Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lėktuvas - greitis. Traukinys - mažesnė kaina. Ko kam reikia.

    Comment


      Parašė fow Rodyti pranešimą
      Pastebėtina, kad pagal šią akciją LG maršrute Vilnius - Sankt Peterburgas kabina (kabins) sėdimąjį vagoną. Kiek esu keliavęs anksčiau, buvo tik miegamasis, kupe ir plackartas.
      Dar 2008 vasarą esu važiavęs į abi puses būtent sėdimajame vagone. Tiesa, tai buvo taip vadinamą "ilgąjį savaitgalį" ir keleivių buvo labai daug, todėl negaliu tvirtinti, kad sėdimieji vagonai yra pastovi šio traukinio sudedamoji dalis.

      Comment


        Parašė aRa Rodyti pranešimą
        Dar 2008 vasarą esu važiavęs į abi puses būtent sėdimajame vagone. Tiesa, tai buvo taip vadinamą "ilgąjį savaitgalį" ir keleivių buvo labai daug, todėl negaliu tvirtinti, kad sėdimieji vagonai yra pastovi šio traukinio sudedamoji dalis.
        Sedimasis vagonas apie 10 metų važinėjo su šituo traukiniu, po to 2009 jo buvo atsisakyta, dabar jau keli mėnesiai vėl važinėja.
        Bet su šituo maršrutu iš vis kažkas yra neaiškaus. Anksčiau LG traukinį dažnai rinkosi latviai, nes juo važiuoti buvo pigiau, nei Rygos-Peteburgo traukiniu. Dabar viskas yra atvirkščiai - LG traukinys kainuoja brangiau, negu latvių. Ir svarbiausia - vos ne pusantro karto daugiau kainuoja bilietinė bilieto dalis (kuri logiškai mąstant turi būti vienoda skirtingo formavimo traukiniams).

        Comment


          O kas čia neaiškaus. Matyt latviai užsikėlė infrastruktūros mokestį. Kad rinktųsi latvių traukinį.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O kas čia neaiškaus. Matyt latviai užsikėlė infrastruktūros mokestį. Kad rinktųsi latvių traukinį.
            Latvių pastangomis šitas maršrutas išvis gali nunykti..

            Comment


              Kaip ir lietuvių pastangomis numarintas maršrutas Ryga-Truskavecas ir planuotas Ryga-Gomelis.

              Comment


                labai įdomi nuomonė delfyje, toks jaumas, kad autorius vienas iš forumo dalyvių...

                http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/t....d?id=58961683

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  labai įdomi nuomonė delfyje, toks jaumas, kad autorius vienas iš forumo dalyvių...

                  http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/t....d?id=58961683
                  iš tikrųjų geras straipsnis ,išdėstytos visos problemos ,skaitai ir darosi taip pikta

                  Comment


                    Gal kas žinote, kodėl ketvirtadienį taip vėlavo dieninis Klaipėda - Vilnius? Tablo buvo parašyta, jog vėluos net 59 minutes...

                    Comment


                      Kelionė į Minską

                      Nežinau, ar į reikiamą temą rašau, bet geriau atitinkančios savo klausimui neradau. Jeigu šiai temai netinka, tegul forumo administratoriai perkelia.
                      Klausimas toks.
                      Ruošiuosi šią vasarą nuvažiuoti į Minską (iš Kauno). Su nuostaba sužinojau, kad nuimtas traukinys Kaliningradas - Charkovas (kada? nuo šio sezono?), kuris važiavo per Kauną ir stojo Kaune. Todėl teks važiuoti su persėdimu Vilniuje. Žiūrėjau traukinius iš Vilniaus į Minską, tai vienas išvažiuoja labai anksti ryte, apie 7 val. (jeigu važiuoti iš Vilniaus, tai gal ir nieko, o iš Kauno pasiekti jį būtų problematiška), kiti išvažiuoja po pietų ir Minską pasiekia vėlai vakare, ar jau naktį.
                      Noriu paklausti patarimų, kokį traukinių derinį (Kaunas-Vilnius ir Vilnius-Minskas) geriau pasirinkti, kaip su vietomis, ar laisvai galima gauti, ar reikia pirkti bilietus iš anksto? Gal kas važiavo ir žino, tai būtų įdomu ir naudinga sužinoti.
                      Iš anksto ačiū atsakiusiems.

                      Comment


                        Kiek žinau su vietomis problema, nes daug baltarusių važiuoja apsipirkinėti į Lietuvą...

                        Comment


                          Iš Kauno Vilnių pasiekti ryte ir spėti į traukinį į Minską nėra problematiška. 4.52 važiuoja traukinys į Vilnių, išskyrus sekmadienius, ir jame būna 6.30. Į Minską išvažiuoja 7.05. Aišku, bilietu į Minską geriau pasirūpinti iš anksto. Kaip ir bilietu atgal. Jei yra reikalas būti Minske anksti ryte, galima važiuoti Kaliningrado traukiniu iš Vilniaus 23.59. Minske po 4 val ryto. Bet jis važiuoja tik lyginėmis dienomis. Į šį traukinį bilietą reikia pirkti dar labiau iš anksto, nes dabar vasara ir nėra nei vieno traukinio į ir iš Kaliningrado, kuris važiuotų kasdien. Vis daugiau žmonių skraido.

                          Comment


                            Sveiki, pamenu Kretingoje buvo autobuso jungtis su traukiniu iš Vilniaus. Gal kas žinot kaip yra dabar? Ačiū.

                            Comment


                              Gal ir yra, gal ir nėra.
                              Kretingos galiojantys VT tvarkaraščiai čia http://www.kretinga.lt/?q=node/2632

                              Kretingos AP veža į Palangą tik autobusais. Grafikas nuo "Tuopos", bet visi autobusai važiuoja pro autobusų stotį. Iki autobusų stoties nuo "Tuopos" jie atvyksta per 5-10 min. Stoja stotelėje gatvėje ir į stoties aikštelę neužsuka!

                              Comment


                                Gegužės mėn. buvo pačioj stoty autobusas laukiantis traukinio keleivių. Kaina 3 Lt

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Gal ir yra, gal ir nėra.
                                Kretingos galiojantys VT tvarkaraščiai čia http://www.kretinga.lt/?q=node/2632

                                Kretingos AP veža į Palangą tik autobusais. Grafikas nuo "Tuopos", bet visi autobusai važiuoja pro autobusų stotį. Iki autobusų stoties nuo "Tuopos" jie atvyksta per 5-10 min. Stoja stotelėje gatvėje ir į stoties aikštelę neužsuka!

                                Comment


                                  Bet suderintas berods būdavo tik vienas autobusas su pirmuoju traukiniu iš Vilniaus. O iš Palangos - su paskutiniuoju.

                                  Comment


                                    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                    Latvių pastangomis šitas maršrutas išvis gali nunykti..
                                    Nereikėjo pirmiems pradėti nesąmonių su Rengės geležinkeliu ir Truskaveco reisu ir būtų viskas kaip buvę. Turėtume net derinį į Rygą, gal net iš Šiaulių, o dabar - absoliučiai nieko.

                                    Žinoma, LG tai nerūpi - žymiai geriau paleisti dar daugiau traukinių į Minską, kur bilieto kaina nesiekia ir 30 Litų, nei žiūrėt į Europos pusę...

                                    Comment


                                      Įdomu, kokiems maršrutams perkami dvivagoniai dyzeliniai traukiniai? Gal žada paleisti į Rygą?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet suderintas berods būdavo tik vienas autobusas su pirmuoju traukiniu iš Vilniaus. O iš Palangos - su paskutiniuoju.
                                        Ačiū už atsakymus. Neprireikė, skubus išvykimas į Kretingą/Palangą atšauktas, verdu savo sultyse Vilniuje

                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Nereikėjo pirmiems pradėti nesąmonių su Rengės geležinkeliu ir Truskaveco reisu ir būtų viskas kaip buvę. Turėtume net derinį į Rygą, gal net iš Šiaulių, o dabar - absoliučiai nieko.
                                        Ką mūsiškiai pridirbo su Truskaveco traukiniu???

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          Žinoma, LG tai nerūpi - žymiai geriau paleisti dar daugiau traukinių į Minską, kur bilieto kaina nesiekia ir 30 Litų, nei žiūrėt į Europos pusę...
                                          Pirmiausia - nedidelė bilieto kaina nėra blogai. Antra - traukiniuose iš Minsko dažnai nėra laisvų vietų, o tai reiškia, kad daug belarusų atvažiuoja į Vilnių, vieni toliau skrenda su rajanais į Europą, kiti apsiprekina Akropolyje. O tai labai gerai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X