Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė alm Rodyti pranešimąBet į Širvintas irgi mažai autobusų užsuka, visi pro šalį automagistrale pravažiuoja. Dėl to širvintiškiams irgi labai praverstų geležinkelis ir traukiniai. Gal nutiesiam ir paleidžiam?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGeriau panaikint visai keleivinius geležinkelius, kad jų gerbėjams nekiltų idėjų fix bloginti susisiekimą Lietuvoje. Autobusas kas 10 minučių - patogu. Daug patogiau už kad ir greitesnį traukinį kas kelias valandas.
Nekalbant apie kitus traukinių maršrutus, vietoj kurių pasamdyti po taksi kiekvienam keleiviui ekonomiškai naudingiau būtų.
Keleivių vežimas Lietuvoje dabar - na tam kad liktų infrastruktūra ateičiai, kada iš to gal bus kokios naudos. Dabar jos nėra.
Parašė alm Rodyti pranešimąNa taip, Kaišiadorių gyventojai yra labiau nusipelnę nei kokių Širvintų.
Realiai, geležinkelio paslauga pas mus yra pakankamai prasta ir sugeba konkuruoti dažnu atveju tik dėl mažesnės (nuostolingos) kainos. Kelias į priekį turi būti per paslaugų gerinimą, o ne konkurencijos mažinimą ar draudimą.
Comment
-
Kaip matau perkaitusių galvų idėjų konkursas vyksta? Prisijungsiu:
Idėja Nr. 1 - uždraudžiam asmeninių transporto priemonių eismą Lietuvos Respublikos teritorijoje. Lengvaisiais automobiliais (su vairuotojais) leidžiame važinėti tik Prezidentei, Premjerui, krepšinio rinktinės nariams ir Vyčio Kryžiaus ordino laureatams.
Idėja Nr. 2 - įpareigojame visus Lietuvoje veikiančius verslo subjektus dalį algos (tarkim 10 proc.) mokėti vardiniais viešojo transporto kuponais. Atsiras keleivių, taip pat skatinsime vidaus turizmą.
Bet kuri idėja padidins pervežimus viešuoju transportu kur kas efektyviau už jūsiškes.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApmokestinam važiavimą pagrindiniais šalies keliais - 50 ct už kilometrą ir atšoks noras važinėti automobiliu. Jei labai norėsis, bus galima važiuoti nemokamai žvyrkeliais.
Nemokamai visi važinėsim
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGeriau panaikint visai keleivinius geležinkelius, kad jų gerbėjams nekiltų idėjų fix bloginti susisiekimą Lietuvoje. Autobusas kas 10 minučių - patogu. Daug patogiau už kad ir greitesnį traukinį kas kelias valandas.
Nekalbant apie kitus traukinių maršrutus, vietoj kurių pasamdyti po taksi kiekvienam keleiviui ekonomiškai naudingiau būtų.
Keleivių vežimas Lietuvoje dabar - na tam kad liktų infrastruktūra ateičiai, kada iš to gal bus kokios naudos. Dabar jos nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad Vilniaus - Kauno ruože autobusai ir taip dūsta nuo tarpusavio konkurencijos. Todėl dirbtinai išeliminavus kai kuriuos nuo to likusiems taptų tik geriau, o geležinkeliams praktiškai nieko nepasikeistų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKonkurencija visose normaliose šalyse ribojama ir pirmenybė teikiama geležinkeliui, o ne autobusams.kaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApmokestinam važiavimą pagrindiniais šalies keliais - 50 ct už kilometrą ir atšoks noras važinėti automobiliu. Jei labai norėsis, bus galima važiuoti nemokamai žvyrkeliais.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąIdėja Nr. 2 - įpareigojame visus Lietuvoje veikiančius verslo subjektus dalį algos (tarkim 10 proc.) mokėti vardiniais viešojo transporto kuponais. Atsiras keleivių, taip pat skatinsime vidaus turizmą.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąČia jau ne į šitą temą, bet net esant sąlygom su eliminavimu irgi būtų problema. Iš principo tie kuriuos labiausiai reiktų palikti yra pravažiuojantys visokių varganų Šakių autobusų parkų, kuriais jei tik gali rinktis laiką nevažiuoji iš principo, nes produktas gerokai prastesnis (seni autobusai, nei greičio, nei bilietų internetu, nei interneto autobuse, nei dviračių vežimo ir t.t.).
Taip, bet kad būtų galima pradėt kalbėt apie ribojimą, traukiniai turi važiuot bent valandiniu taktu ir bilietų įsigijimas, panaudojimas būti sutvarkyti.
Kas dėl Šakių AP. O tai gal TOKS kartais geresnius leidžia? Gal "Transrevio" mikrobai yra komforto viršūnė? Ar iš viso mikrobai yra normalus VT? Netgi nauji "Kautros"?
Parašė lietus Rodyti pranešimąIr tokiu būdu dar labiau padidinam emigraciją, bei provincijos tuštėjimą, nes visiem teks susikelti gyventi į 2 miestus, tada jau tikrai nei kelių nei geležinkelio keleivinio nereikės.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąUžsienyje skatinama per mokesčių lengvatas ir kitokias schemas. Nors ir pas mus jei įmonė pirktų darbuotojui bilietus ar nuolatinį važinėt į darbą, tai nebūtų pripažįstama kaip pajamos natūra - susitaupytų pajamų, sodros mokesčiai, gautųsi gerokai pigiau. Deja nepopuliaru pas mus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ironijos nesupranti? Tačiau Lietuva yra visiška autsaiderė visoje ES pagal viešąjį transportą. Ir viena iš to priežasčių yra beveik nulinis valstybės palaikymas viešajam transportui, automobilizacijos skatinimas nesant jokių mokesčių už automobilius, nesant mokesčių už importuojamą laužą, neproporcingai finansuojant kelių remontą ir tiesimą geležinkelių sąskaitą (per akcizą) ir iš biudžeto.
Comment
-
Yra kuo didžiuotis? Beveik paskutinė pagal pajamų dydį ES šalis turi bene didžiausią automobilių parką 1000 gyventojų ir daugiausiai kelionių atliekama automobiliais... Didelis mirtingumas keliuose, kuras tik nedaug pigesnis nei turtingose ES šalyse, valstybė kiša neproporcingai daug į kelius, už kuriuos dar koks ketvirtis lengvųjų automobilių iš viso nesusimoka, nes naudoja kontrabandinį kurą... Aš ne prieš automobilizaciją, o prieš subalansuotą transporto plėtrą. Tarybiniais laikais Lietuvoje buvo pakankamai gerai išvystytas VT, kuris per kelis pirmuosius nepriklausomybės metus buvo sugriautas. To neatsitiko nei Latvijoje, nei Estijoje, nei Lenkijoje. Nors ir ten buvo VT nuosmūkis. Gerą VT sukurti reikia daug metų. Vakaruose jis kuriamas jau daugiau nei 100 metų. O pas mus 22 metai regreso. Dabar bandyti kažką iš esmės pakeisti reikia milžiniškų investicijų, kurių nebūtų reikėję, jei kasmet būtų investuojama į VT palaikymą. Bet blogiausia, kad žmonių, kurie persėdo į automobilį, neįmanoma nuvyti į VT nesiimant nepopuliarių, bet drastiškų ekonominių priemonių.Paskutinis taisė Al1; 2012.07.27, 22:22.
Comment
-
O tai ką dabar mes padarysim? Uždės mokesčius, tai nei su VT, kurį kaip minėjai sugriovė, nei su automobiliu (paskutinė transporto priemonė, kuria dar galima normaliai keliauti po šią šalį, apart didžiųjų centrų). Tai grįšim į viduramžius. Galėsim vaikščioti pėškom po 100 km arba su arkliais jodinėti Europinėm magistralėm.
Reikia pradėti ne nuo draudimų, o nuo skatinimų. Manau atsiradus dviaukščiui traukiniui maršrute Vilniaus-Kaunas padaugėjo žmonių, kurie iš automobilių įlipo į traukinį, o kodėl? Todėl kad pasiūlė komfortą, geras keliavimas sąlygas, didelį greitį. Gal nuo to ir pradėkim? Beje ne visur geležinkeliu nuvažiuosi, reikės ir kelių, o be automobilių jie ne tik nereikalingi, bet ir nebūtų jų.
Comment
-
Taip, mokesčiai už automobilius yra būtini ir anksčiau ar vėliau jie bus priimti, nes valdžiai reikės pinigų. Tačiau... Jie keliaus į biudžetą jo skylėms lopyti.
Turi būti valstybinė transporto strategija ir atitinkamas finansavimas, kurio dabartinėmis sąlygomis skolose sėdinti valstybė ir savivaldybės neužtikrins, nes neturi iš ko, o ir supratimo, noro ir kompetencijos nėra.. Vadinasi, niekas nesikeis, VT tik blogės, o automobilizacija ir toliau augs, nors šiaip ji jau daugiau mažiau įsisotinusi.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąNa tai kas, kad autsaiderė? Kas tinka vienur, visai netinka kitur. Čia tik eilinis ES stengimasis suvienodinti viską...
Į tema, jei mes nesugebam sutvarkyti net Vilnius - Kaunas vezima gelezinkeliais, tai kur dar mes nuvaziuosime?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO tai del ko mes istojome i ES? Tik stoveti su istiesta ranka bapkes prasyti...? ... ir buti amzinais autsaideriais? Progreso neturi buti? Su kiekvienais metais estai ir latviai vis toliau ir toliau tolsta nuo musu... link progreso... o mums "vis netinka"...
Į tema, jei mes nesugebam sutvarkyti net Vilnius - Kaunas vezima gelezinkeliais, tai kur dar mes nuvaziuosime?
Be to pati ES skirdama lėšas mūsų keliams tik skatina automobilizaciją Lietuvoje
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąO tai tu progresą laikai, kad iš gilaus kaimo šiaurės Lietuvoje pasiekti sostinę bus kone neįmanoma?
Be to pati ES skirdama lėšas mūsų keliams tik skatina automobilizaciją LietuvojeEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNesupratau minties. Iš gilaus kaimo šiaurės Lietuvoje žmones kasdien važiuoja į sostinę?
Geri keliai - daugiau eismo sauga, ekologija ir ekonomija...
O dėl kelių, tai jei Vilnius-Kaunas būtų paprastas vienos juostos kelias vienai krypčiai su pilna apribojimų 50-70, manau geležinkelį rinktųsi kur kas daugiau žmonių.
Taip, kad tobulindami vieną transporto sistemą, kelią kertame kitai.
O ir tas automobilių skaičius tenkantis 1000 gyventojui visiškai neatitinka tikrovės, kadangi diduma tų automobilių pražuvę Rusijoje, kita dalis stovi patvoriuose, nebevažiuojantys jau ne vieną penkmetį. Bet tema ne apie tai
Comment
Comment