Kaip apibreziamos traukiniu klases? Pavyzdziui Kaunas-Vilnius marsrute pigesnes kainos (letesni) traukiniai yra 3 klases, bet atvaziuoja ir tie seni, ir tie nauji, kurie lyg 2 klases turetu buti?
Kaip apibreziamos traukiniu klases? Pavyzdziui Kaunas-Vilnius marsrute pigesnes kainos (letesni) traukiniai yra 3 klases, bet atvaziuoja ir tie seni, ir tie nauji, kurie lyg 2 klases turetu buti?
traukinio klase: gali buti mokestis uz greiti (trumpesnis vaziavimo laikas, mazesnis sustojimu skaicius)
gali buti mokesti uz patogumus (atnaujinatas vagonas, sedynes, modernizuotas traukinys)
traukinio klase suteikiama visam marsrutui ( Pvz traukinys Nr 878 Kaunas -Vilnius, o keleivis ilipa Paneriu stotyje vaziuoti iki Vilniaus. jis moka 2.40 litus (pvz traukinys Nr 880 Kaunas -Vilnius, o keleivis ilipa Paneriu stotyje vaziuoti iki Vilniaus. jis moka 2.00 litus
Esme ta, kad ir nera tarp Paneriu ir Vilniaus daugiau sustojimu, keleivisi viename traukinyje moka 2.00 lt , kitur 2.40 lt.
Tai cia ir slypi mano klausimo esme. Tame 2.40 variante gali atvaziuoti naujas dviaukstis traukinys kaip ir 2.00 variante. Viskas identiska, bet klases ant popieriaus ir kaina skiriasi.
Tai cia ir slypi mano klausimo esme. Tame 2.40 variante gali atvaziuoti naujas dviaukstis traukinys kaip ir 2.00 variante. Viskas identiska, bet klases ant popieriaus ir kaina skiriasi.
Taip. gali atvaziuoti tiek dviaukstis, tiek modernizuotoji elektricka.o mokesite pagal tai, kokia klase vaziavo traukinys is Kauno ; su keliais sustojimais 2.4 lt, o su visais sustojimais 2.- .
Dviaukstis traukinys is Vilniaus isvykstantis 11:40 visada vaziuoja trecia klase, o antra reisa is Vilniaus jis vaziuoja 17:30 jau antraja klase. toks parisimas.
Kur jau bus patenkinti. Kai kuriose linijose traukinių dažnis menkas, o kitose visai nėra, nemažai linijų uždaryta.
Nėra valstybės strategijos šiuo klausimu, geležinkeliai nustumti į 2 ar 3 planą.
Kur jau bus patenkinti. Kai kuriose linijose traukinių dažnis menkas, o kitose visai nėra, nemažai linijų uždaryta.
Nėra valstybės strategijos šiuo klausimu, geležinkeliai nustumti į 2 ar 3 planą.
butent... cia ne cekija bent jau, kur zinai, kad traukinys (kad ir pagrindiniu reisu butu pas mus) vaziuotu i Kauna PASTOVIAI TUO PAT LAIKU:
tarkim:
12:00 isvyksta greitasis,
12:20 - prie kiekvieno stulpo stojantis,
13:00 - greitasis,
13:20 - stojantis bet kur ir t.t.
NEREIKTU NET TVARARASCIO ZINOT -automatiskai visi isisavintu ir tikrai srautas didesnis butu keleiviu
letuju traukiniu poreikis yra labai mazas. pagal bilietu pardavimo laika matau, kad dar yra tokiu romantiku, kurie nusiperka pries pora valandu bilieta tam kad vaziuoti ar pigiau, ar visose stotelese sustojanciame traukinyje, ar tiesiog senuoju elektriniu...
traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno skaiciu reikia dididinti. Greituju traukiniu vaziavimas ryte turetu butu kas valanda, diena kas pus antros, o letuosius iterpti komerciskai nenaudingu laiku.
netiesioginis pasiulymas dabartinei valdziai pradeti kazka daryti. Senos kalbos. Senai reikejo leisti PESA traukinuka leisti kelis kart per diena. Keleiviu tikrai butu. Is Vilniaus deriniai su Maskva -Vilnius, Minskas- Vilnius , S.Peterburgas -Vilnius.
netiesioginis pasiulymas dabartinei valdziai pradeti kazka daryti. Senos kalbos. Senai reikejo leisti PESA traukinuka leisti kelis kart per diena. Keleiviu tikrai butu. Is Vilniaus deriniai su Maskva -Vilnius, Minskas- Vilnius , S.Peterburgas -Vilnius.
Įdomu kur susidėtų lagaminus perlipę iš normalaus traukinio į tą "mikruškę". Reikia galvoti perkant riedmenis, bent truputį. Ir sėdynės tokios nuo Vilniaus iki Kenos ar pan. važiuoti.
netiesioginis pasiulymas dabartinei valdziai pradeti kazka daryti. Senos kalbos. Senai reikejo leisti PESA traukinuka leisti kelis kart per diena. Keleiviu tikrai butu. Is Vilniaus deriniai su Maskva -Vilnius, Minskas- Vilnius , S.Peterburgas -Vilnius.
Kur leisti? Į Druskininkus? - kokia trasa? Atstatyti seną liniją per Belarusiją ar statyti nauja Lietuvos teritorijoje? Jeigu per Belarusiją, kaip spresti pasienio-muitinės problemas? - šitą viską reikia numatyti iki pradėdant statybas.
Comment