Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVažiavau rugpjūčio 19, penktadienį, 17:15. Bilietas, jei neklystu, 25 lt.
Bet ir šiaip, tuo metų stotyje ne daug žmonių buvo, gal apie 20-30.
Comment
-
Didelės kainos tarp Alytaus ir Vilniaus dėl nesveikos konkurencijos. Ji per didelė, bet niekas nenori trauktis, apie pusę maršrutų aptarnaujama mikroautobusais. Štai ir didelių kainų priežastis. Būtų sumažinta per pusmaršrutų, kuriais vežamas oras, likusiuose keleivių būtų daugiau. Vežimas dideliais autobusais yra pigesis, kaina netgi galėtų mažėti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa kodėl gi jokių perspektyvų? Ne visiems greitis svarbiausia, kai kuriems kaina svarbiau.Parašė Zorro Rodyti pranešimąDabar autobusu iš Alytaus į Kauną bilietas kainuoja 17 lt už 66 km. Arba 0.25 Lt/km.
Kiek turėtų kainuoti geležinkelio bilietas už 132 km, kad tuo galežinkelio būtų verta važiuoti aplinkui? 10 Lt? Ar dar mažiau?
Vilnieti, o kiek pats vertini savo laiką? Ar tau nebūtų gaila dėl 2 lt prarasti valandą (važiuotum ne 1 val., o 2 val)?
Ir dar yra tokia tendencija, kad tie, kuriems negaila valandos savo gyvenimo dėl 2 litų - nelabai mokūs pirkėjai. Traukiniai gali konkuruoti ir su autostopu - bet nuostolius (šiuo atveju - realius) apmokam mes visi.Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.09.06, 13:57.
Comment
-
Gal kas gali suprantamai paaiškinti kas čia ką norėjo parašyti, nes taip ir likau nesupratęs...
„Mes išlaikomi ne iš biudžeto. Valstybė turi daug kišenių, mums nesvarbu, į kurią pinigų įdėti. Kasmet apie 300 mln. Lt mes sumokame į biudžetą. Nauda valstybei – mes iš vidinių išteklių dotuojame keleivių vežimo nuostolį“, – teigė A.Šimėnas.
Didžiąją dalį „Lietuvos geležinkelių“ pajamų sudaro pajamos iš krovinių vežimo – 85,6 proc., o vežant keleivius pernai buvo uždirbta 5,5 proc. pajamų.
Valstybė pernai bendrovei skyrė 8,15 mln. Lt (2009 metais – 4,58 mln. Lt) subsidijų, skirtų keleivių vežimui lengvatinėmis sąlygomis finansuoti.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Keleivių vežimas kasmet įmonei atnėša didelius nuostolius (+ - 150mln), kurie yra užglaistomi pinigais gautais už krovinių vežimą ir galutiniame taške įmonė vistiek lieka pelninga. O iš valstybės biudžeto yra skiriama 4-8 mln nuostolių padengimui. Vienu žodžiu geležinkeliai patys moka už traukinius iki grybviečiu.
Comment
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąKeleivių vežimas kasmet įmonei atnėša didelius nuostolius (+ - 150mln), kurie yra užglaistomi pinigais gautais už krovinių vežimą ir galutiniame taške įmonė vistiek lieka pelninga. O iš valstybės biudžeto yra skiriama 4-8 mln nuostolių padengimui. Vienu žodžiu geležinkeliai patys moka už traukinius iki grybviečiu.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja
Žinoma, gali būti, kad dar kažkiek keleivių sėdėjo kitoje traukinio pusėje, ir jų pro langą nepastebėjau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPrieš 3 ar 4 dienas mačiau po 22h iš Vilniaus GS išvykstantį ER9M su degančia švieslente 'Kaunas'. Kiek pastebėjau pro langą, traukinyje buvo tik 2 ar 3 žmonės.
Žinoma, gali būti, kad dar kažkiek keleivių sėdėjo kitoje traukinio pusėje, ir jų pro langą nepastebėjau.
Kam daryt jei nedadaryta...
Comment
-
Nera tiek ten tu turistu ar entuziastu, kad traukiniais vaziniuotu varzybu ziuret.. Pagavo siandien Lryto zurnalistai mane su kamera, issakiau savo nuomone ir iskart sulaukiau kritikos.. Reikia nusiimt tuos rozinius akinius, mum tik lietuviam idomus tas ciampas ir tai, kur imanoma su savo masina nuvaziuot..
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKaip sau norit, padarė papildomą reisą, bet ir vėl LG kompetencijos trūkumas.... Stotyje ne kartą krepšinio čempionato metu sutikau užsieniečius: tai į Trakus, tai į Kauną važiuoja. Papildomi reisai ir į Oro Uostą, tačiau... pažiūrėkim, kokia reklaminė info apie papildomus reisus stotyje, ogi TIK LIETUVIŲ KALBA. Paėmė anądien užsieniečiai lankstinuką su reisų Vilnius-Oro Uostas laikais čempionato metu ir matyt labai nudžiugo, neradę net vertimo ":Oro uostas" anglų kalboje...
Kam daryt jei nedadaryta...
(...)
Išankstiniais duomenimis geležinkeliais sausį-rugpjūtį vežta 3,083 mln. keleivių arba 6 proc. daugiau nei per 2010-ųjų aštuonis mėnesius. Teigiamos įtakos keleivinių vežimų augimui turi įsigyti nauji riedmenys bei suintensyvėję keliaujančiųjų maršrutu Vilnius-Kaunas srautai.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKaip sau norit, padarė papildomą reisą, bet ir vėl LG kompetencijos trūkumas.... Stotyje ne kartą krepšinio čempionato metu sutikau užsieniečius: tai į Trakus, tai į Kauną važiuoja. Papildomi reisai ir į Oro Uostą, tačiau... pažiūrėkim, kokia reklaminė info apie papildomus reisus stotyje, ogi TIK LIETUVIŲ KALBA. Paėmė anądien užsieniečiai lankstinuką su reisų Vilnius-Oro Uostas laikais čempionato metu ir matyt labai nudžiugo, neradę net vertimo ":Oro uostas" anglų kalboje...
Kam daryt jei nedadaryta...
Pvz kaip lietuvių kalbos nemokančiam turistui sužinoti apie papildomą galimybę nuvažiuoti labai vėlai iš Vilniaus į Kauną? Ogi aktyvuoti nuorodą 'Route search'. Ok, kas toliau? Departure station įvedam 'Vilnius', o arrival station — 'Kaunas'. Na gerai, bet Remarks skiltis užpildyta tik lietuviškai. Tikriausiai viliamasi, kad naiviam anglakalbiui pakaks intelekto ir žingeidumo išsiaiškinant, kad EB-2011 vietu 23:45 iš Vilniaus į Kauną išvyksta papildomas traukinys, skirtas sirgaliams... Bet kodėl skiltyje News nieko apie tai ir apie papildomus reisus Stotis-Oro uostas nepaminėta, man nedašunta...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąČia dar būtų įdomu sulaukti forumiečių pamastymų, kokias su keleivių vežimu nelabai susijusias išlaidas mėginama nurašyti į keleivių vežimą.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal kam pavyko stebėti papildomuosius naktinius reisus Vilnius-Kaunas arba Kaunas-Vilnius ? Labai įdomu, kokie keleivių srautai juose ir kokie riedmenys važinėja
mačiau aš jį rugsėjo 14-osios vakarą (kai Lietuva dviem taškais pralaimėjo makedonijai).
Į geležinkelio stotį užklydau apie 22 valandą. Stotyje veikė kavinė "Peronas", požeminėje parėjoje - kavinė "Kato", tai krepšinio transliaciją stoptyje sekti buvo šansų. Bet labiau rūpėjo, koks elektrinis traukinys atvyks 22:09h iš Vilniaus. Nuojauta neapvylė: į 11-ą aklikelį (tą prie Tunelio gatvės) atvažiavo dvigubas ER9M. Keleiviai buvo tik pirmame sąstate. Kad sąstatas dvigubas, jautėsi antro traukinio dar nematant - mašinistas stabdė labai atsargiai, traukinys sustojo netgi iki aklikelio pabaigos dar likus kažkiek atstumo. Tuo sustojimo antra sąstato dalis buvo atkabinta ir nuvaryta į trečiąjį kelią.
Iš šio kelio 23:48h traukinys išvyko atgal. Keleivių buvo palyginti nedaug. Bet traukinis lydėjo du policininkai.Paskutinis taisė Vitas; 2011.09.15, 13:25. Priežastis: Buvau data supainiojes: kai veiksmas rutuliojasi apie 24h, iki tokios klaidos truksta nedaug :(
Comment
-
Šiaip straipsnis nėra susijęs su geležinkeliais, o ir pats straipsnis geras š.... BET !!!!! Yra viena
pastraipa, kuri liečia geležinkelius
http://eurobasket2011.lrytas.lt/-131...%8Di%C5%B3.htm
"Pasipelnė. Kad sirgaliai nepikti, greitai suprato naktiniame traukinyje į Vilnių dirbęs apsukrus konduktorius.
Nors čia pat buvo apsaugininkai, policininkai, vagono tarpduryje jis nesibaimino dėtis pinigų sau į kišenę.
Dauguma sirgalių važiavo nemokamai. Užteko parodyti bilietą į rungtynes. Tačiau tie, kurie jį išmetė, už kelionę turėjo susimokėti.
„Ateik čia. Duok dešimt litų. Negi tau to bilieto reikia?” – lyg draugą pakvietęs vieną sirgalių tolėliau nuo durų stiklo palinko prie jo apsukruolis.
Kasos aparatą jis tikino palikęs kitame vagone – negi dabar eisiąs per visą traukinį? Netrukus jis dešimties litų banknotą jau bruko į kišenę. Šiaip traukinio bilietas iš Kauno į Vilnių kainavo 16,3 lito.
Paklaustas, ar daug pardavė bilietų, konduktorius šyptelėjo: „Nelabai.”
Va taip va ir nuostoliai atsiranda.
Comment
Comment