Naujosios technologijos atkeliavo į Šiaulių GS
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip apibreziamos traukiniu klases? Pavyzdziui Kaunas-Vilnius marsrute pigesnes kainos (letesni) traukiniai yra 3 klases, bet atvaziuoja ir tie seni, ir tie nauji, kurie lyg 2 klases turetu buti?
traukinio klase: gali buti mokestis uz greiti (trumpesnis vaziavimo laikas, mazesnis sustojimu skaicius)
gali buti mokesti uz patogumus (atnaujinatas vagonas, sedynes, modernizuotas traukinys)
traukinio klase suteikiama visam marsrutui ( Pvz traukinys Nr 878 Kaunas -Vilnius, o keleivis ilipa Paneriu stotyje vaziuoti iki Vilniaus. jis moka 2.40 litus (pvz traukinys Nr 880 Kaunas -Vilnius, o keleivis ilipa Paneriu stotyje vaziuoti iki Vilniaus. jis moka 2.00 litus
Esme ta, kad ir nera tarp Paneriu ir Vilniaus daugiau sustojimu, keleivisi viename traukinyje moka 2.00 lt , kitur 2.40 lt.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai cia ir slypi mano klausimo esme. Tame 2.40 variante gali atvaziuoti naujas dviaukstis traukinys kaip ir 2.00 variante. Viskas identiska, bet klases ant popieriaus ir kaina skiriasi.
Dviaukstis traukinys is Vilniaus isvykstantis 11:40 visada vaziuoja trecia klase, o antra reisa is Vilniaus jis vaziuoja 17:30 jau antraja klase. toks parisimas.
Comment
-
Apklausa: geležinkelių paslaugomis patenkinti mažiau nei pusė lietuvių
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz2nfrTbLK9
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąDėl kelionių sutinku, bet kuo geležinkelio stotys užkliuvo? Lietuvoje jos tikrai geros būklės.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKur jau bus patenkinti. Kai kuriose linijose traukinių dažnis menkas, o kitose visai nėra, nemažai linijų uždaryta.
Nėra valstybės strategijos šiuo klausimu, geležinkeliai nustumti į 2 ar 3 planą.
tarkim:
12:00 isvyksta greitasis,
12:20 - prie kiekvieno stulpo stojantis,
13:00 - greitasis,
13:20 - stojantis bet kur ir t.t.
NEREIKTU NET TVARARASCIO ZINOT -automatiskai visi isisavintu ir tikrai srautas didesnis butu keleiviu
Comment
-
letuju traukiniu poreikis yra labai mazas. pagal bilietu pardavimo laika matau, kad dar yra tokiu romantiku, kurie nusiperka pries pora valandu bilieta tam kad vaziuoti ar pigiau, ar visose stotelese sustojanciame traukinyje, ar tiesiog senuoju elektriniu...
traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno skaiciu reikia dididinti. Greituju traukiniu vaziavimas ryte turetu butu kas valanda, diena kas pus antros, o letuosius iterpti komerciskai nenaudingu laiku.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąApklausa: geležinkelių paslaugomis patenkinti mažiau nei pusė lietuvių
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Apie šios linijos atkūrimą kroviniams spaudoje buvo rašyta ne kartą.
Comment
-
netiesioginis pasiulymas dabartinei valdziai pradeti kazka daryti. Senos kalbos. Senai reikejo leisti PESA traukinuka leisti kelis kart per diena. Keleiviu tikrai butu. Is Vilniaus deriniai su Maskva -Vilnius, Minskas- Vilnius , S.Peterburgas -Vilnius.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2013.12.18, 21:02.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnetiesioginis pasiulymas dabartinei valdziai pradeti kazka daryti. Senos kalbos. Senai reikejo leisti PESA traukinuka leisti kelis kart per diena. Keleiviu tikrai butu. Is Vilniaus deriniai su Maskva -Vilnius, Minskas- Vilnius , S.Peterburgas -Vilnius.Paskutinis taisė Eimantas; 2013.12.19, 08:11.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnetiesioginis pasiulymas dabartinei valdziai pradeti kazka daryti. Senos kalbos. Senai reikejo leisti PESA traukinuka leisti kelis kart per diena. Keleiviu tikrai butu. Is Vilniaus deriniai su Maskva -Vilnius, Minskas- Vilnius , S.Peterburgas -Vilnius.
Comment
Comment