Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Tai nenaudinga būtų LG - nukristų keleivių srautai Maskvos kryptimi, nes per Latviją nereikia tranzitinių Baltarusijos visų.
    Nemažai keleivių iš Šiaurės Lietuvos (pradedant nuo Mažeikių) į Maskvą važiuoja per Rygą ir bilietus sėkmingai perka internetu.
    Iš Daugpilio į Maskvą traukinys nevažiuoja. Ne visi norėtų tąsytis su tašėmis ir iš Daugpilio trenktis į Rezeknę, kad persėstų į traukinį į Maskvą. Gal kiek ir pigiau būtų, bet laiko užimtų papildomai gerą pusdienį minimum. Vakariniu traukiniu į Sankt Peterburgą nuvykus į Rezeknę, persėsti į traukinį Maskvon nėra galimybės. Jis jau būna išvykęs.
    Apie galimybę leisti visus traukinius į Daugpilį ir kalbos negali būti. Tarybiniais laikais ir tai tik keli traukiniai per dieną važiuodavo į Daugpilį. Pradžioje pakaktų rytinio traukinio į Daugpilį. Nes dabar net ir autobusu iš Vilniaus nuvykti į Daugpilį ryte galimybės nėra.

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Šiandien važiuojant į Turmantą 8:36 val. Pabradėje prasilenkėme su Turmantas-Vilnius maršrutu vykusia motrise... Ji buvo ne tas žodis, jog pilna, o PERPILDYTA jau Pabradėje. Pusė PESOS stovėjo, langai net užrasoję. Nejaugi LG nesugeba dasiprotėti, jog laikas, kuomet žmonės važiuoja į darbą arba į miestą su reikalais (poliklinika, kiti dieną tvarkomi klausimai) tikrai turi būti ne PESOS darbo valandos...

    O gal norite ir pelningą (tuo net neabejoju) atšaką į Ignalinos pusę numarinti???
    Čia ir bėda, kad LG prisipirko per daug automotrisių.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Čia ir bėda, kad LG prisipirko per daug automotrisių.
      Galima buvo bent porą 630M.

      Comment


        Paskubėjo. Tada dar nebuvo šio modelio.

        Comment


          Vis jus verkiat del to LG.. Atsimenu kaip buvo kelios pirmosios Pesos, visi verke, kad niekas daugiau nepirkines brangiu motrisiu del tokiu srautu..Vis jum negerai..

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Šiandien važiuojant į Turmantą 8:36 val. Pabradėje prasilenkėme su Turmantas-Vilnius maršrutu vykusia motrise... Ji buvo ne tas žodis, jog pilna, o PERPILDYTA jau Pabradėje. Pusė PESOS stovėjo, langai net užrasoję. Nejaugi LG nesugeba dasiprotėti, jog laikas, kuomet žmonės važiuoja į darbą arba į miestą su reikalais (poliklinika, kiti dieną tvarkomi klausimai) tikrai turi būti ne PESOS darbo valandos...

            O gal norite ir pelningą (tuo net neabejoju) atšaką į Ignalinos pusę numarinti???
            O pagalvojai apie tai, kad rytinis traukinys į Turmantą (662) greičiausiai visiškai tuščias važiuoja, dėl to ir siunčiama PESA.

            Comment


              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
              Vis jus verkiat del to LG.. Atsimenu kaip buvo kelios pirmosios Pesos, visi verke, kad niekas daugiau nepirkines brangiu motrisiu del tokiu srautu..Vis jum negerai..
              Pirma, automotrisės yra skirtos aptarnauti maršrutus su mažais srautais, todėl ten ir turi būti leidžiamos. Antra, LG iš tiesų prisipirko per daug automotrisių ir dabar jas bando prakišti į maršrutus, kuriais turėtų kursuoti dvivagoniai DR1A arba bent jau dvi sukabintos automotrisės. Leidžia net vietoj elektrinių į Trakus. Ir aplamai, Keleivių vežimo direkcijoje automotrisė tikriausiai prilyginta dyzeliniam traukiniui ir leidžiama vietoje jo praktiškai visiškai nekreipiant dėmesio į keleivių srautus. LG dabar turi net 12 vnt. automotrisių + AR2, kas yra iš tiesų per daug, tai sudaro apie pusę dyzelinių riedmenų parko.

              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              O pagalvojai apie tai, kad rytinis traukinys į Turmantą (662) greičiausiai visiškai tuščias važiuoja, dėl to ir siunčiama PESA.
              Ne visiškai. Vasarą yra keleivių. Dūkšte visada įlipa keleiviai, kurie važinėja į darbą į Visaginą. Žinoma, į Turmantą užtenka ir automotrisės. Bet grįžta ji po 8 val., kada visada būna keleivių į Vilnių iš Dūkšto, Ignalinos, Švenčionėlių, Pabradės. Nes prieš tai važiuojatys traukiniai važiuoja gan anksti ryte.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                O pagalvojai apie tai, kad rytinis traukinys į Turmantą (662) greičiausiai visiškai tuščias važiuoja, dėl to ir siunčiama PESA.
                pagalvojau, bet dėl to keleiviams, kurie nuo Švenčionėlių ar Pabradės turi stovėti perpildytoje PESOJE lengviau nepasidaro... bent jau 2 sukabint juk tikrai galima, kaip tai daroma Kaunas-Marijampolė/Kybartai

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  pagalvojau, bet dėl to keleiviams, kurie nuo Švenčionėlių ar Pabradės turi stovėti perpildytoje PESOJE lengviau nepasidaro... bent jau 2 sukabint juk tikrai galima, kaip tai daroma Kaunas-Marijampolė/Kybartai
                  Penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais iki Rokiškio tenka pastovėti... Bet aišku ne visada. Šiaip man PESA patiko. Dar neteko kitais dyzeliais pralėkt.

                  Comment


                    "Pergalės traukinys" tęsia kelionę

                    2011-07-20

                    Strateginė Lietuvos futbolo federacijos partnerė AB „Lietuvos geležinkeliai" patvirtino ir toliau remsianti Lietuvos futbolą. Prieš penkerius metus prasidėjusį bendradarbiavimą savo parašais dar kartą sutvirtino Lietuvos futbolo federacijos (LFF) prezidentas Liutauras Varanavičius ir AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka.

                    LFF vadovo teigimu, ši ilgametė partnerystė padeda užtikrinti veiklos stabilumą vystant Lietuvos futbolą, tačiau neapsiriboja vien tik finansine parama.

                    „Šalies futbolo sirgaliai puikiai žino, kas tai yra „Pergalės traukinys". Ne vienas yra juo keliavęs naktį po rungtynių namo", - pasakojo L.Varanavičius - „Idėja gimė prisiminus jaunystę, kaip pačiam teko keliauti į Vilnių traukiniais sirgti už „Žalgirį". Tiesiog nuostabu, kad šią idėją parėmė ir „Lietuvos geležinkeliai", kuriems toks reisas tikrai nėra pelningas".

                    Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinio direktoriaus S. Dailydkos, bendrovė džiaugiasi galėdama prisidėti prie šalies futbolo pasiekimų, o prieš trejus metus LFF pasiūlytą idėją organizuoti specialųjį „Pergalės traukinį" priėmė itin pozityviai.

                    „Džiaugiuosi, kad anuomet pirmą kartą Lietuvos sporto istorijoje į varžybas iškeliavęs „Pergalės traukinys" netapo vienadieniu projektu, - teigė S. Dailydka. - Smagu, kad šalies futbolo sirgaliai į varžybas ir iš jų gali vykti ekologiška transporto priemone - traukiniu".

                    AB „Lietuvos geležinkeliai" su Lietuvos futbolo federacija bendradarbiauja nuo 2006 m.
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      Naujiena.
                      "Lietuvos geležinkeliams" vadovauja dabar jau mokslų daktaras S. Dailydka.
                      Šiemet VGTU jis apsigynė disertaciją "Keleivių vežimo geležinkeliu priemonių parinkimo tyrimas".

                      Įdomu, kaip tai susiję su pastarųjų metų LG keleivinių riedmenų atnaujinimu ir šiaip jau nedideliais, bet teigiamais poslinkiais keleivių vežimo srityje?

                      http://mokslas.vgtu.lt/doktorantura/...-tvarkarastis/

                      Comment


                        Nuo rugpjucio 1d. traukiniai Vilnius - Stasylos jau vaziuos iki naujojo sustojimo, senasis vadinsis "Senosios Stasylos":
                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1R46/#

                        Stotis Atvykimas Išvykimas
                        Vilnius 16: 43
                        Kirtimai 16: 51 16: 52
                        Juodšiliai 16: 59 17: 00
                        Valčiūnai 17: 04 17: 05
                        Parudaminys 17: 10 17: 11
                        Terešiškės 17: 16 17: 17
                        Jašiūnai 17: 22 17: 23
                        Kidarai 17: 30 17: 31
                        Senosios Stasylos 17: 38 17: 39
                        Stasylos 17: 45
                        Paskutinis taisė statyba; 2011.07.25, 15:17.

                        Comment


                          Ir vežios orą. Bet matyt to reikia, nes Senosiose Stasylose tampa tik stotele, o kiti keliai bus demontuoti. Tik laba jau keista, kad net 6 minutes vilksis, kai ten apie 2-3 km.

                          Comment


                            na pabandysiu kita savaite isbandyti marsruta is naujosios stoties iki vilniaus

                            Comment


                              Klausimas:
                              Vilnius - Kaunas
                              E 873 08:42 ir E 875 14:43

                              Ta pati trecia klase, tas pats atvykimo laikas, ta pati kaina 16,30Lt. Viskas tvarkoje.
                              Dabar imkime tuos pacius traukinius, bet islipimo stotele Palemonas.
                              Jau kainos skirtingos 15,20Lt ir 14,50Lt. Kodel taip yra?

                              Comment


                                Iš kur traukei informaciją? Iš litrail.lt? Ten gali būti klaidų.

                                Comment


                                  Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                  na pabandysiu kita savaite isbandyti marsruta is naujosios stoties iki vilniaus
                                  speju, jog ne tu vienas

                                  Comment


                                    Is litrail.lt

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ir vežios orą. Bet matyt to reikia, nes Senosiose Stasylose tampa tik stotele, o kiti keliai bus demontuoti. Tik laba jau keista, kad net 6 minutes vilksis, kai ten apie 2-3 km.
                                      Gal būt po kelio rekonstrukcijos ten greitis apribotas? Arba metų laike (iki kito tvarkaraščio įsigaliojimo) kažkokie rekonstrukcijos darbai nusimato ir jų metu ir dar bkažkiek po jų bus greičio apribojimai?
                                      Geriau lėtesnis keleivinių traukinio grafikas negu nuolatiniai vėlavimai.

                                      Comment


                                        Ką gi, kol LG ir toliau sėkmingai miega, KAUTRA jau pasiūlė krepšinio sirgaliams maršrutus į/iš Panevėžio, Vilniaus ir Kauno po Europos čempionato rungtynių... kaip spėju, traukinio net iš Kauno nebus...

                                        http://www.autobusubilietai.lt/tarpm...robasket-2011/

                                        Comment


                                          Tai bus "Pergalės traukinys", atvykus į Kauną jau lauks miesto autobusai ir vež į areną. Kauno dienoje rašė

                                          Comment

                                          Working...
                                          X