Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis

    Jiem gal pirmiau smegenis reiktų susiderinti, atsisėsti ir pagalvoti, kokius marazmus daro....
    Prie kiekvieno keleivio neprisiderinsi. Gal iš tiesų kiltų problemų dėl derinimo su krovininiais, kurių ten tikrai daug pravažiuoja.

    Nors šiaip ir man pačiam keista, kodėl taip tragiškai derinama su iš Kauno atvykstančiais traukiniais.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Pirmoje vietoje keleiviniai, o paskui jau visokie krovininiai. Ir per Kirtimus krovininiai nevažiuoja.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas
        Pirmoje vietoje keleiviniai, o paskui jau visokie krovininiai. Ir per Kirtimus krovininiai nevažiuoja.
        Tai per Kirtimus nevažiuoja, o štai nuo Valčiūnų link sienos- jau daug. Be abejo, Stasylų traukinio grafikui jie turi įtakos.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Vilniuje gaunasi toks absurdas, kurį teko ne kartą patirti grįžtant iš Kauno. Elektrinis traukinys dažnai sulėtina greitį ir vos šliaužia ar net sustoja prieš Naujininkų tiltą per geležinkelį tam, kad paleistų automotrisė į oro uostą...

          Comment


            Kiek tų traukinių tėra iki Stasylų. O kroviniais tas ruožas turbūt irgi dar ne šimtu procentu užkimštas. O jei taip atsitiktų, tai tada tektų antrąjį kelią tiesti arba atstatyti geležinkelį į Gardiną per marcinkonis.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vilniuje gaunasi toks absurdas, kurį teko ne kartą patirti grįžtant iš Kauno. Elektrinis traukinys dažnai sulėtina greitį ir vos šliaužia ar net sustoja prieš Naujininkų tiltą per geležinkelį tam, kad paleistų automotrisė į oro uostą...
              Po tiltu greicio apribojimas, o motrises marsrutas net nesikerta su atvykstanciu-isvykstanciu link Kauno traukiniu marsrutais. Neveltui ji isvaziuoja is 9 kelio.

              Comment


                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                Po tiltu greicio apribojimas, o motrises marsrutas net nesikerta su atvykstanciu-isvykstanciu link Kauno traukiniu marsrutais. Neveltui ji isvaziuoja is 9 kelio.
                Po tiltu apribojimas, bet ne iki 5 km/h ir tuo labiau ne iki visiško sustabdymo prieš tiltą, jei kelias laisvas. Automotrisė išvyksta iš 7 kelio. Beveik visada. Automotrisės kelias dažnai kertasi su el. traukinių, atvykstančių iš Kauno ar Trakų keliais. Pagal grafiką neturėtų, bet realiai taip yra. Nes automotrisė kartais vėluoja išvykti. Elektrinis traukinys kartais irgi vėluoja ar atvyksta per anksti. Be to elektriniai traukiniai neretai stoja 9 ir tolimesniuose keliuose.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Prie kiekvieno keleivio neprisiderinsi. Gal iš tiesų kiltų problemų dėl derinimo su krovininiais, kurių ten tikrai daug pravažiuoja.

                  Nors šiaip ir man pačiam keista, kodėl taip tragiškai derinama su iš Kauno atvykstančiais traukiniais.
                  Prie kiekvieno potencialaus keleivio aš pridurčiau. Nes kai tokius marazmus daro, tai tu keleivių savaime suprantama, kad ne daugėja, o mažėja.

                  pvz. šiuo mano konkrečiu atveju, žmogelis kuris važiavo, spjovė ir LG, ir nuvažiavo su autobusu. Spėk ar kita kartą jis bent domėsis kelionės geležinkeliais galimybe?

                  Comment


                    Į rankas papuolė šviežia monografija "Keleivių vežimo Lietuvos geležinkeliais tyrimai ir plėtra", Jonas Butkevičius, Vilnius, Technika, 2011.

                    Kai kurias vietas nusikopijavau. 110 psl.



                    Keleivių vežimo vietiniais (ir Vilnius - Klaipėda) maršrutais kainos (ct/km) dinamika.



                    Vietinių maršrutų sąnaudų vienam keleivio kilometrui dinamika.



                    Vietinio keleivių vežimo savikaina pagal traukinių rūšis.
                    Kaip matyti, prikabinamaisiais vagonais su šilumvežiu vežti yra pigiausia, o dyzeliniais - brangiausia... Laikotarpyje, kai buvo vertinta dar važinėjo daug D1 traukinių, o dvi automotrisės 2009 m. labai statistikos nepakeite...



                    Vietinio keleivių vežimo savikainos struktūra pagal išlaidų elementus.

                    Paskutinis taisė Al1; 2012.01.22, 21:06.

                    Comment


                      Tęsiu toliau. Vėl iš tos pačios monografijos.

                      Keleivių srautai bei jų pasiskirstymas procentais traukiniais, autobusais ir automobiliais tarp Vilniaus, Kauno, Šiaulių ir Kalipėdos vidutiniškai per darbo dieną (tik iš miesto į miestą), kel./parą.
                      Tyrimas atliktas 2003 gegužę.



                      Kaip matyti, dar 2003 metais viešasis tarpmiestinis transportas visiškai pralaimėjo automobiliams.
                      Kokios išvados? Didžiausias VT potencialas yra tarp Vilniaus ir Kauno. Tik kažkaip keistokai atrodo skaičiukai su Kauno - Vilniaus kryptimi. Apie dvigubai mažesni nei į Kauną... Traukiniai prieš autobusus "pirmauja" tik Klaipėdos - Šiaulių maršrute.
                      O štai Vilniaus - Šiaulių ir atgal traukinių maršrutas aiškiai neišnaudoja savo potencialo. Juk traukiniu tarp šių miestų galima nuvykti greičiau nei automobiliu. Nors su autobusais traukiniai šiame maršrute gan padoriai konkuruoja, visgi maršrutas galėtų pritraukti dar daugiau keleivių tiek iš autobusų, tiek ir iš automobilių. Tik reikia daugiau traukinių tarp Vilniaus ir Šiaulių. Bent trijų papildomų per dieną ir ne dyzelinių.
                      Paskutinis taisė Al1; 2012.01.24, 20:28.

                      Comment


                        Nuo vasario 1 d. traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas sustos ir Šilėnų stotyje.

                        Comment


                          o kokiu tikslu stos? nuo vasario 3 dienos. vasario 1 d traukinys nevaziuoja.

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            o kokiu tikslu stos? nuo vasario 3 dienos. vasario 1 d traukinys nevaziuoja.
                            Gal prikabins kelininkų keleivinį vagoną?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Gal kas įsivaizduoja, kodėl pvz. Telšiuose išankstiniai biletai parduodami tik iki 16:30? Užvažiavau apie 20 val. į stotį ir pamačiau skelbimų lentoje tokį užrašą. Pasiteiravus kasininkės gal visgi parduos, išgirdau neigiamą atsakymą. Turbūt panaši situacija ir kituose panašaus dydžio miestuose. Seniau tai iš Telšių skambindavo į Vilnių, jei norėdavai nusipirkti biletą į Vilnių, bet dabar, kaip suprantu, įdiegta bendra sistema ir skambinti nebereikia, tai kodėl įdomu negali parduoti biletų bet kokiu laiku...

                              Comment


                                Skambina ir dabar dėl pardavimo į greituosius.

                                Comment


                                  Parašė Nas Rodyti pranešimą
                                  Gal kas įsivaizduoja, kodėl pvz. Telšiuose išankstiniai biletai parduodami tik iki 16:30? Užvažiavau apie 20 val. į stotį ir pamačiau skelbimų lentoje tokį užrašą. Pasiteiravus kasininkės gal visgi parduos, išgirdau neigiamą atsakymą. Turbūt panaši situacija ir kituose panašaus dydžio miestuose. Seniau tai iš Telšių skambindavo į Vilnių, jei norėdavai nusipirkti biletą į Vilnių, bet dabar, kaip suprantu, įdiegta bendra sistema ir skambinti nebereikia, tai kodėl įdomu negali parduoti biletų bet kokiu laiku...
                                  Man rodos LG yra darbo grafikas 07:30 - 16:30, tai todėl ir neparduoda. Nori važiuoti traukiniu - turi pasistengti

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Skambina ir dabar dėl pardavimo į greituosius.
                                    Nežinau gal čia išimtis kokia buvo, bet neskambino. Ir dabar Telšiuose jau spausdina tuos didelius biletus kaip Vilniuje ir Klaipėdoje. Kai skambindavo, tai išduodavo tokius čekio tipo biletus. O dabar pati kasininkė surenka kažkokį specialų kodą kompiuteryje. Logiškai mąstant, tai kompiuterinei sistemai gi jokio skirtumo kiek valandų.

                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                    Man rodos LG yra darbo grafikas 07:30 - 16:30, tai todėl ir neparduoda. Nori važiuoti traukiniu - turi pasistengti
                                    Jei tikrai tokia priežastis... tai būtų juokinga, jei nebūtų graudu.

                                    Comment


                                      Kauno tunelyje užstrigo greitasis traukinys


                                      Kauno tunelyje užstrigo greitasis traukinys. Pirminiais duomenimis, dingo elektra. Jau valandą niekur neišleidžiami keleiviai.
                                      „Lietuvos geležinkelių“ informatorė 15min.lt patvirtino, kad traukinys iš tiesų buvo įstrigęs tunelyje. Tačiau problema išspręsta, eismas geležinkeliu atkurtas.

                                      Comment


                                        Kauno geležinkelio tunelyje daugiau nei 1 val. buvo užstrigęs keleivinis traukinys
                                        http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=55078973

                                        Įdomu kaip veikia nuostolių kompensavimo sistema Lietuvoje.
                                        Vieną žiemą kai buvo atšauktas dviaukštis Kaunas-Vilnius (toliau kelionę reikėjo tęsti į Oro uostą). Kasininkė pasiūlė važiuoti autobusu.

                                        Comment


                                          Skaičiau komentarą, kad stovėjo 40 min. keleiviai net nežinodami, kas įvyko. Kažkaip nesuprantu to slėpimo nuo keleivių, apie sustojimo priežastis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X