Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Įvyko Keleivių vežimo direkcijos konkursasMaršrutų konkurencinės aplinkos bei plėtros galimybių studijos atlikimo paslaugų pirkimas
Kaunas–Kazlų Rūda–Marijampolė–Šeštokai–Kaunas, Kaunas–Kazlų Rūda–Kybartai–Kaunas, Kaunas–Jonava–Šiauliai–Kaunas, Radviliškis–Šiauliai–Klaipėda–Radviliškis, Šiauliai–Panevėžys–Rokiškis–Šiauliai
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąĮdomu kam to reikia? Ar patys LG nebegali starteguoti (tokios armijos darbuotojų). Čia labiau reikalingas atitinkamas valstybės požiūris ir įsikišimas.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTai ar ne valstybė turi užsakyti tokias studijas, kad žinoti kaip optimizuoti Lietuvos susisiekimą?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSuprantama, kad valstybė. Ir valstybė turi užsakinėti LG kiek, kokių, kur reisų padaryti ir mokėti subsidijas. O jeigu pinigų nemokės, tai keleivinį eismą LG turėtų teisę nutraukti. Ir, kaip jau buvo kalbėta, vertėtų atsisakyti dubliuojančių autobusų maršrutų, pvz: Vilnius-Kaunas arba Klaipėda-Šiauliai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąvertėtų atsisakyti dubliuojančių autobusų maršrutų, pvz: Vilnius-Kaunas
Šiek tiek ir ten keleivių yra.
Comment
-
/\ Nuimti VISAS autobusu stoteles greitkelyje, kaip tai yra civilizuotame pasaulyje ir kaip tai padaryta Elekrenuose... ir autobusu keleiviu automatiskai sumazes, del isaugusios keliones trukmes.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Nuimti VISAS autobusu stoteles greitkelyje, kaip tai yra civilizuotame pasaulyje ir kaip tai padaryta Elekrenuose... ir autobusu keleiviu automatiskai sumazes, del isaugusios keliones trukmes.
Comment
-
/\ apie ka ir kalba...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ apie ka ir kalba...
Autobusais daugiausia važiuoja tie, kuriems netinka traukinių atvykimo laikas (o gal ir vieta taip pat).
Pvz. kiek man tenka važinėt, Vievyje ir Elektrėnuose visada buna 5-15 keleivių.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAš manau, kad iš Vilniaus į Kauną (ir atgal) daugiausia važiuojama traukiniais.
Autobusais daugiausia važiuoja tie, kuriems netinka traukinių atvykimo laikas (o gal ir vieta taip pat).
Pvz. kiek man tenka važinėt, Vievyje ir Elektrėnuose visada buna 5-15 keleivių.
Comment
-
O į Kauną važiuojant juk vis tiek Lazdynuose nestoja... Be to kai kurie autobusai važiuoja Savanorių pr. Vilniuje. Dabar iš viso turbūt visi Savanorių pr. važiuoja dėl Gariūnų tilto remonto.
Šiaip tai autobusų maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno iš tiesų yra reformuotinas pirmoje eilėje. Turi būti pamažinta autobusų, pirmiausia paliekant važiuojančius į kitus miestus pro Kauną. Ir tik tuomet esami tarpai užpildomi autobusais tarp Vilniaus ir Kauno, bet ne dažniau nei 25-30 min. intervalu. Galbūt penktadienį ir sekmadienį dar būtų galima papildomų autobusų įkišti antroje dienos pusėje. Tokiu būdu laimėtų net ir vežėjai. Kai kam, aišku, tektų pasitraukti. Bet tai būtų "Transrevis" su savo mikrobais, o TOKS bei "Kautra", taip pat kiti parkai galėtų leisti normalius autobusus (dabar gi Šakių AP, Šilalės AP leidžia mikrobus į Vilnių per Kauną), kurių užpildymas būtų didesnis nei dabar ir tokiu būdu būtų sutaupoma. O tarp Elektrėnų ir Vilniaus turėtų daugiau priemiestinių kursuoti. Kituose ruožuose nuo Elektrėnų iki Kauno iš esmės niekas nesikeistų. Reikalui esant, paleistų vieną kitą priemiestinį iki Rumšiškių, nors ten ir taip mikrobų pakanka, bei Žiežmarių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai autobusų maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno iš tiesų yra reformuotinas pirmoje eilėje. Turi būti pamažinta autobusų, pirmiausia paliekant važiuojančius į kitus miestus pro Kauną. Ir tik tuomet esami tarpai užpildomi autobusais tarp Vilniaus ir Kauno, bet ne dažniau nei 25-30 min. intervalu. .
Nekalbant apie kitus traukinių maršrutus, vietoj kurių pasamdyti po taksi kiekvienam keleiviui ekonomiškai naudingiau būtų.
Keleivių vežimas Lietuvoje dabar - na tam kad liktų infrastruktūra ateičiai, kada iš to gal bus kokios naudos. Dabar jos nėra.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAutobusas kas 10 minučių - patogu. Daug patogiau už kad ir greitesnį traukinį kas kelias valandas.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBet lieka taškų, kur autobusas nepakeliui.
Realiai, geležinkelio paslauga pas mus yra pakankamai prasta ir sugeba konkuruoti dažnu atveju tik dėl mažesnės (nuostolingos) kainos. Kelias į priekį turi būti per paslaugų gerinimą, o ne konkurencijos mažinimą ar draudimą.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNa taip, Kaišiadorių gyventojai yra labiau nusipelnę nei kokių Širvintų.
Comment
Comment