Labai patogus isvykimas is Vilniaus Tr 819 ir persedimas Kaune i Tr 393, Jei esi uzsienietis ,nieko tokio kad pora sykiu persesi ,juk Tu -keliauji.
Nu bet pekla pekla, norint tarkim iš Ignalinos traukiniu nukeliauti iki Suvalkų, teks atlikti net 3 persėdimus (Vilniuje, Kaune ir Šeštokuose). Kelionė užtruks ~5 valandas + laikas persėdimams. Oi kaip malonu bus su terbom tarabanytis lyjant, sningant, pučiant stipriam vėjui arba spiginant -25C šalčiui, o dar didesnė fantastika taip keliauti su mažais vaikais. Vat taip ir plinta Lietuvoje automobilizmas.
Nu bet pekla pekla, norint tarkim iš Ignalinos traukiniu nukeliauti iki Suvalkų, teks atlikti net 3 persėdimus (Vilniuje, Kaune ir Šeštokuose). Kelionė užtruks ~5 valandas + laikas persėdimams. Oi kaip malonu bus su terbom tarabanytis lyjant, sningant, pučiant stipriam vėjui arba spiginant -25C šalčiui, o dar didesnė fantastika taip keliauti su mažais vaikais. Vat taip ir plinta Lietuvoje automobilizmas.
Iš principo tai tikrai mažina patrauklumą. Tačiau jei važiuoja tikrai mažai keleivių, galima iš dalies suprasti ir pateisinti tokius pakeitimus.
Kitas dalykas tai kaina. Perkant su tokiais persėdimais, vietoj naikinamo tiesioginio maršruto, bilietas turėtu būti pigesnis. Kiekvienas persėdimas turėtu mažinti bendrą kainą, nes vežėjui organizuojant trumpesnius maršrutus mažėja kaštai.
Bendrai tokiu atveju idealiausiai atrodytų tokie maršrutai: Suvalkai - Šeštokai - Kaunas, Kaunas - Vilnius - Ignalina. Pastarojo bėda yra neelektrifikuotas ruožas. Esant galimybei, toks keletos Kaunas-Vilnius traukinių pratęsimas sudarytu geresnes susisiekimo tarp Kauno ir Ignalinos sąlygas kartu sumažindamas maršrutų skaičių. Pirmasis variantas tikiuosi bus įgyvendintas su RailBaltica projektu.
nuo gruodzio 11 dienos nevaziuos traukinys Vilnius -Sestokai.
Nuo gruodzio 11 dienos vaziuos traukinys Kaunas -Sestokai.
Nuemimo priezastis: Mazai vaziuoja keleiviu visu marsrutu (3-5 asm) ;Pagrindinis keleiviu srautas yra nuo Vilniaus iki Kauno ir nuo Kauno iki Jures , Kazlu Rudos ,Marijampoles. vienetai lieka iki Sestoku.
Labai patogus isvykimas is Vilniaus Tr 819 ir persedimas Kaune i Tr 393, Jei esi uzsienietis ,nieko tokio kad pora sykiu persesi ,juk Tu -keliauji.
minusai -nukencia bilieto kaina vaziuojant su persedimu., penktadieniais ir sekmadieniais yra studentu ,todel didesni keleiviu srautai.
Galiausiai: susisiekimas su Sestokais islieka ,o tas ir svarbiausia,jog dar i pati Lietuvos uzkampi dar kaz kas vaziuoja.
Dabar tai bus nesamonė kiek nepatogumų prisidės, o keleivių penktadienį šeštadienį sekmadienį tikrai būdavo ir yra, sunku būdavo rasti kur atsisėsti, ne karta sėdėjau ant grindų važiuodamas į Vilnių.
Iš principo tai tikrai mažina patrauklumą. Tačiau jei važiuoja tikrai mažai keleivių, galima iš dalies suprasti ir pateisinti tokius pakeitimus.
Kitas dalykas tai kaina. Perkant su tokiais persėdimais, vietoj naikinamo tiesioginio maršruto, bilietas turėtu būti pigesnis. Kiekvienas persėdimas turėtu mažinti bendrą kainą, nes vežėjui organizuojant trumpesnius maršrutus mažėja kaštai.
Na, tarkime, keleivių tikrai nėra daug, bet negi LG tikisi, kad sutrumpindama maršrutą iki Kauno, privilios daugiau keleivių juo naudotis? Ką jau čia kalbėti- papildomas persėdimas maršruto patrauklesniu tikrai nepadarys.
Man atvirkščiai, susidaro įspūdis, kad LG ir jų kolegos iš Lenkijos visiškai susitaikė su tuo, kad šio tarptautinio traukinio populiarumas kasmet krenta, ir nesiruošia nieko daryti, kad maršrutas taptų patrauklesnis keleiviams. Atvirkščiai- pastarasis sprendimas sutrumpinti maršrutą iki Kauno byloja apie geležinkeliečių norą kuo greičiau uždaryti šį vienintelį Lietuvą su Vakarais jungiantį traukinio maršrutą. O neliks maršruto- vienu galvos skausmu bus mažiau Juk jų tokia logika, a ne?
Na, tarkime, keleivių tikrai nėra daug, bet negi LG tikisi, kad sutrumpindama maršrutą iki Kauno, privilios daugiau keleivių juo naudotis? Ką jau čia kalbėti- papildomas persėdimas maršruto patrauklesniu tikrai nepadarys.
Man atvirkščiai, susidaro įspūdis, kad LG ir jų kolegos iš Lenkijos visiškai susitaikė su tuo, kad šio tarptautinio traukinio populiarumas kasmet krenta, ir nesiruošia nieko daryti, kad maršrutas taptų patrauklesnis keleiviams. Atvirkščiai- pastarasis sprendimas sutrumpinti maršrutą iki Kauno byloja apie geležinkeliečių norą kuo greičiau uždaryti šį vienintelį Lietuvą su Vakarais jungiantį traukinio maršrutą. O neliks maršruto- vienu galvos skausmu bus mažiau Juk jų tokia logika, a ne?
Nežinau kokia logika jie vadovaujasi dėl tarptautinių maršrutų. Tačiau reikia pripažinti, kad toks, koks yra dabar, nėra perspektyvus. Kažkoks postūmis į prieki būtu, jei traukiniai iš Lenkijos važiuotų iki Kauno. Tada ir būtu apčiuopiamesnė galimybė populiarinti tarptautinį susisiekimą su Lenkija.
Nežinau kokia logika jie vadovaujasi dėl tarptautinių maršrutų. Tačiau reikia pripažinti, kad toks, koks yra dabar, nėra perspektyvus. Kažkoks postūmis į prieki būtu, jei traukiniai iš Lenkijos važiuotų iki Kauno. Tada ir būtu apčiuopiamesnė galimybė populiarinti tarptautinį susisiekimą su Lenkija.
Kol nėra RailBalticos iki Kauno, tol ir svajoti neverta apie tiesioginį maršrutą į Lenkiją. Kol kas europietiška vėžė baigiasi ties Šeštokais ir deja, dar ilgai ten bus jos pabaiga, sprendžiant iš pesimistinų prognozių RailBalticos atžvilgiu.
Kol nėra RailBalticos iki Kauno, tol ir svajoti neverta apie tiesioginį maršrutą į Lenkiją. Kol kas europietiška vėžė baigiasi ties Šeštokais ir deja, dar ilgai ten bus jos pabaiga, sprendžiant iš pesimistinų prognozių RailBalticos atžvilgiu.
Neaišku kaip ten bus. Tačiau aš neįžvelgiu kažkokių tokio, koks jis yra dabar, maršruto perspektyvų. Aišku malonu kai yra dalinai tiesioginis susisiekimas geležinkeliu ir verta tokį išlaikyti. Tačiau jei keleivių iš tiesų yra mažiau nei rankos turi pirštų, abejotina ar tai yra racionalu bei efektyvu. Maršrutą išpopuliarinti įmanoma ir naujai jį atkūrus, jei tikrai yra kažkoks poreikis jam.
Minėta apie kelionę iš Ignalinos į Šeštokus ar dar toliau į Lenkiją. Tačiau ar realiai yra tokių keleivių? Jei tai daugiau entuziastai, tai jiems ir vienas papildomas suderintas persėdimas didelių problemų nesukels.
Ir kas čia vis skleidžia gandus apie maršruto sutrumpinimą? Jau kuris laikas kaip LG tvarkaraštyje nurodyta, kad nuo gruodžio 11 keisis Vilniaus - Varšuvos traukinio tvarkaraštis (dėl Lenkijos tvarkaraščių pasikeitimo), bet apie traukinio trumpinimą iki Kauno nieko neparašyta. O laikas juk... Kai atšaukė Ukrainos traukinį į Kaliningradą, tai prieš porą mėnesių informacija buvo paskelbta. Taip kad nemanau, jog traukinys bus sutrumpintas iki Kauno. Galbūt tai bus padaryta nuo kitų metų naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo. Galiausiai juk jei bus pradėtas geležinkelio remontas (kad ir nuo Mockavos iki sienos), tai keleivius gali tekti vežti ir autobusu.
Comment