Nemanau, kad rytinis yra reikalingas. Yra 6:45, 9:45. Nuo 11:00 iki 13:00 - keleivių srautai maži, todėl traukinio išvykimo laikas į Šiaulius 14:30 (ir 17:10 atgal) - visai logiškas. Iš Vilniaus Turmanto, Varėnos, Kauno link apie 15:00 val. traukiniai vyksta irgi apypilniai.
Šiandien tokį palydovė pasiūlė užpildyt važiuojant į Šiaulius. Panašu, kad maršruto Vilnius-Šiauliai atsiradimas gana realus Atvaizdas
Manau, kad tokia apklausa praverstų interneto svetainėje www.litrail.lt , pakeičiant joje ilgai esančią apklausą apie važiavimą į Trakus.
Matosi, kad LG darbuotojai forumą skaito, ir tikiuosi, kad šį pasiūlymą pastebės.
Pamiršta parašyt, kad keleivių pervežimo nuostolius nemaža dalimi sudaro infrastruktūros mokestis, kurių auto-parakai nemoka (t.y. tiek kiek kainuoja kelio pastatymas ir jo išlaikymas - visa tai irgi gula ant mokesčių mokėtojų pečių).
Ir dar tendencingai nepaminėta, kad rajoniniai autobusų parkai šimtais tūkstančių į metus yra dotuojami iš savivaldybių biudžetų.
(...)
Būtų įdomu sužinoti kokia yra kitų žmonių patirtis, bendraujant su LG el. paštu.
Kažkam prireikė, kad greitasis elektrinis traukinys Nr 827, iš Vilniaus išvykstantis 19:45h ir stojantis tik Lentvaryje, Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse ir Pravieniškėse (stotyse), papildomai sustotų Kariotiškių stotelėje. Tas asmuo (ar asmenų grupė), matyt, parašė. Nuo spalio 15 d. šis traukinys iš Vilniaus išvažiuos 19:43h (pora minučių anksčiau) ir papildomai sustos Kariuotiškėse.
Nors Kariotiškių stotelėje taip pat stoja elektriniai traukiniai, iš Vilniaus į Kauną išvykstantys 18:30h ir 20:40h(pastarasis nevažiuoja šeštadieniais).
P.S.: Prisiminiau, kaip prieš kelis metus rašiau ir teiravausi, kokių futbolo rungtynių Marijampolėje proga važiuos papildomas traukinys maršrutu Vilnius-Marijampolė-Vilnius. Rezultatas: nei atsakymo, nei traukinio.
O toks vienkartinis dyzelinis traukinys kažkada iš Vilniaus išvažiavo ~17-17:30h. (prieš 17:30h išvykstantį elektrinį ir šis jį aplenkė stovintį Palemone, praleidinėjantį per HES-ą atvažiuojantį traukinį Kaliningradas-Charkovas).
Iš Marijampolės atgal į Vilnių tas papildomas (futbolo sirgalių) traukinys išvažiavo po 23 h.
2014m. birželio pabaigoje į Lietuvos teritoriją iš Lenkijos įvažiuos Pasaulio automobilių čempionato (WRC) VII etapo varžybos. Gal gal papildomas traukinys bus paduotas į ralio greičio ruožų rajoną?
Ir nevažiuos. Iki pavasario RailBaltica tikrai nebus nutiesta, 1520 vėžė nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų irgi nebus rekonstruota. Galima tikėtis, kad gegužės pabaigoje galbūt LG sugalvos keleivius vežti nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų autobusu. Tuomet ir PKP traukinys atvyktų iki Šeštokų.
Taigi ir sakau, kad vasarą, o ne žiemą. Vasarą visuomet yra daugiau keliaujančių. Žiemą važiuoja viso labo iki 10 keleivių, o vasarą jų būna iki 20, kartais iki 30.
Tai va, Varšuva - Šeštokai - Varšuva jau nebevažiuos ne iki spalio 24 , o jau iki gruodžio 1 d.
"šių metų rugsėjo 1 d.–gruodžio 14 d. traukinys Nr. 10011/10012 Varšuva–Šeštokai–Varšuva nevažiuos;"
Gruodžio 15 d. čia yra ne traukinio Varšuva-Šeštokai kursavimo tariamo atnaujinimo data, o tvarkaraščių keitimosi data Lenkijoje ir kitose Europos šalyse šalyse. Apie traukinį Varšuva-Suvalkai-(Šeštokai) tai datai artėjant kažkiek informacijos gal rasime http://rozklad-pkp.lp
Bet tai vis tiek nieko nepakeis. Geležinkelio iki gruodžio 15 d. rekonstruoti nespės. Galiausiai toliau tektų vežti keleivius autobusu.
Taip ir man atrodo - nuo gruodžio 15 d. pagal naują PKP tvarkaraštį keleivinis traukinys "Hancza" liks sutrumpintas iki Suvalkų, tik laikai skirsis gal keliomis minutėmis.
Dabar kažkaip pagalvojau, kad šiais laikais gal būtų visai naudingas toks miesto maršrutas Kaunas (stotis) - Kaunas1 Petrašiūnuose - Amaliai - Palemonas - Neveronys. Galėtų važinėtis nedidelė automotrisė, kelionės laikas į miestą iš Neveronių labai sutrumpėtų. Tačiau nesitiki, kad šiandien tas maršrutas būtų rentabilus.
Aš apie tokį galvoju seniai . Ir rentabilumo tikėčiausi. Juk kelionės trukmę traukiniu ir 39 autobusu beveik nepalyginsi.
Su stotele Kaunas1 Petrašiūnuose kažin ar jau kas gautųsi - reikia perono, o jo jau nėra. O Neveronių gyventojams traukinio reikėtų. Kodėl neišsireikalauja, neįsivaizduoju. Kažkada "Kauno dienoje" skaičiau apie seniūno mastymą, kad Neveronims pakanka kursuojančių mikriukų.
Kol AR2 kursavo iš Kauno į Jonavą, keleivių iki Neveronių būdavo visada. Po Neveronių sumažėdavo, Kalnėnuose išlipdavo (arba važiuojant į Kauną - įlipdavo) vienas-kitas. Ar galėtų traukinys važiuoti iki stotelės (ne stoties), diskutuoti būtų galima ilgai, bet aš prisimenu, kaip iki 2001m. kovo pabaigos D1 kursavo maršrutu Šiauliai-Rokiškis-Obeliai-Šapeliai, nors Šapeliai - ne stotis.
Manau, kad Neveronyse turėtų sustoti iš Kauno į Šiaulius kursuojanti PESA. Kiek žinau, nuo rugsėjo 22 d. važinės jau per Kalnėnus.
(tokia diskusija buvo susiformavusi temoje apie buvusius traukinių tvarkaraščius).
Neseniai teko atsitintinai pavažinėti iš Kauno į Palemoną ir Neveronis. Vieną kartą važiavau rytinio, kitą - vakarinio piko metu. Tai situaciją dar kartą pamačiau nepavydėtiną: Amalių plente, Pramonės prospekte ir kai kuriose kitose gatvėse buvo transporto grūstys. Mikriukų vairuotojai prasibrauna avarinių situacijų dėka, dideliems autobusamas pravažiuoti kebliau. Rytą Palemone į 56 maršruto mikriuką nepatekau. Taip kad neįsivaizduoju, kaip Neveronims pakanka tų mikriukų ir kuo neveroniškiams "malonus" ilgas varginantis važiavimas miesto autobusu ir kodėl jie neišdrįsta prašyti traukinio, kaip kažkada ankstesnės kartos neveroniškiai išsiprašė Neveronių stotelės.
Vieną rytą Kauno geležinkelio stotyje mačiau, kaip 6:59h atvažiavo DR1A iš Kazlų Rūdos, kaip jis visą valandą stovėjo trečiajame stoties kelyje ir 7:59h išvažiavo į Kybartus. Tai per tą valandą (praktiškai - rytinio piko metu) jis spėtų suvažinėti į Neveronis ir atgal.
Comment