Nuspręsta nedaryti tos pačios klaidos kaip su D1....
Kalba ne apie salonus, o normalią modernizaciją su eksploatacijos pailginimu. D1 tuoj neliks, DR1A mažėja, RA2 mažai ir tų važiuoja tik vienas, ir tai hibridas. O 620M nėra lygiavertė pamaina, jie kaip tik papildyti turėjo parką, o ne keisti (arba tik iš dalies keisti) dyzelinius.
Kalba ne apie salonus, o normalią modernizaciją su eksploatacijos pailginimu. D1 tuoj neliks, DR1A mažėja, RA2 mažai ir tų važiuoja tik vienas, ir tai hibridas. O 620M nėra lygiavertė pamaina, jie kaip tik papildyti turėjo parką, o ne keisti (arba tik iš dalies keisti) dyzelinius.
Na kaip Tau čia švelniai atsakius...
1) Dėl D1 tai man sunku pasakyti, kodėl dar keli yra rezerve;
2) Paprastai pasakius neapsimoka jų eksplotuoti, o mastoma apie tokių pačių aparačiukų įsigyjimą 2013 m. kaip pas estus (nors čia vėl viešųjų pirkimų nesamonės);
3) Ra2 - nevykes pokštas Tų pačių žmonių, kaip ir su Tep70 nuomos konkursu... dabar slepiasi po šypsenomis...
4) 620M - na tai yra laikinas išsigelbėjimas, kai trūksta riedmenų....
5) beja Ra2 bus nurašyti...
Nes du reisus aptarnaus moduliniai, o kitą - iš vagonų. Taip pat pradėti nurašyti DR1A, tad į šeštokus grįš vagonų sąstatas.
Šilumvežių keleiviniams traukiniams ir taip trūksta... Jei trūksta DR1A, tuomet nereikia DR1A perdarinėti maršrutui į Klaipėdą... Be to D1 dar lyg ir 4 vnt. važiuojančių. Šiuo metu visi rezerve. Galima palesti į priemiestinius maršrutus.
Jei naudoji Operą, www.litral.lt puslapis normaliai neveikia.
Reikia pdf'ą atsidaryti ir ten bus lentelė.
Šilumvežių keleiviniams traukiniams ir taip trūksta... Jei trūksta DR1A, tuomet nereikia DR1A perdarinėti maršrutui į Klaipėdą... Be to D1 dar lyg ir 4 vnt. važiuojančių. Šiuo metu visi rezerve. Galima palesti į priemiestinius maršrutus.
Na perdarinėjama, nes reikia išgyventi iki modulinių traukinių įsigyjimo... tai nėra greitas darbas.... Todėl kai bus įsigytą - sumažės šilumvežių poreikis...
Modulinius traukinius galima įsigyti per metus. Dar kokio pusmečio ar metų reikės, kol bus išgydytos vaikiškos ligos. Visgi manau, kad vietoj šilumvežiu traukiamo trivagonio į Šeštokus, geriau leisti tą patį traukinį į Klaipėdą, o vieną iš modernizuoti numatytų DR1A palikti Šeštokų maršrutui.
perkama, nes dar tikimasi juos išgydyti nuo nepagydomų lygų... visi jau garsiai kalbą, kad norit nenorit vistiek bus nurašyti.. o dėl DR1A - nepjaukite, nes aš tik pasakau, kaip kalbama administracijoje....
Modulinius traukinius galima įsigyti per metus. Dar kokio pusmečio ar metų reikės, kol bus išgydytos vaikiškos ligos. Visgi manau, kad vietoj šilumvežiu traukiamo trivagonio į Šeštokus, geriau leisti tą patį traukinį į Klaipėdą, o vieną iš modernizuoti numatytų DR1A palikti Šeštokų maršrutui.
Į Šeštokus jau gal 4 metai kaip važinėja modernizuotas DRakonas, kuris persėdus užsieniečiams jiems tikrai nepasirodo patrauklus... bet yra kaip yra
Nuo spalio 4 d. (iš Varšuvos nuo 3 d.) nebevažiuos naktinis PKP IC autobusas. "Simple express" 22 val. maršrutas iš Vilniaus nukonkuravo... Be to dar ir TOKS 21.00 iš Vilniaus važiuoja ir veža pigiau...
Autobusu vietoj traukinio kainuoja 81 Lt, TOKS veža už 60 Lt, "Simple Express" už 49 Lt. Tačiau gali būti, kad po autobuso vietoj traukinio panaikinimo kainos bus šiek tiek kilsteltos. Tada ir paaiškės, ar "Simple Express" dempingavo, ar ne.
Traukiniui irgi liūdnos dienos gali būti. Iki "Simple Express" atsiradimo dienos metu tiesiog nebuvo autobusų į Varšuvą, o iš Varšuvos rytais į Vilnių. Bet dabar autobusas iš Vilniaus išvažiuoja 10 val. ir atvyksta į Varšuvą 18 val. kai galima laisvai persėsti į traukinius V. Europon.
Vienu žodžiu, kol bus nutiesta "RailBaltica", nebus kam važiuoti. O ir atsiradus "RailBalticai", kelevius prisivilioti bus galima tik greičiu ir ne didesne kaina. Autobusai šiuo metu veža ir greičiau, ir pigiau.
Peršasi tik viena išvada - į ES (ne tik Lenkiją, bet ir kitas Baltijos valstybes) per geležinkelius integruotis - utopija.
Nežiūrint to šiemet daugiau reisų turime Rytų kryptimi (Minskas), taip pat vizijos yra padidinti greitį Minsko kryptimi ir Maskvos kryptimi iš Rygos.
Kol bus nutiesta "RailBaltica", nebus kam važiuoti. O ir atsiradus "RailBalticai", kelevius prisivilioti bus galima tik greičiu ir ne didesne kaina. Autobusai šiuo metu veža ir greičiau, ir pigiau.
Yra dar vienas būdas. LG reikėtų bendradarbiauti su DFDS. Keltas išplauktų praėjus 1h nuo traukinio atvykimo iš Vilniaus į Klaipėdą, taip pat atplaukus keltui traukinys išvyktų už valandos. Belieka tik suorganizuoti nemokamą transportą keleiviams tarp geležinkelio stoties ir jūrų uosto. Kiek pamenu, šiuo metu keleiviniai keltai plaukia į Karlshamną, Kylį ir Zasnicą. Manau, kad ilgainiui, pasiteisinus bendradarbiavimui, atsirastų keltų linijų iš Klaipėdos į Stokholmą, Malmę/Kopenhagą ir Gdanską.
Traukiniui irgi liūdnos dienos gali būti. Iki "Simple Express" atsiradimo dienos metu tiesiog nebuvo autobusų į Varšuvą, o iš Varšuvos rytais į Vilnių.
Apie trečią iš Vilniaus važiuoja Ecolines, taip pat jie važiuoja ir vakarais (kartu su TOKS'u ir Simple Express) už 28 Lt.
Yra dar vienas būdas. LG reikėtų bendradarbiauti su DFDS. Keltas išplauktų praėjus 1h nuo traukinio atvykimo iš Vilniaus į Klaipėdą, taip pat atplaukus keltui traukinys išvyktų už valandos. Belieka tik suorganizuoti nemokamą transportą keleiviams tarp geležinkelio stoties ir jūrų uosto. Kiek pamenu, šiuo metu keleiviniai keltai plaukia į Karlshamną, Kylį ir Zasnicą. Manau, kad ilgainiui, pasiteisinus bendradarbiavimui, atsirastų keltų linijų iš Klaipėdos į Stokholmą, Malmę/Kopenhagą ir Gdanską.
O automotrisės iki kruizinių laivų įlankos nebūtų įmanomą nusiųsti?
Yra dar vienas būdas. LG reikėtų bendradarbiauti su DFDS. Keltas išplauktų praėjus 1h nuo traukinio atvykimo iš Vilniaus į Klaipėdą, taip pat atplaukus keltui traukinys išvyktų už valandos. Belieka tik suorganizuoti nemokamą transportą keleiviams tarp geležinkelio stoties ir jūrų uosto. Kiek pamenu, šiuo metu keleiviniai keltai plaukia į Karlshamną, Kylį ir Zasnicą. Manau, kad ilgainiui, pasiteisinus bendradarbiavimui, atsirastų keltų linijų iš Klaipėdos į Stokholmą, Malmę/Kopenhagą ir Gdanską.
O automotrisės iki kruizinių laivų įlankos nebūtų įmanomą nusiųsti?
Teoriškai įmanoma, nes bėgiai prieina visai šalia kruizinių laivų prieplaukos, bet... tegul klaipėdiečiai (pvz Eimantas) patikslina, kokia ten padėtis. Pirma, motrisė važiuotų šokiu tokiu lanku aplink futbolo stadioną; antra, tai tikriausiai pramoninė atšaka, kuri dažniausiai yra užimta prekinių traukinių.
Anksčiau buvo daugiau keltų linijų. Galima buvo plaukti keltu ir į Stokholmą, tačiau kelionės trukmė buvo ilgesnė negu iš Rygos arba Talino. Idėja su keleiviniais traukiniais uosto teritorijoje įdomi, bet labai sunku spėti jos likimą.
Tarptautinė jūrų perkėla yra pietiniame uosto gale, Smeltės pusiasalyje. Ten pat yra ir Draugystės stoties Perkėlos kelynas, tai variantas manau įgyvendinamas. Bet kiek tų keleivių bus, kad siųsti automotrisę du tarpstočius?
Apie trečią iš Vilniaus važiuoja Ecolines, taip pat jie važiuoja ir vakarais (kartu su TOKS'u ir Simple Express) už 28 Lt.
Visiškai dempinginės kainos. Vieni kitiems bandop gerkles perkasti. Todėl autobusas vietoj traukinio neatlaikė pirmasis. Kol dar kainos visų vežėjų buvo beveik vienodos, tai kažkaip laikėsi. Bet atsirado "Simple Express", visi kainas sumažino. O autobusas vietoj traukinio dabar veža brangiausiai - už 81 Lt.
Anksčiau buvo daugiau keltų linijų. Galima buvo plaukti keltu ir į Stokholmą, tačiau kelionės trukmė buvo ilgesnė negu iš Rygos arba Talino...
Aišku laivai turi savo maršrutus ne tokius tiesus, bet vis gi, Nuo Rygos ne ką arčiau, nei nuo Klaipėdos:
Kitas reikalas iš Klaipėdos plaukia tik krovininai keltai, keleiviai ten tik kaip priedas prie krovinio, iš jų biznį nedaro. Vsai kitas reikalas iš Rygos/Talino, ten naudojami keleiviniai keltai, o kroviniai tik kaip priedas prie keleivių.
Traukinį palestį galima tik tada, kai bus bendra keleivių vežimo politika, o kol kas tai nei jūrų nei plieno keliams nerūpi.
Comment