus... juokinga, jei nebutu graudu.. Suprantu, kai dar keliavom i Ukraina grupe zmoniu - taip, gal uzsieniui reikia kazkokiu.
Prieš penkis metus pirkau 14 bilietų į Rusiją ir atgal, jokių popieriukų nereikėjo, nuolaidą pritaikė automatiškai.
Internete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.
Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?
lengvatos yra neigaliesiems ,studentams .... tos, uz kurias vienais ar kitaip duotoja valstybe.
Nuolaidos ir akcijos -tai imones dovana keleiviams. Nuolaidas ir akcija tvirtina keleiviu vezimo direkcijos direktorius. Todel vykdant bilietu parduota pigesne nei tarifas kaina, privaloma rasyti prasyma direktoriui.
Žinot ką, Nerijau, daug naudingos ir įdomios informacijos pasakote, tačiau šiuo atveju čia ne tai kad nepateisinama - kur tai matyta - rašyti prašymą, kad kažkas malonėtų tau suteikti nuolaidą??? Tai kodėl įvairiuose muziejuose ir koncertuose nereikia rašyti prašymų už komercines nuolaidas. O jei užsienietis prašo tokios nuolaidos? Nu absurdas.
Žinot ką, Nerijau, daug naudingos ir įdomios informacijos pasakote, tačiau šiuo atveju čia ne tai kad nepateisinama - kur tai matyta - rašyti prašymą, kad kažkas malonėtų tau suteikti nuolaidą??? Tai kodėl įvairiuose muziejuose ir koncertuose nereikia rašyti prašymų už komercines nuolaidas. O jei užsienietis prašo tokios nuolaidos? Nu absurdas.
O aš kaip tik norėčiau padėkoti Nerijui, kad parodė mums, koks požiūris tvyro LG koridoriuose, kaip mąsto darbuotojai. Tai labai vertinga informacija - pafotkinti bėgių ar traukinių gali kiekvienas, o kokiose sultyse verda LG vadovybė, tą žino tik insider'iai.
Palygimui Eurlines ir Ecolines neprašo užpildyti prašymų. Kaip ir vežėjų taikomos nuolaidos - ne dovana keleivimas, o paprasčiausia rinkodara perviliojant galimus keleivius iš kitų vežėjų.
Man vis dar keistokai atrodo keleivių žymėjimas bloknočiuke 1-2 klasės vagonuose, tam, kad nepravažiuotų savo stoties.
Lapkritį-gruodį taikyta nuolaida atgaliniam bilietui 50 proc. sveikintinas dalykas. Įdomu kiek tai pasijuto keleivių skaičiaus didėjimui ir be abejonės pajamoms
Lapkritį-gruodį taikyta nuolaida atgaliniam bilietui 50 proc. sveikintinas dalykas. Įdomu kiek tai pasijuto keleivių skaičiaus didėjimui ir be abejonės pajamoms
LG Keleivių vežimo direkcijos Popierizmo departamentas galės suskaičiuoti visus gautus prašymus (pavizuotus direktoriaus) ir pateikti TIKSLIĄ statistiką !
lengvatos yra neigaliesiems ,studentams .... tos, uz kurias vienais ar kitaip duotoja valstybe.
Nuolaidos ir akcijos -tai imones dovana keleiviams. Nuolaidas ir akcija tvirtina keleiviu vezimo direkcijos direktorius. Todel vykdant bilietu parduota pigesne nei tarifas kaina, privaloma rasyti prasyma direktoriui.
Tada man iškilo vienas klausimas. Kodėl nereikia rašyti prašymo kiekvieną kartą, kad pritaikytų nuolaidą, kai perku bilietus su nuolaidų kortele? Čia buvo ironiškas klausimas.
Turėtų užtekti tik iš anksto pranešti, kad galėtų planuoti keleivių srautus. O dabar LG kai kuriais klausimais, kaip tarybiniais laikais dirba. Dėl kiekvieno pajudėjimo reikia prašymus rašyti. Gal dėl to sugeba dirbti tik su rytų šalimis. Kažkodėl su Minsku susitarė dėl naujo maršruto, o su Ryga niekaip...
Palygimui Eurlines ir Ecolines neprašo užpildyti prašymų. Kaip ir vežėjų taikomos nuolaidos - ne dovana keleivimas, o paprasčiausia rinkodara perviliojant galimus keleivius iš kitų vežėjų.
Man vis dar keistokai atrodo keleivių žymėjimas bloknočiuke 1-2 klasės vagonuose, tam, kad nepravažiuotų savo stoties.
Lapkritį-gruodį taikyta nuolaida atgaliniam bilietui 50 proc. sveikintinas dalykas. Įdomu kiek tai pasijuto keleivių skaičiaus didėjimui ir be abejonės pajamoms
Eurolines nera valdiska imone. o koks kieno reikalas, kas ka zymi, ir kodel tai turetu sukelti susidomejima? nuo birzelio men Lietuvos gelezinkeliai modernizuos bilietu pardavima taukiniuose. (bent jau tokia kalba eina)
keleiviu skaicius padidejo laaabai nezenkliai, o pajamomis ne. Didesnio keleiviu susidomejimo sulauke Veliniu akcija.
[QUOTE=sknts;769996]Tada man iškilo vienas klausimas. Kodėl nereikia rašyti prašymo kiekvieną kartą, kad pritaikytų nuolaidą, kai perku bilietus su nuolaidų kortele? Čia buvo ironiškas klausimas.
Kai perkate bilietus su LOJALUMO kortele, Jus perkate VIENA bilieta vienam traukiniui.. Perkant 6, 11 ir daugiau bilietu, t.y. yra didelis pirkimas, todel reikalingas prasymas.
Skaiciavimo biure, kur baigus pamaina savo dienos darba priduoda bilietu kasininkes turi pateisinti, kam kodel ir kiek bilietu pardave su 10 30 procentu nuolaida (vel gi bilietu bus maziausia 6)
Pvz Aldona Aldonyte su 12 vaiku nori vaziuoti is Vilniaus i Ignalina. prasyme Aldona uzpildo savo gyvenama vieta, nurodo telefona.
o gal kada nors LG bendrove paskambins p Aldonai ir pasakys, JUMS BILIETAI SI MENESI SU 50 PROC nuolaida.
Tada man iškilo vienas klausimas. Kodėl nereikia rašyti prašymo kiekvieną kartą, kad pritaikytų nuolaidą, kai perku bilietus su nuolaidų kortele? Čia buvo ironiškas klausimas.
Kai perkate bilietus su LOJALUMO kortele, Jus perkate VIENA bilieta vienam traukiniui.. Perkant 6, 11 ir daugiau bilietu, t.y. yra didelis pirkimas, todel reikalingas prasymas.
Skaiciavimo biure, kur baigus pamaina savo dienos darba priduoda bilietu kasininkes turi pateisinti, kam kodel ir kiek bilietu pardave su 10 30 procentu nuolaida (vel gi bilietu bus maziausia 6)
Pvz Aldona Aldonyte su 12 vaiku nori vaziuoti is Vilniaus i Ignalina. prasyme Aldona uzpildo savo gyvenama vieta, nurodo telefona.
o gal kada nors LG bendrove paskambins p Aldonai ir pasakys, JUMS BILIETAI SI MENESI SU PROC nuolaida.
Gerbiamas Nerijau_kns - ar pačiam šis biurokratinis procesas atrodo racionalus?
Man vis tiek neaišku koks skirtumas - valdiška įmonė ar privati?
Įstatymai juk visiems vienodi kaip ir mokesčiai.
LG juk ne biudžetinė įmonė, o AB kaip ir daugelis kitų.
Jei bilietu pardavimo agentes parduos viska su nuolaida neturedama paraiskos, tada ji tures sumoketi kainu skirtuma is savo kisenes.. prasymas pateikiamas ir traukinyje tikrinanciaim konduktoriui.Kuris ir gi tikrina ar kasininke nesavavaliskai taiko nuolaida.
Jei bilietu pardavimo agentes parduos viska su nuolaida neturedama paraiskos, tada ji tures sumoketi kainu skirtuma is savo kisenes.. prasymas pateikiamas ir traukinyje tikrinanciaim konduktoriui.Kuris ir gi tikrina ar kasininke nesavavaliskai taiko nuolaida.
Matau nelabai supranti kas yra siūloma. Taip, pagal esamą biurokratinę tvarką, būtų taip kaip sakai. Siūloma ne kasininkėms laužyti tvarką, o valdžiai pakeisti tvarką, kad kasininkės galetų taip daryti nelaužydamos tvarkos.
Comment