Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesa, kur vėl dingo DR1A-300?
    O su TEP70 nuomos konkursu kas?

    Comment


      Parašė 2Pack
      Hm, o iš tikrųjų - neįmanoma dar nemodernizuotų DR1A modernizuoti, kad nurošoma?
      Tiesa, kur vėl dingo DR1A-300?
      Lyg ir nebedingęs:
      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

      Parašė Epass Rodyti pranešimą
      Nuspręsta nedaryti tos pačios klaidos kaip su D1....
      Kalba ne apie salonus, o normalią modernizaciją su eksploatacijos pailginimu. D1 tuoj neliks, DR1A mažėja, RA2 mažai ir tų važiuoja tik vienas, ir tai hibridas. O 620M nėra lygiavertė pamaina, jie kaip tik papildyti turėjo parką, o ne keisti (arba tik iš dalies keisti) dyzelinius.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Lyg ir nebedingęs:
        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture



        Kalba ne apie salonus, o normalią modernizaciją su eksploatacijos pailginimu. D1 tuoj neliks, DR1A mažėja, RA2 mažai ir tų važiuoja tik vienas, ir tai hibridas. O 620M nėra lygiavertė pamaina, jie kaip tik papildyti turėjo parką, o ne keisti (arba tik iš dalies keisti) dyzelinius.
        Na kaip Tau čia švelniai atsakius...
        1) Dėl D1 tai man sunku pasakyti, kodėl dar keli yra rezerve;
        2) Paprastai pasakius neapsimoka jų eksplotuoti, o mastoma apie tokių pačių aparačiukų įsigyjimą 2013 m. kaip pas estus (nors čia vėl viešųjų pirkimų nesamonės);
        3) Ra2 - nevykes pokštas Tų pačių žmonių, kaip ir su Tep70 nuomos konkursu... dabar slepiasi po šypsenomis...
        4) 620M - na tai yra laikinas išsigelbėjimas, kai trūksta riedmenų....
        5) beja Ra2 bus nurašyti...

        Comment


          Parašė 99 Rodyti pranešimą
          /\
          Kažkaip nuoroda neveikia, koks ten tiksliai punktas (kurioje skiltyje) skelbiantis apie bilietų platinimo sistemą?
          Jei naudoji Operą, www.litral.lt puslapis normaliai neveikia.
          Reikia pdf'ą atsidaryti ir ten bus lentelė.

          Parašė Epass Rodyti pranešimą
          Nes du reisus aptarnaus moduliniai, o kitą - iš vagonų. Taip pat pradėti nurašyti DR1A, tad į šeštokus grįš vagonų sąstatas.
          Šilumvežių keleiviniams traukiniams ir taip trūksta... Jei trūksta DR1A, tuomet nereikia DR1A perdarinėti maršrutui į Klaipėdą... Be to D1 dar lyg ir 4 vnt. važiuojančių. Šiuo metu visi rezerve. Galima palesti į priemiestinius maršrutus.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Jei naudoji Operą, www.litral.lt puslapis normaliai neveikia.
            Reikia pdf'ą atsidaryti ir ten bus lentelė.



            Šilumvežių keleiviniams traukiniams ir taip trūksta... Jei trūksta DR1A, tuomet nereikia DR1A perdarinėti maršrutui į Klaipėdą... Be to D1 dar lyg ir 4 vnt. važiuojančių. Šiuo metu visi rezerve. Galima palesti į priemiestinius maršrutus.
            Na perdarinėjama, nes reikia išgyventi iki modulinių traukinių įsigyjimo... tai nėra greitas darbas.... Todėl kai bus įsigytą - sumažės šilumvežių poreikis...

            Comment


              Modulinius traukinius galima įsigyti per metus. Dar kokio pusmečio ar metų reikės, kol bus išgydytos vaikiškos ligos. Visgi manau, kad vietoj šilumvežiu traukiamo trivagonio į Šeštokus, geriau leisti tą patį traukinį į Klaipėdą, o vieną iš modernizuoti numatytų DR1A palikti Šeštokų maršrutui.

              Comment


                Parašė Epass Rodyti pranešimą
                Na kaip Tau čia švelniai atsakius...
                5) beja Ra2 bus nurašyti...
                Visi?!? Tai kam tada perkamos jų dalys?

                Comment


                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                  Visi?!? Tai kam tada perkamos jų dalys?
                  perkama, nes dar tikimasi juos išgydyti nuo nepagydomų lygų... visi jau garsiai kalbą, kad norit nenorit vistiek bus nurašyti.. o dėl DR1A - nepjaukite, nes aš tik pasakau, kaip kalbama administracijoje....

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Modulinius traukinius galima įsigyti per metus. Dar kokio pusmečio ar metų reikės, kol bus išgydytos vaikiškos ligos. Visgi manau, kad vietoj šilumvežiu traukiamo trivagonio į Šeštokus, geriau leisti tą patį traukinį į Klaipėdą, o vieną iš modernizuoti numatytų DR1A palikti Šeštokų maršrutui.
                    Į Šeštokus jau gal 4 metai kaip važinėja modernizuotas DRakonas, kuris persėdus užsieniečiams jiems tikrai nepasirodo patrauklus... bet yra kaip yra

                    Comment


                      Tai jau tuomet geriau į Šeštokus paleisti dar labiau modernizuotą DR1A, kuriuos dabar ruošiasi leisti į Klaipėdą.

                      Comment


                        Nuo spalio 4 d. (iš Varšuvos nuo 3 d.) nebevažiuos naktinis PKP IC autobusas. "Simple express" 22 val. maršrutas iš Vilniaus nukonkuravo... Be to dar ir TOKS 21.00 iš Vilniaus važiuoja ir veža pigiau...
                        Autobusu vietoj traukinio kainuoja 81 Lt, TOKS veža už 60 Lt, "Simple Express" už 49 Lt. Tačiau gali būti, kad po autobuso vietoj traukinio panaikinimo kainos bus šiek tiek kilsteltos. Tada ir paaiškės, ar "Simple Express" dempingavo, ar ne.

                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/#

                        Traukiniui irgi liūdnos dienos gali būti. Iki "Simple Express" atsiradimo dienos metu tiesiog nebuvo autobusų į Varšuvą, o iš Varšuvos rytais į Vilnių. Bet dabar autobusas iš Vilniaus išvažiuoja 10 val. ir atvyksta į Varšuvą 18 val. kai galima laisvai persėsti į traukinius V. Europon.

                        Vienu žodžiu, kol bus nutiesta "RailBaltica", nebus kam važiuoti. O ir atsiradus "RailBalticai", kelevius prisivilioti bus galima tik greičiu ir ne didesne kaina. Autobusai šiuo metu veža ir greičiau, ir pigiau.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 16:03.

                        Comment


                          Peršasi tik viena išvada - į ES (ne tik Lenkiją, bet ir kitas Baltijos valstybes) per geležinkelius integruotis - utopija.
                          Nežiūrint to šiemet daugiau reisų turime Rytų kryptimi (Minskas), taip pat vizijos yra padidinti greitį Minsko kryptimi ir Maskvos kryptimi iš Rygos.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kol bus nutiesta "RailBaltica", nebus kam važiuoti. O ir atsiradus "RailBalticai", kelevius prisivilioti bus galima tik greičiu ir ne didesne kaina. Autobusai šiuo metu veža ir greičiau, ir pigiau.
                            Yra dar vienas būdas. LG reikėtų bendradarbiauti su DFDS. Keltas išplauktų praėjus 1h nuo traukinio atvykimo iš Vilniaus į Klaipėdą, taip pat atplaukus keltui traukinys išvyktų už valandos. Belieka tik suorganizuoti nemokamą transportą keleiviams tarp geležinkelio stoties ir jūrų uosto. Kiek pamenu, šiuo metu keleiviniai keltai plaukia į Karlshamną, Kylį ir Zasnicą. Manau, kad ilgainiui, pasiteisinus bendradarbiavimui, atsirastų keltų linijų iš Klaipėdos į Stokholmą, Malmę/Kopenhagą ir Gdanską.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Traukiniui irgi liūdnos dienos gali būti. Iki "Simple Express" atsiradimo dienos metu tiesiog nebuvo autobusų į Varšuvą, o iš Varšuvos rytais į Vilnių.
                              Apie trečią iš Vilniaus važiuoja Ecolines, taip pat jie važiuoja ir vakarais (kartu su TOKS'u ir Simple Express) už 28 Lt.

                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Yra dar vienas būdas. LG reikėtų bendradarbiauti su DFDS. Keltas išplauktų praėjus 1h nuo traukinio atvykimo iš Vilniaus į Klaipėdą, taip pat atplaukus keltui traukinys išvyktų už valandos. Belieka tik suorganizuoti nemokamą transportą keleiviams tarp geležinkelio stoties ir jūrų uosto. Kiek pamenu, šiuo metu keleiviniai keltai plaukia į Karlshamną, Kylį ir Zasnicą. Manau, kad ilgainiui, pasiteisinus bendradarbiavimui, atsirastų keltų linijų iš Klaipėdos į Stokholmą, Malmę/Kopenhagą ir Gdanską.
                              O automotrisės iki kruizinių laivų įlankos nebūtų įmanomą nusiųsti?
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Yra dar vienas būdas. LG reikėtų bendradarbiauti su DFDS. Keltas išplauktų praėjus 1h nuo traukinio atvykimo iš Vilniaus į Klaipėdą, taip pat atplaukus keltui traukinys išvyktų už valandos. Belieka tik suorganizuoti nemokamą transportą keleiviams tarp geležinkelio stoties ir jūrų uosto. Kiek pamenu, šiuo metu keleiviniai keltai plaukia į Karlshamną, Kylį ir Zasnicą. Manau, kad ilgainiui, pasiteisinus bendradarbiavimui, atsirastų keltų linijų iš Klaipėdos į Stokholmą, Malmę/Kopenhagą ir Gdanską.
                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                O automotrisės iki kruizinių laivų įlankos nebūtų įmanomą nusiųsti?
                                Teoriškai įmanoma, nes bėgiai prieina visai šalia kruizinių laivų prieplaukos, bet... tegul klaipėdiečiai (pvz Eimantas) patikslina, kokia ten padėtis. Pirma, motrisė važiuotų šokiu tokiu lanku aplink futbolo stadioną; antra, tai tikriausiai pramoninė atšaka, kuri dažniausiai yra užimta prekinių traukinių.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Anksčiau buvo daugiau keltų linijų. Galima buvo plaukti keltu ir į Stokholmą, tačiau kelionės trukmė buvo ilgesnė negu iš Rygos arba Talino. Idėja su keleiviniais traukiniais uosto teritorijoje įdomi, bet labai sunku spėti jos likimą.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2011.08.10, 23:59.

                                  Comment


                                    Tarptautinė jūrų perkėla yra pietiniame uosto gale, Smeltės pusiasalyje. Ten pat yra ir Draugystės stoties Perkėlos kelynas, tai variantas manau įgyvendinamas. Bet kiek tų keleivių bus, kad siųsti automotrisę du tarpstočius?
                                    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.08.11, 03:29.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Rugpjūčio 18–21 dienomis uostamiestyje šurmuliuos "The Culture 2011 Tall Ships regatta".

                                      Tomis dienomis visiems važiuojantiems traukiniais maršrutu Vilnius-Šiauliai-Klaipėda-Vilnius bus taikoma 30 proc. nuolaida bilietams.

                                      Info iš litrail.lt
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                        Apie trečią iš Vilniaus važiuoja Ecolines, taip pat jie važiuoja ir vakarais (kartu su TOKS'u ir Simple Express) už 28 Lt.
                                        Visiškai dempinginės kainos. Vieni kitiems bandop gerkles perkasti. Todėl autobusas vietoj traukinio neatlaikė pirmasis. Kol dar kainos visų vežėjų buvo beveik vienodos, tai kažkaip laikėsi. Bet atsirado "Simple Express", visi kainas sumažino. O autobusas vietoj traukinio dabar veža brangiausiai - už 81 Lt.

                                        Comment


                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Anksčiau buvo daugiau keltų linijų. Galima buvo plaukti keltu ir į Stokholmą, tačiau kelionės trukmė buvo ilgesnė negu iš Rygos arba Talino...
                                          Aišku laivai turi savo maršrutus ne tokius tiesus, bet vis gi, Nuo Rygos ne ką arčiau, nei nuo Klaipėdos:


                                          Kitas reikalas iš Klaipėdos plaukia tik krovininai keltai, keleiviai ten tik kaip priedas prie krovinio, iš jų biznį nedaro. Vsai kitas reikalas iš Rygos/Talino, ten naudojami keleiviniai keltai, o kroviniai tik kaip priedas prie keleivių.
                                          Traukinį palestį galima tik tada, kai bus bendra keleivių vežimo politika, o kol kas tai nei jūrų nei plieno keliams nerūpi.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X