Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šiaip straipsnis nėra susijęs su geležinkeliais, o ir pats straipsnis geras š.... BET !!!!! Yra viena
    pastraipa, kuri liečia geležinkelius

    http://eurobasket2011.lrytas.lt/-131...%8Di%C5%B3.htm


    "Pasipelnė. Kad sirgaliai nepikti, greitai suprato naktiniame traukinyje į Vilnių dirbęs apsukrus konduktorius.

    Nors čia pat buvo apsaugininkai, policininkai, vagono tarpduryje jis nesibaimino dėtis pinigų sau į kišenę.

    Dauguma sirgalių važiavo nemokamai. Užteko parodyti bilietą į rungtynes. Tačiau tie, kurie jį išmetė, už kelionę turėjo susimokėti.

    „Ateik čia. Duok dešimt litų. Negi tau to bilieto reikia?” – lyg draugą pakvietęs vieną sirgalių tolėliau nuo durų stiklo palinko prie jo apsukruolis.

    Kasos aparatą jis tikino palikęs kitame vagone – negi dabar eisiąs per visą traukinį? Netrukus jis dešimties litų banknotą jau bruko į kišenę. Šiaip traukinio bilietas iš Kauno į Vilnių kainavo 16,3 lito.

    Paklaustas, ar daug pardavė bilietų, konduktorius šyptelėjo: „Nelabai.”

    Va taip va ir nuostoliai atsiranda.
    Va tokius konduktorius viešai reiktų paviešint... GAL SUKURT NET ATSKIRA TEMĄ,į kurią susidūrę su tokia situacija galėtumėme parašyti,jog tokiam ir tokiam reise nutiko taip ir anaip. Žinoma LG net ačiū nepasakytų, bet...

    Pats esu susidūręs ne kartą, bet "piktybiškai" reikalauju bilieto - pamatytumėt, kaip būna nepatenkintas konduktoriaus veidas.. Tuo labiau, kad važinėju kartais atkarpa Varėna-Zervynos / Marcinkonys. Ten visad perku bilietą, iš principo - kad reiso neuždarytų... Pamenu kaip šiandien frazę, kuomet į mano pasakymą, jog va po to reisus ir uždaro buvo atsakyta konduktoriaus: "nieks šito dėl tokių 5 litų neuždarys..." Kaip sakoma 5+5 jau yra = 10...

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      http://eurobasket2011.lrytas.lt/-131...%8Di%C5%B3.htm


      "Pasipelnė. Kad sirgaliai nepikti, greitai suprato naktiniame traukinyje į Vilnių dirbęs apsukrus konduktorius.

      Nors čia pat buvo apsaugininkai, policininkai, vagono tarpduryje jis nesibaimino dėtis pinigų sau į kišenę.

      „Ateik čia. Duok dešimt litų. Negi tau to bilieto reikia?” – lyg draugą pakvietęs vieną sirgalių tolėliau nuo durų stiklo palinko prie jo apsukruolis.

      Kasos aparatą jis tikino palikęs kitame vagone – negi dabar eisiąs per visą traukinį? Netrukus jis dešimties litų banknotą jau bruko į kišenę. Šiaip traukinio bilietas iš Kauno į Vilnių kainavo 16,3 lito.
      Bet juk daugelyje, gal net visuose elektrinių traukinių vagonuose yra filmavimo kameros. Labai stebėčiausi, jeigu naktinį traukinį paleido su policijos pareigūnais, tačiau be kamerų. Bet gali būti, kad kamerų nėra tambūruose.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Ne visuose ER9M yra kameros. Ir jos tikriausiai neveikia, net jei yra.

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          Va tokius konduktorius viešai reiktų paviešint... GAL SUKURT NET ATSKIRA TEMĄ,į kurią susidūrę su tokia situacija galėtumėme parašyti,jog tokiam ir tokiam reise nutiko taip ir anaip. Žinoma LG net ačiū nepasakytų, bet...
          Simptomatiškas pranešimas. Juk darbuotojų vagystės pirmiausia turi rūpėti pačiai įmonei - LG ! O jeigu jai (LG) nerūpi, tai padėtis beviltiška - Titanikas skęsta, jokios keleivių-draugovininkų pilietiškumo akcijos nepadės.

          Comment


            Keliaujantieji iš Vilniaus į Minską ir atgal vis dažniau renkasi traukinius, praneša "Lietuvos geležinkeliai". Keleivių, keliavusių šią vasarą iš Minsko į Vilnių, palyginti su 2010 m. tuo pačiu laikotarpiu, padvigubėjo. Pernai birželio–rugpjūčio mėnesiais buvo vežta 21,5 tūkst., o šiemet – 40,9 tūkst. keleivių. Galbūt tai lėmė sutrumpėjęs kelionės laikas. Nuo šių metų birželio 1 d. ji trunka nebe 3 val. 51 min., o tik 3 val.
            http://verslas.delfi.lt/automoto/sus....d?id=50174330
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Vakar (spalio 3 d.) paskelbtas konkursas:
              Keleivinio transporto maršrutuose VILNIUS-VARĖNA-MARCINKONYS-VILNIUS ir VILNIUS-IGNALINA-TURMANTAS-VILNIUS rinkos tyrimų paslaugų pirkimas.

              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#

              Bandys pagrįsti maršrutų iki Marcinkonių naikinimą???

              Comment


                Beje, šiandien paskutinį kartą važiuoja autobusas vietoj traukinio Vilnius - Varšuva. Nebeatlaikė konkurencijos su "Simple express".

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Beje, šiandien paskutinį kartą važiuoja autobusas vietoj traukinio Vilnius - Varšuva. Nebeatlaikė konkurencijos su "Simple express".
                  Ir su Ecolines (kurie irgi bilietus po 28 Lt siūlo) bei TOKS (nuo 50 Lt).
                  Gaila - geležinkelių autobusas iš Varšuvos buvo keliom vėliau ir labiau tiko iš toliau grįžinėjant. Na bet tokių idėjinių entuziastų vienetai (aš pats juo paskutinį kartą važiavau prieš 5 metus). Ir aišku tai, kad bilietų į jį nebuvo galima internetu pirkti irgi nepadėjo.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Ir su Ecolines (kurie irgi bilietus po 28 Lt siūlo) bei TOKS (nuo 50 Lt).
                    Gaila - geležinkelių autobusas iš Varšuvos buvo keliom vėliau ir labiau tiko iš toliau grįžinėjant. Na bet tokių idėjinių entuziastų vienetai (aš pats juo paskutinį kartą važiavau prieš 5 metus). Ir aišku tai, kad bilietų į jį nebuvo galima internetu pirkti irgi nepadėjo.
                    Mielai primokėčiau už miegamą vietą vagone...

                    Off topic:
                    išbandžiau SE autobusą ir supratau, kodėl jis vadinasi SIMPLE (paprastas)
                    Na, o jei nusipirksit bilietus į galines SE autobuso vietas, turėsit visą naktį laiko savo varganos egzistencijos apmąstymui...

                    Comment


                      Parašė railman Rodyti pranešimą
                      Off topic:
                      išbandžiau SE autobusą ir supratau, kodėl jis vadinasi SIMPLE (paprastas)
                      Na, o jei nusipirksit bilietus į galines SE autobuso vietas, turėsit visą naktį laiko savo varganos egzistencijos apmąstymui...
                      Galbūt galima plačiau, kuo Simple paslaugos nusileidžia kitiems vežėjams autobusais?
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Galbūt galima plačiau, kuo Simple paslaugos nusileidžia kitiems vežėjams autobusais?
                        Ir vėl off topic:
                        Nelabai galiu palyginti...
                        Autobusai, kuriais aš vykau, buvo švarūs ir tvarkingi, su WC irgi viskas OK, tačiau sėdynės buvo kietesnės nei įprasatai ar kitaip pasakius - per kietos kelionei iš Vilniaus į Taliną. Grįžimui atgal nupirkau (prieš)paskutines 61, 62 vietas. Galinės sėdynės neatsilenkia, o ties mano sėdyne nebuvo net atramėlės kojom, o vietoj jos kažkokia sėdynės konstrukcija su aštriais kampais, į kurią prasidrėskiau koją. Nors pusę kelio pavyko praleisti svetimoje sėdynėje, kitą kelio pusę - savoje Kreipiausi į SE, atasakė, kad apgailestauja...
                        Kažkada pirkau autobusinę kelionę agentūroje ir iškart buvau įspėtas, kad yra tik "paskutinės sėdynės" variantas...

                        Comment


                          Informacija keleiviams

                          Dėl infrastruktūros remonto darbų keičiami keleivių traukinių eismo tvarkaraščiai:
                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                          Adam Mickiewicz

                          Comment


                            "Vėlavimai apie 10 min." Tik to man ir trūko iki pilnos laimės. Atvažiavus iš Mažeikių į Šiaulius, turėdavau 29-30 min nueiti iki Šiaulių autobusų stoties ir ten sėsti į autobusą, tai dabar reiks kaip idiotui beveik bėgti, o jeigu vėlavimas nusitęs iki 20 min, tai ir nakvoti stoty
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Biški ne į temą, bet negaliu susilaikyt nepakomentavęs...
                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Gaila - geležinkelių autobusas iš Varšuvos buvo keliom vėliau ir labiau tiko iš toliau grįžinėjant. Na bet tokių idėjinių entuziastų vienetai (aš pats juo paskutinį kartą važiavau prieš 5 metus). Ir aišku tai, kad bilietų į jį nebuvo galima internetu pirkti irgi nepadėjo.
                              Dažnas atvejis diskusijose apie viešąjį transportą: "nereikia reiso naikinti, labai reikalingas reisas, labai patogus, paskutinį kartą važiavau prieš 5 metus... "

                              Comment


                                Štai ką šiandien radau el. pašte.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen
                                  Štai ką šiandien radau el. pašte.
                                  Geras. Ta pati gavau
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Štai ką šiandien radau el. pašte.
                                    [/URL]
                                    Pažanga geležinkeliose, nors su dizainu galėjo pasistenkti daugiau padirbėti.

                                    Comment


                                      Ребята, вы уж меня простите за то что я пишу на русском. Вы же понимаете, я из Латвии, и литовским, к сожалению, пока не владею. Я не пишу на английском только потому, что скорее всего русский вы знаете лучше, да и я тоже.

                                      Вопрос следующий. Вот я прочитал выше (с помощью переводчика) что поезд Вильнюс - Минск пользуется популярностью; что количество пассажиров выросло по сравнению с предыдущими годами, ну и т.д. Это говорит об удобстве (для многих) данного рейса, соединяющего столицы двух государств, несмотря на необходимость покупать визу. Но у меня сразу же возникает в голове вопрос: Lietuvos Geležinkeliai собирается запускать поезд Вильнюс - Рига? Я уверен, что подобный поезд с небольшим количеством остановок (т.е. экспресс, наподобие "Динабурга" Рига - Даугавпилс) и в исполнении трёхвагонного дизеля ДР1Ам (ДР1А с более надёжной немецко-австрийской силовой установкой) был бы весьма популярен и рентабелен. Всё-таки 1000-сильный дизель гораздо менее прожорлив чем тот же ТЭП60/70/М62К, а ДР1А не требует проводника в каждый вагон.

                                      Второй вопрос по поводу гораздо более реальной вещи. Многие наверное слышали о запуске поезда Рига - Таллинн, который на самом деле является состыковкой по времени двух поездов, Рига - Валга (Pasažieru Vilciens) и Валга - Таллинн (Edelaraudtee). Теперь можно спокойно добраться из Риги до Таллинна и обратно, пересев с одного поезда на другой, несмотря на то что это займёт целых 8 часов (зато можно спокойно взять с собой велосипед, который в автобусе не повезёшь). Так вот, почему бы не продлить хотя бы один поезд Вильнюс - Турмантас (из пяти!) на 25 км и не довести его до Даугавпилса? Его можно было бы состыковать с одним из поездов Рига - Даугавпилс, тогда точно появились бы пассажиры.

                                      Этим летом я хотел съездить в Вильнюс, но очень не хотелось терять мобильность и дешевизну передвижения (всё равно машины у меня нет). Поэтому я решил взять с собой велосипед. Но доехав до Даугавпилса на поезде, до Турмантас мне пришлось добираться на велосипеде. Для меня 25 км не проблема, у меня хорошее здоровье и хороший велосипед. Но так не у всех. У многих ни того ни другого нет, и единственный вариант остаётся ехать без велосипеда на автобусе и потом передвигатся по Вильнюсу на общественном транспорте.

                                      Между прочим, на пути в Вильнюс мне довелось встретить двух людей, один из них оказался моим попутчиком из Даугавпилса (добирался до Турмантас на такси), а другой — туристом из Чехии. Последний приехал на моём дизеле из Вильнюса и спрашивал, как добраться до ближайшего до Турмантас латвийского населённого пункта Демене, куда несколко раз в день ходят автобусы из Даугавпилса. Ему сказали что идти до туда примерно 2 часа, он просто не знал дорогу. Я хочу этим сказать что даже при отсутствии прямого сообщения люди умудряются добираться туда и обратно. А учитывая то, что пять пар поездов в день на Турмантас не пользуются дикой популярностью (они в среднем заполнены хорошо если на треть), то одну пару можно было бы спокойно продлить до второго крупнейшего города Латвии.

                                      Благодарю за внимание

                                      Comment


                                        and now in English please

                                        Comment


                                          Parašė sciff Rodyti pranešimą
                                          Этим летом я хотел съездить в Вильнюс, но очень не хотелось терять мобильность и дешевизну передвижения (всё равно машины у меня нет). Поэтому я решил взять с собой велосипед. Но доехав до Даугавпилса на поезде, до Турмантас мне пришлось добираться на велосипеде. Для меня 25 км не проблема, у меня хорошее здоровье и хороший велосипед. Но так не у всех. У многих ни того ни другого нет, и единственный вариант остаётся ехать без велосипеда на автобусе и потом передвигатся по Вильнюсу на общественном транспорте.
                                          Parašė sciff Rodyti pranešimą
                                          Между прочим, на пути в Вильнюс мне довелось встретить двух людей, один из них оказался моим попутчиком из Даугавпилса (добирался до Турмантас на такси), а другой — туристом из Чехии. Последний приехал на моём дизеле из Вильнюса и спрашивал, как добраться до ближайшего до Турмантас латвийского населённого пункта Демене, куда несколко раз в день ходят автобусы из Даугавпилса. Ему сказали что идти до туда примерно 2 часа, он просто не знал дорогу. Я хочу этим сказать что даже при отсутствии прямого сообщения люди умудряются добираться туда и обратно.
                                          Man patinka tokie turistai/Мне нравятся такие туристы
                                          Originalu...
                                          Paskutinis taisė railman; 2011.10.26, 10:02.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X