Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keleivių traukiniuose sumažėjo maždaug dvigubai net tarpukaryje, kai tarp Alytaus ir Kauno ėmė kursuoti autobusai. Taip, geležinkelis keleivių vežimui tarp Alytaus ir Kauno neturi jokių perspektyvų. Jei būtų normaliai vystomas VT Leituvoje, ši linija tarnautų susisiekimui tarp Alytaus ir Marijampolės bei kaimų. Tarybinių laikų sprendimas visiškai dauniškas. Naują keleivinę stotį reikėjo statyti Putinuose, o ne laukuose už meisto.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Keleivių traukiniuose sumažėjo maždaug dvigubai net tarpukaryje, kai tarp Alytaus ir Kauno ėmė kursuoti autobusai. Taip, geležinkelis keleivių vežimui tarp Alytaus ir Kauno neturi jokių perspektyvų. Jei būtų normaliai vystomas VT Leituvoje, ši linija tarnautų susisiekimui tarp Alytaus ir Marijampolės bei kaimų. Tarybinių laikų sprendimas visiškai dauniškas. Naują keleivinę stotį reikėjo statyti Putinuose, o ne laukuose už meisto.
      Na kodėl gi jokių perspektyvų? Ne visiems greitis svarbiausia, kai kuriems kaina svarbiau. Be to, kaip jau minėjau, pritaikius šiuolaikines technologijas, tarp Alytaus ir Kauno kursuojantys traukiniai būtų ne tiek jau ir daug lėtesni už autobusus. Žinoma, jau į Vilnių per Kauną tikrai niekas nevažiuotų.
      Bet susisiekimui su Vilniumi reikėtų atstatyti Alytaus-Varėnos liniją. O sprendžiant iš nuotraukų, kurias mačiau šioje temoje, astatymui prireiks milžiniškų lėšų. Gaila, kad tokią perspektyvią liniją užlenkė. Jei ji būtų, autobusams tikrai būtų didelė konkurencija.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Ne visiems greitis svarbiausia, kai kuriems kaina svarbiau.
        Dabar autobusu iš Alytaus į Kauną bilietas kainuoja 17 lt už 66 km. Arba 0.25 Lt/km.
        Kiek turėtų kainuoti geležinkelio bilietas už 132 km, kad tuo galežinkelio būtų verta važiuoti aplinkui? 10 Lt? Ar dar mažiau?

        Comment


          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Dabar autobusu iš Alytaus į Kauną bilietas kainuoja 17 lt už 66 km. Arba 0.25 Lt/km.
          Kiek turėtų kainuoti geležinkelio bilietas už 132 km, kad tuo galežinkelio būtų verta važiuoti aplinkui? 10 Lt? Ar dar mažiau?
          Kai kuriems ir 13-14 Lt jau būtų pakankama suma, kad rinktųsi traukinį, ypač dažnai važinėjantiems.
          Be to, yra mėnesinis bilietas traukiniams, o mėnesinio bilieto tarpmiesčio autobusams atrodo, kad nėra.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Kai kuriems ir 13-14 Lt jau būtų pakankama suma, kad rinktųsi traukinį,
            Ir kiek tokių žmonių būtų? 10-20? Tikrai nedaugiau trenktusi dažnai ratais. Vieną du kartus dar galima, bet ne pastoviai.



            Ir kodėl tik šiam ruožui tokia kaina (apie 10 ct už km)? Tada reikia ir kitiems ruožamas.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Be to, yra mėnesinis bilietas traukiniams, o mėnesinio bilieto tarpmiesčio autobusams atrodo, kad nėra.
              O su mėnesinas reik važinėti bevei kiekvieną dieną, kad tas mėnesinis atsipirktu.
              Pvz., iš Vilniaus į Lentvarį mėnesinis 108 lt darbo dienom, tai atsipirks per 18 dienu.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Ir kiek tokių žmonių būtų? 10-20? Tikrai nedaugiau trenktusi dažnai ratais. Vieną du kartus dar galima, bet ne pastoviai.

                Atvaizdas


                Ir kodėl tik šiam ruožui tokia kaina (apie 10 ct už km)? Tada reikia ir kitiems ruožamas.
                Tai ne tik alytiškiams ir kauniečiams toks maršrutas būtų naudingas. Tarp miestų dar yra tokios gyvenvietės kaip Garliava (jei ten pagaliau padarys stotelę, prieinamą ir eiliniams pilečiams), Kazlų Rūda, Marijampolė, Vinčai, Simnas.
                Traukinio maršrutas Vilnius - Klaipėda irgi naudingas ne vien vilniečiams ir klaipėdiečiams. Bet, pastebėk, ir šiame maršrute keleivių netrūksta, nors autobusas ir nuveža valanda greičiau ir net ne brangiau.

                Atrodo, ir kitiems ruožams maždaug panaši kaina. Pvz: Vilnius-Klaipėda maždaug 13-14 ct/km, Vilnius-Kaunas 17 ct/km greituoju ir 15 ct/km lėtuoju traukiniu, Vilnius-Ignalina 13 ct/km ir tai turint omeny, kad kainos pastaruoju metu yra smarkiai padidintos. Jei kada nors jos grįš į ikikrizinį kainų lygį, tai turbūt bus ir mažiau nei 10 ct/km
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.03, 21:46.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Tai ne tik alytiškiams ir kauniečiams toks maršrutas būtų naudingas.
                  Ten nėra tokių srautų.
                  Važiuoja vienas Vilnius - Šeštokai, ir trys Kaunas - Marijampolė traukiniai.

                  O ir Vilnius - Klaipėda maršrute daug žmonių tik vasara.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Ten nėra tokių srautų.
                    Važiuoja vienas Vilnius - Šeštokai, ir trys Kaunas - Marijampolė traukiniai.

                    O ir Vilnius - Klaipėda maršrute daug žmonių tik vasara.
                    Mano siūlymas ir nėra atidarinėti visiškai naujo maršruto. Mano siūlymas būtų iki Alytaus pratęsti Kaunas - Marijampolė traukinį.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Mano siūlymas ir nėra atidarinėti visiškai naujo maršruto. Mano siūlymas būtų iki Alytaus pratęsti Kaunas - Marijampolė traukinį.
                      Tai ir buvo anksčiau toks maršrutas, bet sutrumpino iki Marijampolės.

                      Comment


                        Apie ką mes šnekame? Autobusus rinkdavosi žmonės jau tarpukaryje, važiuodami iš Alytaus į Kauną. Alytaus ir Kauno susisiekimui geležinkelis perspektyvos neturi, nebent važiuotų 200 km/h greičiu. Normaliai vystant VT Lietuvoje, kaip vietinė linija ji perspektyvas turėtų, dar kartą kartoju, Alytaus ir Marijampolės susisiekimui + kaimai bei miesteliai tarp jų. O dėl kainos, tai normaliai vystant VT būtų galima įvesti ir mėnesinius bilietus tarpmiestiniams autobusų maršrutams.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Apie ką mes šnekame? Autobusus rinkdavosi žmonės jau tarpukaryje, važiuodami iš Alytaus į Kauną. Alytaus ir Kauno susisiekimui geležinkelis perspektyvos neturi, nebent važiuotų 200 km/h greičiu. Normaliai vystant VT Lietuvoje, kaip vietinė linija ji perspektyvas turėtų, dar kartą kartoju, Alytaus ir Marijampolės susisiekimui + kaimai bei miesteliai tarp jų. O dėl kainos, tai normaliai vystant VT būtų galima įvesti ir mėnesinius bilietus tarpmiestiniams autobusų maršrutams.
                          Vėlgi, palyginsiu Alytaus - Kauno linija su Vilniaus - Klaipėdos linija. Nors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Vėlgi, palyginsiu Alytaus - Kauno linija su Vilniaus - Klaipėdos linija. Nors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?
                            Ne beprasmiška, bet... Yra toks dalykas, kaip inercija. Ji galioja ne tik fizikoje, bet ir žmonių sąmonėje. Keleiviniai traukiniai jau ilgokai nebevažinėja į Alytų, ir žmonės jau atprato jais naudotis. Vėl paleidus keleivinius traukinius, keleivių kelis metus chroniškai trūks, ir toks maršrutas neš žvėriškus nuostolius. Kas juos padengs? Todėl aš esu įsitikinęs, kad 'pjauti' maršrutą reikia labai atsakingai, nes išvijus Dievą į medį vėliau gali ir su pyragu nebeprisikviesti.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Nors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?
                              Netrūksta tik vasara. Ir tai ne visais reisais.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Vėlgi, palyginsiu Alytaus - Kauno linija su Vilniaus - Klaipėdos linija. Nors iš Vilniaus į Klaipėdą daug greičiau ir ne ką brangiau veža autobusai, bet ir traukiniuose visgi keleivių netrūksta. Ar sakysi, kad lyginti šias dvi kryptis yra beprasmiška?
                                Ilgais atstumais tai pasiteisina. Bet trumpais - ne. Be to autobusų vos keli ekspresai per dieną. Visi kiti važiuoja maždaug tiek pat, kiek ir traukinys. Tačiau traukinys jungia tris didžiausius Lietuvos miestus ir dar krūvą rajonų centrų. Todėl keleivių yra.

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Ne beprasmiška, bet... Yra toks dalykas, kaip inercija. Ji galioja ne tik fizikoje, bet ir žmonių sąmonėje. Keleiviniai traukiniai jau ilgokai nebevažinėja į Alytų, ir žmonės jau atprato jais naudotis. Vėl paleidus keleivinius traukinius, keleivių kelis metus chroniškai trūks, ir toks maršrutas neš žvėriškus nuostolius. Kas juos padengs? Todėl aš esu įsitikinęs, kad 'pjauti' maršrutą reikia labai atsakingai, nes išvijus Dievą į medį vėliau gali ir su pyragu nebeprisikviesti.
                                  Jei bus gera reklama ir nuolaidos, keleivių turėtų būti daugiau. Manau, ko gero, pagerėjusios reklamos kokybės dėka šiais metais 20 proc. padaugėjo keleivių traukinyje Vilnius-Kaunas. Čia ir laida "Čiuku čiuku traukinuku", ir reklama daug kur, įskaitant greitkelį Vilnius-Kaunas ir Vilniaus VT. Atrodo, LG vadovai pagaliau susirūpino marketingu. Dviaukščiai traukiniai- čia turbūt ne priežastis.

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ilgais atstumais tai pasiteisina. Bet trumpais - ne. Be to autobusų vos keli ekspresai per dieną. Visi kiti važiuoja maždaug tiek pat, kiek ir traukinys. Tačiau traukinys jungia tris didžiausius Lietuvos miestus ir dar krūvą rajonų centrų. Todėl keleivių yra.
                                  Netiesa. Draugas važiavo pernai gruodį į Šiaulius, tai sakė, traukinys buvo beveik pilnas. Ir beje, Šiauliuose tik nedidelė dalis keleivių išlipo. Todėl tikėtina, kad ir tarp Vilniaus ir Klaipėdos važiuoja pakanakamai daug keleivių.
                                  Logiška, kad vasarą jų kur kas daugiau, bet vasarą ir vagonų daugiau prikabina.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.03, 22:42.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Jei bus gera reklama ir nuolaidos, keleivių turėtų būti daugiau. Manau, ko gero, pagerėjusios reklamos kokybės dėka šiais metais 20 proc. padaugėjo keleivių traukinyje Vilnius-Kaunas. Čia ir laida "Čiuku čiuku traukinuku", ir reklama daug kur, įskaitant greitkelį Vilnius-Kaunas ir Vilniaus VT. Atrodo, LG vadovai pagaliau susirūpino marketingu. Dviaukščiai traukiniai- čia turbūt ne priežastis.
                                    Pritariu, kad pagerėjusi reklama, nauji riedmenys ir PR padidino keleivių skaičių maršrute Vilnius-Kaunas. Bet nepamirškime, kad šis maršrutas jungia pačius didžiausius Lietuvos miestus, yra elektrifikuotas dvikelis, pakankamai tiesiai vedantys bėgiai, abiejuose miestuose traukinių ir autobusų stotys šalia ir netoli centro/Senamiesčių. Keleiviniai traukiniai šioje linijoje važiavo kasdien be jokių pertraukų nuo pat WWII pabaigos. Taigi potencialas didžiulis. To negalima pasakyti apie liniją Alytus-Kalvarija-Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O dėl kainos, tai normaliai vystant VT būtų galima įvesti ir mėnesinius bilietus tarpmiestiniams autobusų maršrutams.
                                      Maršrutuose, kuriuose yra paklausa, Kautra yra įsivedusi mėnesinius.

                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Jei bus gera reklama ir nuolaidos, keleivių turėtų būti daugiau. Manau, ko gero, pagerėjusios reklamos kokybės dėka šiais metais 20 proc. padaugėjo keleivių traukinyje Vilnius-Kaunas. Čia ir laida "Čiuku čiuku traukinuku", ir reklama daug kur, įskaitant greitkelį Vilnius-Kaunas ir Vilniaus VT. Atrodo, LG vadovai pagaliau susirūpino marketingu. Dviaukščiai traukiniai- čia turbūt ne priežastis.
                                      Nereikia atmesti ir to, kad autobusų kainos kilo, o traukinių - ne, kaip tik buvo didesnės nuolaidos taikomos.

                                      PS. Nuo Simno prisidėtų du papildomi reisai Alytaus/Lazdijų kryptimis aptarnaujami Lazdijų AP. Manau, kad kažkas iš Alytaus priemiestinio transporto irgi į tą pusę važiuoja. Kalvarijos kryptis iš Kauno taip pat nėra populiari, nebent penktadieniais-sekmadieniais. Jei Šiauliai-Kaunas reisas būtų kiek ankstesnis, manau, logiška jį būtų pratęsti bent iki Marijampolės/Kalvarijos...
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        J
                                        Netiesa. Draugas važiavo pernai gruodį į Šiaulius, tai sakė, traukinys buvo beveik pilnas. Ir beje, Šiauliuose tik nedidelė dalis keleivių išlipo. Todėl tikėtina, kad ir tarp Vilniaus ir Klaipėdos važiuoja pakanakamai daug keleivių.
                                        Logiška, kad vasarą jų kur kas daugiau, bet vasarą ir vagonų daugiau prikabina.
                                        Na tia aš apie ką ir rašau, kad ilgais atstumais tokios kelionės yra priimtinos. O trumpasi - ne. Be to autobusas (ne ekspresas, kurių yra vos keli per dieną) veža vos pusvalandžiu trumpiau nei traukinys. Sutik, lyginant kelionės laikus 4 ar 4,5 val nelabai jau ką reiškia. O kelionė tarp Alytaus ir Kauno autobusu trunka 1 val 10 min., traukiniu truktų apie 2,5 val. Skirtumas yra ir ženklus.

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Maršrutuose, kuriuose yra paklausa, Kautra yra įsivedusi mėnesinius.
                                          Priemiestiniuose? Ar tarpmiestiniuose? Manau, kad "Kautra" įsivedusi mėnesinius priemiesčio maršrutams, bet jie galioja ir jos tarpmiestiniuose autobusuose, vykstančiuose ta kryptimi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X